lavit Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Oj. Gledam v luisu auspuhe, pa me zanima če se da v sloveniji homologizirat, če ima izdelk na int. strani un znak: moder, EG - BE , pa zvezdice so okrog? :unsure: Al to nima veze? SE povezava
dive Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 V začetku septembra mam homologacijo leo vincija na lpp-ju. :naughty: Kaj majstri tam sploh gledajo? Kupil sem rabljen izpuh in ma recimo druge vijake za db-killer montirat ker original vijakov ne moreš odšraufat te pa pač lahko. Zna to predstavlat problem? :unsure: Glasnost merijo? Kaj pa pline?
Frips Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 Papirje in številko na loncu pogledajo. To je vse.
oranzni Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 sliši se malo smešno ampak jas bi sam naredo izpuh (z majstri seveda)... na kaj morem pazit
Stric Burek Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 sliši se malo smešno ampak jas bi sam naredo izpuh (z majstri seveda)... na kaj morem pazit Na policaje :whistle:
Metju Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 Papirje in številko na loncu pogledajo. To je vse. Živjo, kere papirje pa pogledajo? Pri Akrapoviču verjetno tisti "Street-legal component approval certicate" in se morajo cifre ujemati s tistmi na auspuhu verjetno? A more ta certifikat bit kaj poštemplan al pa kej podobnega? Hvala za odgovor Lp, MAtevž
Frips Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 Dovolj je ta certifikat. Podaš predlog za pregled vozila, kamor opišeš predelavo, priložiš kopijo certifikata in homolomo kartončka ter čakaš, da te pokličejo na pregled. Imaš postopek opisan v temi "homologacije".
Metju Objavljeno September 24, 2007 Opozori Objavljeno September 24, 2007 Dovolj je ta certifikat. Podaš predlog za pregled vozila, kamor opišeš predelavo, priložiš kopijo certifikata in homolomo kartončka ter čakaš, da te pokličejo na pregled. Imaš postopek opisan v temi "homologacije". Ja to vem da je dosti to, samo problem je ker nimam poštemplanega. Upam da bo šlo. Bom pa še malo tisto temo prečekiral. Hvala za odgovor
Frips Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Saj ga jaz tudi nisem imel ;)
Metju Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Aja :OK: To je pa dobr slišat, hvala za tole. Nekje sem enkrat slišal, če še nimaš tehničnega pregleda, ker je motor dosti nov, da ni treba pelat sploh motorja tja na LPP za homologirat? To so pomoje buče a, al je kej na tem .... Lp
Frips Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Če vgradiš neoriginalen del, moraš peljati na LPP, čeprav je motor nov.
marko55 Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Če vgradiš neoriginalen del, moraš peljati na LPP, čeprav je motor nov. In vedno moraš s seboj nositi homologacijski kartonček. Lahko je tudi fotokopija. Vir: Postaja prometne policije Brdo (Ljubljana) Tako imam jaz fotokopijo homologacijskega kartončka in kopijo Akrapovičevega certifikata vedno pod sedežem.
Metju Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Ja sej se mi je zdele mal bosa ja, da ne bi peljal tja motorja ja :) Ja za tisto pa vem ja da moraš meti vse sabo. Jest mam oboje skos sabo, samo v homologacijskem kartončku nimam vpisan auspuh. Tko da morm to zdej urediti, da ne bo kakšnih problemov :(
Luiggi Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Ja sej se mi je zdele mal bosa ja, da ne bi peljal tja motorja ja :) Ja za tisto pa vem ja da moraš meti vse sabo. Jest mam oboje skos sabo, samo v homologacijskem kartončku nimam vpisan auspuh. Tko da morm to zdej urediti, da ne bo kakšnih problemov :( Homologacijo izpuhov s certifikatom lahko opravimo na spodaj opisan način: POSTOPEK EVIDENTIRANJA VGRADNJE ODOBRENEGA DELA NA VOZILO: Vlogo za evidentiranje vgradnje odobrenega dela na vozilo (za homologirana vozila z izdanim potrdilom o skladnosti oz. v Republiki Sloveniji ze registrirana vozila) Obr.: ND:OP-3-02/61, vloznik vlozi na sedezu podjetja oz. poslje priporoceno po posti na naslov: LPP d.o.o. Sektor Tehnicni pregledi in homologacija vozil Celovska cesta 160, 1000 Ljubljana K vlogi je potrebno priloziti naslednje priloge: - originalno »Potrdilo o skladnosti vozila« ali »Izjavo o ustreznosti vozila« (v kolikor je bila izjava o ustreznosti vozila izgubljena, zadosca tudi izpis podatkov o izdani izjavi, ki jih vloznik pridobi pri izdajatelju izjave) - kopijo prometnega dovoljenja (ce je bilo vozilo ze registrirano) - tehnicno porocilo o predelavi oz vgradnji homologiranega oz. odobrenega dela na vozilo (za vsak del posebej) - certifikat o homologaciji oz. odobritvi dela za tip oz. izvedenko vozila (homologacijski certifikat, porocilo tehnicne sluzbe o odobritvi - npr. TÜV) Na vlogi naj bo naveden popoln naslov (Priimek in ime, ulica, hisna stevilka, posta, kraj) na katerega se poslje Potrdilo o skladnosti po evidentiranju vgradnje odobrenega dela. Strosek vpisa placa vloznik na blagajni na sedezu podjetja ali z nakazilom na transakcijski racun. Vozila ni potrebno vozit na pregled. Za homologacijo naj bi poskrbel servis, ki del strokovno vgradi. Upam, da sem kaj pomagal. LP
Metju Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Hm.... To potem pomen, če so ti ror nekje gor dal (verjetno tam k si ga kupu), da oni izdajo papir in ti ni treba tja vozt motorja. Zanimiv... No jaz ga bom verjetno vsen mogu pelat, ker sm auspuh sam gor dal in nimam nobenga papirja o strokovni vgradnji.
Frips Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 Pošlji dopis na LPP in počakaj, da te pokličejo na pregled. Bilo kdo da ti ga vgradi, bi moral motor peljati na pregled. Na pregled ti ni treba peljati predelav za katere ima podjetje (ki jih vgradi) dogovorjeno za LPP (ali Koper) da se lahko papirji urediji po pošti. V tvojem primeru bi lahko kvečjemu nekdo drug, namesto tebe, poslal prošnjo za pregled....na sam pregled bi pa še zmeraj moral it ;)
trojan Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Živjo, Prebral sem temo o homologaciji, pa mi par stvari še vedno ne da miru. Kako pa je kaj za predelave v streetfighterje? Če mu odstraniš poloklepe in masko in recimo zamenjaš zadek? Nekje sem zasledil, da je homologacija potrebna samo v primeru, če spreminjaš okvir in težišče motorja? Kdo ve, kako je s tem? lp, p3r0 Ja mene tud to zanima-a bi kdo vedu??
danci1973 Objavljeno Oktober 15, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2007 Oj. Gledam v luisu auspuhe, pa me zanima če se da v sloveniji homologizirat, če ima izdelk na int. strani un znak: moder, EG - BE , pa zvezdice so okrog? :unsure: Al to nima veze? SE povezava Se da, s tem da moraš poleg izpuha dobit ustrezen papir. D.
Aless Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 mene pa zanima kam morem poklicat da se narocim za homologacijo(blokada na 25kW) in v kolkem casu pridem na vrsto?(ce mi lahko kdo stevilko posle po PM)
Stric Burek Objavljeno Oktober 16, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2007 LPP, številko najdeš na netu
Aless Objavljeno Oktober 17, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2007 LPP, številko najdeš na netu sem ze gledal pa ne vem ce je pravo.....drugace pa ze imam iz celja(mi je blizje)
Frips Objavljeno Oktober 17, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2007 Pozanimaj se v Krškem. Baje da se po novem neke homolomo dajo delati tudi tam.
Stric Burek Objavljeno Oktober 17, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2007 sem ze gledal pa ne vem ce je pravo.....drugace pa ze imam iz celja(mi je blizje) kolikor jaz vem se da homologacijo delat samo in edino na LPPju :headbang:
Frips Objavljeno Oktober 17, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2007 (popravljeno) Nope, homologacijske postopke so dobili tudi v AVTO KRKA - Novo mesto in Krško. Je pa res, da ne vem, če velja to tudi za motorna kolesa. Popravljeno Oktober 17, 2007. Popravil Frips
Prevtzer Objavljeno Oktober 20, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2007 iz Nemčije sem uvozil rabljeno motorno kolo, ki mu je registracija potekla. Imam vse dokumente zanima me pa kaj vse mi bodo na homologaciji gledal- ker v izpuhu ni dB killerja +a kdo ve v katerem dok (po Nemško) bi morala pisat neka direktiva brez katere ne gre v Sloveniji in kaj če je slučajno ni? motor: CH Racing WSM 125 l. 2005 Hvala!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se