Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

 

Objavljeno

Včeraj sm se peljal malo dlje. Ja, res ne najdem stvari, da bi reku da je motor narejen na kitajskem. Razen tega da so čez barvo nalepljene nalepke, ki imajo rob, da jih lahko z nohtom opraskaš dol. To mislem da druge znamke, nimajo tako. Pa balanca se vidi, da je pobarvana drugače, manj kvalitetno. Res pa je da sem 4 leta delal v lakirnici, in mam mal hibe, hitr opazm če kej ni ok.

Motor je na mestu kar težak za manevrirat. Na cesti se mi zdi pa bolj okreten, kot je bila huskvarna. Zelo lepo pade v ovinek. Bremze grabjo zelo dobro. Sedež je udoben. Veterna zaščita fantastika. Ni turbolenc v ćeladi, ki so ble pr husqi kr moteče. Vetra v spodnji del telesa ni. Kolena nisem imel nič prepihna. 

Motor  se mi zdi zanimivo, kaže pritisk v pnevmatikah, prednji zadnji. Tudi temperaturo vsake posebej. Nima pa\al pa ne najdem zunanje temperature zraka. Čudno. Med vožnjo ne moreš prekljaplat načinov vožnje, se moreš ustavit. Poraba bo zgleda okol 4.5l. Pr husqi sm mel 4.2. Sicer se še ulavfava, mogoče še kej pade. Smerniki se sami izklopijo. Za zagon motorja isti način kot suzuki, samo klik in potem sam vžge.

Zaenkrat, vse ok. Zadovoljen. Če pa kej ne bo...pa napišem.

Objavljeno

nalepke sine: ktm husa itd...nikjer niso prelakirane..sploh pa zakaj...

o težišču in padanju v ovinek...višja teža bolj pade...sem vesel, da si hepi neglede zakaj.

veterna zaščita, ja verjamem...sam pri veterni igra 5cm gor al dol skoraj celo poglavje o bobneju v čeladi, enako velja za ktm 790adv, ki večino probmemov reši z odstranitvijo deflektorjev pri zgornjem delu vilic.

Elektronska naloudanost in podpora pri CF vs ktm in husa vedno zmaga. Čakam , da boš začel s preslikavo osmanda in podobnih zadev. to je pobožna želja vseh nas lastnikov EU šajtrg :P

moj osebni pogled: malce več je dela za dosego ventilov, malce višja je teža ali bom reku, teža rezervarja je štandard je pač visok, in ko se navadiš daje filing padanja v ovinek, 790..žal ne vem kter tip agregata je, najnovejši 790 ima "havy/težji cranckshaft" in drugačen odziv na "on/off" gas, ma neglede na to in en in drugi sploh nista slaba.

Objavljeno
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

Čakam , da boš začel s preslikavo osmanda in podobnih zadev.

Kvaj to?

Objavljeno
pred 2 minutami, skalar36 pravi:

Kvaj to?

nč, nč... (kitajci so 100 let pred nami) tft screen ti omogoča preslikavo...itd...preber navodila :P

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

nč, nč... (kitajci so 100 let pred nami) tft screen ti omogoča preslikavo...itd...preber navodila :P

 

Česa? Pojma nimam. Nam navodil brav. Ne da se mi. Važn, da ga znam zalaufat in se odpelat v sončni zahod...

  • Haha 2
Objavljeno
pred 7 minutami, skalar36 pravi:

Česa? Pojma nimam. Nam navodil brav. Ne da se mi. Važn, da ga znam zalaufat in se odpelat v sončni zahod...

image.png.a851a3367202de213ef107b37b9ece0e.png

ne bi škodilo mal več bit seznanjen...med drugim pri točki phone piše "my devices" ne en sam faking foun...več telefonov lah spariš.

pa tale video..bo pomagal, da ne bereš navodil. Recmo, da uvoziš ruto TET slo, cro, bih...al pa lastno planirano...

 

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno

Hvala, ampak ne hvala. Da bi uvozil neko ruto. Zaenkrat ne. Jest se vsedem na motor, pa se peljem po navdihu. Sprot se odločam glede na čas, ki ga imam kam bom zavil. Planiranih poti ne delam. K mam pol filing, da sm kt u službi in da moram.

Sej tim dal za pelat, pavš naštudiru, pa mi pšol vse objasnu. Ne dvomim. :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ne rabim študirat, zadeva je ista kot kurčev telefon in to je nekaj najboljšega. Potom wifija lahko posodabljam, dodajam app al pa kreiram poti. Uporabno.

Drgač pa moped ko mped...in ja boš dal ob priliki :D

 

Objavljeno
55 minutes ago, skalar36 said:

Nima pa\al pa ne najdem zunanje temperature zraka.

Explore tega nima. Touring pa Sport jo imata. Telefon lahko "preslikaš" na ekran z app CARBITLINK, samo je v pizdi, premajhno. Uporabna pa je aplikacija CFMOTO. V njej imaš vse, od lokacije motorja, alarma, porabe, načina vožnje, checkiranja motorja itd. Pa zadnja posodobitev je s končnico .41. Je @DAMI34par strani nazaj objavil. K nam je prišla cca 3 tedne nazaj. App ni prepoznal. Je pa motor, ko je bil priklopljen na wi-fi. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Pajk pravi:

Explore tega nima. Touring pa Sport jo imata. Telefon lahko "preslikaš" na ekran z app CARBITLINK, samo je v pizdi, premajhno. Uporabna pa je aplikacija CFMOTO. V njej imaš vse, od lokacije motorja, alarma, porabe, načina vožnje, checkiranja motorja itd. Pa zadnja posodobitev je s končnico .41. Je @DAMI34par strani nazaj objavil. K nam je prišla cca 3 tedne nazaj. App ni prepoznal. Je pa motor, ko je bil priklopljen na wi-fi. 

prednost CF 800explor modela napram konkurenci, bodisi je to model ktm 790 2020, ali novejši 2024 je v ceni, elektronski podpori in odprtim gadgetom, torej kviki, ogrevane ročke, sedež, veliko boljši "screen" s kupom dodatnih možnosti uporabe, wifi konekcijo za posodbotve...oziroma kar kopiram prednosti:

8-inčni zaslon MMI, nadzor tlaka v pnevmatikah, RDS radar, zaznavanje slepega kota (Blind Spot System), sistem spremembe voznega pasu (Lane Change Assinst), 6 načinov vožnje,  Apple Car Play & Adroid Auto, KAYABA nastavljivo vzmetenje, ogrevane ročke in sedeži, navigacija, pol-avtomatsko prestavljanje v višje in nižje prestave (quickshifer in blipper), tempomat, CF-SC sklopka

To so serijsko odprte zadeve, ki jih pri ktm moraš doplačati....in cena začne leteti v nebo 400€+1000€ itd...za mal softeverja....

Marsikdo zanemarja, kaj pomeni android auto oz. apple car play....to je v bistvu zrcaljenje nebroj aplikacij, ki jih lahko uporabljaš na "home screenu"

 

 

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Marsikdo zanemarja, kaj pomeni android auto oz. apple car play....to je v bistvu zrcaljenje nebroj aplikacij, ki jih lahko uporabljaš na "home screenu"

A je to, da se voziš naokoli kar doma iz naslanjača po fonu ???? 😁 

  • Haha 2
Objavljeno
pred eno uro, ftp pravi:

A je to, da se voziš naokoli kar doma iz naslanjača po fonu ???? 😁 

ja. pa niti riti ne rabiš dvignit. Je res da v kolkor maš 20 in več kek vreden bmw ti bo dal turn by turn navi, s katerim si v riti v vsakem večjem mestu in kateri je podoben ktmjevemu turn by turn navi, ki ga ima usrana 790ka za 12 kek...ampak to bova raj bla tiho. Ker pri bmw al ktm je potrebno dokupiti še ohinsploh kako najdražjo navigacijo :P

Za doma...po kavču.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Pišuka, če je tole res tok lahko, ja pol bo treba začet šparat. Takle mejhn kitajčk tkle dvigne motor. Ja tkle jest se apn 6 ne morm.

 

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno
Pravkar, skalar36 pravi:

Pišuka, če je tole res tok lahko, ja pol bo treba začet šparat. Takle mejhn kitajslčk tkle dvigne motor. Ja tkle jest se apn 6 ne morm.

 

.

... kaj je reku spiker ??? :kva2:

  • Haha 2
Objavljeno

Da pol k se bo nehu vozt gresta s kamermanam na ene široke rezance s pekinško raco.:naughty:

Objavljeno
pred 14 minutami, skalar36 pravi:

Pišuka, če je tole res tok lahko, ja pol bo treba začet šparat. Takle mejhn kitajčk tkle dvigne motor. Ja tkle jest se apn 6 ne morm.

 

175kg "dry weight"...dobiš tudi nekaj nasprotujočih info. Ampak ja, pri meni je v igri, 450ka in 700ka...naslednje leto.

Objavljeno

Jest bom tega kupu. Na jesen, al pa zimo. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

za: polno opremljen, ktm v ozadju, polno in sfisticirana eletronika, linearen agregat in daljši interval vzdrževanja (napram 450 rally od kove, seveda se pa po performansah in vzmetenju ne more primerjat, tak da tu je nekaj tudi na tem kaj kupec želi...jz kot str stric, s posledicami vseh karambolov se počasi umirajm :P ...sem napisal počasi :D )

proti: servis v lj CF ,  nekoliko višja teža in težišče, povprečne komponente predvsem vzmetenje a nastavljivo popolnoma, več pa skor ni

 

Objavljeno

Men pa lih "specijalka' kove ni všeč. No ne da mi ni všeč. Ne rabm tok naspidiranga motorja. Pa prevec servisiranja.

Za kkšn makedamčk sem pa tja, pa glede na to, da nimam več hude želje, dab se metal po tleh, se po "terenu" mislem bl penzionisticno vozt, bo tale povprečnež vrh glave.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ja no, sj to je to, sam jaz čakam 700mtx, ma če bo skrenil s poti prototipa...nj ga kr majo. :P

 

Objavljeno

175kg suhe teze mi ni glih impresivno za 450cc. da bi blo se 10 ali 15 manj bi blo super. pa to je verjetno teza brez skid plate in ojacitve.

 

po drugi strani je pa cena res privlacna. upam da bodo meli tega 450mt za testirat in ce me preprica me preprica.

 

zaenkrat sem se na strani kove, ki probajo zmanjsat tezo in ne pretiravajo z elektroniko. cfmoto pa lih obratno full elektronike noter tisci. edino skoda da kove ne dela zaenkrat nobenega motorja, ki bi me res zanimal npr. 450 adventure (vem da majo rally ampak mi ne potegne) ali pa crf300l konkurent.

Objavljeno
Ob 7. 2. 2024 ob 18:19, DAMI34 pravi:

ja sj..vsega sm jst kriv :P

ps. skakanje čez tetico u fordu mi je sistem zjebalo. Da,cf 800mi mi je jebačko najs, sta pa trenutno v igri dva modela CFja(kratkoročno gledano torej do konca leta) 

-450 mt in še bolj ko vidim ali pošlatam

-800mtX, v kolikor bo ostal na parametrih prototipa.

(pa na kove še nism pozabil, 450ke rally sploh ne morem pozabit še..)

Živi bili (vsaj upam) pa videli.

.

... v tisti tadrugi kitajski temi so me tolk spravociral, da sem se danes gladko tudi sam moral ustavit v njihovi štacuni ... in si v živo ogledal te njihove kitajčke  :eek:

... še celo vsedel sem se na to čudo od explore_ja ... in ja ... svi goli, pa ko šta voli 👍

 

 

ps.

... me je pa prodajalec res presenetil s ceno 450 MT-ja ... 5.700 evričev, in pet let garancije .... :eek:

jah, to pa če ga čez dve leti tud za pol cene prodaš, ne moreš prov dost falit ... tko da ... stari, sem ti že izbral naslednji moped ... dobijo jih pa v juliju ... tako da pohiti ... da ti ga kakšen pravi offrouder ne spelje prehitro :kva2:

 

image.png.7c824fa6299197151aa8362b0707c925.png

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

sej je v igri :P za po tleh metat je ravno pravi. Ampak s cevno zaščito. Čakam (to bo drugo leto) še tole kozo:

CFMoto-MTX.jpg.f96cb0b2ef3bc8dea956ba13b03489df.jpg

Letos pa tak al tak ne bom nič menjal.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!