Darko U2nc Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Darko ne bodi pameten :grrr.......Na LPP sem moral prinesti potrdilo o vgradnji,drugače ni šlo,motor smo pripeljali direkt iz A-Cosmos(nov) ,zraven pa prodajalec Darko Kavčič ,ki se je čudil o kakšnem potrdilu govori baba za okencem!! Zgleda da v naši Banana republiki tud sami za sebe ne vejo kaj bi radi,ker čisto vsak ima nek drug sistem homologacije Kmet naj ti pojasnim zadevo spraševala te je zato ker je druga cena če imaš potrdilo o vgradnji je cena za evidintiranje 19€ drgače je pa cena pregleda in vpisa 31 € bayk je pa treba sem pripeljat ker se avspuh slika z dušilcem vred itak potem vsi dušilce ven dajete potem pa so problemi na cesti lp
cikadina Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 no sej to me zanima a je kdo res placal samo 19€
Borutt Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Verjetno mi ni nihče verjel, ker sem pisal na 1. april, vendar je točno tako, kot piše. Sem se še dodatno pozanimal in sem dobil potrditev že napisanega. V kolikor nekje drugje delajo drugače, pač delajo, kot delajo. Če smo pikolovski, potem lahko vgradi izpuh samo pooblaščen servis za določeno znamko izpuha in motorja. Kar se tiče cenika izvedene storitve; povprašajte na eni izmed mnogih organizacij. Naj vam pošljejo cenik, pa boste točno vedeli, koliko stane določena storitev pri tem ali onem ponudniku omenjene storitve. Pri db killerjih je pa tako, da je izpuh homologiran za cestno uporabo samo z vgrajenimi "tistimi odvečnimi kosi pleha". Z odstranitvijo "motečih elementov" izpuh ni več v skladu s homologacijo. Pa vendar se mi zdi, da bo še veliko pritiskov na tipkovnici v smislu razglabljanja, kako bi obšli predpise, kateri so tako moreči in dušeči.
NX650 Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Pri db killerjih je pa tako, da je izpuh homologiran za cestno uporabo samo z vgrajenimi "tistimi odvečnimi kosi pleha". Z odstranitvijo "motečih elementov" izpuh ni več v skladu s homologacijo. Pa vendar se mi zdi, da bo še veliko pritiskov na tipkovnici v smislu razglabljanja, kako bi obšli predpise, kateri so tako moreči in dušeči. Recimo ko ti ustaviš takega ki ima odstranjene db killerje, ga lahko pelješ na izredni tehnični ker izpuh ni več v skladu s homologacijo (čeprav številke se ujemajo in je homologirano)? oz. kaznuješ na podlagi česa.. glasnosti ki jo izmeriš?
macak333 Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 no sej to me zanima a je kdo res placal samo 19€ Dejansko se ne splača, razn če ti ga je res pooblaščenc vgradil zastonj oz. da ti ga je "vgradil" za male pare, ker računal bi ti definitivno 1 uro, kar pa je ziher čez 20€, skupi cca 39€. NX650 majo napravce za merjenje dB, so čist moderni postal .
NX650 Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 NX650 majo napravce za merjenje dB, so čist moderni postal . Tega nisem vedel to me zanima iz prve roke.. kako in kaj ker nimam več volje se j* s tem ko grem kam da mi poberejo tablice za brez veze... Spet pa ta meritev se mora izvajat da ni moteč vpliv okolice, ob cesti tole po moje ni najbolj.. ker mimovozeči dodajo kak db k meritvi.. kako je s tem meritvijo mislim?
cikadina Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 (popravljeno) Dejansko se ne splača, razn če ti ga je res pooblaščenc vgradil zastonj oz. da ti ga je "vgradil" za male pare, ker računal bi ti definitivno 1 uro, kar pa je ziher čez 20€, skupi cca 39€. NX650 majo napravce za merjenje dB, so čist moderni postal . potrdilo o strokovni vgradnji ti večina poštemplja brez problemov, tako da je to strošek 0€ Tega nisem vedel to me zanima iz prve roke.. kako in kaj ker nimam več volje se j* s tem ko grem kam da mi poberejo tablice za brez veze... Spet pa ta meritev se mora izvajat da ni moteč vpliv okolice, ob cesti tole po moje ni najbolj.. ker mimovozeči dodajo kak db k meritvi.. kako je s tem meritvijo mislim? a naši sosedje avstrijci, ko merijo glasnost to delajo v kakih zvočno izolirani komori? naredijo vse ob cesti in tako naredijo tudi naši. časi, ko je moral motor rohnet so bili krepko v prejšnjem stoletju. sej če bo db killer notr se bo motor še vedno prav normalno peljal Popravljeno April 3, 2014. Popravil cikadina
TakeALookAround Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Tko ja,komaj cakamo elektricne motorje,da bo mir. No...ce ne bojo prevec sirene tulile
Borutt Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Del, katerega vgradiš na motor, je izdelan na podlagi tega in onega predpisa ter zadovoljuje te in one kriterije glede hrupa in emisij. Kot takšna celota je šel skozi določeno proceduro in dobil homologacijo za cestno uporabo. Vsakršen poseg oziroma odstranitev nekega dela ali sklopa je poseg v homologacijo, zaradi česar ne zadovoljuje več kriterijev in krši predpise, zaradi katerih je pač legalen za cestno uporabo. Če je izpuh izdelan in homologiran z vgrajenimi db killerji, potem je samo v takšnem stanju legalen za cestno uporabo. Izredni tehnični pregled se odredi, če obstaja sum, da vozilo ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede emisij in hrupa. Je pa tudi tako, da že hiter pogled odkrije pomanjkanje nekega dela v izpuhu. Zadeva se fotografira, napiše kazen, sedaj pa naj voznik na sodišču dokazuje svoj prav z odstranitvijo dela izpuha, zaradi katerega le-ta postane legalen za cestno uporabo. Po možnosti naj na sodišče prinese še tovarniško skico izpuha, kjer so jasno vidni vsi sestavni deli, tudi db killer. Le zakaj se mu reče db killer ?
Frips Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 (popravljeno) Recimo ko ti ustaviš takega ki ima odstranjene db killerje, ga lahko pelješ na izredni tehnični ker izpuh ni več v skladu s homologacijo (čeprav številke se ujemajo in je homologirano)? oz. kaznuješ na podlagi česa.. glasnosti ki jo izmeriš? V papirjih auspuha je tudi vpisan DB-killer, oz mere le-tega (mislim da premer cevi)....Pregled rora, nima vseh komponent in te lahko kaznuje na podlagi tega...glasnost gor ali dol Samo moje osebno razmisljanje.....hmmm Ps.. Papirologija sux Edit: Vidim,da je že Borutt potrdil moje razmisljanje.... Popravljeno April 3, 2014. Popravil Frips
NX650 Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Del, katerega vgradiš na motor, je izdelan na podlagi tega in onega predpisa ter zadovoljuje te in one kriterije glede hrupa in emisij. Kot takšna celota je šel skozi določeno proceduro in dobil homologacijo za cestno uporabo. Vsakršen poseg oziroma odstranitev nekega dela ali sklopa je poseg v homologacijo, zaradi česar ne zadovoljuje več kriterijev in krši predpise, zaradi katerih je pač legalen za cestno uporabo. Če je izpuh izdelan in homologiran z vgrajenimi db killerji, potem je samo v takšnem stanju legalen za cestno uporabo. Izredni tehnični pregled se odredi, če obstaja sum, da vozilo ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede emisij in hrupa. Je pa tudi tako, da že hiter pogled odkrije pomanjkanje nekega dela v izpuhu. Zadeva se fotografira, napiše kazen, sedaj pa naj voznik na sodišču dokazuje svoj prav z odstranitvijo dela izpuha, zaradi katerega le-ta postane legalen za cestno uporabo. Po možnosti naj na sodišče prinese še tovarniško skico izpuha, kjer so jasno vidni vsi sestavni deli, tudi db killer. Le zakaj se mu reče db killer ? Hvala za odgovor to me je zanimalo, pomeni je vse odvisno od volje policista... kolikšna je kazen za to? V papirjih auspuha je tudi vpisan DB-killer, oz mere le-tega (mislim da premer cevi)....Pregled rora, nima vseh komponent in te lahko kaznuje na podlagi tega...glasnost gor ali dol Samo moje osebno razmisljanje.....hmmm Ps.. Papirologija sux Edit: Vidim,da je že Borutt potrdil moje razmisljanje.... Ja je vpisan, tudi na skici je vse lepo narisano db.pdf Frips 1
Bear Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Mislim da 400 evrov, polovička 200. Bo Borut potrdil.
carmagedon Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Del, katerega vgradiš na motor, je izdelan na podlagi tega in onega predpisa ter zadovoljuje te in one kriterije glede hrupa in emisij. Kot takšna celota je šel skozi določeno proceduro in dobil homologacijo za cestno uporabo. Vsakršen poseg oziroma odstranitev nekega dela ali sklopa je poseg v homologacijo, zaradi česar ne zadovoljuje več kriterijev in krši predpise, zaradi katerih je pač legalen za cestno uporabo. Če je izpuh izdelan in homologiran z vgrajenimi db killerji, potem je samo v takšnem stanju legalen za cestno uporabo. Izredni tehnični pregled se odredi, če obstaja sum, da vozilo ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede emisij in hrupa. Je pa tudi tako, da že hiter pogled odkrije pomanjkanje nekega dela v izpuhu. Zadeva se fotografira, napiše kazen, sedaj pa naj voznik na sodišču dokazuje svoj prav z odstranitvijo dela izpuha, zaradi katerega le-ta postane legalen za cestno uporabo. Po možnosti naj na sodišče prinese še tovarniško skico izpuha, kjer so jasno vidni vsi sestavni deli, tudi db killer. Le zakaj se mu reče db killer ? z razlago se vsekakor strinjam borrut: ena stvar me sedaj zanima. recimo da kljub odstranjenemu db killerju (ki je namenjen zgolj in samo temu, da zniža glasnost) motor NE presega zakonske meje hrupa. je dovolj zrelo za globo, ker neka oseba x odstrani db killer, vendar je št. dB še vedno dovolj nizko, izpuh pa seveda po vseh predpisih pregledan, homologiran in vpisan v h. karton? ker v takšnem primeru je izpuh po mojem mišljenju še vedno legalen za "cestno uporabo" ? LP
Borutt Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Je "dovolj zrelo za globo", če na motorju ni nameščene tablice, vendar je le-ta registriran in zavarovan ? Frips 1
Dr_Jakob Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Ako neće legalizirati, neka nas hvataju
carmagedon Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Je "dovolj zrelo za globo", če na motorju ni nameščene tablice, vendar je le-ta registriran in zavarovan ? se ti zdi to enakovredno kot primer ki me zanima? torej kljub temu da nekdo (čeprav je odšraufal db eater) ne presega hrupa in emisij bo torej dobil lepo položnico. oz druga skrajnost, nekdo bo predelal notranjost rora, in se bo stvar drla kot tank, ampak ker bo na sliki db eater bodo vsi srečni. (pustimo ob strani sedaj merjenje glasnosti) . osebno sploh ne zagovarjam tulečih trobent, ki še mrliča zbudijo. ampak ob stanju kot je v prometu na naših cestah toliko kolobocije o tem ali je dušilec vstavljen ali ne.. verjamem da razumeš kaj hočem povedat. konc koncev vsi smo krvavi pod kožo
Frips Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Ni enako vredno je pa blizu... Jbga, ce ni dbkillerja not ima strumf vso zakonsko podlago, da ti spise poloznico oz odredi tehnicni. Kot ze rekel...papirologija in razpored zvezd na nebu...sux... sax46 1
mladench Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 evo še jaz iz tehničnega... zanalašč nisem šel na LPP ampak avtoKRka. Jaz, motor, prometna, certifikat... Rekel sem, da sem ga zmontiral sam, nato mi je izprintal, potrdilo o vgradnji, kjer sem napisal, da sem ga zmontiral po navodilih proizvajalca. Brez kakršnihkoli komplikacij, cena 32€
Lipstick Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 z razlago se vsekakor strinjam borrut: ena stvar me sedaj zanima. recimo da kljub odstranjenemu db killerju (ki je namenjen zgolj in samo temu, da zniža glasnost) motor NE presega zakonske meje hrupa. je dovolj zrelo za globo, ker neka oseba x odstrani db killer, vendar je št. dB še vedno dovolj nizko, izpuh pa seveda po vseh predpisih pregledan, homologiran in vpisan v h. karton? ker v takšnem primeru je izpuh po mojem mišljenju še vedno legalen za "cestno uporabo" ? LP Spoštovani, zakaj bi proizvajalec dimnika vstavljal Db vložek, če bi bil izpuh brez le tega že dovolj ( zakonsko ) tih ????, skratka, vložek je tam zato, da je nivo hrupa dimnika v zakonskih okvirjih, kateri so tudi zapisani na ploščici na vsakem novejšem motorju ( ned ostalimi podatki je tudi npr.: 96 Dba pri 4750 0/min ). LP
carmagedon Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 vse to vem in vse razumem;) hotel sem razčistit nekaj drugega in dejansko mi še noben ni odgovoril na (enostavno) vprašanje. oz, no Frips mi je. ampak bodi dovolj o tem, imate prav in se bomo pač držali členov zakona, čeprav je iz čisto praktičnega vidika zadeva dvorezna. pa da navržem podobno stvar. za nekatere motorje se dobijo izpušni sistemi, kjer se originalni katalizator odstrani. izpušni sistem je popolnoma legalen, homologiran brez kakršnih koli mučk. ampak dejansko brez katalizatorja svinja okolico, ki je pač po črki zakona ne bi smel. a to pač nobenega ne moti, važno da je na papirju vse ok.. Kmet2 1
NX650 Objavljeno April 4, 2014 Opozori Objavljeno April 4, 2014 borutt... koliko je kazen za to če ni db killerjev not? si že napisal da je kazen... verjetno ni še kak izredni tehnični?
Darko U2nc Objavljeno April 4, 2014 Opozori Objavljeno April 4, 2014 no sej to me zanima a je kdo res placal samo 19€ ojla sej sem ti v enmu postu napisal oz razložil kmetu lp
Borutt Objavljeno April 4, 2014 Opozori Objavljeno April 4, 2014 borutt... koliko je kazen za to če ni db killerjev not? si že napisal da je kazen... verjetno ni še kak izredni tehnični? V primeru izrednega tehničnega pregleda je v primeru ugotovljenih napak na vozilu strošek plačilo tehničnega pregleda in dodatni kilometri. V primeru, ko voznik ve več kot knjiga, potem je spodaj rešitev. (1) Voznik mora na inšpektorjevo ali policistovo zahtevo omogočiti pregled vozila in pri njem sodelovati. (2) Voznik mora na inšpektorjevo ali policistovo zahtevo omogočiti tehnični pregled vozila. Če na kraju postopka vozila ni mogoče tehnično pregledati (mobilna enota), mora na zahtevo inšpektorja ali policista odpeljati vozilo na tehnični pregled in pri njem sodelovati. (3) Če voznik na zahtevo iz prejšnjega odstavka noče odpeljati vozila na tehnični pregled, se na pregled odpelje na stroške voznika. Stroške tehničnega pregleda vozila plača voznik, razen če se dokaže, da je vozilo tehnično brezhibno, ko ti bremenijo inšpekcijski organ oziroma policijo. (4) Z globo 250 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z zahtevo iz prvega ali drugega odstavka tega člena. Kazen je pa naslednja. (4) Z globo 400 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena v cestnem prometu uporablja vozilo, ki ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede: 1. delov za povezavo vlečnega in priklopnega vozila, 2. delov za upravljanje, 3. delov za ustavljanje, 4. pnevmatik, ali 5. delov sistema za uravnavanje izpustov.
NX650 Objavljeno April 4, 2014 Opozori Objavljeno April 4, 2014 Hvala za odgovor, najbolje original pa je mir.
Borutt Objavljeno April 4, 2014 Opozori Objavljeno April 4, 2014 Saj ni štos v tem, da je samo original dobro oziroma legalno za na cesto. Ljudje smo si različni in imamo različne želje in poglede na svet. Motor se lahko dodeluje in predeluje na več načinov, kateri pa morajo biti v skladu z veljavno zakonodajo. Torej ni nobene potrebe po "originalnem motorju", če nekomu to ne paše. Vendar bi nekateri vseeno imeli pohištvene cevi namesto izpuha, preširoke gume, ... Glavno je, da vsak ve, kaj se sme in, kaj se ne sme. Potem pa naj se sam odloči ali bo "prispeval" v državno blagajno ali pač ne. Se pa da marsikatera stvar rešiti v primeru, ko sta oba normalna in kulturna. V primeru enega ekstrema izven normalnosti in kulture se pač ta rešitev oddalji za kakšno svetlobno leto. Velja za oba. maus, Frips in shibby 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se