domina Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 -domina,ali je mozno tako urediti tudi prometno od avta,ker moja je vedno v avtu,kar ni dobro (kasko...),ampak ne morem si jo stalno podajat z zeno,prej ko slej pozabis pri kom je?! ja... brez problema. :yes: xyznanixyz, hilton, Jure in 1 other 2 2
Jure Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 No kakorkoli... v izogib temu problemu bi mogoče bila še najbolj elegantna rešitev, da greste do notarja, da vam naredi overjeno kopijo certifikata (potrjuje istovetnost originala listine in ima enako pravno veljavo kot original) in potem to kopijo predložite obrazcu. V kolikor bodo to overjeno kopijo obrdžali, vam doma še vedno ostane original. Samo informativno, če bi koga to zanimalo, da si tako uredi dokumente - overjen prepis originala listine stane po notarski tarifi 2,40 EUR na stran, kar ni tak strošek (še posebno ne, če te dokumente res izgubite)... ps: če pridete k pravem notarju pa poveste, da domino poznate, bi se dalo za motoriste kar konkreten popust dobit... :evilgrin: saj veste... vsaj tam kjer lahko, je prav da motoristi skupaj držimo Ampak ste vztrajni Kolkrat bo treba še povedat, da za homologacijo ni potreben original certifikat, ampak je lahko sprintan z interneta, fotokopiran, poskeniran, karkoli, samo da je tapravi! Torej tudi po overjeni fotokopiji ni potrebe, ker je navadna dovolj. Se pa strinjam, da sploh ni neumno imet overjeno fotokopijo homologacijske listine. Ker tako kot pravi domina, če jo slučajno zgubiš, ali na nek način uničiš v motorju (izpostavljenost vodi itd) je precej manj komplikacij, če si uničil samo overjeno fotokopijo, original imaš pa lepo doma spravljen. Velja pa enako kot original. Drugače pa za overjen prepis listine ni potrebno iskat notarja, ampak je to možno narediti na vsaki upravni enoti. In to še ceneje kot pri notarju - 1€, za komplet homologacijo, ne po strani damjanus, Asriel, hilton in 3 others 3 3
motofil Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 -no,moje izkušnje s RTI so pač takšne,niso ga hoteli vrnit, za prometno dovoljenje sem pred leti enga policaja spraševal,če je možno imet kakršenkoli duplikat,in kao ni možno,zdaj domina paravi da je,zato grem preverit in porihtat,ker to je dobra novica
domina Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 Ampak ste vztrajni Kolkrat bo treba še povedat, da za homologacijo ni potreben original certifikat, ampak je lahko sprintan z interneta, fotokopiran, poskeniran, karkoli, samo da je tapravi! Torej tudi po overjeni fotokopiji ni potrebe, ker je navadna dovolj. Ja, razumemo, da NI TREBA priložit originala... ...ampak glede na to kakšne izkušnje imajo ljudje in to očitno kar množično, je pač prepis ena izmed možnih rešitev, da se ti NI TREBA z njimi pregovarjat pa izgubljat živcev in energije. Drugače pa za overjen prepis listine ni potrebno iskat notarja, ampak je to možno narediti na vsaki upravni enoti. In to še ceneje kot pri notarju - 1€, za komplet homologacijo, ne po strani Jp, upravno overovitev lahko dobiš na vsaki upravni enoti v času uradnih ur. :yes: Vendar pa ta upravna overovitev velja samo v upravnih postopkih. Taka upravna overovitev ne pride v poštev, če misliš ta dokument uporabljati tudi v tujini, ker overovitev za v tujino lahko podpiše samo in izključno notar (niti tega ne more storiti notarski namestnik)... ker ima pač ima notar malenkost večja pooblastila kot pa 'teta' na upravni enoti. hilton, Shogun, Jure in 1 other 2 2
domina Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 (popravljeno) -no,moje izkušnje s RTI so pač takšne,niso ga hoteli vrnit, za prometno dovoljenje sem pred leti enga policaja spraševal,če je možno imet kakršenkoli duplikat,in kao ni možno,zdaj domina paravi da je,zato grem preverit in porihtat,ker to je dobra novica Kako pa so utemeljili, zakaj ti ne morejo vrniti originala? Kar se prometnega dovoljenja tiče... jaz tukaj resnično ne vidim problema. Glede na to da se dela overejene prepise vseh dokumentov (od osebnih izkaznic, potnih listov, rojstnih listov... do raznih spričeval, potrdil o skladnosti vozila... ), si upam trditi da prometno dovoljenje ni nikakršna izjema. Popravljeno Maj 15, 2010. Popravil domina xyznanixyz, hilton in Shogun 2 1
motofil Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 -ma ne vem,nekaj je mutil,da ga zdaj,ko je vpisan,itak ne rabim,v primeru prodaje bodo že primerjali skladnost,če se bo nov lastnik oglasil :wacko:
RVT Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 A je kdo pr nas že homologiral predelan unikaten motocikel kot celoto? Se prav, da je vse to spelu do konca in ima vpisano predelavo v homologacijski kartonček..
biker77 Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 A je kdo pr nas že homologiral predelan unikaten motocikel kot celoto? Se prav, da je vse to spelu do konca in ima vpisano predelavo v homologacijski kartonček.. najbrž vsi tisti trajki in podobno
RVT Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 najbrž vsi tisti trajki in podobno Ma uni se ponavad vozjo kr na papirje od starih Hroščov
trojan69 Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 A je kdo pr nas že homologiral predelan unikaten motocikel kot celoto? Se prav, da je vse to spelu do konca in ima vpisano predelavo v homologacijski kartonček.. Jst se neki trudim z tem. Ampak nekak ni volje pa skoz odlašam z to papirologijo . Je pa pr nas to vse skupi zlo čudn urejen-dobu občutek da še pooblaščene osebe ne vejo točn kako pa kaj, da bi kakega majstna na LPP dobu je tud mišn inpossible hehe. Drugač pa rabiš papirje od vseh vgrajenih delov (TUV in podobno), svetlobna telesa morjo met E oznake, preračunana nosilnost vitalnih delov, vse mora bit vgrajeno skladom s specifikacijami TSV-308 (najdeš na netu-google), skice predelav itd.
suntrace14 Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 Na motorju imam spodnji Akrapovič, ki nima vtisnjenih cifer in je slip-on model, iz leta 1996, torej že 15 let star ror. Mogoče pozna kdo ta model in ve ali ima homologacijo? Če nima ga bom lepo "predelal" v original KTM in v dušilec nabasal dodatno volno za zmanjšanje hrupa.
m@dness Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 pomoje bo najboljše da sliko pošlješ kr na akrapovičev mail pa ti naj oni kr pošljejo a-test če seveda obstaja
Jure Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 (popravljeno) Na motorju imam spodnji Akrapovič, ki nima vtisnjenih cifer in je slip-on model, iz leta 1996, torej že 15 let star ror. Mogoče pozna kdo ta model in ve ali ima homologacijo? Če nima ga bom lepo "predelal" v original KTM in v dušilec nabasal dodatno volno za zmanjšanje hrupa. Te moram razočarat, sam to 99,99% ni Akrapovič, ampak je starejši model Wingsa. Če poznaš mal modele izpuhov, potem je to videt na prvi pogled. Tudi objemka je Wingsova. In nenazadnje na Wingsa nakazujejo neti, kjer je bila prinetana ploščica, pa jo je nekdo dal dol in prilepil nalepko od Akrapoviča. Akrapovič na svoje rore ni netal ploščic, ampak uporablja nalepke. Pa tudi karbon ni tak kakor ga je uporabljal akrapovič pri svojih ovalcih. Wings, sicer novejši, ampak je taka ploščica kot je bila na tvojem. Wingsa ni mogoče homlogirat. Tako da edina varianta, da homolograš ta ror je, da najdeš certifikat od enga športnega izpuha za tvoj motor, nenazadnje tudi od Akrapoviča in daš ugravirat cifre, pa upaš da bo šlo skozi. Popravljeno Maj 22, 2010. Popravil Jure malakai, LRR in suntrace14 3
suntrace14 Objavljeno Maj 23, 2010 Opozori Objavljeno Maj 23, 2010 Hm, hvala za razočaranje .) Potem pa ne bom trmoglavil in bom raje poiskal nov ror. Edino kar me skrbi je, kje naj dobim lonec, ki je homologiran za tako star motor, kot je moj
suntrace14 Objavljeno Maj 25, 2010 Opozori Objavljeno Maj 25, 2010 (popravljeno) No krasno, stvar je povsem zakomplicirana - namreč, šel sem na LPP vprašat Roka, če lahko vgradim izpušni sistem, ki je vpisan za letnik od 1998 naprej. Kljub temu, da gre za identično mašino (LC4), samo da ima od leta 98 naprej večjo kubikažo (namesto 609, jih ima 625), ni homologiran za moj model. Evo, in kaj zdaj? Kje naj najdem kakšen pameten izpuh, plus, da mi kdo od proizvajalcev sploh odgovori na mail (Akra in MIVV se niti ne zganeta, ker nimam ekipe najmanj v MOTO2) ? Res mi ne bo ostalo na koncu nič drugega, kot da goljufam EDIT: Ravno sem prejel odgovor od Akre, ki me ni najbolj razveselil... Popravljeno Maj 25, 2010. Popravil suntrace14
simonsi Objavljeno Maj 25, 2010 Opozori Objavljeno Maj 25, 2010 ja pol ti pa samo še original ostane. Čeprav men ni noben kifelc težil, ko sem mel na stari fezeerki doma narjen lonc, ker se ve da se kej legalnega sploh ne da dobit.
suntrace14 Objavljeno Maj 25, 2010 Opozori Objavljeno Maj 25, 2010 (popravljeno) Ma drek pa original, tist lonc tehta okoli 8kg, tud slučajno ga ne dam gor! Sicer pa je vsaj kle, na Barju, zmeraj bolj zatežen s temi policaji - čakajo na vsakem vogalu, da lahko mal pokasirajo in kazen 500€ mi res ne diši. Popravljeno Maj 25, 2010. Popravil suntrace14
Jure Objavljeno Maj 25, 2010 Opozori Objavljeno Maj 25, 2010 Pusti gor Wingsa, lahko daš narest db killer, ki malce zmanjša izhodno luknjo, tako da bo malenkost manj glasen, nalepko od akrapoviča dol, na tisto mesto pa tam, kjer so že bile luknjice za ploščico od wingsa, lepo novo ploščico iz 1mm inoxa ali aluminija, na kateri je vgraviran isti napis, oziroma številke kot na original loncu. Pa te ne bo noben imel zamar suntrace14 1
shark90 Objavljeno Maj 25, 2010 Opozori Objavljeno Maj 25, 2010 Ma drek pa original, tist lonc tehta okoli 8kg, tud slučajno ga ne dam gor! Sicer pa je vsaj kle, na Barju, zmeraj bolj zatežen s temi policaji - čakajo na vsakem vogalu, da lahko mal pokasirajo in kazen 500€ mi res ne diši. Vprašaj Igorja - Izpuhi MASS on ti bo povedal če lahko zrihta kak izpuh in tudi mislim da bo .) DAMI34 1
BenX Objavljeno Maj 26, 2010 Opozori Objavljeno Maj 26, 2010 Vprašaj Igorja - Izpuhi MASS on ti bo povedal če lahko zrihta kak izpuh in tudi mislim da bo .) sem tudi sam razmišljal ali bi napisal ali ne. no, v glavnem, probat ni greh. morda boš pa nad ceno in materijalom pozitivno presenečen. žal je tako, da je (slovenska) konkurenca hudo draga.
Samorai Objavljeno Maj 28, 2010 Opozori Objavljeno Maj 28, 2010 Morda ve kdo kje se da dobiti Devil izpuh za TDMko.
Cury Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Zdravo, zanima me če ima kdo kakšno homologacijo,papirje za Termignonijeve lonce za Ducati-ja ( model Streetfighter ), ker lonce katere sem naročil ni mogoče homologirat, ker so v karbon verziji, homologirat je mogoče samo lonce ki so v titan verziji ( kr ena marketinška fora ). Zanima me če bi lahko nekako skombiniral papirje od enega drugega modela Ducatija, ker Streetfighterjev je v SLO. le 3-4 kom. in je misija nemogoče dobiti papirje za točno ta model... hvala vsem!
merlin Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Pozdravljeni, jaz pa imam vprašanje o meritvah glasnosti in plinov na tehničnih pregledih... Merijo ? Imajo ustrezno celico in periferijo za merjenje glasnosti? Na moji husi je podatek - 90 dB(A) pri 4500 RPM Spraznil sem ror, odstranil katalizator (če temu lahko sploh tako rečemo), ga skrajšal za 70mm, pobarval, naštopfal in sestavil... Nato smo merili glasnost z certificiranim instrumentom po treh metodah: 1. na razdalji 1,5 m, pod kotom 45 stopinj - rezultat 76 dB(A) 2. na razdalji 1,0 m, pod kotom 45 stopinj - rezultat 78 dB(A) 3. na razdalji 0,5 m, pod kotom 45 stopinj - rezultat 82 dB(A) Torej je v mejah normale... Res pa je, da ni bilo merjeno v celici ampak zunaj... Ror pa ima vse oznake kot jih ima original, tako da ga ni potrebno gravirat ali drugače "ponarejevat"... V planu je še dB killer.... Kako pa je z plini, glede na to, da ima Husa še fergazerje in katalizator, ki je odstranjen, pa druge glavne dize, bo definitivno bolj "osnaževal" ? Jih merijo? Hvala za odgovor in LP
HyperJack Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Torej je v mejah normale... Res pa je, da ni bilo merjeno v celici ampak zunaj... Ror pa ima vse oznake kot jih ima original, tako da ga ni potrebno gravirat ali drugače "ponarejevat"... V planu je še dB killer.... Kako pa je z plini, glede na to, da ima Husa še fergazerje in katalizator, ki je odstranjen, pa druge glavne dize, bo definitivno bolj "osnaževal" ? Jih merijo? Hvala za odgovor in LP Je bilo že enkrat omenjeno, daizpušnih plinov ne merijo, ker ne "morejo" pritrditi sonde na agregat, kot to lahko naredijo na avtu. Tako da s tem se ne obremenjuj. Če ima motor še frgazerje, se je ponavadi le te nastavilo, če se je zamenjal izpuh. Vendar če sam ne občutiš kakršne koli razlike med vožnjo, potem tudi ni potrebe... lp
OKigor Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Je bilo že enkrat omenjeno, daizpušnih plinov ne merijo, ker ne "morejo" pritrditi sonde na agregat, kot to lahko naredijo na avtu. Tako da s tem se ne obremenjuj. Če ima motor še frgazerje, se je ponavadi le te nastavilo, če se je zamenjal izpuh. Vendar če sam ne občutiš kakršne koli razlike med vožnjo, potem tudi ni potrebe... lp Pozdravljeni , skoraj bi si upal trditi , da merilec glasnosti ( DB meter) ni bil pravilno nastavljen , ali pa ni kalibriran . Tiste meritve pod 90 db , se mi zdijo zelo nizke . Če je pa res tako , potem pa načeloma ne bi smel imeti problemov , čeprav , če se bo kdo ( policaj ) preveč zapičil v dolžino lonca , bo za tvojo predelavo zahteval strokovni pregled , kjer bodo ugotovili , da izpuh ni v skladu s proizvajalčevim in posledično si brez homologiranega izpuha , zato sledi kazen v višini ........... bla , bla, bla , . Ponavadi je smotrno , da pri zamenjavi lonca oz. taki predelavi kot jo imaš ti , zamenjaš še filter zraka ( K&N ) , pa tudi minimo bi znal biti malce previsok pri karburatorjih . l.p. Igor
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se