Jump to content

CF moto


DAMI34

Recommended Posts

ja, sej kava je tut včasih mela na 6 jurčkov servis predpisan. Bistvena je količina, potem pa že sam delaš. sicer pa če si skos po šodru in prahu je kar koristno pogosto menjat olje. Ker kmjev je res mal, ur dela pa kar veliko.

Link to comment
Share on other sites

gledam tele videe. dobro cfmoto podmazuje reviewerje :D

 

175kg, 5000km servisi. edina dobra stvar je cena pa da dobro zgleda.

a ni potem boljse kupiti kove 450 rally? sej ma kove tudi windscreen, pa se lazji je. ce pa rabis bolj cestno varianto, se ti pa bolj splaca npr ktm 790 adventure?

Link to comment
Share on other sites

Škoda, da nima 150kg, potem bi bilo premium.

No za 5700 eur mu ni kaj za očitat, celo lep je, se pa pojavlja 1x z nizkim blatnikom spredaj, 1x z visokim, najbrž opcija.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 51 minutami, Ragezor pravi:

gledam tele videe. dobro cfmoto podmazuje reviewerje :D

 

175kg, 5000km servisi. edina dobra stvar je cena pa da dobro zgleda.

a ni potem boljse kupiti kove 450 rally? sej ma kove tudi windscreen, pa se lazji je. ce pa rabis bolj cestno varianto, se ti pa bolj splaca npr ktm 790 adventure?

ja, tako kot si napisal, verzij in opcij je veliko. tehtanje je med, kok bom dal, predvsem pa zakaj bom dal in kje se bom vozil. 

Moje mnenje, pa nikakor ni preveč relavantno ampak je moje:

-stil vožnje, se bom šel hardcore offroad, palil in žgal povsod...ni druge, je vsaj po mojem mnenju kove 450 rally najboljša budget varianta rally motorja, z definitivno dobrimi komponentami, dobro in premišljeno sestavo, ter minimalno predelavo zlahka zmagovalec

-sem "starejši guspot" ki se grem mal advenčr turizma, ja potem je 450MT zlo zanimiv. Ali sem mlad in prvič vstopam v ta segment...450MT

-rabim en moped ki zmore vse, hkrati pa je tko brihten z elektronsko podporo, da bolje pelje od mojega znanja. 790/890 adventure. Absolutno. Se peljem 1000km, nato pa grem na makedam ali zajeban teren (če obvladam) spet ktm/husa..v segmentu 790/890/901

Kaj je bolje in kaj ne je prekleto subjektivna ocena, povezana s stilom vožnje, željo kje in kako se bom vozil ter zakaj...in pa seveda finančnim stanjem lastnika. Namreč velika razlika je med imeti en motor za vse ali imeti 2 motorja in vsak je bolj prilagojen nečemu kar počnem.

 

pred 37 minutami, Snečer pravi:

Škoda, da nima 150kg, potem bi bilo premium.

No za 5700 eur mu ni kaj za očitat, celo lep je, se pa pojavlja 1x z nizkim blatnikom spredaj, 1x z visokim, najbrž opcija.

 

blatnik je opcija, tako kot cevna zaščita.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 27. 3. 2024 ob 6:45, skalar36 pravi:

ADV kategorija je čist legit nova verzija motorizma. Mene ravno ADV zanima. 

Ni mi panike, ce je motor mal tezji. Precej bl fajn bi blo da bi bil lazji...ampak z padanjem kg, cena fejst rase. Vazno da ma mal daljsi hod vzmetenja, 21" 17"(18") colske gume. Daj malo terenski. Tko kt se satao vozi po tistmu blatu mene odvrne od motorizma. Da porabis 10min do par h da se izvleces iz tistga, ritje po gozdu me tud ne zanima...

Mene recimo zanima, da se lahko kokr tok kvalitetno pelem po vsakmu makedamu, tud po zapuščenih poteh. Traktorskih poteh, tm kjer bi se s spot turingom težko.

TET je taka proga. Zato pa takili motorcki kr zadanejo bistvo ADV segmenta.

ADV kategorija v motorizmu ni "od danes", pojmovanje pa povsem odvisno, kaj si pod to besedo, oz. "adventure motorcycles"  ali "adventure trip" predstavljamo......se je pa ta segment močno razširil glede modelov v smislu uporabe, ker so tudi želje in "potrebe" nas uporabnikov različne.....če gremo na ADV turo npr. v Azijo, kjer je veliko tranzita, tam pa veliko slabega makadama in slabih cest,.... rabimo ene vrste bajk z velikim tankom, več ccm in moči, relativno težak za vso ne-potrebno prtljago, bistven faktor tudi zanesljivost in servisna mreža proizvajalca.......na taki poti je redni servis na 5k km ☹️.....če nam je avantura TET, ali preganjanje po domačih gmajnah, slabo prevoznih kolovozih in pohodniških potkah 😉 pa seveda drugačen bajk, lažji in okreten, servisni interval ni pomemben, niti velikost tanka, ali servisna mreža....

Link to comment
Share on other sites

Peljal sem tole čudo, ki sliši na ime MT800 Explore (perla bela)

Naj že v štartu povem, da sta dva zaprisežena GSovca, ki sta me povabila na kavo in ko sta me videla na njem izjavila:

Wauuu kako je lep, seveda sem moral potem naštet, kaj vse ima in ker je spisek dolg, in ker sem mal pomešal pojme in namesto : "radarsko zaznavanje vozil v mrtvem kotu" prbou eno po domače: ma oštja tudi radarski tempomat ima..........me začela gledati z občudovanjem, le kako si loh sploh tak moped prvoši :P

Škoda k nisem še mal nabijal v smislu semiaktivnega, ker, ko sem samo armaturko kazal, pa mal tapkal po nji, skor dožvel kap, ko je Gsovc čist mal škodoželjno gledal. No, mal se zajebavam, a ne @solorider

Kakorkol gremo na par točk, nisem motorja mel par dni v rokah (bi ga pa, da ga strimam po svojih željah in merah, ter še 1x ocenim), ampak nekaj 10km. Za prvi vtis je dovolj:

-agregat: linearen, čisto lepo in zvezno vleče, nekje z mojim 790, pa čeprav daje občutek, da je nekoliko podhranjen, ma skoraj ne verjamem. Če se še airbox odpre, bo še spodaj bol sunil, al pa zaradi ropotanja in glasnosti dal vedeti da sune. V resnici pa, moj 790 najbrž nič kaj bolj ne vleče. Nobenih motečih vibracij. Zelo prijeten mlinček, po karakterju bolj podoben husi in 890ki

-ciklistika vzmetenje: premal sem prevozil, za bolj resnejšo oceno, ker moped je izrazito naravnan na "comfort" in to ni moj stil vožnje. Jaz ga bi definitivno zategnil tako zadaj, kot spredaj in malce zadušil. Požre pa vse luknje in kljub komfort nastavitvi se ne ziblje kot kaka ladja potem še pol ure. Kot vilic je definitivno bolj odprt, tako napram 790, kot od huse 901 in je bolj naravnan za cesto. Manj za hitra premetavanja. Sem rabil malo časa da sem ga skapiral, pa tudi krmilo je malce ožje od mojih. Potem pa: vigu vigu, wawinke komot strigu.

-drža, ja za nizkorasle super. Men prenizek, bi dal višji sedež ali vsaj sedež ki je ultra komfort na višjo stopnjo. Sam sem preblizu krmila, definitivno bi krmilo porinil mal naprej, da dobim več vpliva na prednje kolo, sedež višje, rit pa bolj nazaj. Bolj agresivno, samo to je zelo odvisno od osebnih preferenc voznika. Mam pa tako nastavljeno 790 in huso 901. Enako mi je sedla klopca in pozicija na SDGT. Roke narazen, ukrivljen hrbet, rit nazaj pa agresivno na prednje kolo.

-televizija. EU in Japonska, sam učte se. Šalabajzerji napram Kitajcem. Mislim, ni da ni, od WIFI, do android in jabučka carpleja. Enostavnost uporabe, preglednost, nezakompliciranost. Mislim, kdor zna drkat foun bo tut televizijo, ki ima slučajno še naslikano armaturko in vse pomembne podatke na ekranu. In to takem, po katerem komot tipkaš. Kapo dol CFju. 

Še nekaj dodatkov: ogrevana ritka, ročke, utripanje ekrana, če je kdo v mrtvem kotu, delovanje kvikija kot bi maslo premikal, luči bomba, lepo vidne in lepo svetijo, zadnja štop lampa ob močnejšem zaviranju utripa...a rab še kdo kaj več?

Skratka, za ta denar in ja sem pogledal tudi kvaliteto plastike in kako je sestavljen, je motor izredno dober nakup. Za potovanja, solo ali v dvoje. Z velik varnosti in udobja.

Lahko samo še na kratko dodam eno fb vprašanje, ko sem tole slikco objavil:

IMG_20240405_122431.jpg.b39633a37598e8ac551761eb28f06792.jpg

 

Screenshot_2024-04-06-07-43-15-022_com.facebook.katana.jpg.d3d6fdb0e62e55f3c3c4da6b40246ee8.jpg.f172e3fff451e4c50e8b5c025316f4b1.jpg

Screenshot_2024-04-06-07-43-36-490_com.facebook.katana.jpg.667a963ca7fd7f6518aeb3487cda6cd3.jpg.3ce82bcd381236d7abf3ba45a25d881d.jpg

No, lahko potrdim, da je prišel tudi domov in to čez vsaj tri hribe več kot jaz :P

In nagradno vprašanje: je to potem GS killer? Ja najbrž ni, to mesto je še vedno rezervirano za Versis650 :P z lahkoto pa potrdim, da zna biti killer (vsaj pretiravanja pri ceni) podobnih strojev na podobni pratformi premium EU in Japonskih znamk, ki roko na srce nič kaj bolje ne sestavijo teh modelov. Namreč, mislim, da jim lahko pokaže, kaj tudi kupec hoče in to za sprejemljiv denar.

ps. tudi za postavljanje pred gostilno zna biti dober, nenazadnje sta to potrdila moja GS frenda :D

pss. zgornji zapis je zgolj mnenje avtorja sestavka (starejši umirjen guspot, ki se rad mal voza ukul bajte) in nikakor nima nikakršne povezave z resno debato o motorizmu in motorjih nasploh. Prav tako zgornji zapis ni nikakršen finančni nasvet v zvezi z nakupom vašega novega motorja. Ni pa nič narobe, če in ko boste prišli v CF po nakupu novega motorja pribijete: Dami je reku da je ok :P

Mogoče bom pa le kak popust potem na ta račun dobil, če bom ko bom...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

sem precej posnetkov pogledal, ki vsebujejo MT1290, ma žal je še vedno povsod samo "najbrž", ali "govori se" ali kaj podobnega, pa nobenih fotk, niti takih, kjer bi bil moped oblepljen in skrit. Sem mi pa dopade, če bo res.

Še prej pa čakam, če bo luč sveta ugledal MTX.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja tud sam sem zasledil da je zaenkrat samo"hajp". Ampak precej vrjamem, da bodo nardili neki na osnovi 1290. Glede na to da na polno sodelujejo z KTMom. 

Upanje umre zadnje :)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

logika kaže, da ktm šalta na 1390 in 1290 bo šel ven iz proizvodnje. Potemtakem zna ostati ravno prav za CF.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, skalar36 said:

Ja tud sam sem zasledil da je zaenkrat samo"hajp". Ampak precej vrjamem, da bodo nardili neki na osnovi 1290. Glede na to da na polno sodelujejo z KTMom. 

Upanje umre zadnje :)

 

ne skrbi. Več ccm=več $$. Po to so prišli. 

@Pajk, a si  v petk okrog 17:20 zavijal prot Žirem?  

Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

logika kaže, da ktm šalta na 1390 in 1290 bo šel ven iz proizvodnje. Potemtakem zna ostati ravno prav za CF.

Tako...samo več in več ccm 🙈. A narod bo z njim isto hiter kot z vsakim predhodnikom 😉

Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami, miran985 pravi:

Tako...samo več in več ccm 🙈. A narod bo z njim isto hiter kot z vsakim predhodnikom 😉

pa sej to ne igra vloge.

Igra pa vlogo nmetri takoj in lahkotnost pospeševanja, sploh v kolikor si v dvoje in s kufri. Ter seveda veliko veliko doda semiaktivno vzmetenje.

SDGT 1301ccm 174 konjičev (in 130-144nm), semiaktivno je bil majka za take zadeve. Sploh prehitevanja so bila zakon, oziroma bom drugače zapisal, enostavna in veliko bolj varna, kot če bi cepal nek 800ccm moped mim avtov. taka zadeva ne čuti teže, nima problemov pri "preskoku" avtomobila. Dobesedno se z obratom plina zgodi warp preskok. In potem, ko počiš čez ni nobene drame, nobenega zibanja, siljenja na prvo kolo, pretiranega zaviranja, vse je izi in smooth.

tak da, če bo CF mel 1290 kdaj, bo moral imeti tudi semiaktivno vzmetenje, podobne karakteristike agregata (130-140nm že pri 4k obratih in nekih 150 do 160 konjičev) in s tem bo tudi cena 15 k€ ali precej več.

Kupiti cigumigu s samo močnim agregatom, pa najbrž ni priporočljivo. no, vsaj zame ne.

pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

ne skrbi. Več ccm=več $$. Po to so prišli. 

 

za 10 k€ nihče ne more narediti čudeža :P

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

pa sej to ne igra vloge.

Igra pa vlogo nmetri takoj in lahkotnost pospeševanja, sploh v kolikor si v dvoje in s kufri. Ter seveda veliko veliko doda semiaktivno vzmetenje.

SDGT 1301ccm 174 konjičev, semiaktivno je bil majka za take zadeve. Sploh prehitevanja so bila zakon, oziroma bom drugače zapisal, enostavna in veliko bolj varna, kot če bi cepal nek 800ccm moped mim avtov. taka zadeva ne čuti teže, nima problemov pri "preskoku" avtomobila. Dobesedno se z obratom plina zgodi warp preskok. In potem, ko počiš čez ni nobene drame, nobenega zibanja, siljenja na prvo kolo, pretiranega zaviranja, vse je izi in smooth.

tak da, če bo CF mel 1290 kdaj, bo moral imeti tudi semiaktivno vzmetenje, podobne karakteristike agregata (130-140nm že pri 4k obratih in nekih 150 do 160 konjičev) in s tem bo tudi cena 15 k€ ali precej več.

Kupiti cigumigu s samo močnim agregatom, pa najbrž ni priporočljivo. no, vsaj zame ne.

Meni osebno bi bil ta način vožnje en sam dolgčas. Nobenega dogajanja, ukvarjanja z motorjem dobesedno. Samo on off pa vozi. Kot današnji avti....vse samo pa na izi. 

Verjamem da za nekatere je to ok. Kar ni narobe. Samo moj pogled in nič drugega 😉

Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami, miran985 pravi:

Meni osebno bi bil ta način vožnje en sam dolgčas. Nobenega dogajanja, ukvarjanja z motorjem dobesedno. Samo on off pa vozi. Kot današnji avti....vse samo pa na izi. 

Verjamem da za nekatere je to ok. Kar ni narobe. Samo moj pogled in nič drugega 😉

tega pa čist ne razumem???

Že zdavnaj sem ugotovil, da ni dovolj sam en motor v garaži. vsaj 4 različne komade po kubaturi, namembnosti in opremljenosti bi rabil.

Če bo ktm ukinil 1290 bo zihr CFjev v tem segmentu našel svoj rang kupcev.

Kaj bo odločilno (če bo ko bo):

-izgled

-oprema/komoditeta

-dovolj močan agregat

Cena, cena, cena, cena, cena, Cena, cena, cena, cena, cena, Cena, cena, cena, cena, cena......za vse te bombončke.

 

recimo...rang motorjev s ceno 20 do nekih 25k€ se v akciji dobi za 18.500. nov 4 leta garancije.

Pri koliko me potem CF zanima v kolikor gre za skoraj identično mašino? Vedno je govora o mehaniki, softwere majo kitaci najmanj enak ali celo izboljšan (več vsega)

437536837_3695784774071963_9175906381037490825_n.jpg.bd5b043101313ffe69cdbe600cb53d19.jpg

16 k€ z lahkoto odkartam. In se sploh ne sekiram za najbolj uber dobre GSe.

Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

tega pa čist ne razumem???

Že zdavnaj sem ugotovil, da ni dovolj sam en motor v garaži. vsaj 4 različne komade po kubaturi, namembnosti in opremljenosti bi rabil.

Če bo ktm ukinil 1290 bo zihr CFjev v tem segmentu našel svoj rang kupcev.

Kaj bo odločilno (če bo ko bo):

-izgled

-oprema/komoditeta

-dovolj močan agregat

Cena, cena, cena, cena, cena, Cena, cena, cena, cena, cena, Cena, cena, cena, cena, cena......za vse te bombončke.

Najboljši scenarij so vsaj 4 motorji ja. Jaz tega ne morem in stojim na multipraktiku zato. Sem pa tja so minusi in plusi ampak ko črto potegnem je to to overall. Seveda spet koliko si zahteven in kam se voziš. To je moja zgodba kar ne pomeni da to velja za vse.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, DAMI34 said:

za 10 k€ nihče ne more narediti čudeža

Meni se zdi ravno obratno. Vsi lahko naredijo cudo za 10k. Prodal ti ga ne bo nihce.  Suzuki Swift hibrid!!! je isti denar kot GX.  Pri micubisiju za 12kek lahko kupis jeben japonski avto s klimo in 6imi airbagi.

https://mitsubishi-motors.si/modeli/space-star/

 


 

22 minutes ago, DAMI34 said:

Že zdavnaj sem ugotovil, da ni dovolj sam en motor v garaži. vsaj 4 različne komade po kubaturi, namembnosti in opremljenosti bi rabil.

ROFL. In pol kupis dva prakticno enaka? U bistvu si ti zivi dokaz, da je en taprav motor tocno dovolj. 
 

Rocketman, angleski jutuber zivec na Portugalskem je nedavno objavil en jako lušn video. Zakaj je transalpa in speed twina menjal za en motor. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

ROFL. In pol kupis dva prakticno enaka? U bistvu si ti zivi dokaz, da je en taprav motor tocno dovolj. 
 

 

fofl...tvoj zapis je samo dejstvo , da ne zastopiš :P

pa četudi grem na tvoj zapis "2 enaka" ki to nista, je vsak čisto drugače naštelan in se drugače obnaša. Mali princ bi reku: bistvo je očem nevidno.

Tvoj zapis je podoben zapisu nekaterih, ki mi zapišejo, solo je ok, v dvoje pa ni oke :P

Pomisli malo, bučka mala pomisli. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ne vem, če je v tej temi pomebno ali potrebno zapisati zakaj 790ktm ni husa 901? Že kot vilic je drugačen, karakter agregata drugačen, potem so pa tu še osebne nastavitve enega in drugega.

Pa da ne bom teme smetil, ko sem vozil CF800 Explore, nisem imel nikakršnega občutka da sedim na ktm 790. Definitivno isto dejstvo lahko potrdi @skalar36.

CF800 je svoj motor, s svojo pozicijo sedenja, odzivnosti in elastičnosti agregata, zajemanja ovinkov in izhoda iz njih.

Ma v osnovi pa res lahko rečemo, to je ista pašta kot ktm 790....če se nam ne da mal bolj pobližje pogledati in občutiti.

Na koncu, je vse "krompir je krompir" je reku gurenc v Masteršefu :P

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, DAMI34 said:

Ne vem, če je v tej temi pomebno ali potrebno zapisati zakaj 790ktm ni husa 901? Že kot vilic je drugačen, karakter agregata drugačen, potem so pa tu še osebne nastavitve enega in drugega.

Pa da ne bom teme smetil, ko sem vozil CF800 Explore, nisem imel nikakršnega občutka da sedim na ktm 790. Definitivno isto dejstvo lahko potrdi @skalar36.

CF800 je svoj motor, s svojo pozicijo sedenja, odzivnosti in elastičnosti agregata, zajemanja ovinkov in izhoda iz njih.

Ma v osnovi pa res lahko rečemo, to je ista pašta kot ktm 790....če se nam ne da mal bolj pobližje pogledati in občutiti.

Na koncu, je vse "krompir je krompir" je reku gurenc v Masteršefu :P

 

Kje so te nepremostljive razlike? V stopinji pri kotu vilc? Z enim gres skoz dolocn ovink 72kmh, z drugim pa 72,8? Dlakocepimo lahk do nezavesti, dokler so segmenti isti in gor enake gume, ma gurenc precej prou. Paradižnik/paradajz. 790/890/norden. Norden je lep, edina resna razlika.   Skalarjev CF je precej drugacn bajk. Ze kolesa so skoraj cestna. Narobe bi blo, ce bi mel na njemu podobn filing. 

Link to comment
Share on other sites

Evo kok ga lahko založiš z CF moto. Do centralca. Pol pa z KTM 790 ne mors do centralca založit...

 

Screenshot_2024-04-21-08-41-02-428_com.brave.browser-edit.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja tko je. CF moto je čist OK motor za tak denar. Mam 3k km. Zaenkrat nobenih težav, pripomb. Razen, prednje zavore, kjer je potreben malo bol močen stisk ročice, da zagrabi. Zavorni učinek je čist OK, le stisnit je treba bolj odločno. Če bi hotel močnejši zavorni učinek pač zamenjam ploščice. Zadnja zavora pa prime preveč. Zelo hitro se uklopi ABS. Zdi se mi nenatančen. Preden blokira rada pnevmatika malo zdrsne najprej. Premalo sem še testiral na vseh podlagah, da bi lahko rekel dokončno. Kar me pa extremno moti je pa zadnji amortizer. Za vožnjo ene osebe je zadadosti. Takoj ko sva 2 na motorju se preveč ziba, ne deluje kot bi moral. Napetost se nastavlja s klučem, katerega komaj utakneš na pravo mesto. Ne vem, da tega detajla niso rešili na bolj preprost način. AGregat je dosti "živ" tudi če sta 2 na njem. Se pa pozna pri navoru, da je treba kr zavrtet v obrate, da da vse od sebe. Čehi so nardili popolnoma nov airbox z novo mapo in wings izpuhom, kateri poveča moč za 10KS in 15NM navora!

 

Sedaj je dilema, glede na to da se bo gospa vedno več vozila ,al investirat par jurčkov v "kitajski" motor. Nov zadnji amortizer+nov "dihalni sistem". Al kakšno sezono odvozit s stock vzmetenjem in stock airboksom in izpuhom in potem preiti na SA 1290, CF 1250...

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

Kje so te nepremostljive razlike? V stopinji pri kotu vilc? Z enim gres skoz dolocn ovink 72kmh, z drugim pa 72,8? Dlakocepimo lahk do nezavesti, dokler so segmenti isti in gor enake gume, ma gurenc precej prou. Paradižnik/paradajz. 790/890/norden. Norden je lep, edina resna razlika.   Skalarjev CF je precej drugacn bajk. Ze kolesa so skoraj cestna. Narobe bi blo, ce bi mel na njemu podobn filing. 

ne vem, kam si zapel, a razlika med 790 in huso je podobna kot med 800Cf in 790ktm. Če maš 2 krompirja lahko enga skuhaš, drucga pa maš za pomfri. Če maš sam en krompir...

krompir je krompir. :P

Poanta, če maš več motorjev pa čeprav so identični lahko posamezen motor posebej nastaviš za različne podlage, teže, še gume lahko različne namestiš.

Če se pa prav spomnim, sem zapisal da bi rabil 4 različne motorje v gartaži (ne pa da jih imam) En za pisto, en za teren, en za potovat, pa še en za se afnat :P

 

 

pred 2 urami, skalar36 pravi:

Ja tko je. CF moto je čist OK motor za tak denar. Mam 3k km. Zaenkrat nobenih težav, pripomb. Razen, prednje zavore, kjer je potreben malo bol močen stisk ročice, da zagrabi. Zavorni učinek je čist OK, le stisnit je treba bolj odločno. Če bi hotel močnejši zavorni učinek pač zamenjam ploščice. Zadnja zavora pa prime preveč. Zelo hitro se uklopi ABS. Zdi se mi nenatančen. Preden blokira rada pnevmatika malo zdrsne najprej. Premalo sem še testiral na vseh podlagah, da bi lahko rekel dokončno. Kar me pa extremno moti je pa zadnji amortizer. Za vožnjo ene osebe je zadadosti. Takoj ko sva 2 na motorju se preveč ziba, ne deluje kot bi moral. Napetost se nastavlja s klučem, katerega komaj utakneš na pravo mesto. Ne vem, da tega detajla niso rešili na bolj preprost način. AGregat je dosti "živ" tudi če sta 2 na njem. Se pa pozna pri navoru, da je treba kr zavrtet v obrate, da da vse od sebe. Čehi so nardili popolnoma nov airbox z novo mapo in wings izpuhom, kateri poveča moč za 10KS in 15NM navora!

 

Sedaj je dilema, glede na to da se bo gospa vedno več vozila ,al investirat par jurčkov v "kitajski" motor. Nov zadnji amortizer+nov "dihalni sistem". Al kakšno sezono odvozit s stock vzmetenjem in stock airboksom in izpuhom in potem preiti na SA 1290, CF 1250...

si pri zadnjem amortizerju poleg prednapetosti zategnil za 2 al tri klike tudi povrat? Ker drugače se še vedno gumca.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!