DAMI34 Objavljeno Februar 11 Avtor Deli Objavljeno Februar 11 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno Februar 14 Deli Objavljeno Februar 14 Včeraj sm se peljal malo dlje. Ja, res ne najdem stvari, da bi reku da je motor narejen na kitajskem. Razen tega da so čez barvo nalepljene nalepke, ki imajo rob, da jih lahko z nohtom opraskaš dol. To mislem da druge znamke, nimajo tako. Pa balanca se vidi, da je pobarvana drugače, manj kvalitetno. Res pa je da sem 4 leta delal v lakirnici, in mam mal hibe, hitr opazm če kej ni ok. Motor je na mestu kar težak za manevrirat. Na cesti se mi zdi pa bolj okreten, kot je bila huskvarna. Zelo lepo pade v ovinek. Bremze grabjo zelo dobro. Sedež je udoben. Veterna zaščita fantastika. Ni turbolenc v ćeladi, ki so ble pr husqi kr moteče. Vetra v spodnji del telesa ni. Kolena nisem imel nič prepihna. Motor se mi zdi zanimivo, kaže pritisk v pnevmatikah, prednji zadnji. Tudi temperaturo vsake posebej. Nima pa\al pa ne najdem zunanje temperature zraka. Čudno. Med vožnjo ne moreš prekljaplat načinov vožnje, se moreš ustavit. Poraba bo zgleda okol 4.5l. Pr husqi sm mel 4.2. Sicer se še ulavfava, mogoče še kej pade. Smerniki se sami izklopijo. Za zagon motorja isti način kot suzuki, samo klik in potem sam vžge. Zaenkrat, vse ok. Zadovoljen. Če pa kej ne bo...pa napišem. kaizer, MiNa, Kugelschreiber in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 14 Avtor Deli Objavljeno Februar 14 nalepke sine: ktm husa itd...nikjer niso prelakirane..sploh pa zakaj... o težišču in padanju v ovinek...višja teža bolj pade...sem vesel, da si hepi neglede zakaj. veterna zaščita, ja verjamem...sam pri veterni igra 5cm gor al dol skoraj celo poglavje o bobneju v čeladi, enako velja za ktm 790adv, ki večino probmemov reši z odstranitvijo deflektorjev pri zgornjem delu vilic. Elektronska naloudanost in podpora pri CF vs ktm in husa vedno zmaga. Čakam , da boš začel s preslikavo osmanda in podobnih zadev. to je pobožna želja vseh nas lastnikov EU šajtrg moj osebni pogled: malce več je dela za dosego ventilov, malce višja je teža ali bom reku, teža rezervarja je štandard je pač visok, in ko se navadiš daje filing padanja v ovinek, 790..žal ne vem kter tip agregata je, najnovejši 790 ima "havy/težji cranckshaft" in drugačen odziv na "on/off" gas, ma neglede na to in en in drugi sploh nista slaba. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno Februar 14 Deli Objavljeno Februar 14 pred 10 minutami, DAMI34 pravi: Čakam , da boš začel s preslikavo osmanda in podobnih zadev. Kvaj to? DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 14 Avtor Deli Objavljeno Februar 14 pred 2 minutami, skalar36 pravi: Kvaj to? nč, nč... (kitajci so 100 let pred nami) tft screen ti omogoča preslikavo...itd...preber navodila Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno Februar 14 Deli Objavljeno Februar 14 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: nč, nč... (kitajci so 100 let pred nami) tft screen ti omogoča preslikavo...itd...preber navodila Česa? Pojma nimam. Nam navodil brav. Ne da se mi. Važn, da ga znam zalaufat in se odpelat v sončni zahod... Scarabeo 500 in MiNa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 14 Avtor Deli Objavljeno Februar 14 pred 7 minutami, skalar36 pravi: Česa? Pojma nimam. Nam navodil brav. Ne da se mi. Važn, da ga znam zalaufat in se odpelat v sončni zahod... ne bi škodilo mal več bit seznanjen...med drugim pri točki phone piše "my devices" ne en sam faking foun...več telefonov lah spariš. pa tale video..bo pomagal, da ne bereš navodil. Recmo, da uvoziš ruto TET slo, cro, bih...al pa lastno planirano... skalar36, kaizer in Mavti 1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno Februar 14 Deli Objavljeno Februar 14 Hvala, ampak ne hvala. Da bi uvozil neko ruto. Zaenkrat ne. Jest se vsedem na motor, pa se peljem po navdihu. Sprot se odločam glede na čas, ki ga imam kam bom zavil. Planiranih poti ne delam. K mam pol filing, da sm kt u službi in da moram. Sej tim dal za pelat, pavš naštudiru, pa mi pšol vse objasnu. Ne dvomim. Kmet2 in MiNa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 14 Avtor Deli Objavljeno Februar 14 ne rabim študirat, zadeva je ista kot kurčev telefon in to je nekaj najboljšega. Potom wifija lahko posodabljam, dodajam app al pa kreiram poti. Uporabno. Drgač pa moped ko mped...in ja boš dal ob priliki Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pajk Objavljeno Februar 14 Deli Objavljeno Februar 14 55 minutes ago, skalar36 said: Nima pa\al pa ne najdem zunanje temperature zraka. Explore tega nima. Touring pa Sport jo imata. Telefon lahko "preslikaš" na ekran z app CARBITLINK, samo je v pizdi, premajhno. Uporabna pa je aplikacija CFMOTO. V njej imaš vse, od lokacije motorja, alarma, porabe, načina vožnje, checkiranja motorja itd. Pa zadnja posodobitev je s končnico .41. Je @DAMI34par strani nazaj objavil. K nam je prišla cca 3 tedne nazaj. App ni prepoznal. Je pa motor, ko je bil priklopljen na wi-fi. kaizer in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 14 Avtor Deli Objavljeno Februar 14 pred 1 minuto, Pajk pravi: Explore tega nima. Touring pa Sport jo imata. Telefon lahko "preslikaš" na ekran z app CARBITLINK, samo je v pizdi, premajhno. Uporabna pa je aplikacija CFMOTO. V njej imaš vse, od lokacije motorja, alarma, porabe, načina vožnje, checkiranja motorja itd. Pa zadnja posodobitev je s končnico .41. Je @DAMI34par strani nazaj objavil. K nam je prišla cca 3 tedne nazaj. App ni prepoznal. Je pa motor, ko je bil priklopljen na wi-fi. prednost CF 800explor modela napram konkurenci, bodisi je to model ktm 790 2020, ali novejši 2024 je v ceni, elektronski podpori in odprtim gadgetom, torej kviki, ogrevane ročke, sedež, veliko boljši "screen" s kupom dodatnih možnosti uporabe, wifi konekcijo za posodbotve...oziroma kar kopiram prednosti: 8-inčni zaslon MMI, nadzor tlaka v pnevmatikah, RDS radar, zaznavanje slepega kota (Blind Spot System), sistem spremembe voznega pasu (Lane Change Assinst), 6 načinov vožnje, Apple Car Play & Adroid Auto, KAYABA nastavljivo vzmetenje, ogrevane ročke in sedeži, navigacija, pol-avtomatsko prestavljanje v višje in nižje prestave (quickshifer in blipper), tempomat, CF-SC sklopka To so serijsko odprte zadeve, ki jih pri ktm moraš doplačati....in cena začne leteti v nebo 400€+1000€ itd...za mal softeverja.... Marsikdo zanemarja, kaj pomeni android auto oz. apple car play....to je v bistvu zrcaljenje nebroj aplikacij, ki jih lahko uporabljaš na "home screenu" Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 14 Avtor Deli Objavljeno Februar 14 ps...če ta špekulacija drži....že šparam https://www.cycleworld.com/motorcycle-news/cfmoto-1250nk-close-to-production/?fbclid=IwAR0xsk9ouEOapAfjqhOjpVN_f4QuMzn7yPohplPsjhTLWCNSIXJgUsh31wk Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ftp Objavljeno Februar 14 Deli Objavljeno Februar 14 pred eno uro, DAMI34 pravi: Marsikdo zanemarja, kaj pomeni android auto oz. apple car play....to je v bistvu zrcaljenje nebroj aplikacij, ki jih lahko uporabljaš na "home screenu" A je to, da se voziš naokoli kar doma iz naslanjača po fonu ???? 😁 Joker in kaizer 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 14 Avtor Deli Objavljeno Februar 14 pred eno uro, ftp pravi: A je to, da se voziš naokoli kar doma iz naslanjača po fonu ???? 😁 ja. pa niti riti ne rabiš dvignit. Je res da v kolkor maš 20 in več kek vreden bmw ti bo dal turn by turn navi, s katerim si v riti v vsakem večjem mestu in kateri je podoben ktmjevemu turn by turn navi, ki ga ima usrana 790ka za 12 kek...ampak to bova raj bla tiho. Ker pri bmw al ktm je potrebno dokupiti še ohinsploh kako najdražjo navigacijo Za doma...po kavču. MiNa in kaizer 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno Februar 19 Deli Objavljeno Februar 19 (popravljeno) Pišuka, če je tole res tok lahko, ja pol bo treba začet šparat. Takle mejhn kitajčk tkle dvigne motor. Ja tkle jest se apn 6 ne morm. Popravljeno Februar 19. Popravil skalar36 pik1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pik1 Objavljeno Februar 19 Deli Objavljeno Februar 19 Pravkar, skalar36 pravi: Pišuka, če je tole res tok lahko, ja pol bo treba začet šparat. Takle mejhn kitajslčk tkle dvigne motor. Ja tkle jest se apn 6 ne morm. . ... kaj je reku spiker ??? skalar36 in Mavti 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno Februar 19 Deli Objavljeno Februar 19 Da pol k se bo nehu vozt gresta s kamermanam na ene široke rezance s pekinško raco. MiNa, DAMI34, Mavti in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 19 Avtor Deli Objavljeno Februar 19 pred 14 minutami, skalar36 pravi: Pišuka, če je tole res tok lahko, ja pol bo treba začet šparat. Takle mejhn kitajčk tkle dvigne motor. Ja tkle jest se apn 6 ne morm. 175kg "dry weight"...dobiš tudi nekaj nasprotujočih info. Ampak ja, pri meni je v igri, 450ka in 700ka...naslednje leto. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno Februar 19 Deli Objavljeno Februar 19 Jest bom tega kupu. Na jesen, al pa zimo. Mavti in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 19 Avtor Deli Objavljeno Februar 19 za: polno opremljen, ktm v ozadju, polno in sfisticirana eletronika, linearen agregat in daljši interval vzdrževanja (napram 450 rally od kove, seveda se pa po performansah in vzmetenju ne more primerjat, tak da tu je nekaj tudi na tem kaj kupec želi...jz kot str stric, s posledicami vseh karambolov se počasi umirajm ...sem napisal počasi ) proti: servis v lj CF , nekoliko višja teža in težišče, povprečne komponente predvsem vzmetenje a nastavljivo popolnoma, več pa skor ni skalar36 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalar36 Objavljeno Februar 19 Deli Objavljeno Februar 19 Men pa lih "specijalka' kove ni všeč. No ne da mi ni všeč. Ne rabm tok naspidiranga motorja. Pa prevec servisiranja. Za kkšn makedamčk sem pa tja, pa glede na to, da nimam več hude želje, dab se metal po tleh, se po "terenu" mislem bl penzionisticno vozt, bo tale povprečnež vrh glave. pik1 in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 19 Avtor Deli Objavljeno Februar 19 ja no, sj to je to, sam jaz čakam 700mtx, ma če bo skrenil s poti prototipa...nj ga kr majo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ragezor Objavljeno Februar 19 Deli Objavljeno Februar 19 175kg suhe teze mi ni glih impresivno za 450cc. da bi blo se 10 ali 15 manj bi blo super. pa to je verjetno teza brez skid plate in ojacitve. po drugi strani je pa cena res privlacna. upam da bodo meli tega 450mt za testirat in ce me preprica me preprica. zaenkrat sem se na strani kove, ki probajo zmanjsat tezo in ne pretiravajo z elektroniko. cfmoto pa lih obratno full elektronike noter tisci. edino skoda da kove ne dela zaenkrat nobenega motorja, ki bi me res zanimal npr. 450 adventure (vem da majo rally ampak mi ne potegne) ali pa crf300l konkurent. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pik1 Objavljeno Februar 20 Deli Objavljeno Februar 20 Ob 7. 2. 2024 ob 18:19, DAMI34 pravi: ja sj..vsega sm jst kriv ps. skakanje čez tetico u fordu mi je sistem zjebalo. Da,cf 800mi mi je jebačko najs, sta pa trenutno v igri dva modela CFja(kratkoročno gledano torej do konca leta) -450 mt in še bolj ko vidim ali pošlatam -800mtX, v kolikor bo ostal na parametrih prototipa. (pa na kove še nism pozabil, 450ke rally sploh ne morem pozabit še..) Živi bili (vsaj upam) pa videli. . ... v tisti tadrugi kitajski temi so me tolk spravociral, da sem se danes gladko tudi sam moral ustavit v njihovi štacuni ... in si v živo ogledal te njihove kitajčke ... še celo vsedel sem se na to čudo od explore_ja ... in ja ... svi goli, pa ko šta voli 👍 ps. ... me je pa prodajalec res presenetil s ceno 450 MT-ja ... 5.700 evričev, in pet let garancije .... jah, to pa če ga čez dve leti tud za pol cene prodaš, ne moreš prov dost falit ... tko da ... stari, sem ti že izbral naslednji moped ... dobijo jih pa v juliju ... tako da pohiti ... da ti ga kakšen pravi offrouder ne spelje prehitro MiNa, dolenc100 in skalar36 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 20 Avtor Deli Objavljeno Februar 20 sej je v igri za po tleh metat je ravno pravi. Ampak s cevno zaščito. Čakam (to bo drugo leto) še tole kozo: Letos pa tak al tak ne bom nič menjal. pik1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se