dore Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 Mogoče zanimiva informacija za Primorce: danes sem zvedel, da homologacijo dodatne opreme, auspuhov..opravijo tudi pri Bajc d.o.o. v Ajdovščini. In sicer vsak ponedeljek ob 12 uri pride tip iz Ljubljane, opravi pregled, vzame papirje in potem ti dokumente pošljejo po pošti, tako da ni potrebno več v Lj romat. Pa v Vipavi tudi in v Novi gorici. LP DAMI34 in salo 2
Dejanx Objavljeno November 7, 2010 Opozori Objavljeno November 7, 2010 leo vince tu imaš... lp o thnx za link tolko sem gledo njihovo stran pa nisem vido spodi linka:D eno vprasanje še mam letnik 2002 po obliki je model pc34 v homologaciji pise pc 36. certifikat za to leto je samo na pc34 bo slo skozi na lppju?
WhiteWolf Objavljeno November 18, 2010 Opozori Objavljeno November 18, 2010 Kot sem napisal v prejšnjem postu imam težavo z namestitvijo krivine brez katalizatorja na MIVV izpuh - FZ6 motor. Enostavno pri kolektorjih ne tesni dobro, kot da bi krivina brez katalizatorja na mestu spoja imela prevelik fi, tako da sem se sedaj vozil z MIVV izpuhom in pa original katalizatorsko cevjo. Dobil sem en komad viška original katalizatorske cevi. Zanima me, če lahko krivino z katalizatorjem, ki jo imam viška "očistim od znotraj", da potem dejansko postane cev brez katalizatorja? Predvidevam, da bo šlo brez posebnih orodij - daljši izvijač?
dive Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 Kot sem napisal v prejšnjem postu imam težavo z namestitvijo krivine brez katalizatorja na MIVV izpuh - FZ6 motor. Enostavno pri kolektorjih ne tesni dobro, kot da bi krivina brez katalizatorja na mestu spoja imela prevelik fi, tako da sem se sedaj vozil z MIVV izpuhom in pa original katalizatorsko cevjo. Dobil sem en komad viška original katalizatorske cevi. Zanima me, če lahko krivino z katalizatorjem, ki jo imam viška "očistim od znotraj", da potem dejansko postane cev brez katalizatorja? Predvidevam, da bo šlo brez posebnih orodij - daljši izvijač? Kolikor se jaz spomnim, imaš v original katalizatorski cevi eno tako 'tesnilko'. Nameščena je na tistem predelu cevi, kjer naseda na cev pri kolektorjih. Poizkusi (mogoče si že ) jo odstraniti in namestiti v 'aftermarket' cev, če bo kaj bolje, moralo bi biti. Odstranjevanja satja iz katalizatorske cevi pa ti ne priporočam, je vseeno lažje zatesniti tisto cev. (po moje)
WhiteWolf Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 (popravljeno) Kolikor se jaz spomnim, imaš v original katalizatorski cevi eno tako 'tesnilko'. Nameščena je na tistem predelu cevi, kjer naseda na cev pri kolektorjih. Poizkusi (mogoče si že ) jo odstraniti in namestiti v 'aftermarket' cev, če bo kaj bolje, moralo bi biti. Odstranjevanja satja iz katalizatorske cevi pa ti ne priporočam, je vseeno lažje zatesniti tisto cev. (po moje) Ja tista tesnilka je res tam. Sem že poskušal, da bi premestil in ne gre, ker takoj razpade na mestu kjer jo želim demontirati. Zakaj bi bil problem odstraniti satovje?? Popravljeno November 19, 2010. Popravil WhiteWolf
Kawl Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 Pozdravljeni! Imam sladečo zadevo. Na motorju ki sem ga pred kratkim kupil so izpuhi G&G Titanium. Na izpuhih so napisane številke E3 , tip izpuha itd. Problem nastane ker nimam certifikata od izpuhov saj so bili že na motorju. Na G&G sem že poslal email vendar zaenkrat odgovora še ni. Kje bi še lahko dobil certifikat oziroma papirje za ta izpuh? Problem je ker bom moral motor pelajati še na homologacijo, ker je iz IT. Hvala za pomoč LP
dive Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 Ja tista tesnilka je res tam. Sem že poskušal, da bi premestil in ne gre, ker takoj razpade na mestu kjer jo želim demontirati. Zakaj bi bil problem odstraniti satovje?? Razpade? Sam nisem imel teh težav. Malce truda in občutka in jo potegneš ve čisto celo in jo namestiš v drugo cev. Tako je bilo pri meni. Mogoče pa je pri tebi drugačna, v kar pa dvomim. Narejena je pa iz drobnih kovinskih žic, ki so med seboj na gosto prepletene, kolikor se spomnim. Satovja ni tak problem odstraniti, samo ne vidim razloga, da bi 'uničeval' izpuh, če lahko enostavno zatesniš tam kjer pušča. .)
WhiteWolf Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 Razpade? Sam nisem imel teh težav. Malce truda in občutka in jo potegneš ve čisto celo in jo namestiš v drugo cev. Tako je bilo pri meni. Mogoče pa je pri tebi drugačna, v kar pa dvomim. Narejena je pa iz drobnih kovinskih žic, ki so med seboj na gosto prepletene, kolikor se spomnim. Satovja ni tak problem odstraniti, samo ne vidim razloga, da bi 'uničeval' izpuh, če lahko enostavno zatesniš tam kjer pušča. .) Bom poizkusil še enkrat nežno, če bo šlo. Kako je pa potem z elektroniko, ko: 1. NI katalizatorja in NI DBkillerjev. ali 2. Ni katalizatorja, OSTALI pa bi DB-killerji (predvem za kakšno tujino). Je potrebno kaj nastavljati elektroniko, ker baje se potem motr "zaletava", dokler je hladen.
dive Objavljeno November 19, 2010 Opozori Objavljeno November 19, 2010 Bom poizkusil še enkrat nežno, če bo šlo. Kako je pa potem z elektroniko, ko: 1. NI katalizatorja in NI DBkillerjev. ali 2. Ni katalizatorja, OSTALI pa bi DB-killerji (predvem za kakšno tujino). Je potrebno kaj nastavljati elektroniko, ker baje se potem motr "zaletava", dokler je hladen. 1. motor ze zaganja v prostem teku, ko je mrzel in ko je segret, ne laufa lepo 2. motor laufa čisto normalno Tako je pri mojem, na katerem je nameščen LeoVince. Se pa vozim z DB-killerji, ker drugače se dere preveč
WhiteWolf Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 Sem dobil tisto tesnilko nekako ven iz katalizatorske krivine za fZ6, vendar ne čisto celo (je malo razpadla). Je možno kje dobiti to tesnilko posebej?
WhiteWolf Objavljeno November 21, 2010 Opozori Objavljeno November 21, 2010 Sem že našel. Je možno to dobiti tudi kje v SLO? TESNILKA
WhiteWolf Objavljeno November 26, 2010 Opozori Objavljeno November 26, 2010 Sem že našel. Je možno to dobiti tudi kje v SLO? TESNILKA Nihče ne ve, če je to tesniko možno dobiti v SLO?
lmperator Objavljeno November 26, 2010 Opozori Objavljeno November 26, 2010 pogreješ pa stisneš pa je.
000 Objavljeno November 29, 2010 Opozori Objavljeno November 29, 2010 Pozdrav vsem , sem nov na forumu in imam podobno tezavo... Mogoče jo ima se kdo no sam se nism dau brat lih vseh 52 strani... Torej Na yamahi r1 letnik 2003 imam akrapovica ampak brez homologacije in brez kakrsnih koli papirjeu ... ze ko sm kupu motor je biu gor... in ni blo panike dokler nism motor posodu kolegu ki so ga ustauli in mu dali 400 € multe za akrapovica in se 4oo zaradi zlizane gume torej zanima me kako in ce lahko to Homologiram glede na to da nimam papirjeu in da nism opazu nobene oznake na njem (bom se bolse pogledal) Hvala za odgovore !
OKigor Objavljeno November 30, 2010 Opozori Objavljeno November 30, 2010 Živijo , sam veš da lahko gledaš cel dan pa se številke ne bodo prikazale na izpuhu . Pa tudi , ko si kupoval motor jih ni bilo gor , tako da so izgovori tukaj brezpredmetni . Naša zakonodaja zahteva , da so vse spremembe na motornem kolesu vpisane v kartonček in to si vedel že ob nakupu . Kar se tiče izpuha boš moral kupiti drugega , kateri je atestiran ( s homologacijo ) , pa tudi če je rabljen . Važno da ima papirje . Bolj sem jezen zaradi zadnje gume . Zavore in gume , to je vse kar imamo na motorju , ti pa še posojaš motor prijatelju . Kaj če bi se kaj zgodilo ? A še nisi slišal za pregovor : Denarja , žene in avta ( motorja ) se nikoli ne posoja . Oprosti za pridigo , a mislim , da je na mestu . Gume kupi nove ( ne rabljene ) , za izpuh pa lahko kontaktiraš tudi mene , saj jih imamo za tvoj motor kolikor hočeš . l.p. Igor http://www.shrani.si/f/1U/xa/3xxp9tKO/yamaha-r1-2002-2.jpg shark90, winetou2, malakai in 2 others 4 1
WhiteWolf Objavljeno November 30, 2010 Opozori Objavljeno November 30, 2010 Kako je pa z policaji, če imaš homologiran ror + papirje, nimaš pa DB-killerjev? Dobiš kazen (koliko €?) ali je važen smo kartonček?
mkosir Objavljeno November 30, 2010 Opozori Objavljeno November 30, 2010 Kako je pa z policaji, če imaš homologiran ror + papirje, nimaš pa DB-killerjev? Dobiš kazen (koliko €?) ali je važen smo kartonček? Odvisn od volje in znanja policaja. Mene so spustili z opozorilom pa nisem imel dB killerjev niti nisem imel vpisanih v kartonček. :notworthy: :notworthy:
Ervin93 Objavljeno November 30, 2010 Opozori Objavljeno November 30, 2010 (popravljeno) Kako je pa z policaji, če imaš homologiran ror + papirje, nimaš pa DB-killerjev? Dobiš kazen (koliko €?) ali je važen smo kartonček? v primeru da se bi zgodilo da bi imeli merilc glasnosti ter ti v mirovanju (pri kolko rpm ti piše v kartončku) glasnost presega kot je zapisano v homolo dobiš 120€ kazni. Zaenkrat še nisem imel težav, ker so jih zanimali samo papirji. Vir: Ministrstvo za notranje zadeve - Policija (sem jih ravno o tem kakšen teden nazaj sprašval) Popravljeno November 30, 2010. Popravil yourfriend11
YamahafanR6 Objavljeno November 30, 2010 Opozori Objavljeno November 30, 2010 Papirjev ne boš dobil, razen če si jih boš sam naredil kar pa je prakticno nemogoce, saj ima Akrapovic svojo knjižico in ne mores kar natisniti nekaj. Poleg tega bi mral vstaviti tudi DB-killer in vgravirati homologacijske oznake na izpuh. Če te policaj dobi, da v izpuhu nimaš vstavljenega DB-killerja je to enako kot če nimaš homologiranega izpuha (meritev glasnosti) pa čeprav imaš vse vpisano v homologacijski kartonček. Res pa je, da se največkrat lahko marsikaj dogovoriš z njimi, samo ne smeš jim "pametovat". Najboljša možnosti je, da kupiš rabljen ali nov HOMOLOGIRAN izpuh. Ni najcenejše..ampak dolgoročno se ti lahko izplača (beri: policijske kazni) LP
Ervin93 Objavljeno November 30, 2010 Opozori Objavljeno November 30, 2010 Če te policaj dobi, da v izpuhu nimaš vstavljenega DB-killerja je to enako kot če nimaš homologiranega izpuha (meritev glasnosti) pa čeprav imaš vse vpisano v homologacijski kartonček. Res pa je, da se največkrat lahko marsikaj dogovoriš z njimi, samo ne smeš jim "pametovat". LP Pa je to kar si napisal preverjeno. Meni je bilo rečeno da se kazen dobi samo za neuporabo db-jev oz. da je izpuh glasnejši kot mora biti
mkosir Objavljeno December 1, 2010 Opozori Objavljeno December 1, 2010 Ja sam če jih nimaš v izpuhu pol zadeva ni homologirana za na cesto in posledično tut homologacija ne velja. Načeloma ne težijo če dB killerjev ni not pa če so papirji pošlihtani.
carmagedon Objavljeno December 1, 2010 Opozori Objavljeno December 1, 2010 Načeloma ne težijo če dB killerjev ni not pa če so papirji pošlihtani. Na to se tudi sam zanašam..... So pa po mojih izkušnjah ta kompliciranja z izpuhi in tablicami postala zadnjo sezono ali dve precej izrazita. Na tehničnem mi je že na daleč dal vedeti, da ne bo šlo skozi ker ni originalen avspuh :wacko: . Pa sem ga zaj* in mu pokazal tisti njihov sveti kartonček. Zanimivo, luči, smerokazi, zavore itd, ga ni sploh nič zanimalo..
OKigor Objavljeno December 18, 2010 Opozori Objavljeno December 18, 2010 (popravljeno) Kar se tiče DB killerjev , ti nobeden policaj ne bi smel praviloma nič težiti , saj oni ne vedo kako je izpuh sestavljen in ali sploh mora imeti db killer ali ne . Zakon predpisuje glasnost izpuha do določene meje in če ga tudi brez db killerja ne presežeš , ti ne more nič . Npr. , mi pri MASS-u imamo za nekatere motorje verzijo izpuhov tudi z začetnim DBkillerjem , kateri pride vstavljen na začetek lonca in je potem lonec prazen do konca . Sedaj , pa naj on ( policaj ) išče db killer na koncu , če je pa na začetku . Je pa res , da bo bolj miren , če ga bo takoj videl . l.p. Igor - MASS Slovenija www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com/mass/ Popravljeno December 18, 2010. Popravil OKigor BenX, BLACKACES, DAMI34 in 3 others 5 1
DAMI34 Objavljeno December 18, 2010 Opozori Objavljeno December 18, 2010 Kar se tiče DB killerjev , ti nobeden policaj ne bi smel praviloma nič težiti , saj oni ne vedo kako je izpuh sestavljen in ali sploh mora imeti db killer ali ne . Zakon predpisuje glasnost izpuha do določene meje in če ga tudi brez db killerja ne presežeš , ti ne more nič . Npr. , mi pri MASS-u imamo za nekatere motorje verzijo izpuhov tudi z začetnim DBkillerjem , kateri pride vstavljen na začetek lonca in je potem lonec prazen do konca . Sedaj , pa naj on ( policaj ) išče db killer na koncu , če je pa na začetku . Je pa res , da bo bolj miren , če ga bo takoj videl . l.p. Igor - MASS Slovenija www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com/mass/ Kadar pišejo kazni zaradi hitrosti, jih ror sploh ne zanima. Važno da kasirajo. Načeloma če imaš vpisan izpuh v homologacijo ti nič ne morejo, tako kot pravi Igor, kaj on ve kako je izpuh sestavljen. Pa še ena slikica rorčka: OKigor in BenX 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se