Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
pred 18 minutami, Kawl pravi:

Servisna podpora je bolj problem, ker sem videl da imajo zasoljene cene servisov. To me najbolj od vsega odbija od tega motorja. Una baba tam je pa tud taka šarf že malo arogantna. Pa dobro sej ne kupujem babe ampak motor :D

 

pri meni je problem razdalja. Al na 5 jurjev plačaš 100€ al 20 jurjev 200€ smo tam tam. Izven garancije servisiram sam, oziroma pri možaku, ki je slučajno pooblaščen še za Kove. + točka za Kove.

Pa da ne bo dvoma: želim si kove 450 rally in H2, (pa 75kg, sam ni treba pretiravat :P ) žal pa zadeve pri moji trenutni situaciji niso pogojene samo z željami ampak:

-finančno stanje

-zdravstveno stanje in možnost izkoristka motorja, ki ga imam, ker roko na srce 450mt ali 790ktm je razlika 10kg torej BMK

-družinska situacija, torej ali lahko kadarkol grem na moped al ne

-ter nekaj detajlov, namreč 2cilindra 450ccm drgač peljeta kot 1 cilinder. Enega z lahkoto mučiš v nizkih obratih, drugega ne...Nabavna cena enega ali drugega (5k€ vs9k€), stroški vzdrževanja, stroški primarne predelave, da bo tak kot mora bit itd..vem, primerjam neprimerljivo, al jebiga, tak sem se odločil. Že to, da ma en tubles feltne drug pa mora met zračnico, je v primeru problema razlika.

Vsekakor bi pa takole rekel:

vstopni budget motor, fukiš izgleda, z nizkim sedežem je trenutno na trgu nekaj najboljšega MT450CF

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

pri meni je problem razdalja. Al na 5 jurjev plačaš 100€ al 20 jurjev 200€ smo tam tam. Izven garancije servisiram sam, oziroma pri možaku, ki je slučajno pooblaščen še za Kove. + točka za Kove.

Pa da ne bo dvoma: želim si kove 450 rally in H2, (pa 75kg, sam ni treba pretiravat :P ) žal pa zadeve pri moji trenutni situaciji niso pogojene samo z željami ampak:

-finančno stanje

-zdravstveno stanje in možnost izkoristka motorja, ki ga imam, ker roko na srce 450mt ali 790ktm je razlika 10kg torej BMK

-družinska situacija, torej ali lahko kadarkol grem na moped al ne

-ter nekaj detajlov, namreč 2cilindra 450ccm drgač peljeta kot 1 cilinder. Enega z lahkoto mučiš v nizkih obratih, drugega ne...Nabavna cena enega ali drugega (5k€ vs9k€), stroški vzdrževanja, stroški primarne predelave, da bo tak kot mora bit itd..vem, primerjam neprimerljivo, al jebiga, tak sem se odločil. Že to, da ma en tubles feltne drug pa mora met zračnico, je v primeru problema razlika.

Vsekakor bi pa takole rekel:

vstopni budget motor, fukiš izgleda, z nizkim sedežem je trenutno na trgu nekaj najboljšega MT450CF

Dami...kar se tiče "imamo mt450" že lep čas je ubistvu skoraj ista zadeva 500x...amortizacija, nizko sedišče, no razen več denarja. Človek ki je vozil 450mt in prišel probat 500x,450ko itd...je izjavil da sta lažja od 450mt...filing. meni je to jasno. Enim pa še bo ko bodo probali vse. Tubeless je tudi (500x). Vzdrževanje tudi na low budget.

Skoz imamo že to v slo...edino kar nima spredaj 21" pa da je dražji, evo.

Glede enga cilindra. Z lahkoto ga mučiš (450ko)..zelo umirjena zadeva. Ni klasika verjemi. Vsakemu začetniku daš zadevo v roke. Jaz komaj čakam na njega. 

Je pa res da je pogosto menjava olja. 

Imaš pa prav glede low budget. 450mt je tukaj res low budget začetniska opcija. 

Finance so jeba ja, sploh če bi rad več motorjev. Jaz bom imel dva, upam da enkrat tri no....😅

Objavljeno
pred 14 urami, miran985 pravi:

Dami...kar se tiče "imamo mt450" že lep čas je ubistvu skoraj ista zadeva 500x...amortizacija, nizko sedišče, no razen več denarja. Človek ki je vozil 450mt in prišel probat 500x,450ko itd...je izjavil da sta lažja od 450mt...filing. meni je to jasno. Enim pa še bo ko bodo probali vse. Tubeless je tudi (500x). Vzdrževanje tudi na low budget.

Skoz imamo že to v slo...edino kar nima spredaj 21" pa da je dražji, evo.

Glede enga cilindra. Z lahkoto ga mučiš (450ko)..zelo umirjena zadeva. Ni klasika verjemi. Vsakemu začetniku daš zadevo v roke. Jaz komaj čakam na njega. 

Je pa res da je pogosto menjava olja. 

Imaš pa prav glede low budget. 450mt je tukaj res low budget začetniska opcija. 

Finance so jeba ja, sploh če bi rad več motorjev. Jaz bom imel dva, upam da enkrat tri no....😅

se strinjam, sam 500x nima 21/18 col, to je pogoj, pa lep mi ni. Kljub temu spada med "poceni" mopede, tudi če je jurja držaji od 450MT (pišem na pamet), ni to neka huda razlika. 

Objavljeno (popravljeno)

Jas sem narwdli 8k km do danes. Mam explore model.

Jaz teh problemov nimam. Sicer tudi sam opazam, da je malo "cukajoč" če se voziš v 3. Prestavi okrog 50 kmh. Če mam v 4. Ne cuka, Vbrizg goriva ni še piopolnoma dodelan.pa če ga na polno nažgeš, vmes malo ciluka, pospesevanje ni linearno, isto mi je delala Honda Africa Twin.

Tempomat je "smešen", lahko ga uklopiš samo v 4,5,6 prestavi. Od 50-130 kmh. Pri 130 kmh se mu potem hitrost giblje od 125-129. To mi ni všeč, sam rajši vozim da ima motor visje obrate, tako da bi imel 50 v 3. Prestavi, ampak ne morem.

Prestave... Ce prestavljam z qwikijem se med 5 in 6 dostikrat pojavi "0". Ampak to je delala rudi Husa.

Vibracije, so moteče, ampak ne povzročajo mravljincev. Če se vozim dinamicno jih sploh ne opazim. Sem pa zelo "obcutljiv" vcasih skor mal prevec na kaksne majhne detajle.

Plus pa dajem vzmetenju, zavoram, izgledu, super agregatu,koncni izdelavi, udobje, veterna zaščita.

Na Splošno sem zadovoljen kar sem dobil za ta denar. 

Vceraj sem prisel domov iz dvodbevnega potovanja po slo. Cca 500 km, ampak sem pod noč še enkrat se šel malo peljat. In to mi je vazno, da me motor "potegne" da se grem peljat, tud če veckrat na dan.

 

Samo to bi še dodal, da to ni enduro motor. To je res dober "suv" motor. Izgled endura za po cesti. To za brezpotja ni. Se na makedamskih cestah se obnaša cist kot cestni motor. Huso sm mel vzmetenje nasponano na sport, pa se je po makedamu peljala neprimerno bolje on cf. Seveda je pa to odvisno od pnevmatik, prifil in dimenzija. Tko da mi je smesno ko ga oglašujejo kot enduro.

Se mi pa cf pelje bolje od huse po asfaltu. In to sem iskal. Smerna stabilnost, al pa woblanje. Nic, je kot vlak.

Seaj se spogledujem s Suzukijem, pa me ze odbija, ko sem videl, da je schaff ga vozil, pa mu je med pospesevanjem woblal.

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

kar se "puščanja" zavorne tekočine iz lončka tiče in predvidevam da ma enak lonček kot 790/890 in 901 potem to ni puščanje ampak ima pokrov namensko narejeno zarezo na levi strani. Zakaj, pojma nimam :P 

Kakorkoli, pod pokrovom je še tesnilna gumica, ki jo pokrov stisne, da ne more puščat zavorna. Ker pa motor visi na tački levo, pa še krmilo zakleneš, lonček kr fajn visi in se iz zareze res izcedi "nekaj" (hlapi, kondenz itd..) vendar zadeva ni agresivna, med vožnjo celo izhlapi. Tako, da občasno včasih pobrišem, v glavnem se pa ne sekiram več. 

Objavljeno

Dami, me boš mogu dodat za moderatorja. Sej sam zato, da bom popravil pravopisne napake za seboj 😁.

Se opravicujem, pisem na telefonu, pa mam debele prste, pa prehitre, mozgani ne dohitevajo. :lol1:

Pomoje se da prebrat...

Objavljeno
pred 8 minutami, skalar36 pravi:

Dami, me boš mogu dodat za moderatorja. Sej sam zato, da bom popravil pravopisne napake za seboj 😁.

Se opravicujem, pisem na telefonu, pa mam debele prste, pa prehitre, mozgani ne dohitevajo. :lol1:

Pomoje se da prebrat...

jaz tako berem, da vse prav preberem :D (beri bolj slabo vidim zarad te klime blesave)

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

kar se "puščanja" zavorne tekočine iz lončka tiče in predvidevam da ma enak lonček kot 790/890 in 901 potem to ni puščanje ampak ima pokrov namensko narejeno zarezo na levi strani. Zakaj, pojma nimam :P 

Kakorkoli, pod pokrovom je še tesnilna gumica, ki jo pokrov stisne, da ne more puščat zavorna. Ker pa motor visi na tački levo, pa še krmilo zakleneš, lonček kr fajn visi in se iz zareze res izcedi "nekaj" (hlapi, kondenz itd..) vendar zadeva ni agresivna, med vožnjo celo izhlapi. Tako, da občasno včasih pobrišem, v glavnem se pa ne sekiram več. 

Nekaj o iztekanju si sam napisal (kondenz....). Zareza je namensko zaradi izenačitve tlakov nad gumi mehom v lončku. Ko zaradi tanjšanja zavornih oblog iz lončka odteka tekočina v zavorni sistem se nivo v lončku niža, kar sproti kompenzira gumi meh. Če bi bil pokrov "diht", bi se nad mehom ustvaril vakum, ki bi preprečil nihanje tekočine in s tem delovanje zavor.

Iz zareze lahko izteče tudi zavorna tekočina, če je le te preveč nalite. Zaradi segrevanja se tekočina tudi razteza in če nima kam, jo pač izrine pod robom gume. Zato ima posodica običajno oznake min in max.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 17 minutami, raza pravi:

Nekaj o iztekanju si sam napisal (kondenz....). Zareza je namensko zaradi izenačitve tlakov nad gumi mehom v lončku. Ko zaradi tanjšanja zavornih oblog iz lončka odteka tekočina v zavorni sistem se nivo v lončku niža, kar sproti kompenzira gumi meh. Če bi bil pokrov "diht", bi se nad mehom ustvaril vakum, ki bi preprečil nihanje tekočine in s tem delovanje zavor.

Iz zareze lahko izteče tudi zavorna tekočina, če je le te preveč nalite. Zaradi segrevanja se tekočina tudi razteza in če nima kam, jo pač izrine pod robom gume. Zato ima posodica običajno oznake min in max.

+ dodaj zaklenjeno krmilo, obrnjeno v levo, pa moped na tački, ko vse visi v levo. V glavnem, to ni problem. 

 

Objavljeno
6 hours ago, DAMI34 said:

vendar zadeva ni agresivna, med vožnjo celo izhlapi.

Ja pac…DOT zavorno olje je zelo agresivno in pozre barvo. O tem se ne da debatirat. Zelo agresivno je. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 urami, skalar36 pravi:

Jas sem narwdli 8k km do danes. Mam explore model.

Jaz teh problemov nimam. Sicer tudi sam opazam, da je malo "cukajoč" če se voziš v 3. Prestavi okrog 50 kmh. Če mam v 4. Ne cuka, Vbrizg goriva ni še piopolnoma dodelan.pa če ga na polno nažgeš, vmes malo ciluka, pospesevanje ni linearno, isto mi je delala Honda Africa Twin.

Tempomat je "smešen", lahko ga uklopiš samo v 4,5,6 prestavi. Od 50-130 kmh. Pri 130 kmh se mu potem hitrost giblje od 125-129. To mi ni všeč, sam rajši vozim da ima motor visje obrate, tako da bi imel 50 v 3. Prestavi, ampak ne morem.

Prestave... Ce prestavljam z qwikijem se med 5 in 6 dostikrat pojavi "0". Ampak to je delala rudi Husa.

Vibracije, so moteče, ampak ne povzročajo mravljincev. Če se vozim dinamicno jih sploh ne opazim. Sem pa zelo "obcutljiv" vcasih skor mal prevec na kaksne majhne detajle.

Plus pa dajem vzmetenju, zavoram, izgledu, super agregatu,koncni izdelavi, udobje, veterna zaščita.

Na Splošno sem zadovoljen kar sem dobil za ta denar. 

Vceraj sem prisel domov iz dvodbevnega potovanja po slo. Cca 500 km, ampak sem pod noč še enkrat se šel malo peljat. In to mi je vazno, da me motor "potegne" da se grem peljat, tud če veckrat na dan.

 

Samo to bi še dodal, da to ni enduro motor. To je res dober "suv" motor. Izgled endura za po cesti. To za brezpotja ni. Se na makedamskih cestah se obnaša cist kot cestni motor. Huso sm mel vzmetenje nasponano na sport, pa se je po makedamu peljala neprimerno bolje on cf. Seveda je pa to odvisno od pnevmatik, prifil in dimenzija. Tko da mi je smesno ko ga oglašujejo kot enduro.

Se mi pa cf pelje bolje od huse po asfaltu. In to sem iskal. Smerna stabilnost, al pa woblanje. Nic, je kot vlak.

Seaj se spogledujem s Suzukijem, pa me ze odbija, ko sem videl, da je schaff ga vozil, pa mu je med pospesevanjem woblal.

Ni da bi moglo kaj pisat na displeju glede prestave, ampak prešaltaš, slišiš zobnike v menjalniku (ko daš v let itak ni kaj slišat) ko prestavi, displaj pokaže "2", stisneš gas in zaboli v prazno displaj pa pokaže "N", pa še parkrat ponoviš, ko da bi bil tafrišn na motorju.

Ja, pa še neki sem pozabu napisat. Ko sediš na sedežu, zja med sedežem in keslom ko kaka Postojnska jama, vidiš tisti jeziček ki nasede pod keslom in ne veš, a bo sedež ven odletel al kaj (imam 90 kg).

pred 2 minutami, Zoki5 pravi:

ko daš v let

ko daš v ler 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
4 hours ago, raza said:

Iz zareze lahko izteče tudi zavorna tekočina, če je le te preveč nalite. Zaradi segrevanja se tekočina tudi razteza in če nima kam, jo pač izrine pod robom gume. Zato ima posodica običajno oznake min in max.

Pri novem motorju? Ne bi viška  iz razteznosti pahnilo proti zavornim klescam? To govorimo o nanolitrih tekocine. IMO zavorno olje pricurlja zgolj zaradi slabo zatesnjenega rezervarcka. Ce bi zavorno dolil na izrabljene zavorne obloge, bi po menjavi pakn lahko dozivel kaj podobnega. Pri novem motorju pac ne. Pusca, ker rezrvarcek, tesnilo in pokrovcek ne sedejo 100%. S tega delat veliko zgodbo? Ni treba. 

 

za hec. V 30 letih sem imel samo en rezervaecek s pojeto barvo. Brembo. Za Caponordovo sklopko. honda je imela rezervarcka plasticna, kawi ima 40 let. 
 



 

 

 

IMG_4737.jpeg

IMG_4736.jpeg

IMG_4735.jpeg

Objavljeno
pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

Ja pac…DOT zavorno olje je zelo agresivno in pozre barvo. O tem se ne da debatirat. Zelo agresivno je. 

saj to pravim, da ne razžre barve in verjetno ne gre za zavorno :D

 

Objavljeno
pred 4 urami, Zoki5 pravi:

Ni da bi moglo kaj pisat na displeju glede prestave, ampak prešaltaš, slišiš zobnike v menjalniku (ko daš v let itak ni kaj slišat) ko prestavi, displaj pokaže "2", stisneš gas in zaboli v prazno displaj pa pokaže "N", pa še parkrat ponoviš, ko da bi bil tafrišn na motorju.

Ja, pa še neki sem pozabu napisat. Ko sediš na sedežu, zja med sedežem in keslom ko kaka Postojnska jama, vidiš tisti jeziček ki nasede pod keslom in ne veš, a bo sedež ven odletel al kaj (imam 90 kg).

ko daš v ler 

Ja jebat ga. K smo kupuoval smo se zavedal, da je kitajc, da ne bo vse tko kt pr bmw-ju, al pa kove, vse tip top.

Ce nisi zadovoln prodej pa kup kej boljšga...

Objavljeno
pred eno uro, skalar36 pravi:

Ja jebat ga. K smo kupuoval smo se zavedal, da je kitajc, da ne bo vse tko kt pr bmw-ju, al pa kove, vse tip top.

Ce nisi zadovoln prodej pa kup kej boljšga...

Nisva se razumela. Naštel sem par stvari, ki se mi ne zdijo OK. Drugače mi je pa vožnja z njim preveč všeč in mi ne pade na misel, da bi ga menjal. Glede prestavljanja pa je tako, da je stvar neugodna, da ne napišem nevarna. Da v hrib pred ovinkom prešaltam v drugo in ostanem brez gasa je mal zoprno. Na Triumphu sem imel problem šaltanja iz 3. v 2., ko mi ga je vrglo v ler. Pa je Jerman našpanal eno fedro v menjalniku, pa je stvar delala BP.

Tako da bom kar ostal na njem, menjalnik se bo pa tud uštimal.

Pa ogromno varnih KM,

Zoran

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 15 urami, Zoki5 pravi:

Nisva se razumela. Naštel sem par stvari, ki se mi ne zdijo OK. Drugače mi je pa vožnja z njim preveč všeč in mi ne pade na misel, da bi ga menjal. Glede prestavljanja pa je tako, da je stvar neugodna, da ne napišem nevarna. Da v hrib pred ovinkom prešaltam v drugo in ostanem brez gasa je mal zoprno. Na Triumphu sem imel problem šaltanja iz 3. v 2., ko mi ga je vrglo v ler. Pa je Jerman našpanal eno fedro v menjalniku, pa je stvar delala BP.

Tako da bom kar ostal na njem, menjalnik se bo pa tud uštimal.

Pa ogromno varnih KM,

Zoran

uglavenm Kitajc. Če povzamemo :D 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 9 minutami, Kawl pravi:

uglavenm Kitajc. Če povzamemo :D 

Mujo je lepo reku:

svi smo mi kitajc :P

 

Objavljeno
pred 8 minutami, Kawl pravi:

uglavenm Kitajc. Če povzamemo :D 

No pa smo tam. Ne metat vse v isti koš...Kitajc kitajc...tudi nekitajc če prebereš ima podobne simptome...

 

Objavljeno
pred 15 minutami, Kawl pravi:

CFmoto 450.  Izpuh na pravem mestu :D 

450810516_1673123196561321_7104172872372342006_n.jpg

ja, fejk. Aftermarket ror , ki je daljši od originala, pa pun gas na mestu. Po fotkah sodeč ma čist dovolj placa, da ne skuri čist nč. 

Moj je vsaj za 30% bližje, pa še precej več kubikov ma mašina, pa ni nikakršnih problemov. Prav tako ma husa ror zlo visoko in blizu.

 

 

790ADV222022_1.webp

Objavljeno

Original izpuh. Dami ne me narobe razumet tudi meni je CFmoto450mt všeč in mogoče se enrkat odločim zanj. Ampak to sem našel na cfmoto 450 europe.

gfgds.jpg

Sem malo pregledal še. Krivine ima na direkt titanium. Zato je verjetno tudi stopilo smernik.

Objavljeno
pred 39 minutami, Kawl pravi:

uglavenm Kitajc. Če povzamemo :D 

.

...je kitajc ja .. ampak se mi zdi tole vseeno eno štengo višje od Kove :blush:

Objavljeno
pred 8 minutami, pik1 pravi:

.

...je kitajc ja .. ampak se mi zdi tole vseeno eno štengo višje od Kove :blush:

zakaj?

pred 12 minutami, Kawl pravi:

Original izpuh. Dami ne me narobe razumet tudi meni je CFmoto450mt všeč in mogoče se enrkat odločim zanj. Ampak to sem našel na cfmoto 450 europe.

gfgds.jpg

Sem malo pregledal še. Krivine ima na direkt titanium. Zato je verjetno tudi stopilo smernik.

no sej to, predelaln ror, brez nepotrebne navlake. Kar jaz sem pregledal en kup testov, pa nikjer nisem zasledil, da je kaj stopilo. EURO5 je pa že toliko zadušen, da lahko skoraj usta daš na izpuh pa te ne speče :P

 

Objavljeno
pred 20 minutami, pik1 pravi:

.

...je kitajc ja .. ampak se mi zdi tole vseeno eno štengo višje od Kove :blush:

Stari moj,takole k berem (nimam nič proti cfmoto) izkušnje lastnikov, sory imajo res nekaj težav od menjalnika do pušcanja zavorne kar je kar normalno kao...🙈.

Menjalnik na kove ima same pohvale, niti en ga ni grajal, zelo točen, prikazovalnik dela tako kot mora, puščanje na čaši zavorne??? Niti slučajno, pa je čaša skoz nagnjena levo,da ne rečem kako je bila ob transportu (skoz nagnjena).

Cfmoto je lepo narejen ampak so razlike. Delovanje agregata je tudi drugo. Mt450 sem tudi slišal kako gre (teža ga matra...). Ampak oglasil sem se, samo zaradi tvojega predvidevanja za katerega vemo da nimas pojma. Cfmoto ni tukaj kriv. Ima porodne težave sicer ampak po drugi strani so dobrodošla konkurenca na splošno. 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!