Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
motomanijak

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)

Recommended Posts

motomanijak

Mene zanima kaj je to homologacija.

Vem da je dokument o ustreznosti oz. brezhibnosti vozila, vendar me zanima, zakaj to rabiš, kdaj to rabiš, kje to narediš, koliko stane ... ipd.

Hvala za odgovore

MM

----------------------------------

Never surender

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Motorno vozilo mora ob vstopu v Slovenijo ali pa ob nastanku v Sloveniji skozi psotopek ugotavljanja skladnosti s predpisi, ki veljajo za lastnosti in opremo motornih vozil.

Pri posameznem uvozu vsako vozilo posamezno, pri serijskih zadevah pa le vzorčna vozila.

Na tem pregledu gredo skozi check listo po sitemu ima-nima, v dovoljenih mejah-izven meja in podobno in podobno.

Ko dobi motorno vozilo izjavo o ustreznosti to pomeni, da je primerno za vključitev v cestni promet v RS.

To (izjavo o ustreznosti = homologacijo) rabiš pri prvi registraciji vozila in načelno tudi pri vsakem tehničnem pregledu. Pri kolesih z motorjem (mopedi, skuterji do 50 ccm), ki ta trenutek še niso registrirana, moraš imeti homologacijski karton stalno s seboj.

Če na vozilu kaj menjaš, naprimer, dogradiš vlečno kljuko, potem ti mora izvajalec priklopa v kartonček vpisati dodano vlečno napravo in podobno.

Za motocikle pregled skladnosti opraviš v Tomosu v Kopru, ki je za to akreditiran.

Stane = ?

V glavnem, brez homologacijskega kartona novega ali prdelanega vozila ne moreš registrirati.

Brrrm

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Ojla!

Mene pa zanima od katerega datuma naprej je homologacija OBVEZNA????Namreč že lansko leto sem kupil rabljen KTM Lc4 l¨98 in ga mislim zdej kmalu registrirati,ampak po besedah nekoga ki dela na tehničnih pregledih to ne bo mogoče če nimam homologacije!!Kolikor sem bil jaz obveščen pred nakupom je bila homologacija obvezna od 30.6.1998 naprej :? :? Moj motor pa je bil prvič registriran 11.6.98 torej kao sploh nikoli ni imel homologacije :? Torej lepo bi prosil če kdo ve ,naj napiše kako je s tem datumi??

In recimo da bom vseeno moral pridobit homologacijo mi jo zrihta uvoznik(Motor jet) ali kako???Se komu sanja koliko približno to stane??

Po drugih info je bila baje obvezna s 1. majem 98???Kaj je zdej res??

LP,Lightning

Edited by lightning

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaraudeR

po podatkih na AMZS potrebujejo homologacijo vsa vozila od 1.maja 1998 - duplikate izdajajo tudi pooblaščeni servisi oz. uvoznik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Aha hvala!Sem zjutraj tudi sam gledal na strani AMZS pa je bila edino ta stran o homologaciji v okvari(the page can not be displayed).Najbolš da jutri pokličem v Motor jet pa se pozanimam kako in kaj :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
IKE
Aha hvala!Sem zjutraj tudi sam gledal na strani AMZS pa je bila edino ta stran o homologaciji v okvari(the page can not be displayed).Najbolš da jutri pokličem v Motor jet pa se pozanimam kako in kaj :?

Homologacija za ta motor je obvezna in je bila tudi izdana, izgleda da jo je lastnik založil ali izgubil.

Najboljše da jutri ... ups danes ... pokličeš na 02 / 480 24 11 in iz prve roke boš zvedel kaj in kako.

Ob potrebni priloženi dokumentaciji in plačilu stroška dobiš duplikat izjave v roku dveh dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

No jst bi samo pohvalil odnos Motor jet-a do takih in drugačnih zadev!Homologacijo imam že doma in sem neverjetno pozitivno presenečen nad hitrostjo odvijanja zadev.Zdej ne vem ali k temu pripomore motomarsovec IKE ali je to tako že po defoltu :OK: :OK: :OK: No skratka pohvala Motorjetu na vseh področjih!!! :yea2: :yea2: :notworthy: :OK:

PS:Ko sem zvedel da obvezno rabim homologacijo me je kar stisnilo ker sem samo pomislil do koliko okencev bom moral stopiti in koliko bo komplikacij itd!No zato to pišem ker sem tok vesel ,da sem si vse to prihranil(za kdaj drugič) :) :) :) :)

LP,Lightning

Edited by lightning

Share this post


Link to post
Share on other sites
DarkDewil

mene pa zdaj zanima, kako je z homologacijo če motor uvozioš iz avstrije. vem da moreš motor peljati v Koper, zanima me pa če ve kdo koliko to stane, in koliko časa oni to homogacijo delajo, da vem če jim morem motor pustiti tam ali kako??

Edited by [SLO]Gobec

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

kako je npr. če hočeš na motor,ki je registriran samo za voznika,montirati še tačke za sopotnika??KTM SC npr. je samo za voznika,se pa čisto preprosto namesti še zadnje tačke. kaj se zgodi,če tega nimaš homologiranega v primeru da te ustavi policija,ali bognedaj,da se zgodi nesreča ko voziš sopotnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites
LordSmith

No, 13.01.2005 imam homologacijo mojega Akrapoviča na LPP. Upam, da ne bo snega, ko bom strašil voznike 4 ali večkolesnikov ob 7.00 zjutraj :OK: :yea2:

Zanima pa me koliko od vas, ki imate zamenjane izpuhe imate te tudi vpisane v kartonček in kater izpuh. Lahko bi bilo zanimivo še za koga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foggy

Ravno zdej bom naročil izpuh z homologacijo, ga namontiral na Suzi in takoj na LPP v kartonček vpisat, da ne bo problemov :OK: Kok časa moršpa čakat ko se prjaviš za pregledt in kolko te ocurijo :BUA:

Share this post


Link to post
Share on other sites
eMBe

kdo ve povedat kaj je z WINGS-izpuhi?????se sploh da posamično vpisat v homoligacijo ali ne????

izpuh ima dušilko tako da hrup ni problematičen

sem pa vprašal na tehničnih pregledih če lahko naredim posamično homologacijo za ta izpuh na LLP je dejal preglednik da ne.....nebi rad motor za ušesa dam peljal pa 120jurjev dal pof...državi

Share this post


Link to post
Share on other sites
LordSmith

Jaz sem čakal slab teden od oddaje prošnje do določenega termina. Mislim pa, da bo stalo tja do 14k sit s tem, da točni znesek napišem po opravljenem pregledu.

Moram pa še tisti "dušilec" privijačit nazaj v ror, da ne bo kdo probleme delal na tehničnem :BUA:

Zdej se spomnil... Mislite, da bi moral tudi zatemnjeno šipco, ki je po novem spredaj na maski dat homologirat ??? :hmm: :lol1: :lol1: :SS

Share this post


Link to post
Share on other sites
bizo

Ali je sploh potrebno vpisat v homo. kartonček "street legal" auspuh, glede na to da je na njemu oznaka (e1) ....

Ali se ne smatra to kot normalen nadomestni del, ki ga lahko zamenjaš ? Je že kdo bil z njim na tehničnem, ko so mene ustavili policaji niso imeli pripomb (vložek je bil noter).

Share this post


Link to post
Share on other sites
LordSmith

Vsaka predelava mora biti vpisana v kartonček. Zato grem tudi Akrapota vpisat, da me ne bodo zafrkaval, če me ustavijo.

So me ustavili lansko leto in samo to, da sem imel TUV sabo me je rešilo. Pa še takrat je prijazno rekel, da naj to čim prej uredim. Priznam, zelo korektna sta bila policaja takrat. Na srečo sem ju opazil pravi čas :OK: in potem sem bil še nekaj časa :kva2: :kva2: :kva2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat
No, 13.01.2005 imam homologacijo mojega Akrapoviča na LPP. Upam, da ne bo snega, ko bom strašil voznike 4 ali večkolesnikov ob 7.00 zjutraj  :OK:  :yea2:

Zanima pa me koliko od vas, ki imate zamenjane izpuhe imate te tudi vpisane v kartonček in kater izpuh. Lahko bi bilo zanimivo še za koga.

Remus, kakšno leto nazaj homologiran.

mat

Share this post


Link to post
Share on other sites
APAČI

Jaz sem ravno naročil wingsa, s tem da sem izrazil željo da naj bo brez njegove oznake, tako da bo izpuh brez napisa, če bo pa kjer od plavih kompliciru bom pa reku, da je tak bil gor ko sem ga kupil, če bo le užgalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ICE_MAN

Kje bi lohk dubu najcenejs homologiran ror za motor. Zaenkrat se ne vem ker npr bandit 600 ,zr7, comet 650, hornet. Lohk ga grem tud v kaksno stacuno v ita ali aut iskat. A pol morm tak ror dat vpisat v prometno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tato
Jaz sem ravno naročil wingsa, s tem da sem izrazil željo da naj bo brez njegove oznake, tako da bo izpuh brez napisa, če bo pa kjer od plavih kompliciru bom pa reku, da je tak bil gor ko sem ga kupil, če bo le užgalo?

Nevem, če bo! :hmm:

Jaz mam tud Wingsa pa ne vem kaj narest! :doze:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

JAz imam na KLE-ju doma narejen izpušni lonec (INOX) in dosedaj nisem imel nobenih težav z njim, niti na tehničnem pregledu jih ni nikoli motil pa čeprav je glasen ko hudič.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • cely3000
      By cely3000
      Pozdravljeni.
      Zanima me kako je pri nas z predelavami okvirja motorja.
      Namreč sem lastnik Ducati Monsterja (http://www.portalmotos.com/www/images/content/Monster%20600.jpg)
      starejšega letnika in bi rad malo skrajšal zadni koncec.
      Tablico bi rad prestavil takoj za sedež (http://www.ducatisuite.com/images/tailchop.jpg).
      Težava je v tem da je v originalu okvir sedaj do konca (slika 1) in me zanima če pride pri nas do kakšnih težav če ga odrežem za cca 10 cm in prestavim tablico ter smerokaze. Tudi smerokaze bi menjal za manjše kar pa vem da je treba homologirat.
      Hvala za odgovor.
      Lep pozdrav
    • pwrpg
      By pwrpg
      Živjo družba.
       
      Pred kratkim sem si pri skoraj 40ih kupil dolgo želenega Dragsterja 50 (prej sem imel razolične 'kosilnice'), za na job in domov in da ga v letu ali dveh naredim v mint condition. Sem pa na njemu dobil Leovince GP izpuh, še original škatlo, TUV je priložen...
      Težava pa je v tem, ker je homolom kartonček bil izgubljen že bog ve kdaj in pri katerem lastniku. Google mi ne najde, kdo je bil uvoznik za Slovenijo, Italjet firma je propadla,... Tako se mi ne sanja kje bi sploh povprašal za duplikat kartončka, da uredim izpuh in da bo na cesti bp.
       
      Zelo hvala za pomoč in kako se zadeve lotiti.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!