Jump to content

CF moto


DAMI34

Recommended Posts

tlak jim spusti (gumam E07+ verjetno oz enduro trail +) pa bodo tudi za asfalt okrog 0C :D in manj nemirne, oz bolj bodo grabile na šodru. 2,4 je občutno preveč.

Link to comment
Share on other sites

No neki šmrcam te dni pa sem malo brskal po netu kaj je s tem CF moto, jaz se jih spomnem iz časov ko so delali skuterje...

Baje vsi hvalijo neki 450mt... 

Če koga zanima en kvalitetno narejen video.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, DAMI34 pravi:

tlak jim spusti (gumam E07+ verjetno oz enduro trail +) pa bodo tudi za asfalt okrog 0C :D in manj nemirne, oz bolj bodo grabile na šodru. 2,4 je občutno preveč.

Oj! hvala za predlog, trenutno imam spredaj pri 12 stopinjah asfalta 2,0 zadaj 2,2 na  šodru  sem probal spredaj 1,8 in zadaj 2,0, je bilo bolje pa sem še vedno zoprn, bom še mal testiral, potem bodo pa itak za zamenjat

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 28. 9. 2024 ob 21:22, kaizer pravi:

image.jpeg.6c3fa7db533559b00029faaf2696b1e7.jpeg

Pripomb nad mopedom nimam, tudi nad servisom ne, se da vse zmenit,sami stari mački. Včasih smo tudi že kaj zanimivega doživel. Ketna je pa žal pod dimenzionirana, jo bo treba predčasno menjat, da se prepreči lom. Serijske gume Maxx so me presenetile, zadnja 17k prednja 20k, ne marajo pa hladnega asfalta pod 10. stopinjami. Za probo sem obul Mitas e07 lahko rečem da so sprejemljive za asfalt nad 25 stopinj, makadam - šoder so preveč nemirne, v blatu pa slabo drže smer. Za kakšen bolj resen TET bo treba zobniško razmerje spremenit, da ne bo sklopka trpela. Pogledujem pa po lažjem adv mopedu vsaj za žakel apna, na ravnem ga ni problem pobrat, ko si do kolen v blatu si pač v dreku. Škoda da ni več 650 karegorije, razen posameznih modelov, ki mi pa ne "sedejo". 500 ccm mi je nekoliko preslaboten za dva+prtljaga. 

Za nek Žakelj manj je potem Kove 800x, da bo za dva primeren pa zmožen vožnje izven cest in lažje pobiranje . Kar se tiče gum pa so bolj primerne cesta-offroad Dunlop RAID. Za blato, športno vožnjo po cesti,ali pa pač makadam. E7 so preveč opevane gume, je pa tlak izjemno pomemben seveda.

Link to comment
Share on other sites

On 9/26/2024 at 8:58 PM, DAMI34 said:

Sicer je pa moj problem kolkrat ga pobiram mar ne 😁

 

Namontiraj zadaj kolescka pa se ne bos prevracal. 🤣

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 33 minutami, luxsa pravi:

Namontiraj zadaj kolescka pa se ne bos prevracal. 🤣

kako bom pa potem vedel, al se dobro pobira al ne? :P

 

pred 8 urami, kaizer pravi:

Oj! hvala za predlog, trenutno imam spredaj pri 12 stopinjah asfalta 2,0 zadaj 2,2 na  šodru  sem probal spredaj 1,8 in zadaj 2,0, je bilo bolje pa sem še vedno zoprn, bom še mal testiral, potem bodo pa itak za zamenjat

 

aja, če gredo proti koncu, pač naslednje vzameš take, ki ti odgovarjajo, al pa take ki si jih vajen.

Link to comment
Share on other sites

pred 19 minutami, Marko P. pravi:

https://vi.aliexpress.com/item/1005007534493750.html?gatewayAdapt=glo2vnm

 

Sem ga želel kupit, pa ga ne morejo poslati na moj naslov...

Ja, vem da nima in nikoli ne more imeti homologacije za SLO...

Je pa poceni...

ta je pa res poceni :D

 

Link to comment
Share on other sites

pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

ta je pa res poceni :D

 

Da lahko te EU eco norme toliko stanejo....??:hmm:

Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami, Marko P. pravi:

Da lahko te EU eco norme toliko stanejo....??:hmm:

Norme ne stanejo nič! Zahtevajo pa veliko tisti, ki jih postavljajo...

Ja Evropa je postala drag klub...

Link to comment
Share on other sites

upam, da se kdo ne slepi, da lahko za jurčka kupi moped. To je nateg, drgač pa..evo kdor kupi, mu pir častim. Verjetno bo dobil igračko MT450, kot sem jaz 1x za 80€ nabavil od kitajca "rumbo"sesalc, dobil pa igračo. ko sem reklamiral, bi me reklamacija in vračilo blaga prišlo cca 60€ :P

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, DAMI34 said:

ako bom pa potem vedel, al se dobro pobira al ne?

Sploh ne bos rabu pobirat ker se ne bos prevrnu.  😁

Link to comment
Share on other sites

pred 23 urami, smasher pravi:

No neki šmrcam te dni pa sem malo brskal po netu kaj je s tem CF moto, jaz se jih spomnem iz časov ko so delali skuterje...

Baje vsi hvalijo neki 450mt... 

Če koga zanima en kvalitetno narejen video.

 

To ekipo spremljam ze dolgo časa. Zaradi njih sem se odlocil za nakup 800tke. Edini do sedaj meni znani na YT ,ki realno in pošteno povedo o motorju, ki ga testirajo. 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, skalar36 pravi:

To ekipo spremljam ze dolgo časa. Zaradi njih sem se odlocil za nakup 800tke. Edini do sedaj meni znani na YT ,ki realno in pošteno povedo o motorju, ki ga testirajo. 

 

res je, tudi jaz, realne ocene mojstrov, ki so prevozili celo avstralijo (pa še marsikaj) na vseh možnih motorjih.

Dejstvo, kljub teži, nizki ceni, budget vzmetenju, je 450MT prekleto dobro ocenjen z mnogih YT kanalov.

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami, DAMI34 pravi:

res je, tudi jaz, realne ocene mojstrov, ki so prevozili celo avstralijo (pa še marsikaj) na vseh možnih motorjih.

Dejstvo, kljub teži, nizki ceni, budget vzmetenju, je 450MT prekleto dobro ocenjen z mnogih YT kanalov.

Zakaj misliš, da ima budget vzmetenje?

Kove in CF sta se zelo dobro izkazala ravno na vzmetenju. Dobro bi bilo, ce bi kak lastnik povedal iz prve roke. Sam vrjamem da je popolnoma zadovoljivo oziroma dobro. Je nastavljivo, kar pove, da ni najcenejše...

Namen tega motorja ni isto kot Kove 450. Meni bo prisel prav za tiste fure okrog doma, cca 40-100km. Za makedam, za slabe ceste, za v Bohinj cez Jelovico, za raziskovanje makedamskih povezav med visokoležecimi zaselki... Razocara edino visoka teža. Verjamem, da bi ga kamot spravli na mokro težo 176kg.

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 5. 9. 2024 ob 16:42, skalar36 pravi:

Ja. Mene je pustil na cesti. Ravno ko sem prehiteval se je samo ugasnil. Ob cesti ni hotel vžgati več. 7-8K km Avtovleka domov. Na servisu so mi potem zamenjali ročko za gas in spet dela BP.

Imam 11k km.

@Pajk ne vem zakaj si peljal na servis pri 5k Km. Ta agregat ima pri KTM u servis na 15k rcimo. Jaz ga na 5k nisem peljal, na 10 je treba, da je garancija veljavna. Tko je tud teta na servisu rekla. Če bi mislil na 5k bi si sam zamenjal olje+filter.

Originalna veriga je zanič. To "smo" na servisu ugotovili vsi. Tudi šefe ni tajil, da je premalo močna veriga nameščena na ta motor že v tovarni.

Nisem še slišal, da bi veriga šla pod garancijo. Na Yamahi tracer mi je o ringe pometalo vn pri 15k. Tukaj mi jih pri 10k še ni. Res je bila veriga pretegnjena, res je pa , da je nisem mazal po Črni gori in Bosni nič. Pospeševanja divjega je bilo precej. Menjal sem jo preventivno.

Servisi niso poceni. So v rangu ostalih motorjev. Par evrov, gor-dol. Servis za Husqvarno Norden je bil precej dražji.

 

Zanimivo, original pnevmatike Michelin so mi zdržale 11k km. Zadnja bi bila še za 2k km, prednja je čist obrabljena. Čakam na mitas. Da so na "budget" motor namestili čist solidne pnevmatike tud preseneča. K ponavadi na velikih modelih je teba menjat OEM.

Servis, ja. Odnos čist uredu. Lahko si zraven ko se šramfa, al pa ne. Dogovoriš se kamot za vse BP. Glede garancije tiste ročice, nobenih težav. Men je čist ok odnos.

Tko. Motor mi je zlo fajn. Ima super veterno zaščito. Nad vzmetenjem sem pozitivno presenečen, pričakoval slabše. Zavore solidne, povprečne. Primejo ok. Samo udobje na motorju fenomenalno. Sedež najboljši do sedaj od vseh motorjev. Tud žena zlo pohvali sedež, ter da je motor tih, da ne ropota toliko kot so prejšni. Gre kr solidno, moči nisem pogrešal nikjer. Ga je pa treba zavrtet v obrate, če ga hočeš malo bolj divje peljat. Pripombo imam samo na občutljivost ročke. Res se čuti cukanje pri cca 50 kmh po naselju. Ni čist gladka vožnja. Pri višjih hitrostih tega ni. Moti me še to, da ne moreš tempomata vklopit v 1,2,3 prestavi. Samo v 4,5,6 lahko. Pa,da tempomat ne gre preko 130 kmh. Qwikšifter je bolj drvarski. Ne moreš kt v vsakih obratih prbit prestavne ročice gor, k kr grdo rukne, če je premalo obratov. Če se navadiš potem lahko lepo prestaviš. Nisem navdušen nad njim.

. Sama izdelava zunaj na "oko" čist super. 

Za ta denar, ki sem ga odštel vrhunski nakup. Zelo fajn sem se letos vozil. Verjetno ga bom pa prodal. Ker že imam ogledan drug motor.:D

Bom poklicu Tom Cruiza, da mi pomaga prodat to kitajsko sranje-mission imosisble. :lol1:

Katero verigo si dal gor?

Link to comment
Share on other sites

pred 13 minutami, Zoki5 pravi:

Katero verigo si dal gor?

Ne vem. Na servisu so mi dali novo, močnejšo. Nisem spraševal katera je. Je pa vožnja precej bolj udobna in tiha. Precej bolj tiha.

Link to comment
Share on other sites

No komaj čakam da kdo kupi 450 in testira, ki tako dobro kot znamo v Sloveniji kritizirat stvari znajo malo kje :D 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami, smasher pravi:

tako dobro kot znamo v Sloveniji kritizirat stvari znajo malo kje :D

...brez, da bi v živo videlili ali preikusili.

Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, skalar36 pravi:

Zakaj misliš, da ima budget vzmetenje?

Kove in CF sta se zelo dobro izkazala ravno na vzmetenju. Dobro bi bilo, ce bi kak lastnik povedal iz prve roke. Sam vrjamem da je popolnoma zadovoljivo oziroma dobro. Je nastavljivo, kar pove, da ni najcenejše...

Namen tega motorja ni isto kot Kove 450. Meni bo prisel prav za tiste fure okrog doma, cca 40-100km. Za makedam, za slabe ceste, za v Bohinj cez Jelovico, za raziskovanje makedamskih povezav med visokoležecimi zaselki... Razocara edino visoka teža. Verjamem, da bi ga kamot spravli na mokro težo 176kg.

 

Teža je primerna velikosti in materialom, namreč sam motocikel je enako velik, kot ostali ranga 600-800ccm, razlika je zgolj v prostornini agregata. Nisem pa zapisal, da ma slabo vzmetenje, ima budget. Hod 200mm , premer 41mm, saj ima tudi KTM 790/890 adv budget vzmetenje (ki sploh ni slabo za nas povprečneže), ma pa vsaj mal debelejše vilice 43mm.

Mislim da je 450MT čisto soliden motorček za adv turizem.

Še najbolj me moti, ker ima visoko postavljen rezervar, ne pa kot ga ima lepo ob strani MTX 800. 

Za nizko težo je pa že Kove pokazal kako se jo pridobi. Oguliti motor vsega kar se da (zaščita ročk, stabilizator verige itd..), zamenjati kar je moč jeklo z aluminijem itd..pa bo nižja teža.

pred 11 urami, smasher pravi:

No komaj čakam da kdo kupi 450 in testira, ki tako dobro kot znamo v Sloveniji kritizirat stvari znajo malo kje :D 

so že kupili, celo @dog66je nekaj napisal okrog tega.

 

Med kritizirati in debatirati o tem kaj si kdo želi in ima namen kupiti ni kritika, so prej opažanja in želje.

Link to comment
Share on other sites

tule je tudi FB stran CF moto 450MT Slovenija 

Link to comment
Share on other sites

pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

tule je tudi FB stran CF moto 450MT Slovenija 

Nimam jest fejstboka. Dej napiš gor da jest kupm enga rablenga. :)

Link to comment
Share on other sites

pred 27 minutami, skalar36 pravi:

Nimam jest fejstboka. Dej napiš gor da jest kupm enga rablenga. :)

zdej šele nove čakajo :P

Link to comment
Share on other sites

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

zdej šele nove čakajo :P

Vidu zadnč v Cirkvenici eno punco z Slo registracijo. Prvi so šli že vn, so bli ugodni, zdej pa kr neki dražijo....da bodo lohl "popusti" k bo zima. Cena pa ista. 

Link to comment
Share on other sites

pred 18 minutami, skalar36 pravi:

Vidu zadnč v Cirkvenici eno punco z Slo registracijo. Prvi so šli že vn, so bli ugodni, zdej pa kr neki dražijo....da bodo lohl "popusti" k bo zima. Cena pa ista. 

Js sicer ne vem kok popusta rabiš/dobiš na 5 jurčkih :P (benti gurenca :D ), cene pa povsod naraščajo žal. Potem pa še popvpraševanje/ponudba nardi svoje. Kar vem tudi Kove gre gor.

Sanda ga je vozila, Klaudius ga čaka. Danilo Peterka ga ma...

Sem ti mal FB skopiral :P in skrajni čas, da si FB nardiš. Če hočeš met mir, ne sprejemaj prijateljstev, evo problem rešen :D

 

461607757_10230311531625895_7993955305204083842_n.jpg

461835916_9098023223558235_1537387449395578323_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!