Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
1 hour ago, krucymucy said:

Tipicno za KTM. Vcasih sem toliko casa iskal ler, da sem potem kar z roko dal, ker imas naceloma v roki boljsi obcutek. 
Sicer pa, kaj pa rabis ler? Jaz vedno vzgem s sklopko, v prvi prestavi. Na normalnem semaforju pac drzis sklopko tistih nekaj deset sekund. Ob delu na cesti ga pa ugasnem recimo. 

Ma pride prav. Recmo mitnice, parkirisca z listki, ni pa to nek strasno pomemben kriterij. 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Razmišlam ,da bi si MT 450 kupu za po barju mal vozit kot drugi motor. A je to to?

Objavljeno
pred 6 minutami, Markisan pravi:

Razmišlam ,da bi si MT 450 kupu za po barju mal vozit kot drugi motor. A je to to?

195 kg pretežek motor za dričanje?

Objavljeno
pred 9 minutami, Snečer pravi:

195 kg pretežek motor za dričanje?

Hja...to pa res ni lahko

Objavljeno
pred 11 urami, Markisan pravi:

Razmišlam ,da bi si MT 450 kupu za po barju mal vozit kot drugi motor. A je to to?

to je to...lahko. Teža ni noben hud problem. Za mal dričanja je čisto dobra in poceni izbira.

Jaz se dričam s kravo od 220kg.

Objavljeno
pred 12 urami, DAMI34 pravi:

to je to...lahko. Teža ni noben hud problem. Za mal dričanja je čisto dobra in poceni izbira.

Jaz se dričam s kravo od 220kg.

Tko nekako razmišlam moj prvi preizkus vstopa v tak bolj lahek enduro svet. Bi rajši mel Africo Twin al pa kak KTM, Husa,... ampak ko vidim tole ceno mi odtehta vse. Če mi ne bo ok in ga prodam za 50% manj sm zgubu slabe 3k.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 38 minutami, Markisan pravi:

Tko nekako razmišlam moj prvi preizkus vstopa v tak bolj lahek enduro svet. Bi rajši mel Africo Twin al pa kak KTM, Husa,... ampak ko vidim tole ceno mi odtehta vse. Če mi ne bo ok in ga prodam za 50% manj sm zgubu slabe 3k.

Sm oprosti... razmisli. 450 kubikov pa slabih 200kg.. prestavna razmerja kratka, (s tem so dobili sicer poskočnost)...obstajajo motorji sicer za nekaj vec denarja ki imajo isto kg pa več moči....

Primer Kove 450rally z več konji pa okoli 155kg....čist tko za razmislek kaj se pravi lažji Enduro. Spet odvisno od budgeta, izgleda morda....spet odvisno kje in kako bi se vozil. Pač skušam dopovedat da 450mt ni glih "lahka" izbira (lastniki so to že opazili, sploh k so probali še kaj drugega).

Priznam pa da je lep. Zgubil sigurno nebos 50% ampak manj. Ne pade kar tako cena zato ker je "en kitajc". Govorim za cfmoto seveda 😉.

Priporočam da probaš dva...tri motorje ki naj bi ustrezali tvojim zahtevam.

 

Objavljeno
pred 10 minutami, miran985 pravi:

Sm oprosti... razmisli. 450 kubikov pa slabih 200kg.. prestavna razmerja kratka, (s tem so dobili sicer poskočnost)...obstajajo motorji sicer za nekaj vec denarja ki imajo isto kg pa več moči....

Primer Kove 450rally z več konji pa okoli 155kg....čist tko za razmislek kaj se pravi lažji Enduro. Spet odvisno od budgeta, izgleda morda....spet odvisno kje in kako bi se vozil. Pač skušam dopovedat da 450mt ni glih "lahka" izbira (lastniki so to že opazili, sploh k so probali še kaj drugega).

Priznam pa da je lep. Zgubil sigurno nebos 50% ampak manj. Ne pade kar tako cena zato ker je "en kitajc". Govorim za cfmoto seveda 😉.

Priporočam da probaš dva...tri motorje ki naj bi ustrezali tvojim zahtevam.

 

Kove sm tud gledu ampak je ze drazji. Pa mal bolj naturirana mašina. Sem pa potem že blizu neke na izi rablene T7. Ko sem pri T7 sm pa že blizu,…. neverending

Objavljeno
pred 1 minuto, Markisan pravi:

Kove sm tud gledu ampak je ze drazji. Pa mal bolj naturirana mašina. Sem pa potem že blizu neke na izi rablene T7. Ko sem pri T7 sm pa že blizu,…. neverending

Ja razumem kaj misliš...se mal se mal pa smo na 20K 😅😅.

Kaj pa Kove 500X.

Dvovaljnik z 48konji ki ga dobiš rabljenega sedaj za dobrih 6K 🤔. Lahko ti iz izkušenj povem da je zelo zmogljiv na cesti in izven. Dva gor na avtocesto lagano 130-150kmh. Mt se bo matral recimo...

Vzmetenje kyb kot na mt.

Udoben za pop....

Zdej edino če ti ni lep.....

Agregat pa zelo znan preverjen, za okol sveta če treba.

Lažji od mtja po občutku in manevriranju.

Dva diska spredaj....

Miren agregat brez cukanja, zavrti se do 10K in mu tudi paše.

Zgubil cenovno glih ne boš.

Samo za razmislek...

Objavljeno
pred 11 urami, Markisan pravi:

Tko nekako razmišlam moj prvi preizkus vstopa v tak bolj lahek enduro svet. Bi rajši mel Africo Twin al pa kak KTM, Husa,... ampak ko vidim tole ceno mi odtehta vse. Če mi ne bo ok in ga prodam za 50% manj sm zgubu slabe 3k.

pa ne zanemarit, na večini testov je presenetljivo pohvaljen. Poleg tega ima nizek sedež, primerno dimenzijo pnevmatik, linearen agregat, dobro izgleda, pa še dober zvok.

Ker pa po par letih vsak motor prerastemo, boš itak kmal ugotovil, kaj ti paše in kaj bo naslednji motor.

Objavljeno

.... dodam še samo, da ne morem verjet, da gledam kitajca. Kaj ma pa boljšo servisno podporo pri nas KOVE al CF?

Objavljeno
pred 27 minutami, Markisan pravi:

.... dodam še samo, da ne morem verjet, da gledam kitajca. Kaj ma pa boljšo servisno podporo pri nas KOVE al CF?

Za cf ne vem. Kove ima 4 servise po državi in enega mobilnega po novem. 

Motor je tudi tako simpl da če imaš vsaj neko osnovno znanje, lahko tut sam če želiš. 

Deli pa tudi na zalogi.

Objavljeno
pred eno uro, Markisan pravi:

.... dodam še samo, da ne morem verjet, da gledam kitajca. Kaj ma pa boljšo servisno podporo pri nas KOVE al CF?

Kove, bolj razpršena mreža, mislim da vsaj en servis več + mobilni servis. 

Za CF (ne me prijet za besedo) ima 3 dilerje (Lj, Greosuplje, Ce) vsaj tako se najde na strani cfmoto.si. Ravno poceni (servisi) tudi niso. 

Meni osebno je lokacija, ker sem s primorske hudo pomembna. Namreč motorji, ki bodo ali so zlorabljani po terenu rabijo nekoliko več vzdrževanja. ko je 1x izven garancije lahko kjerkol servisiraš, al pa sam, če maš pa 5 let garancije rabiš 5 let hoditi na uradni servis. In Ljubljana je zame že daleč.

Objavljeno

Jest sm blizu LJ .... čeprav verjetno rabim do LJ zaradi gužve ravno toliko kot ti s primorske

pred 59 minutami, DAMI34 pravi:

Kove, bolj razpršena mreža, mislim da vsaj en servis več + mobilni servis. 

Za CF (ne me prijet za besedo) ima 3 dilerje (Lj, Greosuplje, Ce) vsaj tako se najde na strani cfmoto.si. Ravno poceni (servisi) tudi niso. 

Meni osebno je lokacija, ker sem s primorske hudo pomembna. Namreč motorji, ki bodo ali so zlorabljani po terenu rabijo nekoliko več vzdrževanja. ko je 1x izven garancije lahko kjerkol servisiraš, al pa sam, če maš pa 5 let garancije rabiš 5 let hoditi na uradni servis. In Ljubljana je zame že daleč.

Jaz sem blizu LJ ampak verjetno rabim do LJ ravno toliko kot ti s primorske zaradi konstantno nenormalne gužve

Objavljeno
pred 6 minutami, Markisan pravi:

Jest sm blizu LJ .... čeprav verjetno rabim do LJ zaradi gužve ravno toliko kot ti s primorske

Jaz sem blizu LJ ampak verjetno rabim do LJ ravno toliko kot ti s primorske zaradi konstantno nenormalne gužve

Pred leti sem imel Triumpha. Iz dolenjske sem se vozil na uradni servis Jermanu  v depalo vas.

Da izbereš določen motor samo zato ker je servis blizu je to tako tako...ne vem. Če si zaželis nek motor da ti je dober pa všeč, potem nima veze kje je servis. No moje mišljenje...pač imaš tist dan opravičen izlet recimo ☝️😉.

Skratka ne sme biti ovir če se za nekaj odločiš.

Objavljeno

Ni tak problem servis katerega nekako lahko splaniras in nekako računaš na to, da dobiš motor še isti dan nazaj. Problem so razne izredne zadeve kot so vpoklici, serijske napake, ko nisi nič kriv pa moraš še vedno planirat "izlet" in biti brez motorja. To pa odtehta servis v bližini, če se zadeva pogosteje dogaja. 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

...eni se ne sekirajo za take stvari in si kupijo motor in se vozijo...

...drugi se sekirajo za take stvari in si motor ne kupijo in se ne vozijo...

Objavljeno (popravljeno)
4 hours ago, Kugelschreiber said:

Hm. Saj CFjev je ene par. @skalar36, @Pajk, @kaizer, ste že potrebovali servise? kako se vam zdijo? odnos, storitev, cene?

Sam ga vozim v Lj na RPM. Odnos tako tako. So prijazni in ponudijo kavico, samo malo preveč hvalijo 800MT. Vsak motor ima napake, tukaj pa je za vsako napako kriv kupec. Recimo veriga, mazanje vsakih 500 km ali še manj, pri 7.500 km raztegnjena, kot da jih ima 50.000. Odgovor : "Nisi mazal." Jim povem, da uporabljam Kettenspray S100 in špricam konkretno. "Nikoli slišali in od Motula je best of the best". Cene, adijo pamet. Servis narejen na 1.000, 5.000, 10.000 in zdaj bo na 15.000 (v roku dveh tednov), vsak je 220€. Na vsakem servisu so mi dolili hladilno tekočino (nimam pojma koliko in zakaj). Ko pa sem prišel in pojamral, da mi je hladilna pod minimumom, pa niso vedeli zakaj. Kupil liter, dolil, problema ni več. Motor kot motor, pa mi je ok. Malo mu moči manjka, pa na ovinku hitro podrsaš stransko tačko, ma kot potovalnik je super. 
 

Če bi se prej malo bolj pozanimal o cenah servisov in odnosu do nekaterih stvari, ga definitivno ne bi vzel. Samo zaradi tega, ne zaradi motorja samega. 

Popravljeno . Popravil Pajk
Objavljeno (popravljeno)

Jim nisi znal odgovoriti, da mazanje in raztegovanje materjala (ketne) nimata nič skupnega? Maže se gibljive dele, kjer je trenje kovine na kovino.  Pri lezenju (raztezanju) kovine pa olje-mast nimata vpliva.

Je pač zaradi cene montirana ketna nižjega ranga, ki pa se na žalost hitreje raztegne, mazal ali ne. Veriga je potrošni materjal in menjavo krije kupec...serviser si mane roke...

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno
pred 29 minutami, raza pravi:

menjavo krije kupec...serviser si mane roke...

Kot na uber mašin, kardane je včasih plačal kupec ob menjavi...

Po novem pa menjavo na 60KKm plačaš kar ob nakupu motorja...

Seveda je po njihovo menjava kardana "zastonj".

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno
pred eno uro, Pajk pravi:

Sam ga vozim v Lj na RPM. Odnos tako tako. So prijazni in ponudijo kavico, samo malo preveč hvalijo 800MT. Vsak motor ima napake, tukaj pa je za vsako napako kriv kupec. Recimo veriga, mazanje vsakih 500 km ali še manj, pri 7.500 km raztegnjena, kot da jih ima 50.000. Odgovor : "Nisi mazal." Jim povem, da uporabljam Kettenspray S100 in špricam konkretno. "Nikoli slišali in od Motula je best of the best". Cene, adijo pamet. Servis narejen na 1.000, 5.000, 10.000 in zdaj bo na 15.000 (v roku dveh tednov), vsak je 220€. Na vsakem servisu so mi dolili hladilno tekočino (nimam pojma koliko in zakaj). Ko pa sem prišel in pojamral, da mi je hladilna pod minimumom, pa niso vedeli zakaj. Kupil liter, dolil, problema ni več. Motor kot motor, pa mi je ok. Malo mu moči manjka, pa na ovinku hitro podrsaš stransko tačko, ma kot potovalnik je super. 
 

Če bi se prej malo bolj pozanimal o cenah servisov in odnosu do nekaterih stvari, ga definitivno ne bi vzel. Samo zaradi tega, ne zaradi motorja samega. 

Identične "probleme" ima z RPM sosed z atv-jem (je mastno plačal za "odstranitev" blokade, atv pa z novo "elektroniko" ne gre nič bolje) . Baje so v Grosuplju precej cenejši. Za kvaliteto pa ne vem.

lp

Objavljeno
1 hour ago, raza said:

Jim nisi znal odgovoriti, da mazanje in raztegovanje materjala (ketne) nimata nič skupnega? Maže se gibljive dele, kjer je trenje kovine na kovino.  Pri lezenju (raztezanju) kovine pa olje-mast nimata vpliva.

Je pač zaradi cene montirana ketna nižjega ranga, ki pa se na žalost hitreje raztegne, mazal ali ne. Veriga je potrošni materjal in menjavo krije kupec...serviser si mane roke...

Saj veš kako je s takimi znalci. Oni majo žig, njim je vse jasno.  Če ti prbijejo da je kriv napačn ketenspraj, je najboljš da z nadaljevanjem debate ne zgublaš energije.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!