Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 25 minutami, DAMI34 pravi:

 

Plis help...sem bolj na strani siv, pa nizek blatnik + železje

 

 

 

450mt-extra-3.jpg

Takgale bom jaz vzel. Nižja strehica, pa siva barva. Lep.

A grem naročit 2? Dobiva mrbit kej popusta :P

 

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno
pred 5 urami, skalar36 pravi:

Takgale bom jaz vzel. Nižja strehica, pa siva barva. Lep.

A grem naročit 2? Dobiva mrbit kej popusta :P

 

dej...prec nakažem, v garaži sem plac nardil :D ..aja z vsemi kreš bari, pod mus. Je Kove 450 rally res velik boljši in zanimiv, sam jaz grem proti 60im letom in se mi mal zdi...da kosti postajajo krhke in ga neb izkoristil v vsem kar pač moped ponuja. 

NR.2 bo naslednje leto al dve, bom huskija zamenjal za ktm 990 adv al pa cf mtx...odvisno kak se bom odločil, bolj se palim na 990 ktm, če bo ,ko bo.

Objavljeno
pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

sam jaz grem proti 60im letom in se mi mal zdi...da kosti postajajo krhke in ga neb izkoristil v vsem kar pač moped ponuja. 

Jest pa grem prod 50im. Bitkojn pa prot 80im. :lol1:

Jest rabm en pocen motor za po kakmu makedamu, mal po govcih, da ga ni skoda ce se kksna plastika opraska, al pa zlom. Pa da je cim lazji, še bl pomembn čim cenejši.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, skalar36 pravi:

Jest pa grem prod 50im. Bitkojn pa prot 80im. :lol1:

Jest rabm en pocen motor za po kakmu makedamu, mal po govcih, da ga ni skoda ce se kksna plastika opraska, al pa zlom. Pa da je cim lazji, še bl pomembn čim cenejši.

js nč ne rabim, sem pa tole zbral :D

evo isti, sam jaz sam brez las, pa ene 30kg več me je, smeju se bom pa enaku (ja kej bom pa fedro uzad zategnu . :P )

 

433113245_10233138376305880_428951497547784213_n.jpg

Objavljeno
pred 6 urami, DAMI34 pravi:

Nikakor se ne morem odlčiti kateri bolje izgleda. nizek blatnik, kar je nekje sovpadajoče s performansami ali fejkanje prave offroad mašine z visokim blatnikom?

Plis help...sem bolj na strani siv, pa nizek blatnik + železje

 

 

434163701_922752063188175_4923844838018273567_n.jpg

450mt-extra-3.jpg

Meni je lepši siv z nizjim blatnikom če ti to kaj pomaga pri odločitvi 🤔.

Objavljeno

Nizki blatnik na teh motorjih, za moj okus, izgleda bolje in je tudi povsem v redu, dokler se ne voziš po BLATU. V nasprotnem primeru pa bo prednje kolo pogosto blokiralo...

Objavljeno
pred 15 urami, miran985 pravi:

Meni je lepši siv z nizjim blatnikom če ti to kaj pomaga pri odločitvi 🤔.

sva podobnega stališča.

pred 13 urami, Joker pravi:

Nizki blatnik na teh motorjih, za moj okus, izgleda bolje in je tudi povsem v redu, dokler se ne voziš po BLATU. V nasprotnem primeru pa bo prednje kolo pogosto blokiralo...

ja to je res, ilovica in blato se tako zabijeta spodaj, da je veselje čistit...not :(

 

Objavljeno
Quote

Finally a lightweight touring enduro"

Od kdaj je 175kg lightweight? verjetno jih ima se vec. 

690 "rally lite" ima 157kg pa imo ni ravno "lightweight". 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

očitno je že vse pod 200kg "lahkateža" :P

 

Objavljeno

Pa saj to ni enduro, to je adventure z nizkim sedežem, za to ceno je ja top teža, ne moreš tega primerjati s KTM 690 in podobnimi pravimi enduro motorji, ma za to ceno dobiš res dosti, pa še transparentna prodaja in veriga servisev. 

Objavljeno
pred 3 urami, krucymucy pravi:

Od kdaj je 175kg lightweight? verjetno jih ima se vec. 

690 "rally lite" ima 157kg pa imo ni ravno "lightweight". 

Narod se je razvadil na " velika kola" in potem je vsak k ima izpod 190kg, ali pa bom rekel vsak izpod vsaj 210kg je za njih lahkokategornik...ker danes ima večina več in več.

Objavljeno

Slika pove vse. Pa je dirkal s takalo "kravo" in to tam kjer bi mi v gojzarjih znal imet probleme.

 2_3849.jpg.e84baeec08b59d586e8ffbb746b64f1b.jpg

Zdej bi pa 100 kilski dedi vozil 120 kilske motorje...

ADV je pač čista skovanka prodajalcev. Trenutno je to IN. Avantura  (ADV) se lahko izvaja tud z mopedom.

Ajd uživajte.

PS tud jaz bi sivega izbtal...

Objavljeno
pred 2 urami, MiNa pravi:

Slika pove vse. Pa je dirkal s takalo "kravo" in to tam kjer bi mi v gojzarjih znal imet probleme.

 2_3849.jpg.e84baeec08b59d586e8ffbb746b64f1b.jpg

Zdej bi pa 100 kilski dedi vozil 120 kilske motorje...

ADV je pač čista skovanka prodajalcev. Trenutno je to IN. Avantura  (ADV) se lahko izvaja tud z mopedom.

Ajd uživajte.

PS tud jaz bi sivega izbtal...

Tale novodobni ADV je lahko zelo širok, za ene je to že ko zavijejo iz glavnih cest na stranske ki so široke za en avto recimo. Ja res je tako, imam okoli sebe take. Za ene je adv ko naredijo 200km krog. Za druge je ko nekje prespijo, potem pa imamo tiste ki se držijo terena v večini dneva. 

Težko je sedaj rečt kaj je pravi adv. Zagotovo pa se strinjam da je marketinška poteza.

Objavljeno
pred 38 minutami, miran985 pravi:

Težko je sedaj rečt kaj je pravi adv. Zagotovo pa se strinjam da je marketinška poteza.

ADV kategorija je čist legit nova verzija motorizma. Mene ravno ADV zanima. 

Ni mi panike, ce je motor mal tezji. Precej bl fajn bi blo da bi bil lazji...ampak z padanjem kg, cena fejst rase. Vazno da ma mal daljsi hod vzmetenja, 21" 17"(18") colske gume. Daj malo terenski. Tko kt se satao vozi po tistmu blatu mene odvrne od motorizma. Da porabis 10min do par h da se izvleces iz tistga, ritje po gozdu me tud ne zanima...

Mene recimo zanima, da se lahko kokr tok kvalitetno pelem po vsakmu makedamu, tud po zapuščenih poteh. Traktorskih poteh, tm kjer bi se s spot turingom težko.

TET je taka proga. Zato pa takili motorcki kr zadanejo bistvo ADV segmenta.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 47 minutami, skalar36 pravi:

ADV kategorija je čist legit nova verzija motorizma. Mene ravno ADV zanima. 

Ni mi panike, ce je motor mal tezji. Precej bl fajn bi blo da bi bil lazji...ampak z padanjem kg, cena fejst rase. Vazno da ma mal daljsi hod vzmetenja, 21" 17"(18") colske gume. Daj malo terenski. Tko kt se satao vozi po tistmu blatu mene odvrne od motorizma. Da porabis 10min do par h da se izvleces iz tistga, ritje po gozdu me tud ne zanima...

Mene recimo zanima, da se lahko kokr tok kvalitetno pelem po vsakmu makedamu, tud po zapuščenih poteh. Traktorskih poteh, tm kjer bi se s spot turingom težko.

TET je taka proga. Zato pa takili motorcki kr zadanejo bistvo ADV segmenta.

Ja sem podobnega mnenja.

Objavljeno
pred eno uro, skalar36 pravi:

ADV kategorija je čist legit nova verzija motorizma. Mene ravno ADV zanima. 

Nič novega, razen imena.

Pri CF-u malo poglejte servisne intervale in cene servisov (da ne bo presenečenj).

lp

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 minuto, franc pravi:

Nič novega, razen imena.

Pri CF-u malo poglejte servisne intervale in cene servisov (da ne bo presenečenj).

lp

Sem slišal da so kar zasoljene. To so tako bivši Yamaha Štern - so bli že prej dragi.

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Kolk zasoljene? Prvi servis GG 265€ 🤔

2l olja, 2 filtra, priklop na diagnostiko in 3h dela.

mislim, da so vsi malo ponoreli s cenam. Ali pač že dolgo nisem srevisiral na uradnem 🤔

Objavljeno
pred 19 minutami, mladench pravi:

Kolk zasoljene? Prvi servis GG 265€ 🤔

2l olja, 2 filtra, priklop na diagnostiko in 3h dela.

mislim, da so vsi malo ponoreli s cenam. Ali pač že dolgo nisem srevisiral na uradnem 🤔

Precej ja

Objavljeno
pred 2 urami, mladench pravi:

Kolk zasoljene? Prvi servis GG 265€ 🤔

2l olja, 2 filtra, priklop na diagnostiko in 3h dela.

mislim, da so vsi malo ponoreli s cenam. Ali pač že dolgo nisem srevisiral na uradnem 🤔

To vidim pri Kove kot veliko prednost. Cena materiala te ne pride niti 100€. Servis pa lahko narediš sam in garancija velja. To je ravno za take patrone kot sem sam ko nobenemu drugemu ne zaupam razen sebi :D 

 

Objavljeno

Prvi servis za CF moto 800 ex. je dražji kot prvi servis za Husqvarno Norden. Ja nimaš kej, z novmu motorjem pridejo tud stroški, ki jih star rabljen motor nima.

Itaq je pa motorizem en velk strošk. Kolo je dost cenej. Pa se mi še ne da gont pedal do jadranke. :D

Objavljeno

Upam, da se vsi zavedamo da gre pri 450mt za turizem moped, ki zmore tudi malce advenčrja. Primerjati motor s hard enduro...je skoraj nesmiselno. 

Je moped za starejše urejene gospode, pa vstopni model za take, ki se spogledujejo z "advenčr" vožnjo.

Prednost je vsekakor cena, dober izgled, dokaj luksuz, enostavna mehanika, ki ne crkne kar tako. Z malce upgrejda (cevne zaščite ima dobro zasnovane, stabilizator verige pri zadnjem verižniku, boljše zaščite ročk) je lahko hitro tudi dovolj dober za metanja po tleh, brez kake škode.

Za kaj več, bo težko pričakovat od 41mm premera vzmetenja in hoda 220mm. Ne rečem, da ne gre, gre a s pametno vožnjo. Pohvalno je, da se ga da regulirat, oziroma je nastavljivo.

Verjetno se bo dalo pa tudi agregat mal odpret, da bo zadihal. Sicer je pa v osnovi user friedly, z enakomernim navorom skozi cel režim delovanja.

Pohvalim tudi easy tipko za lenuhe: ABS zadaj off, TC off.

Sicer ne vem koliko ima olja v mašini, ampak sem videl en video o menjavi olja in se mi ni zdelo tok malo. Po mojem 10kkm zdrži.

ps. tistih 175 suhe teže, na koncu vrže 200kg

en mulc,...ki ga fino žge (na str kah ki so 10:90 oziroma za en kurc :P )), pa prevajalnik italijanščino prevede bp v podnapisih

kakorkol o tisti teži ultralajt je bolj pravljica kot ne in vidoposnetkih, ko ga nek čajna tip meče z eno roko okrog tačke. :D

Objavljeno
pred 25 minutami, Kawl pravi:

To vidim pri Kove kot veliko prednost. Cena materiala te ne pride niti 100€. Servis pa lahko narediš sam in garancija velja. To je ravno za take patrone kot sem sam ko nobenemu drugemu ne zaupam razen sebi :D 

 

Jaz tudi sam raje naredim, preveč slišim raznih pizdarij iz servisov...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!