Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Je E oznaka ziher dovolj? Po mojih informacijah hočejo imet papir.. Se da potem tudi nosilec tablice homologirat samo z oznako in brez papirja?

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

Sej lih s to E1 oznako je reku meni trgovc da je kao use rešeno in da policaji vejo kam pogledat če je homologirano.Sam pomoje je treba vsako reč upisat v homologacijo v tej naši prečudoviti nekoristoljubni državici... :headbang:

Objavljeno

Ni vse rešeno, meni so se že večkrat zapičili v žmigavce pa imajo oznako in vsakič je hotel imet homologacijo. Ampak se mi je na srečo nekako vedno ratalo zmenit..

Objavljeno (popravljeno)
Je E oznaka ziher dovolj? Po mojih informacijah hočejo imet papir.. Se da potem tudi nosilec tablice homologirat samo z oznako in brez papirja?

E oznaka je in mora biti dovolj, da ti stvar vpišejo brez kakršnegakoli papirja. To velja za univerzalne izdelke, ki so E homologirani, kot so na primer žmigavci, za katere papir ne obstaja, ker so univerzalni. Ta E oznaka označuje le, da je izdelek konformen z vsemi evropskimi standardi, torej, konkretno pri žmigavcu, da je svetilnost primerna, nosilec dovolj dolg, velikost primerna in tako naprej. Seveda pa je popolnoma nesmiselno, da bi izdali še papir, ki bi izkazal homologacijo takega izdelka za točno določeno vozilo, saj so takšna pravila za vsa vozila določenega tipa enaka. Drugače pa je z izdelki, kot so izpuhi in podobno, kjer dejansko spremeniš karakteristike vozila (v tem primeru glasnost, moč, itd.), kjer pa mora biti zraven papir, da je izdelek dejansko homologiran za določen model vozila.

Teoretično lahko homologiraš tudi nosilec tablice, vendar pa ga še nisem videl z E oznako. Moraš pa obvezno imeti tako predelavo vpisano v kartonček, saj je v nasprotnem primeru enako, kot če del ni homologirana. Torej, če imaš montiran del, ki je E certificiran in ni vpisan, je vozilo neizpravno. Tukaj ti pomaga edino, da policaj, ki te kontrolira, ni zatežen. Kolikor jaz vem, stvari stojijo tako.

Sicer pa je to vse skupaj samo pobiranje denarja brez potrebe. E namreč, kolikor jaz vem, označuje, da je del že homologiran, kar še posebej velja za tipske izdelke, kot so izpuhi, ki so homologirani točno za določen model vozila. Tako da mi nikoli ne bo jasno, zakaj mora biti predelava vpisana v kartonček (čemur oni pravijo "homologirana", kar pa nima nobene zveze s homologacijo, ki so jo naredili že pred prodajo izdelka), če imaš papir, da je določen izdelek dejansko homologiran za določen tip vozila. V Italiji, kjer so glede takih stvari še posebej zajebani, je dovolj, da imaš na žmigavcih E oznako, brez, da so vpisani v kartonček. Mislim, da celo izpuhov pri njih ni treba vpisat v kartonček, če imaš s sabo E certifikat s serijsko številko izdelka in opisom, za katero vozilo je homologiran, ampak ne bom trdil.

Popravljeno . Popravil hirabbit
Objavljeno
Spoštovani, vsaka predelava, ki se izvaja na vozilih in posega v homologirane dele, se mora vpisati v potrdilo o skladnosti. Ob predelavi je potrebno predložiti dokument, iz katerega je razvidno, da je element homologiran, in da je vgradnja dovoljena za točno določen tip vozila. Na elementu mora biti oznaka, iz katere mora biti vidna povezava med certifikatom in elementom. Tak vpis predelave je zahtavan samo za elemente, ki so podvrženi homologaciji in je ustaljena praksa tudi v drugih državah članicah EU. Lep pozdrav, Tina Bučić, univ.dipl.kom.

Služba za odnose z javnostmi

Direkcije RS za ceste

Zdaj pa ugibaj, kateri so tisti elementi, ki so podvrženi homologaciji... :slap:

Zakaj od državnih uradnikov nikoli ne dobiš uporabnega odgovora?

D.

Objavljeno
Zdaj pa ugibaj, kateri so tisti elementi, ki so podvrženi homologaciji... :slap:

Zakaj od državnih uradnikov nikoli ne dobiš uporabnega odgovora?

D.

Meni sploh ni jasno, kaj pomeni "biti podvržen homologaciji". :hmm:

Objavljeno
Meni sploh ni jasno, kaj pomeni "biti podvržen homologaciji". :hmm:

Da se za ta element zahteva homologacija...

Kar je verjetno (spet) definirano v nekem pravilniku, ki je bil objavljen v Uradnem listu SFRJ leta 1975 in je bil še 37x popravljen oz. spremenjen (v UR SFRJ 13/1977, UR SFRJ 34/82, UR SFRJ 213/87, UR RS 3/1995, UR RS 91/1999, ... ) - tako da je na koncu stvar totalno nepregledna in razen kakšnih svetih telet na raznih ministrstvih in uradih nihče nima pojma o tem. :angry:

D.

PS: Številke uradnih listov so izmišljene, da ne bo kdo zaman iskal česa...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zanima me, če obstaja kakšna možnost, da homologiram racing Akrapoviča (nobene oznake na izpuhu)?

Objavljeno
Zanima me, če obstaja kakšna možnost, da homologiram racing Akrapoviča (nobene oznake na izpuhu)?

Ne.

Edino, če dobiš papirje homologirane verzije za tvoj moped, nakar ti tiste številke kdo vgravira na izpuh. Poleg tega moraš imet tudi DB killer montiran. Je pa to barabinsko početje, vsekakor.

Objavljeno (popravljeno)
Edino, če dobiš papirje homologirane verzije za tvoj moped, nakar ti tiste številke kdo vgravira na izpuh. Poleg tega moraš imet tudi DB killer montiran. Je pa to barabinsko početje, vsekakor.

Zakaj pa barabinsko? Če je enak izpuh z DB killerjem homologiran, potem le še zmontiraš ustrezen DB killer in je tudi tvoj homologiran... Graviranje številk je samo še formalnost.

Zanima me, če obstaja kakšna možnost, da homologiram racing Akrapoviča (nobene oznake na izpuhu)?

Da.

Pravzaprav to zate naredi Akrapovič. Če imajo v ponudbi tudi homologirano verzijo, lahko tvoj 'racing' lonec predelajo v homologiranega - tako, da montirajo zadnje kape z DB killerji in vgraviranimi številkami...

Če pa homologirane verzije ni, potem pa se ne da.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
Pravzaprav to zate naredi Akrapovič. Če imajo v ponudbi tudi homologirano verzijo, lahko tvoj 'racing' lonec predelajo v homologiranega - tako, da montirajo zadnje kape z DB killerji in vgraviranimi številkami...

Če pa homologirane verzije ni, potem pa se ne da.

D.

Hm...sicer nimam pojma, kako je s tem, ampak dvomim, da je to mogoče. Ponavadi podjetja prodajajo 2 verziji enakega izpuha, eno racing in eno homologirano. Homologirane so v povprečju okrog 100 - 150 eur dražje (verjetno to upravičujejo s stroški za pridobitev homologacije, pa tudi, ker je to pač nujno za biti v skladu z zakonom). Tako da skoraj dvomim, da bi ti kar tako racing izpuh predelali (popisali) v homologiranega. To je samo moje razmišljanje. Če se pa to res da, se mi pa zdi zanimiva varianta.

Objavljeno

se da ja, ampak a misliš da bo zastonj :)

Objavljeno
Hm...sicer nimam pojma, kako je s tem, ampak dvomim, da je to mogoče. Ponavadi podjetja prodajajo 2 verziji enakega izpuha, eno racing in eno homologirano. Homologirane so v povprečju okrog 100 - 150 eur dražje (verjetno to upravičujejo s stroški za pridobitev homologacije, pa tudi, ker je to pač nujno za biti v skladu z zakonom). Tako da skoraj dvomim, da bi ti kar tako racing izpuh predelali (popisali) v homologiranega. To je samo moje razmišljanje. Če se pa to res da, se mi pa zdi zanimiva varianta.

Seveda ni bilo zastonj, so mi ga pa predelali. Dobil sem vse papirje, potrebne za vpis v homolomo kartonček. ;)

D.

Objavljeno

HOMOlogacija je za HOMO-te.. :whistle:

Objavljeno

Mene neki zanima in sicer sem kupil motor tukaj v sloveniji, motor pa je bil uvozen iz italije.

Zanima me pa to, da ce je kaj narobe, ce motor nima kaj vpisano v homologacijskem kartoncku, tam ko je opis predelave vozila, pa mam led luc, mini smernike, črn vetrobran, carbon ogledala in arrow izpuh.

Motor je bil na homologaciji taksen kot je zdaj, in prodajalec mi je garantiral da ima homologacijo za vse.

A je narobe kaj, ce nima napisano not v opis predelave vozila za zgoraj nastete stvari?

Objavljeno

ne, pravzaprav je to odlično :yes: pri nas se tega ne da naredit ker ponavadi zraven takih stvari ni papirjev, ki bi jih rabil nest na LPP

Objavljeno

Sem se ze ustrasil, da me je model nategno!

Hvala za odgovor koci

Objavljeno

aja nima :headbang: sem prebral kot da ima :ninja: ja to bodo znal policaji težit

Objavljeno
Sem se ze ustrasil, da me je model nategno!

Hvala za odgovor koci

Yep, dobro te je, pa še zahvalil si se mu.. :whistle:

Objavljeno

A zdaj to kao ni homologirano?

Objavljeno

Če nimaš v kartončku ni homologirano.

Objavljeno
Če nimaš v kartončku ni homologirano.

Seveda je homologirano... :slap:

Samo v kartončku ni napisano.

D.

Objavljeno
Seveda je homologirano... :slap:

Samo v kartončku ni napisano.

kar ti pa v naši preljubi državi ne pomaga čisto nič ...

Objavljeno
Seveda je homologirano... :slap:

Samo v kartončku ni napisano.

D.

Aja, točno ja :rolleyes:

Objavljeno

Malo dosti za brat 42strani zato se oproščam če je blo že omenjeno, a za menjan nosilec tablce je treba tudi vpis v homologacijo? :topic: ma vseeno: Ma kdo idejo kako to storit pri gsxr-ju600 model 2003?

Hvala.LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!