Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

Danes sem slabe volje. :headbang:

A imaš komplet a samo lonec?

Objavljeno

Racing in evolution je zmeraj komplet(razlika je samo v materialu kolektorja- titan ali inox), bolt on slip on je zadnji lonec-> pa saj to itaq že veš kaj bi ti razlagal. :)

Edina novost v letu 2006 je da delajo verzijo racing tudi street legal, prej to ni bilo mogoče, sicer ne vem če za vse modele ampak pri mojem je tako. :OK:

Objavljeno

Edina novost v letu 2006 je da delajo verzijo racing tudi street legal, prej to ni bilo mogoče, sicer ne vem če za vse modele ampak pri mojem je tako. :OK:

v čem je pa razlika med racing street legal in street legal :hmm:

Objavljeno

v čem je pa razlika med racing street legal in street legal :hmm:

racing je verjetno bolj racing :D Verjetno je boljše če naštimaš še fergazerje/vbrizg, ima pa vseeno še tisti lulčelk notr- dB killer

Objavljeno

Ja street legal pomeni le da je izpuh legalen za na cesto in se da vpisati v homologacijo, sem prepričan da to veš zato ne vem zakaj me tak čudno sprašuješ.

Dobro preberi kaj sem napisal.

Racing verzije prej ni bilo mogoče homologirati, zdaj jo je, sicer pa kdor vsaj malo zna angleško vse kristalno jasno piše na akrapovičevi strani tako da ne vem kaj skoz meljemo eno in isto temo 100x.

Na njihovi strani,poglej pri vsakem izpuhu pod description in spodaj v tabeli piše street legal ->yes ali pa no in to je to. :OK: :OK:

Objavljeno

'Racing' izpuh s svojo konstrukcijo omogoči učinkovitejše praznjene valja v izpušnem taktu. Tako bo v valju ostalo manj 'starega' izpušnega plina, hkrati pa to pomeni tudi učinkovitejše polnjenje valja z novo mešanico ob sesalnem taktu.

Ker pa večina mopedov ne uporablja MAF senozorja (Mass Air Flow), elektroniak ne more zaznati spremembe v količini pretoka zraka in temu primerno prilagoditi mešanice. Zato pride do tega, da v valj pride več zraka (kot pri originalnem izpuhu), količina goriva pa je še vedno ista, kot je bila prej - zato je mešanica revnejša.

Glavni problem je v tem, da je večina mopedov že tovarniško nastavljena na precej revno mešanico, tako da lahko z novim 'racing' izpuhom ta postane nevarno revna - posledice so lahko stopljeni bati...

Kar seveda ni problem, če si racing izpuh kupi kak pozer, ki se vozi od kafiča do kafiča. Če pa kdo dejansko misli dirkat, pa je prilagoditev mešanice skoraj obvezna.

D.

Objavljeno

Tvoje mišljenje glede revnejše mešanice se mi že zdi zelo logično, samo če bi bilo to res tako nevarno kot praviš zakaj potem to ni omenjeno na nobenem papirju ki ga dobiš zraven izpuha?????

Poleg tega se racing in evolution razlikujeta itaq samo pa materialu-racing je iz inoxa evolution pa it titana, to je edina razlika vsaj pri mojem modelu,drugi parametri so enaki razen teže samega izpuha.

Objavljeno

Tvoje mišljenje glede revnejše mešanice se mi že zdi zelo logično, samo če bi bilo to res tako nevarno kot praviš zakaj potem to ni omenjeno na nobenem papirju ki ga dobiš zraven izpuha?????

To boš pa moral vprašat pri Akrapoviču... :rolleyes:

Ti pa predlagam, da si prebereš tole ali kakšno podobno knjigo, da ne boš prepuščen na milost in nemilost prodajalcem izpuhov... :wacko:

D.

Objavljeno (popravljeno)

Ok hvala ti! :OK: Sicer smo pa itaq že precej :topic:

Popravljeno . Popravil Zx_R
Objavljeno

A imaš lambda sondo? (šrauf s kablom v izpušnem kolektorju) :P

Objavljeno

Itaq, samo ta je itaq že na serijskem izpuhu pred katalizatorjem tako da to mislim da nima vpliva, na sami krivini od akrapoviča pa je tud že privarjena ''mufna'' kamor jo nazaj privijačiš. :)

Zakaj te zanima??? :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

A imaš lambda sondo? (šrauf s kablom v izpušnem kolektorju) :P

Žal tudi lambda sonda ponavadi ne pomaga, saj 'standardni' ECU (Engin Control Unit) nima dovolj velikega razpona za prilagoditev.

Poleg tega pa večina mopedov (še vedno) uporablja 'narrow band' lambda sonde, ki pa so bolj 'tolažilna varianta' kot pa resen merilni instrument... :(

Itaq, samo ta je itaq že na serijskem izpuhu pred katalizatorjem tako da to mislim da nima vpliva, na sami krivini od akrapoviča pa je tud že privarjena ''mufna'' kamor jo nazaj privijačiš. :)

Zakaj te zanima??? :hmm:

Teoretično lambda sonda izmeri razmerje med gorivom in zrakom. Elektronika bi naj na podlagi te meritve prilagodila mešanico.

Žal to v praksi ne deluje, ker

  1. večina proizvajalcev še vedno uporablja 'narrow band' - nenatančne lambda sonde (menda ima GSXR1000-K7 kot prvi moped 'wide band' lamda sondo)
  2. serijski ECU ponavadi nima dovolj velikega razpona za prilagoditev
Serijska elektronika lahko mešanico prilagodi v primeru manjših okoljskih sprememb - recimo temperature in pritiska zraka, ne pa sprememb na samem mopedu...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Rad bi dal na motor bug spojler, pa me zanima kake šo vaše izkušnje s policisti, a je potrebno met homologacijo ali se v to ne vpikujejo tako kot v izpuhe, kako je s tem?

Lp,

Z

Objavljeno

Ti sam zmontiri,brez straha .)

Objavljeno

pozdravljeni,

mene pa zanima če ima kdo izkušnje z homoligacijo motornega kolesa uvoženega iz Kanade. Zanima me predvsem ali je potrebno kaj menjat ker niso isti zakoni ali kaj takega... ali pa se plača tistih 30k da dobiš slo prometno pa je?

Pomojem znaš imeti probleme kar se tiče homologacije, ker imajo tm drugačne zakone kar se tiče emisije, itd, ...

Drugače pa najbolje da pokličeš pa vprašaš kake pogoje mora zadostovati motor ;)

Pa se ti splača? Res da so cene ugodne, sam morš mal še prevoz računat + carino na robo+prevoz..

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Po branju te solate mi ni nič več jasno.

Kje lahko vpišem izpuh v homologacijo? (Lpp, nekje v MB, KP)

Koliko stane ta hec?

Kaj pa npr. zračni filter BMC in Dyno Jet?

Po tej logiki bi moral tudi žarnico vpisat v homologacijo?

Hvala za odgovore!

Objavljeno

ali potrebuješ pri homologaciji račun od servisa ki ti je ugradil izpuh .jaz ga namreč nimam ker sem bil sam svoj majster.

Objavljeno

Po branju te solate mi ni nič več jasno.

Kje lahko vpišem izpuh v homologacijo? (Lpp, nekje v MB, KP)

Koliko stane ta hec?

Kaj pa npr. zračni filter BMC in Dyno Jet?

Po tej logiki bi moral tudi žarnico vpisat v homologacijo?

Hvala za odgovore!

Kolikor vem, lahko to opraviš SAMO na LPP. :BUA:

V principu bi moral vpisat vsako predelavo, ki (lahko) spremeni zmogljivosti vozila. Torej tudi DynoJet in športne filtre, žarnice pa ne.

D.

Objavljeno

ali potrebuješ pri homologaciji račun od servisa ki ti je ugradil izpuh .jaz ga namreč nimam ker sem bil sam svoj majster.

na LPP ga ne zahtevajo :grrr

preverjeno :grim

Objavljeno

Danci kaj pa recimo sprednjo šajbo, ki je bolj pokončna kot original? Je treba taškne stvari tudi vpisat?

Objavljeno (popravljeno)

kaj pomeni LPP .)

LPP=Ljubljanski potniški promet :closedeyes:

Kaj ne moreš urediti homologacijo to na Avtoplusu v Kopru?

Popravljeno . Popravil JANI_S
Objavljeno

kje pa delajo homologacije v mariboru .ime ustanove ?

da se lahko pozanimam kako in kaj

Objavljeno

kje pa delajo homologacije v mariboru .ime ustanove ?

da se lahko pozanimam kako in kaj

V mariboru ne bo šlo. Tam nimajo nič za motorje. LPP al pa koper

lp,

Peter

Objavljeno

lp!

prej sem imel rumen motor sedaj pa sem ga pobarval na rdečo...ali moram to tudi v homologacijo vnesti? :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!