PeterK Objavljeno Februar 9, 2007 Opozori Objavljeno Februar 9, 2007 lp! prej sem imel rumen motor sedaj pa sem ga pobarval na rdečo...ali moram to tudi v homologacijo vnesti? :? Samo v prometno moraš novo barvo vpisat, kar pomeni novo prometno. Načeloma lahko to narediš na vsakem tehničnem. Po zakonu mislim, da imaš 14 dni časa da vpišeš spremembo barve v prometno. Kdaj si ga ti dal štrihat, pa itak ne morjo vedet :)
Ganges Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 Včeraj sem imel prometno nesrečo z avotmobilom in se mi ga več ne splača popravljati. Dogovoril sem se z enim mehanikom, da ga bo odkupil v stanju kot je. Rekel je naj poiščem še homologacijski kartonček in se bova zmenila. Sedaj pa jaz nimam pojma kje ta homologacijski kartonček je. A ga moram kje imet ker brez njega ne bi mogel vsako leto registrirat avta, ali sem lahko avto registriral brez njega? V primeru, da ga res nimam in je izgubljen kako priti do novega? Če kdo ve bi prosil za hiter odgovor, ker se mi res mudi. lp in hvala za odgovore P.S.: Kljub temu, da je vprašanje za avto sem vprašal v tej temi, ker so postopki verjetno enaki.
Zdrawc Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 Koliko je pa avto star?? Ker za vozila starejša od letnika 1997, homologacijski kartonček ni obvezen. Če je pa novejši, pa brez njega ne moreš registrirat avtomobila/motorja. Ko sem jaz kupil motor, mi prejšni lastnik tudi ni dal homologacijskega kartončka, sem ga pa potem dobil od generalnega uvoznika v 3-4 dneh, samo en formular sem moral izpolnit in plačat takrat cca 3000 sit in so mi ga poslali :grim
Port Folio Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 (popravljeno) V primeru, da ga res nimam in je izgubljen kako priti do novega? Kot je že omenil Zdrawc je res, da jih niso imeli pred letom 1997, dobiš jih pa pri glavnem uvozniku tiste znamke katere potrebuješ (seat, vw, honda, itd...)! Torej kliči informacije za tel. številke! Da pa ne bi mogel registrirati vozila brez homologacijskega kartončka, to pa prvič slišim, ker bistvo je prometno dovoljenje, če ga seveda vozilo ima! lp Popravljeno Februar 28, 2007. Popravil nofrus
Ganges Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 Vozilo je 1997 letnik, a torej ta letnik že mora imeti ali je ta zadnji, ki še ne rabi? Hvala za dosedanje odgovore. lp
Zdrawc Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 Vozilo je 1997 letnik, a torej ta letnik že mora imeti ali je ta zadnji, ki še ne rabi? Hvala za dosedanje odgovore. lp za letnik 97 sigurno ne :grrr od začetka maja leta 98 naprej pa :grim
royal Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 Kot je že omenil Zdrawc je res, da jih niso imeli pred letom 1997, dobiš jih pa pri glavnem uvozniku tiste znamke katere potrebuješ (seat, vw, honda, itd...)! Torej kliči informacije za tel. številke! Da pa ne bi mogel registrirati vozila brez homologacijskega kartončka, to pa prvič slišim, ker bistvo je prometno dovoljenje, če ga seveda vozilo ima! lp homologacijski kartonček je po zakonu obvezno predložit pri tehničnem pregledu! :grim
Darko3g Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 Včeraj sem klical v Koper zaradi homologacije. Rekli so mi, da občasno, ko se nabere dovolj prijav, pridejo tudi v Maribor in naj jih pokličem v ponedeljek. Torej mi ne bo potrebno vlačiti motorja na drugi konec Slovenije. Problem je tudi, da tam delajo le v torek in četrtek med 8. in 11. uro. Torej moraš na pot zelo zgodaj, da prideš pravi čas dol. Upam, da bo to čimprej. LP Darko
Foggy Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 Nikjer, ker je nehomologiran izpuh. Lp
fp4492 Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Evo, mal sem razmišljal. Vsi pravite, da ni možno homologirat izpuha, ki nima papirjev (recimo Wings-a). Sedaj pa mene zanima, kako je s homologacijo doma narejenih delov? OK, jasno mi je, da če kupiš homologiran izdelek (npr. Akrapovič SP serijo, ki ima opravljen A-test), greš s papirji na urad (npr. LPP) in ti zadevo vpišejo v homologacijski kartonček. Če pa zadeva ni homologirana (nima A-testa po domače), pa moraš zadevo najprej peljati na A-test, kjer oni potem izmerijo, preverijo, če zadeva ustreza vsem standardom in ti dajo dokumentacijo o ustreznosti. S tem pa greš potem ti na LPP in ti zadevo vpišejo v homologacijo. Ni tako? To vprašanje se mi poraja predvsem zaradi raznoraznih prevoznih sredstev (Trike-i recimo), ki so napol Custom made, pa so vseeno registrirani in se legalno vozijo po cesti. Če je oni lahko "zašvasu" skupaj okvir motorja in ga A-testiral (kar pomeni, da je ustrezal vsem specifikacijam), ne vem, zakaj jaz ne bi mogel dati na A-test npr. Wings-a in če bi ustrezal vsem normam, za njega dobil tudi ustrezne dokumentacije, da bi ga lahko legaliziral. Samo razmišljanje, izobrazite me ...
PeterK Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Evo, mal sem razmišljal. Vsi pravite, da ni možno homologirat izpuha, ki nima papirjev (recimo Wings-a). Sedaj pa mene zanima, kako je s homologacijo doma narejenih delov? OK, jasno mi je, da če kupiš homologiran izdelek (npr. Akrapovič SP serijo, ki ima opravljen A-test), greš s papirji na urad (npr. LPP) in ti zadevo vpišejo v homologacijski kartonček. Če pa zadeva ni homologirana (nima A-testa po domače), pa moraš zadevo najprej peljati na A-test, kjer oni potem izmerijo, preverijo, če zadeva ustreza vsem standardom in ti dajo dokumentacijo o ustreznosti. S tem pa greš potem ti na LPP in ti zadevo vpišejo v homologacijo. Ni tako? To vprašanje se mi poraja predvsem zaradi raznoraznih prevoznih sredstev (Trike-i recimo), ki so napol Custom made, pa so vseeno registrirani in se legalno vozijo po cesti. Če je oni lahko "zašvasu" skupaj okvir motorja in ga A-testiral (kar pomeni, da je ustrezal vsem specifikacijam), ne vem, zakaj jaz ne bi mogel dati na A-test npr. Wings-a in če bi ustrezal vsem normam, za njega dobil tudi ustrezne dokumentacije, da bi ga lahko legaliziral. Samo razmišljanje, izobrazite me ... A pa wings ustreza vsem predpisom?
fp4492 Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Ne vem, če pa bi, pa bi verjetno lahko tudi to A-testiral in nato homologiral ne?
PeterK Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Ne vem, če pa bi, pa bi verjetno lahko tudi to A-testiral in nato homologiral ne? Tko je. poglej si prepise za dvo in tro-kolesa. Dokumente najdeš na strani direkcije za ceste http://www.dc.gov.si/si/zakonodaja_in_dokumenti/
primozh Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 (popravljeno) Vrjetn že kje odgovor obstaja sam se mi ga ne, da iskat...........namreč na LPP se mi je v treh dneh javil samo "izredno prijazen" telefonist, od njega naprej pa nisem dobil nikogar tudi ko sem klical direkt številke :SS ...................... rad bi samo izvedel kje točno in do kdaj (delovni čas) med tednom je možno vpisati nov izpušni sistem v prometno ? Hvala in lp P Popravljeno April 6, 2007. Popravil primozh
Guest Brumer Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 Vrjetn že kje odgovor obstaja sam se mi ga ne, da iskat...........namreč na LPP se mi je v treh dneh javil samo "izredno prijazen" telefonist, od njega naprej pa nisem dobil nikogar tudi ko sem klical direkt številke :SS ...................... rad bi samo izvedel kje točno in do kdaj (delovni čas) med tednom je možno vpisati nov izpušni sistem v prometno ? Hvala in lp P To ni tako enostavno: najprej moraš telefonirat,da ti pošljejo vlogo (ali iti osebno po njo) nato ti oni določijo termin,čakaš ca 14 dni(seveda vse našteto v vlogi moraš poslat OK).Ko dobiš termin greš tja najprej plačaš ca 32 EUR nato ko se jim zljubi ti odprejo vrata zapelješ notri,te vpraša aje to to pritrdiš "da" in eleganten gospod ti pravi: lahko greste vse papirje dobite po pošti v ca 1-nem tednu. :hmm:
primozh Objavljeno April 10, 2007 Opozori Objavljeno April 10, 2007 To ni tako enostavno: najprej moraš telefonirat,da ti pošljejo vlogo (ali iti osebno po njo) nato ti oni določijo termin,čakaš ca 14 dni(seveda vse našteto v vlogi moraš poslat OK).Ko dobiš termin greš tja najprej plačaš ca 32 EUR nato ko se jim zljubi ti odprejo vrata zapelješ notri,te vpraša aje to to pritrdiš "da" in eleganten gospod ti pravi: lahko greste vse papirje dobite po pošti v ca 1-nem tednu. :hmm: Thanks :D vlogo že dobu po mailu še pošljem jo pa bo ............ lpp
raceaprilia Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 Upam da to spada sem. Prve dni aprila sem imel uvoženo motorno kolo na homologacijskem pregledu v Avtoplusu Koper. Po pregledu vse potrebne dokumentacije in opravljenem pregledu motorja ter par fotk, verjetno za arhiv in plačilu 113 eurou mi je možakar zagotovil, da v parih dneh dobim po pošti homologacijski kartonček. Vse lepo in prav če ne bi bilo zdaj mimo že dobre 14 dni. Vse delovne dni tega tedna sem jih vztrajno klical(cca 20x), prijazna telefonistka mi je povedala, da so verjetno polno zasedeni in se zato na oddelku homologacij ne oglašajo. V ponedeljek sem ji celo pustil kontaktno gsm številko, da me pokličejo ko bo jasno kje se je ustavilo. Danes od kolega slišal nepreverjene informacije, da imajo na avtoplusu "štalo" ker se je baje delalo homologacije tudi na lepe oči, beri brez pregledov vozil in par euro v kuverti, in ne po uradnem postopku. Ali je kdo, ki mi lahko potrdi te informacije? Sonce, nov motor, ugodna registracija, jaz pa brez papirjev sredi aprila. A gre lahko še kej bolj narobe?
Jure Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Da, lahko gre.. Da te lep dan premami, se greš peljat in te ustavijo policaji, ti pa neregistriran motor :D
the JACK Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 Namen imam kupit izpuh v tujini, zraven dobim tudi TUV in ABE certifikat, že 14 dni sprašujem v LJ. LPP tehnični pregledi ali lahko s tem vpišem izpuh v prometno dovoljenje, pa glej ga zlomka noben hudič tam nima pojma - že 14 dni, zdaj pa res ne vem, ali je mogoče kdo od vas že delal tako homologacijo in je imel kaj težav ?
eMBe Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 Namen imam kupit izpuh v tujini, zraven dobim tudi , že 14 dni sprašujem v LJ. LPP tehnični pregledi ali lahko s tem vpišem izpuh v prometno dovoljenje, pa glej ga zlomka noben hudič tam nima pojma - že 14 dni, zdaj pa res ne vem, ali je mogoče kdo od vas že delal tako homologacijo in je imel kaj težav ? :grrr TUV in ABE certifikat zadostuje :grim
dive Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 Mene neki zanima :? Če predelaš original izpuh, ne prideš čez tehnični, ker je preglasen :grrr Se da nardit tud kakšen dušilec, hitro snemljiv za na tehnični? Ma kdo kake izhušnje? Mam pa yamaho fz6 let. 04 pa bi rad da bi lepše pela :naughty:
Guest Brumer Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 Mene neki zanima :? Če predelaš original izpuh, ne prideš čez tehnični, ker je preglasen :grrr Se da nardit tud kakšen dušilec, hitro snemljiv za na tehnični? Ma kdo kake izhušnje? Mam pa yamaho fz6 let. 04 pa bi rad da bi lepše pela :naughty: Akrapoviča slip-on gor pa maš DVE vrsti muzike eno za na cesto drugo za policaje in tehnični. :BUA:
dive Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 Akrapoviča slip-on gor pa maš DVE vrsti muzike eno za na cesto drugo za policaje in tehnični. :BUA: Se strinjam, toda rad bi predelal original ror ker ne bi rad dal 600€ za Akrapota :grrr . Mogoče kdaj drugič :grim . Bolj me zanima ror domače izdelave (predelave). :naughty:
nowfak Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 :grrr TUV in ABE certifikat zadostuje :grim A to pomeni, da če maš njihov certifikat ni potrebno, da maš rol vpisan v našo homologacijo :blush:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se