Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

Pravkar, maus pravi:

na tehničnem pregledajo ali vozilo ustreza podatkom iz homologacije :ras: 

:lol1:

men je že zabavno :P

 

Kaj se ti mešaš ? A ne vidiš , da se starejši pogovarjamo :lol1:

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Ti ne razumeš, da si naredil predelavo, zaradi katere motor ni bil več legalen in sedaj odgovornost za to nelegalnost zvračaš na strica. 

Vidiš jaz nisem naredil nobene predelava pa en stric v plavem skoz piše , da sem odgovoren :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Ti ne razumeš, da si naredil predelavo, zaradi katere motor ni bil več legalen in sedaj odgovornost za to nelegalnost zvračaš na strica. 

Pol je kriva proizvajalec izpuha ali se huje institucija,ki je takšen odobrila kot "road leagal" ?????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

ne klobasaj, od montaže sem šel direktno na tehnične, in za vse pametovalce:

moped še vedno naredi tehnični ker na tehničnem ne merijo glasnosti, jaoooo, jaoooo

Ne, da je sam kriv

DA, da sam žal nosi posledice

mogoče razumeš razliko?

Bil je nategnjen po domače od proizvajalca, do vpisovalca v homologacijski kartonček.

Da razložim; ti si kupil homologiran lonec in ga vgradil. Ker so te zasrbeli prsti, si odstranil katalizator. In sedaj trdiš, da je stric kriv in odgovoren, ker je vpisal homologiran lonec, čeprav si ti naredil predelavo in odstranil katalizator. 

Za vse bralce; verjetno ste že ugotovili, da Dami na veliko zavaja in laže, da mu je stric vpisal nelegalen lonec, saj ni bilo z loncem popolnoma nič narobe, saj je bil homologiran za tisti motor. Za nelegalnost si je Dami sam kriv z odstranitvijo katalizatorja, kateri se ne nahaja v loncu, v tistem homologiranem Mass loncu, temveč nekje drugje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....kako bi reku un bosanc...k vežba..

Pi#da vam ma@rna...

...pa sej je lepo vreme zunaj!!

 

...ekola...jest sem zjebal cel sistem.

...odstranil sem svoj auspuh in katalizator...tko da me zdej nben ne more jebat za neustrezen auspuh....če ga nimam.

20190214_131919.thumb.jpg.7ed2b82944182142159af67a559b1d1b.jpg

Hrupa mi pa tut ne morejo izmerit...ker nimajo tolk močnih inštrumentov, da bi zdržali tak hrup...

20190214_131953.thumb.jpg.dccdc237b200832717ae18657bb96cf8.jpg

...tko da se grem zdele tkole vozit naokoli...

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Kmet2 pravi:

Kakor sem doživel se mu tudi ne svita, kaj šele , da bi vedel , pa ni odgovoren za nič , jaz pa plačam kazen hahaha bananarepublika....

Res? Ti si doživel? Kaj nisi napisal, da si kupil takšen motor? 

 

pred 27 minutami, Kmet2 pravi:

Vidiš jaz nisem naredil nobene predelava pa en stric v plavem skoz piše , da sem odgovoren :P

Torej še napiši, za kaj si odgovoren. Da ne bo nejasnosti ali kakšnega zavajanja, da si odgovoren za vpis izpuha. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Zivnorc pravi:

.tko da se grem zdele tkole vozit naokoli...

Veliko takih dnevov blo...mal manj gre po stevcu a filing prej,da bolj gre kot manj...

P.s

To seveda nikoli ne bi jz naredu....to bli eni norci v vetrovkah cez kombinezon in brez tablic...baje so se jim glih potrgale in jih imajo pod sedezem ali ruzokecu...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Zivnorc pravi:

...tko da se grem zdele tkole vozit naokoli...

ne zavajaj ... dokaži :ras:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Je bil Akrapovič za tvoj motor dodatna oprema, kot je razvidno na internetu? Ker originalen je samo tisti izpuh, katerega vgradijo v tovarni in ne potem nekaj drugega na željo kupca oziroma iz kataloga. 

Če je v zakonu, da se za prekršek kaznuje voznik, potem dobi kazen voznik. Saj sem že dvakrat tako napisal. 

Še enkrat Akrapoviča vgradijo v tovarni KTM in takega sem dobil iz tovarne. 

Imajo neko special pogodbo in tudi če želiš aftermarket kupit za svojega KTM izpuh od Akrapoviča ga ne moreš dobit iz Slovenije , temveč ti ga pošlje tovarna KTM iz Avstrije. 

Ne da se mi več , valentinovo je jaz pa sem zaljubljen , lep dan ti želim , polen ljubezni :winkiss:

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Res? Ti si doživel? Kaj nisi napisal, da si kupil takšen motor? 

 

Torej še napiši, za kaj si odgovoren. Da ne bo nejasnosti ali kakšnega zavajanja, da si odgovoren za vpis izpuha. 

Oba sem kupil takšna. Enega od proizvajalca KTM  , enega pa od nekega Cigota, ki se je baje nekaj šel z tistim stricom , ki vpisujejo spremembe v homolomo kartonček.

Ne razumem zakaj , če ti strokovnjaki , ki delajo na tem področju zagotovijo , da je vse urejeno in homolomo ni potrben ker......sem že prej vse napisal . 

Itak sem ga po 4 letih pač vpisal , ker se mi ni dalo bockat z odvetniki itd ......in na to tudi računajo te pijavke biokratske .....

Morem enkrat pridet zadevi do dna in poslat uradno vprašanje na KTM , čeprav dvomim v njihov odziv . 

Smo poslali tudi vprašanje kaj narediti če si v tri pm in je čas za servis , ali tolerirajo potem pri kaki okvari , da si sam zamenjal olje itd ali ti garancija ne velja ......do danes odgovora ni bilo .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Kmet2 pravi:

Še enkrat Akrapoviča vgradijo v tovarni KTM in takega sem dobil iz tovarne. 

Imajo neko special pogodbo in tudi če želiš aftermarket kupit za svojega KTM izpuh od Akrapoviča ga ne moreš dobit iz Slovenije , temveč ti ga pošlje tovarna KTM iz Avstrije. 

Ne da se mi več , valentinovo je jaz pa sem zaljubljen , lep dan ti želim , polen ljubezni :winkiss:

Oba sem kupil takšna. Enega od proizvajalca KTM  , enega pa od nekega Cigota, ki se je baje nekaj šel z tistim stricom , ki vpisujejo spremembe v homolomo kartonček.

Ne razumem zakaj , če ti strokovnjaki , ki delajo na tem področju zagotovijo , da je vse urejeno in homolomo ni potrben ker......sem že prej vse napisal . 

Itak sem ga po 4 letih pač vpisal , ker se mi ni dalo bockat z odvetniki itd ......in na to tudi računajo te pijavke biokratske .....

Morem enkrat pridet zadevi do dna in poslat uradno vprašanje na KTM , čeprav dvomim v njihov odziv . 

Smo poslali tudi vprašanje kaj narediti če si v tri pm in je čas za servis , ali tolerirajo potem pri kaki okvari , da si sam zamenjal olje itd ali ti garancija ne velja ......do danes odgovora ni bilo .

Še enkrat; je motor homologiran s tem izpuhom ali je samo ta izpuh homologiran za ta motor in je v katalogu? Ker, če je drugo, te čaka vpis. Za pogodbo in potek prodaje je že nekdo razložil. 

Lav is in di er? :D

Vsakršno spremembo po homologaciji je potrebno vpisati. 

Jaz vozim nekaj poceni in se ne ubadam s takšnimi vprašanji :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Saj bi jo v primeru ustavitve in meritve. Takrat nikogar ne zanima, kaj in kako, ampak izmerjene vrednosti. In to se mu ne da dopovedati. Da je sam odgovoren in kriv, če bodo, zaradi odstranitve katalizatorja, izmerjene vrednosti višje od vpisanih. 

verjetno bi mi tudi veljavne dokumente pregledali, če niso ponaredek...

ti miličniki so pa res vsestranski

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

ne zmoreš, ne znaš odgovorit, al ti je domišljije zmanjkalo?

Še1x in zadnjič:

 

pojasni kaj je kupec naredil narobe ko je dal:

1. motor organizaciji, ki je montirala izpuh (za montažu je morala odstraniti spodnji lonec v katerem je kup šare vključno s katalizatorjem) slike si poglej na netu kako ima motor narejen izpuh

2. kupec je dobil vso potrebno dokumentacijo za vpis v homologacijski kartonček

3. preglednik/strokovnjak z LPPja je prišel v Ajdovščino, opravil temeljit pregled od izmer in fotorgrafij, pokasiral in čez par dni je kupec dobil kartonček z vpisanim izpuhom.

Vse legalno. A ne...še 2 leti je bilo, potem sem pa motor prodal.

od tu naprej, pa samo še špekuliramo.

In ni potrebe, da govorimo o Damiju, lahko bi bil Pinkopalinko. No pravzaprav, je kar kup ljudi s podobnim načinom izdelave in montaže rora, ker jih poznam in nimam nobene potrebe da si to izmišljujem. In če se hočeva normalno pogovarjati, mi verjemi na besedo, ne pa si izmišljevati, kaj sem počel.

Dejstvo je, da sistem omogoča takšne in podobne kikse, ter da se po naši ustaljeni praksi obsodi, ja koga drugega kot pa malega človečka. 

 

Veš mene gladko briga, kaj bi če bi v tem primeru in kako bi se bockal s policajem ali pa il polizziotom al pa AU organom. Mopeda itak nimam več. Me pa full moti izmišljanje kaj sem počel. Verjetno bi tudi ti bil užaljen, če te obsodim, da kradeš.

 

Otrok si. Brez dvoma si otrok. Pokvariš igračo in kričiš, da ti jo je nekdo drugi zjebal.

Ti si kriv in odgovoren, da je motor nelegalen zaradi odstranitve katalizatorja. In noben stric, ki je opravil vpis. In, dokler ne boš tega skapiral, si tisto v prvem odstavku. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, DAMI34 said:

 

 

pojasni kaj je kupec naredil narobe ko je dal:

1. motor organizaciji, ki je montirala izpuh (za montažu je morala odstraniti spodnji lonec v katerem je kup šare vključno s katalizatorjem) slike si poglej na netu kako ima motor narejen izpuh

 

Negdo je nekaj naročil nekomu, ta je naredil nekaj, kar nebi smel, za kar je izdal dokumente, kateri nebi smeli imeti tako vsebino, katera je zavedla ( hote, nehote, zavedno, z vednostjo, .....)  organa, ta je izdal potrdilo, katero nebi smel izdati ....... in tako dalje ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj ziher homologacijski postopek je, da greš z motorjem v Avstrijo. Tam ti kar na licu mesta, ko te ustavijo vse pomerijo. Če si fejst mimo, greš domov z avtobusom, če si malo mimo imaš tanjšo denarnico in če nisi nič mimo je izpuh ustrezen.

Oni ne jebejo, kaj je tukaj kdo napisal, narisal, plačal, povedal, pomalical ali skozlal.

Boli njih kurac za MS razprave.

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, BIF pravi:

Najbolj ziher homologacijski postopek je, da greš z motorjem v Avstrijo. Tam ti kar na licu mesta, ko te ustavijo vse pomerijo. Če si fejst mimo, greš domov z avtobusom, če si malo mimo imaš tanjšo denarnico in če nisi nič mimo je izpuh ustrezen.

Oni ne jebejo, kaj je tukaj kdo napisal, narisal, plačal, povedal, pomalical ali skozlal.

Komu z original in z izpravnim motorjem so že napisali kazen? Ker po njihovem so menda vsi motorji preglasni. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Komu z original in z izpravnim motorjem so že napisali kazen? Ker po njihovem so menda vsi motorji preglasni. 

Preberi kaj sem napisal. Če je izpuh original in izpraven ti ne bodo napisali kazen...bo šlo?

Ja...v resnici so preglasni. Pretihi so samo pri nas. Ker so vsi gluhi, pa s tihim te nihče ne zazna...kar pa je neskladno s slovenskim karakterjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, BIF pravi:

Preberi kaj sem napisal. Če je izpuh original in izpraven ti ne bodo napisali kazen...bo šlo?

Ja...v resnici so preglasni. Pretihi so samo pri nas. Ker so vsi gluhi, pa s tihim te nihče ne zazna...kar pa je neskladno s slovenskim karakterjem.

Če bi ti prebral, da so tukaj trdili, da Avstrijce ne zanima podatek o glasnosti v homologaciji in na nalepki, ampak imajo neki svoj predpis, bi razumel, kaj sem napisal. Bo šlo sedaj? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti taplau - sem ti napisal , da me pusti na miru in ne citiraj.. zase se brigaj kar se mene tiče.

aftermarket/neoriginal lonec je homologiran s strani proizvajalca lonca.

motor je homologiran s strani proizvajalca motorja..

aftermarket/neoriginal homologiran lonec na homologiran motor = nehomologiran motor kot celota.

nehomologiran motor + uspešno opravljen fizični homologacijski pregled = vpis v homologacijo,ki pomeni skladnost s predpisi

preglednik , ki je opravljal pregled damijevega motorja svojega dela ni opravil v skladu s predpisi - motor ni bil ustrezen , ker izpusti brez katalizatorja niso ustrezali tovarniškim izpustom , ki so vpisani in homologirani s strani proizvajalca motorja.

preglednik ne bi smel potrditi homologacijske skladnosti zaradi manjkajočega katalizatorja - kar seveda preglednik mora opaziti ob fizičnem pregledu..

če tega ni opazil je naredil kapitalno napako in spustil v promet vozilo , ki dejansko ni ustrezalo predpisom.. 

in nič drugače pa če se kdorkoli postavi na trepalnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Borutt pravi:

Če bi ti prebral, da so tukaj trdili, da Avstrijce ne zanima podatek o glasnosti v homologaciji in na nalepki, ampak imajo neki svoj predpis, bi razumel, kaj sem napisal. Bo šlo sedaj? 

Vem jaz dobro kaj sem napisal. Zato sem napisal, da je najbolj ziher preverit homologacijo v Avstriji. Jebi motor, s katerim ne smeš čez mejo. To je tako kot je bilo svoje čase (in je še sedaj) v Črni gori ali Bosni. Z avtom nisi smel čez mejo, ker so ti ga pač odvzeli (ukradenega). Znotraj meje pa so se vsi kurčli z top znamkami....šaka jada. Tako je pri nas...vsi debele in glasne piskre, da ja vsi vidijo....ven pa nikamor, ker gre v prešo.

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Lipstick pravi:

Negdo je nekaj naročil nekomu, ta je naredil nekaj, kar nebi smel, za kar je izdal dokumente, kateri nebi smeli imeti tako vsebino, katera je zavedla ( hote, nehote, zavedno, z vednostjo, .....)  organa, ta je izdal potrdilo, katero nebi smel izdati ....... in tako dalje ......

štos je, da se podpira sitem, ki ne deluje najbolje z iskanjem krivca na nepravem mestu, brez volje do sprememb ali izboljšanjem sistema.

Tudi danes je nekdo odstopil, ker je sunil sendvič. Nisem še videl nekoga ki bi odstopil, ker je sunil 2 miljona al pa 3 miljarde paninov.

pred eno uro, Borutt pravi:

Stric je opravil vpis homologiranega lonca. Tukaj ni nič narobe. Narobe je odstranitev katalizatorja, kar je posledično pomenilo nelegalen motor. In še bolj narobe je, da Dami za to nelegalnost krivi strica, ki je opravil vpis homologiranega lonca. 

 

sem ga jaz odstranil?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, BIF pravi:

Vem jaz dobro kaj sem napisal. Zato sem napisal, da je najbolj ziher preverit homologacijo v Avstriji. Jebi motor, s katerim ne smeš čez mejo. To je tako kot je bilo svoje čase (in je še sedaj) v Črni gori ali Bosni. Z avtom nisi smel čez mejo, ker so ti ga pač odvzeli (ukradenega). Znotraj meje pa so se vsi kurčli z top znamkami....šaka jada. Tako je pri nas...vsi debele in glasne piskre, da ja vsi vidijo....ven pa nikamor, ker gre v prešo.

Moj motor ima raven glasnosti višjo, kot je nekdo navedel, da je dovoljena v Avstriji. In to raven glasnosti si lahko vsakdo prebere na nalepki na desni strani motorja. Enaka številka je v homologaciji. Je sedaj moj motor legalen za Avstrijo? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Še enkrat Akrapoviča vgradijo v tovarni KTM in takega sem dobil iz tovarne. 

Imajo neko special pogodbo in tudi če želiš aftermarket kupit za svojega KTM izpuh od Akrapoviča ga ne moreš dobit iz Slovenije , temveč ti ga pošlje tovarna KTM iz Avstrije.

 

Tole je res zanimiva dilema.

Enako je namreč pri BMW-ju, kjer lahko ob nakupu odkljukaš Akrapovičev lonec kot del HP paketa opreme. (Pustimo ob strani, da je grd kot smrt - kdo bi ga sploh hotel imeti na motorju...)

Bi bilo zanimivo vedeti, ali tak lonec potrebuje dodaten vpis v homologacijo? Če že, verjetno to uredi že prodajalec pa vendar...

image.png.18ad0d43645254c0456d36ac11364008.png

 

Popravljeno . Popravil Joker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Če bi ti prebral, da so tukaj trdili, da Avstrijce ne zanima podatek o glasnosti v homologaciji in na nalepki, ampak imajo neki svoj predpis, bi razumel, kaj sem napisal. Bo šlo sedaj? 

Avstrijci so alergični na Slovence!! Bo šlo???

Tako kot lahi lezejo iz jam!!!

Vse ostalo je utvara!!!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Zivnorc pravi:

fantje.

....vsak avspuh, ki je bil vpisan v homolomo brez katalizatorja...je nelegalno legalen....ali pa legalno nelegalen...kakor hočete.

Preglednik je bil zaveden s prirejenimi (ponarejenimi) papirji o strokovni vgradnji....in katalizatorja ne more videti, ker ga ni...ni pa napisano, da je odstranjen....kar pomeni, da je v cevi katalizator, ki ga ne more videti....torej verjame papirju, da katalizator je v cevi....ne more pa preveriti...

poba.  lahko preveri..le izpuste izpušnih plinov mora izmeriti..pa saj to bi moral narediti, da se prepriča v to,da je motor na izpustih legalen.

pa malo branja sem vam našel..

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=uriserv:OJ.L_.2018.290.01.0028.01.SLV

https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2012:317:0001:0038:SL:PDF

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!