Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

Sicer res ni glasen,noter ima sicer neko mrežico,sam verjetno mu manjka dušilec.Ima mogoče kdo dušilec za tole zadevo? Ali pa vsaj kaj podobnega za privit na konec toliko,da izgleda kot mora? Verjetno bo pa res najboljše sam cifre dat gor,pa sprintat certifikat,pa hitro na homologacijo....če ima pa kdo dušilec,naj se mi javi,prosim.

imam samo fi mi sporoči nabavil sem dva pa sta še na zalogi made in Akrapovič sistem

Objavljeno (popravljeno)

Na koncu je zavit in ima notranji fi 48mmm, na zunanji strani ima pa rob in je fi 56mm.Sam pol za dat to gor,a bi moral pol kovice stran,pa zadnjo ploščico dol,dušilec not pa spet zakovičit al kako? Ti pošljem slikico na PM,da boš videl kako je narejen...

Popravljeno . Popravil ponky
Objavljeno

Prejšni teden sem uspešno homologiral LeoVinceta, na tehničnem me je samo vprašal če je to ta izpuh in me vprašal za papirje in to je bilo to. Vzel je papir in rekel da dobim kartonček po pošti z vpisano predelavo. Ne duha ne sluha o kakšnem pregledu številk na izpuhu in TUV certifikatu, še motorja mi ni bilo potrebno vžgati.

LP

Kje si pa opravljal to homologacijo? Jaz imam tudi samo cev,pa luknje in stekleno volno najbrž...sam na koncu nima ničesar,pa številk tudi ne....bi znal biti problem,da pridem skoz?

Objavljeno

certifikate za vse LeoVince izpuhe imaš na njihovi spletni stani v .pdf obliki in to je popolnoma dovolj za vpis v homologacijski kartonček. seveda se morajo številke na loncu ujemati s številkami na papirjih, pa glasnot tudi ne sme biti višja od tiste na papirju ... .

Nisem nič našel.. Lahko pripopaš direkten link?

Objavljeno

Nisem nič našel.. Lahko pripopaš direkten link?

Mal poglej nazaj,sem tudi jaz en link pripel direktno na certifikat....

Objavljeno

Nisem nič našel.. Lahko pripopaš direkten link?

če poiščeš svoj lonc (mora biti verzija Evolution 2), je tam tudi link do "Type Aproval" listine ... to je to

h.

Objavljeno

imam samo fi mi sporoči nabavil sem dva pa sta še na zalogi made in Akrapovič sistem

Sem pogledal slikice,vendar so lonci za TDM-a,za kar pa certifikat na spletni strani ne ustreza mojemu motornemu kolesu.Za dušilec (če gre gor) se pa zmeniva,pa bo.

Objavljeno

Sem pogledal slikice,vendar so lonci za TDM-a,za kar pa certifikat na spletni strani ne ustreza mojemu motornemu kolesu.Za dušilec (če gre gor) se pa zmeniva,pa bo.

lonca sta identična precej tipom motorjev :grim

tehnične podatke moraš primerjat ne kaj piše pri moji prodaji :eek:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

dušilec prispel in je že namontiran,za probat je pa treba samo še kak lep sončen dan,da se odpravim na kako krajšo turco,pa bomo videli razliko ...ali bolje,slišali razliko...hehehe

Objavljeno

hellow!

Jst mam pa gor BOS-a (oval titanium) in sem motor že kupu s tem auspuhom. Homologacijski kartonček mam ampak ni auspuh vpisan noter, ma pa na loncu ugravirane homologacijske številke. Čez tehnični sem tudi šel brez problemov tako da ne vem al morm vpisat v kartonček al ne??? :?

Objavljeno

dušilec prispel in je že namontiran,za probat je pa treba samo še kak lep sončen dan,da se odpravim na kako krajšo turco,pa bomo videli razliko ...ali bolje,slišali razliko...hehehe

dušilec ima namen že po imenu da ne dražiš sosedov še manj policajev :grim

pa da narediš Homologacijo :grim

če pa gre za moč in pospeške :nono: imam še enega na zalogi če komu pride prav :D

Objavljeno

hellow!

Jst mam pa gor BOS-a (oval titanium) in sem motor že kupu s tem auspuhom. Homologacijski kartonček mam ampak ni auspuh vpisan noter, ma pa na loncu ugravirane homologacijske številke. Čez tehnični sem tudi šel brez problemov tako da ne vem al morm vpisat v kartonček al ne??? :?

Pozdravljen!

Izpuh mora biti vpisan v kartonček...

Poleg izpuha bi moral dobiti certifikat...TUV ali pa DEKRA certifikat, če ga nimaš, ga dobiš direktno od BOS-a, samo pošlji jim mail ( r.prak@bosauspuff.de )z številko prepisano iz lonca in poslali ti bodo direktno na dom ali pa po faxu...meni so, žal pa izpuh ni primeren za moj motor :cry: zato ga prodajam...

Lp,

Z

Objavljeno (popravljeno)

hellow!

Jst mam pa gor BOS-a (oval titanium) in sem motor že kupu s tem auspuhom. Homologacijski kartonček mam ampak ni auspuh vpisan noter, ma pa na loncu ugravirane homologacijske številke. Čez tehnični sem tudi šel brez problemov tako da ne vem al morm vpisat v kartonček al ne??? :?

načeloma bi moral biti vpisan, ampak če je izpuh tih, policaji ne bodo komplicirali, razen če boš preveč "pameten" ko te ustavijo .)

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

izpuh naj bi imeli vpisani v homologacijski kartonček, ker je to kot neka predelava. sam se strinjma da je treba narediti nek red, ampak...

takšne dileme smo že večkrat obdelovali tudi na bmw forumu, pa vedno pridemo do enakega zaključka.

sam še nisem imel motorja, da ne bi imel gor "odprtih rorov". sv 650 je imel ror znamke jjs, tl 1000 pa kompletnega akrapoviča (dva), ki je precej grmel...

nikoli se nisem obremenjeval s tem, priznam. parkrat so me zaustavili policisti in se v to noben ni spotaknil. tehnični pregled ni bil problem, čeprav je zakon zunaj že precej časa, le kazni so se zvišale. in slednje je bil povod za tehtnejši razmislek in debato o ustreznosti izpuha.

menim da je od nehomologiranega izpuha bolj pomembna kultura voznika in izpravnost samega motocikla.

to še posebno velja v odnosu do policista, ki te ustavi. jaz sem jih vedno spoštoval :)

so lahko pikolovski tudi pri drugih dodatkih na motorju. če je policist tečen, bo že našel sporno točko.

LP

S.

Objavljeno

jest sem imeu ceu lonc z kolenom na probi..

ni razlike, razen v neznosnem prdenju (racing verzija)

če mene vprašate, je tole vse skupi en velik nateg oziroma modna muha.

eno furo sm vzdržal.

Objavljeno

jest sem imeu ceu lonc z kolenom na probi..

ni razlike, razen v neznosnem prdenju (racing verzija)

če mene vprašate, je tole vse skupi en velik nateg oziroma modna muha.

eno furo sm vzdržal.

Razlika je, samo ti je ne opaziš ;)

Kaj si pa mislu da bo? To se ti pozna če furaš motor po pisti, pa maš use naštudirano... Na serijskem motorju boš opazu sam mogoče komplet avspuh... :closedeyes:

Objavljeno

jest sem imeu ceu lonc z kolenom na probi..

ni razlike, razen v neznosnem prdenju (racing verzija)

če mene vprašate, je tole vse skupi en velik nateg oziroma modna muha.

eno furo sm vzdržal.

Razlika je, samo ti je ne opaziš ;)

Kaj si pa mislu da bo? To se ti pozna če furaš motor po pisti, pa maš use naštudirano... Na serijskem motorju boš opazu sam mogoče komplet avspuh... :closedeyes:

Če zamenjaš izpuh (še posebej, če zamenjaš komplet - lonec in cevi), MORAŠ ustrezno prilagodit tudi vplinjač ali vbrizg, saj bo sicer motor delal na prerevni mešanici, kar pa je slabo. Ne samo, da bo motor imel manj moči, še uničiš ga z lahkoto.

Nateg? Če misliš, da boš z menjavo izpuha iz R6 naredil R1, potem si se nategnil... :lol1:

D.

Objavljeno

S kompletno zamenjanim izpuhom in brez nastavitve vplinjačev/vbrizga si avtomatsko na slabšem, kot z originalom.

Objavljeno

dušilec prispel in je že namontiran,za probat je pa treba samo še kak lep sončen dan,da se odpravim na kako krajšo turco,pa bomo videli razliko ...ali bolje,slišali razliko...hehehe

1 komad še obstaja

post-5614-1167057484_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Ni mi jasno kako je z nastavitvami vbrizga, sploh če ni več sistem na vplinjače ampak elektronski vbrizg.

Če bi bilo to pri novih motorjih npr ss varianta res nujno potrebno potem bi to sigurno pisalo v navodilih za montažo ki je npr pri akrapoviču zelo obširno (npr za mojega na 69 sličicah postopek montaže itd.)

Za aprilio mile vem da je to potebno tudi pri novih modelih, za japonce ss varianta pa mislim da neki posegi v elektroniko niso potrebni, vsaj na nobenem od servisov me na to niso nič posebej opozorili.

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno

Zate pride prav PowerCommander, za uplinjač-mašine pa dyno jet kit :yea1:

Objavljeno

Ni mi jasno kako je z nastavitvami vbrizga, sploh če ni več sistem na vplinjače ampak elektronski vbrizg.

Če bi bilo to pri novih motorjih npr ss varianta res nujno potrebno potem bi to sigurno pisalo v navodilih za montažo ki je npr pri akrapoviču zelo obširno (npr za mojega na 69 sličicah postopek montaže itd.)

Za aprilio mile vem da je to potebno tudi pri novih modelih, za japonce ss varianta pa mislim da neki posegi v elektroniko niso potrebni, vsaj na nobenem od servisov me na to niso nič posebej opozorili.

Za slip-on, bolt-on spremembe niso nujne, za razliko od kompletnega izpuha.

Objavljeno (popravljeno)

Ja jaz imam racing varianto za fireblade pa tud ni nikjer v navodiliha za montažo omenjena kakšna dodatna nastavitev vbrizga. .)

Če bi bilo potrebno karkoli nastaviti bi to bilo pomoje sigurno kje omenjeno.

To z powercomanderji in dynojet kiti pa mi je jasno čemu so namenjeni. :OK:

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno

Ja jaz imam racing varianto za fireblade

Kaj imaš rejsing? Šrauf, tablico, lonec a komplet? :hmm:

Objavljeno

Simonsi ne bluzi, sem te mel za malo bolj resnega na ms! .) .) .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!