Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

pozdravljeni,

mene pa zanima če ima kdo izkušnje z homoligacijo motornega kolesa uvoženega iz Kanade. Zanima me predvsem ali je potrebno kaj menjat ker niso isti zakoni ali kaj takega... ali pa se plača tistih 30k da dobiš slo prometno pa je?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje bo kaj takega kot je iz Europske unije v Slovenijo..

Le pazi motor da bo čim bolj original na zunanjosti, sicer znajo težit.. Meni so zaradi sprednjih luči pa veliki problemi potem :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Postal sem lastnik Suzukija gsf600 s :OK: na katerem je BOS titan izpuh (oz. nekaj takega). Zanima me ali za te izpuhe sploh obstajajo TUV-i in kje bi ga lahko dobil, seveda če obstajajo. Malo sem brskal po netu, pa je moja nemščina kr precej švoh .)

Lp,

Z

Popravljeno . Popravil slakutar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Postal sem lastnik Suzukija gsf600 s :OK: na katerem je BOS titan izpuh (oz. nekaj takega). Zanima me ali za te izpuhe sploh obstajajo TUV-i in kje bi ga lahko dobil, seveda če obstajajo. Malo sem brskal po netu, pa je moja nemščina kr precej švoh .)

Lp,

Z

Najbolje, da povprašaš BOS - ne skrbi, znajo tudi angleško.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje, da povprašaš BOS - ne skrbi, znajo tudi angleško.

D.

Ups :blush: , sploh nisem videl začetne strani :blush: Hvala, bom poslal takoj k pridem domov, da prepišem številke z lonca ... in srčno upam da se bo dalo kaj porihtat...

Lp,

Z

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaš lahko tudi v Louisu, kjer je lonec verjetno bilo kupljen, v Grazu govorijo tudi hrvaško (ni slovensko, da pa se sporazumet).

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

:?

Ali ti na LPPju spremenijo tudi kaj moč motorja ko vgradiš nov avspuh gor in ga homologiraš:?

Hvala

Ne. prometno obdržiš, pošljejo ti samo nov homologacijski kartonček (tudi tukaj ne spreminjajo).

Ti gre zarad zavarovanja na 600 ccm a ne? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne. prometno obdržiš, pošljejo ti samo nov homologacijski kartonček (tudi tukaj ne spreminjajo).

Ti gre zarad zavarovanja na 600 ccm a ne? :)

Da :)

Kilovatov imam ravno prav :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je obvezno peljati motor na pregled na lpp za vpis akrapota, ali je možna varianta da se samo papirji pošljejo dol po pošti + kakšna fotografija motorja z vgrajenim sistemom in ti potem oni nazaj odpošljejo homologacijski kartonček.

Iz izkušenj vem da se ta sistem uporablja za vlečne kljuke zato me zanima če je to možno tud za izpuhe????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če je obvezno peljati motor na pregled na lpp za vpis akrapota, ali je možna varianta da se samo papirji pošljejo dol po pošti + kakšna fotografija motorja z vgrajenim sistemom in ti potem oni nazaj odpošljejo homologacijski kartonček.

Iz izkušenj vem da se ta sistem uporablja za vlečne kljuke zato me zanima če je to možno tud za izpuhe????

Podobno idejo sem imel tudi sam,pa na žalost ni šlo;gospoda želijo preveriti pravilno & strokovno vgradnjo na vozilo in zato je potrebno vozilo pripeljati na ogled.

Lahko pa jih tudi sam pokličeš, mogoče boš imel več sreče.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe tnx Vuk, sem si kar mislil kakšen bo odgovor, znajo zakomplicirat tam kjer je najmanj potrebno, v bistvu pa če oni vejo kako je pravilno zmontiran in kako ne potem jim jaz motor pritišim iz Ptuja v Ljubljano , pa še na tuv papirju je posebej okence ki ga izpolni pooblaščeni serviser ki ti ga vgradi, mogoče pa rabiš še žegn od papeža da je stvar verodostojna. :grrr :grrr

Saj vem kako je z tunningi pri avtu in našim mariborskim rti jem sami križi, ker v bistvu sami točno ne vedo kaj in kako potem pa se delajo pomembne in komplicirajo tam kjer je najmanj potrebno. :angry: :angry:

Kar je najbolj ironično je pa to da edino nam glupim slovenčkom v tej širni evropi in svetu ni dovolj tuv papir ampak mora država kasirat in je potrebno zadevo vpisat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe tnx Vuk, sem si kar mislil kakšen bo odgovor, znajo zakomplicirat tam kjer je najmanj potrebno, v bistvu pa če oni vejo kako je pravilno zmontiran in kako ne potem jim jaz motor pritišim iz Ptuja v Ljubljano , pa še na tuv papirju je posebej okence ki ga izpolni pooblaščeni serviser ki ti ga vgradi, mogoče pa rabiš še žegn od papeža da je stvar verodostojna. :grrr :grrr

Saj vem kako je z tunningi pri avtu in našim mariborskim rti jem sami križi, ker v bistvu sami točno ne vedo kaj in kako potem pa se delajo pomembne in komplicirajo tam kjer je najmanj potrebno. :angry: :angry:

Kar je najbolj ironično je pa to da edino nam glupim slovenčkom v tej širni evropi in svetu ni dovolj tuv papir ampak mora država kasirat in je potrebno zadevo vpisat.

Sicer je malo off topic,ampak z RTIjem mam kar dobre izkušnje;pri njih sem rihtal homologacije zdaj na treh avtih(šipe,nižanje,feltne...) in moram rečt,da so me kar presentli glede na slišano in prebrano po raznih forumih.

Edino kar ti sedaj ostane je,da nabašeš motor v kak kombi & odpelješ v LJ ali pa počakaš napomlad in greš takrat vpisat zadevo v homolomo kartonček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo,pa smo spet na forumu,ko pridemo do težave.Prebral sem skoraj cel forum,pa nisem nikjer zasledil mojega problema.Pred kratkim sem z malce preveč nepazljivosti oz. bolj nevednosti kupil Suzuki GSF 6000s, ki pa ima že par let (letnik 2000) vgrajen Leo Vinci Titanium izpušni sistem,v celoti,ne samo lonca.Ko sem spraševal po homologaciji,sem dobil informacijo,da sicer ni vpisana,ker je izpuh narejen po predpisih in nadomestni za originalnega.Na tehničnih tudi do sedaj niso komplicirali.Zna se pa zgoditi,da bi komplicirali kapsi.Kaj bi se dalo v mojem primeru storiti,da bi zadevo lahko spravil skozi homologacijo in ga vpisal v kartonček? Nimam ne računa in ne papirjev,ravno tako ne prejšnji lastnik....Hvala za informacije.

aja,pa kje naj bi imeli številko? jaz sem sicer na grobo pogledal izpuh,pa ne najdem nobene serijske številke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Številka je vsaj pri akrapoviču zmeraj odtisnjena na loncu mislim da je vrejetno tudi pri tvojem enako. Če pa nima številke in e1 homologacije odtisnjene nikjer pa mislim, da neboš nič rihtal glede papirjev, in ja policaji znajo in bodo začeli komplicirat glede tega -preverjeno iz lastnih izkušenj.

Tudi tastari akrapoti nimajo številk in zato niso cestno legalni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja,pa smo tam...nima ne nalepke in tudi zadaj ima drugačen napis kot ti zadnji modeli.Leo vinci je napisano s pisanimi črkami.,nekako vgravirano.Na ovalnem delu pa piše titanium...bom še enkrat preveril ali ima kakšno oznako,sam zadaj ima samo to,pa tudi nima tiste dodatne cevi,ki jo je videti na slikah novejših,je samo ena cev.Izgleda nekaj takega kot tale,samo da je cel srebrn...ampak ta tudi nima dvojne cevi zgoraj ...

http://www.sitogroup.com/pls/pazsito/pk...36-MOD806_2.jpg

tale je podoben,samo da je moj cel srebrn,pa ravno tako nima dvojne cevi...

Popravljeno . Popravil ponky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo,pa smo spet na forumu,ko pridemo do težave.Prebral sem skoraj cel forum,pa nisem nikjer zasledil mojega problema.Pred kratkim sem z malce preveč nepazljivosti oz. bolj nevednosti kupil Suzuki GSF 6000s, ki pa ima že par let (letnik 2000) vgrajen Leo Vinci Titanium izpušni sistem,v celoti,ne samo lonca.Ko sem spraševal po homologaciji,sem dobil informacijo,da sicer ni vpisana,ker je izpuh narejen po predpisih in nadomestni za originalnega.Na tehničnih tudi do sedaj niso komplicirali.Zna se pa zgoditi,da bi komplicirali kapsi.Kaj bi se dalo v mojem primeru storiti,da bi zadevo lahko spravil skozi homologacijo in ga vpisal v kartonček? Nimam ne računa in ne papirjev,ravno tako ne prejšnji lastnik....Hvala za informacije.

aja,pa kje naj bi imeli številko? jaz sem sicer na grobo pogledal izpuh,pa ne najdem nobene serijske številke...

Najprej poglej na leovince spletno stran, če sploh obstaja e-gepruft verzija za tvoj motor, pa če od katerega letnika. Cifre so ponavadi pri strani na ploščici ali pa zadaj pri izhodni luknji. Če jih nimaš, mislim, da ti bolj slabo kaže s homologacijo (tudi za nadomestek originala morajo biti številke). Če ne bo šlo drugače, odmontiraj ploščico leovince in vgraviraj SUZUKI :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogledal sem ga iz vseh strani,pa nikjer ni nobene oznake, tudi ne ploščice,edino kar piše,piše na zunanji strani Titanium in zadaj pri izpušni luknji Leo Vince...očitno ne bo šlo.Kaj pa če bi nekje staknil samo lonec,ki je homologiran? A bi šlo,ker so kolena tudi v kompletu s temle izpuhom ali je potrebno za homologacijo cel komplet?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tole,kar si napisal,naj bi bilo tole: http://www.sitogroup.com/pls/pazsito/pk&am...092;CO-6381.pdf

se pravi,da bi moralo biti zadaj oznaka SGI 6340 e13 0232?

Verjetno. (ne morem pogledat pdf formata, sm na sihtu, pa uradno delam :))

Lahko razstaviš ror, obrneš titan ovoj z leovince gravuro na spodnjo notranjo stran, zanetaš nazaj, daš vgravirat kopijo original napisa na zunanjo stran (bivšo notranjo :)), montiraš na motor, voila-original avspuh. Vedu pa itak ne bo noben, razen če se stvar hudooo dere. V tem primeru narediš še tulec za izstopno luknjo ala akrapovič.

Lohk pa zamenjaš za original ror (če bo kdo hotu), sam se pa ja ne boš vozu s tisto salamo.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja,nisem glih ekspert za tole podirat....kakorkoli,sem se obrnil na generalnega uvoznika....pravijo,da tu ni kaj storiti,ponujajo mi (to itak) novega za 100k sit....zdejle sem poslal še mail v fariko v Italijo....akrapota pa itak nimajo,takega s homologacijo....bi ga morali predelat,pa dat certifikat,tako so mi rekli na enem izmed pooblaščenih Suzuki servisov.Sem pa dobil še eno opcijo,izpušni lonec Marving, ki se spet počasi prebija na SLO trg,je bil pa pred leti tako kot zdaj akrapovič....bomo vidli kaj mi pošljejo v ponudbo...sam ne vem če bojo kolena pasala...Sem pa razmišljal tudi ,da bi se mogoče dalo vgravirat številko modela,certifikat ti pa itak pošljejo...sam to ni glih najboljša in najbolj pametna odločitev..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sam ne vem če bojo kolena pasala...Sem pa razmišljal tudi ,da bi se mogoče dalo vgravirat številko modela,certifikat ti pa itak pošljejo...sam to ni glih najboljša in najbolj pametna odločitev..

Kolena po moje res ne bojo pasala (ali pač? moral bi probat pred nakupom), številke ni problem vgravirat, sam certifikata ti pa po moje ne bojo poslal - je druga serija ko e-gepruft, akrapovič ti certifikata drgac ZIHR ne da kukr pa da kupiš ror pr njemu (za leovince ne vem). Maš pa še šanso da mal povprašaš pr raznih serviserjih č ma kšn ror odveč (suzuki original, ni pa treba, da je glih za isti tip, se da marskaj zrihtat). Poklič kšno Eliso al pa Moto Černe itd... Tut original bi ti zrihtu kej rablenga vrjetn...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno. (ne morem pogledat pdf formata, sm na sihtu, pa uradno delam :))

Lahko razstaviš ror, obrneš titan ovoj z leovince gravuro na spodnjo notranjo stran, zanetaš nazaj, daš vgravirat kopijo original napisa na zunanjo stran (bivšo notranjo :)), montiraš na motor, voila-original avspuh. Vedu pa itak ne bo noben, razen če se stvar hudooo dere. V tem primeru narediš še tulec za izstopno luknjo ala akrapovič.

Lohk pa zamenjaš za original ror (če bo kdo hotu), sam se pa ja ne boš vozu s tisto salamo.

Lp

tudi na originalnem loncu morajo biti oznake listine, ki gharantira ustreznost izpuha, torej s tem prešraufavanjem ne rešiš nič

sam certifikata ti pa po moje ne bojo poslal

certifikate za vse LeoVince izpuhe imaš na njihovi spletni stani v .pdf obliki in to je popolnoma dovolj za vpis v homologacijski kartonček. seveda se morajo številke na loncu ujemati s številkami na papirjih, pa glasnot tudi ne sme biti višja od tiste na papirju ... .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi na originalnem loncu morajo biti oznake listine, ki gharantira ustreznost izpuha, torej s tem prešraufavanjem ne rešiš nič

Na novo vgravirane seveda .) Prešravfaš samo zato, da leovince znak skriješ na nevidno mesto. Za fake-aš da maš original ror, seveda ne sme bit PREGLASEN

certifikate za vse LeoVince izpuhe imaš na njihovi spletni stani v .pdf obliki in to je popolnoma dovolj za vpis v homologacijski kartonček. seveda se morajo številke na loncu ujemati s številkami na papirjih, pa glasnot tudi ne sme biti višja od tiste na papirju ... .

No lepo. Z akrapoti pa take zajebancije :( Morš met original kartonček+izpolnjeno s krajem, datumom nakupa... Vsaj jaz sem jih moral pri homologaciji predložit. V tem primeru vgraviraš na original stran :yea1: Drgač pa na homologaciji ne komplicirajo. Pri meni motorja tut zalavfov ni, pregledal je sam cifre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer res ni glasen,noter ima sicer neko mrežico,sam verjetno mu manjka dušilec.Ima mogoče kdo dušilec za tole zadevo? Ali pa vsaj kaj podobnega za privit na konec toliko,da izgleda kot mora? Verjetno bo pa res najboljše sam cifre dat gor,pa sprintat certifikat,pa hitro na homologacijo....če ima pa kdo dušilec,naj se mi javi,prosim.

Popravljeno . Popravil ponky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!