Hornet Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 Se pravi da moram peljat na homologacijo tudi če je lonec že homologiran s strani izdelovalca in delan v sloveniji?
k0ci Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 seveda, neumno, ampak tako pač je :headbang:
rsvmille Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 jst mam race ror na njega graviran št. in pol grem na LPP papirje se itak da bobit na netu. bi pa sam rad vedu kje pridejo čifre napisane na roru pri okrogli varjanti ror pa je nov.
k0ci Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 tukaj: .........samo ta jih nima, ker je verjetno race varianta
rsvmille Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 ne leo vinci ma na objemki udarjene cifre akrapovič pa lasersko gravirano logo pa tiste cifre. no sej če ne dobim podatka ga bom pa homologiru kot da je neka druga znamka sam nalepko dol pa uštimaš kej druzga. če bi bil ovalen ni panike je dovolj placa. ker so začeli policisti kr dobro talat kazni (417€)
trojan69 Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 Hmmm tale sploh ni slaba. Bi mi lahko malo bol podrobno opisal kako bi izvedel tole homologacijo. Vgraviram cifre-to mi je jasno naprej pa... Tud jst imam namreč nehomologirane izpuhe (pa še marsikaj druzga :rolleyes: )
rsvmille Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 na netu dobiš papir in pol dobiš enga ki ma za lasersko graviranje (če govorimo za akrapovič) ti tiste cifre gor gravira tako kot mora bit dobiš še tist kiler za v ror da ni taka luknja pa da ga utiša in se prjaviš na homologacijo. papirji so lahko kopirani važno da dokažeš da je ror za ta model. Sam vse to mora bit v nulo narejeno!! Fantje uštimite to ker če bojo kej spremenili bomo v p... ;)
Hornet Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 Saj če ti policaj reče da jih morš dat dol se pa pol brez vozš. :whistle:
trojan69 Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 Aha pač graviraš iste cifre kot so na papirju... OK-razumem. A bi lahko dal še kakšno stran na netu kjer se dobijo papirji-sem mal gledal pa nisem nič našel. Ja drugač pa glede na to da bo moj moped obsežneje predelan, bi si rad pridobil vsaj en del homologacij da mam vsaj nekaj za pokazat če me kdo ustavi... Drugač pa hvala!
dive Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 V bistvu je ror lahko homologiran za cestno uporabo ali pa ne, kar pomeni da ustreza določenim predpisom ki tam veljajo (glasnost, ipd), homologiran torej mora imeti vtisnjeno homologacijski predpis-to je tista številka, ki je vpisana na roru, ter serijsko št. samega izpuha. Ti moraš potem ta motor, na katerem imaš montiran homologiran izpuh, peljati nekam kjer izpuh pregledajo (to delajo LPP in podobni...) in temu se reče da opraviš a-test. Oni ti nato vpišejo ror v homologacijski kartonček in to je to. :naughty:
Frips Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 Ti moraš potem ta motor, na katerem imaš montiran homologiran izpuh, peljati nekam kjer izpuh pregledajo (to delajo LPP in podobni.. .) in temu se reče da opraviš a-test. Oni ti nato vpišejo ror v homologacijski kartonček in to je to. :naughty: ne delaš a-testa ;), samo pregled in vpis v homolomo. A-testi so narejeni že s strani firme, da so sploh lahko dobili t.i. TUV
dive Objavljeno November 12, 2008 Opozori Objavljeno November 12, 2008 ne delaš a-testa ;), samo pregled in vpis v homolomo. A-testi so narejeni že s strani firme, da so sploh lahko dobili t.i. TUV Men je un tip ki mi je pregledal ror, rekel da se temu reče a-test. Če on laže potem tud jaz. :blush: Drugače pa je to samo kao pregled, jst sm motor pripeljal v kombiju, ker sem bil naročen enkrat tak cajt lani pa še scalo je in je tip samo vrata od kombija odprl pa prepisal številke iz rora in to je bilo to.....strokovnost :naughty:
T 120 Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 Imam homologiranih izpuh, vendar ne vpisan v homologacijski karton. Tudi enkrat mi policisti niso omenili, da bi bilo to potrebno pa so me ustavili že večkrat prav tako sem prečkal tudi mejo. Kot berem, lahko rečem naj tako tudi ostane. L.p.
GRUNF Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 (popravljeno) Imam homologiranih izpuh, vendar ne vpisan v homologacijski karton. Tudi enkrat mi policisti niso omenili, da bi bilo to potrebno pa so me ustavili že večkrat prav tako sem prečkal tudi mejo. Kot berem, lahko rečem naj tako tudi ostane. L.p. Če ni vpisan,ne obstaja. Vsaka posamična predelava oz.dodelava na motornem vozilu, mora biti vpisana na za to namenjeno mesto, kar je homologacijski kartonček.Če se bo policist v zadevo vpiknil, se smatra, da imaš nehomologiran ror, pa se ti potem z njim prepiraj. Legaliziraj-vpiši si ga v kartonček, pa ne bo komedij.... :closedeyes: Popravljeno November 13, 2008. Popravil GRUNF
dive Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 Ja, po moje se tud ne splača hecat, ker so kazni previsoke. Daš tistih nekaj evrov za vpis v kartonček in maš mir. Kaj pa če se bo v to zapičil kak policaj v tujini in ti recimo prepovedal nadaljno vožnjo? :unsure:
Frips Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 Pusti ga, naj dela kar hoče....
Frips Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 Men je un tip ki mi je pregledal ror, rekel da se temu reče a-test. ..... in to je bilo to.....strokovnost :naughty: Vse si povedal :D
k0ci Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 Ja, po moje se tud ne splača hecat, ker so kazni previsoke. Daš tistih nekaj evrov za vpis v kartonček in maš mir. Kaj pa če se bo v to zapičil kak policaj v tujini in ti recimo prepovedal nadaljno vožnjo? :unsure: v tujini je dovolj da imaš proizvajalčevo potrdilo o ustreznosti, tisti papir ki si ga dobil zraven izpuha
LooLekSLO Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 Meni pa so še poslikali motor iz vseh strani in pa tudi izpuh, tam kjer je gravirana tista številka.
a79 Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 Hm, mene pa tud nekaj zanima. Na hornetki imam DPM race izpuh...Na njem sta le stevilki e3 XXXX in e3 XXX in sicer loceno napisani, drugih stevilk ni.. Imam tud neke papirje od izpuha, kjer teh cifer ni nikjer napisanih, zdi se mi, da so le navodila za montazo. Se sploh da to stvar homologirat in kaksen je postopek (se mi ne da vseh strani brat)? Aja, izpuh je bil gor ze, ko sem nabavu motor.. Tale rec je to:
Frips Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 Če ima e oznako, potem se da. Piši proizvajalcu lonca naj ti pošlje papirje (zadostuje po emailu). Ali pa sam poišči po netu. O homologaciji imaš v temi HOMOLOGACIJE
vuk76 Objavljeno November 14, 2008 Opozori Objavljeno November 14, 2008 Tud na hrvaškem? :hmm: Tam te ne bo noben vprasal za auspuh papirje. V tem pogledu je pri njih zaenkrat se dzungla.
trojan69 Objavljeno November 16, 2008 Opozori Objavljeno November 16, 2008 A mi lahko nekdo razloži foro nemškega TÜV. To je potrdilo, ki ga radim da lahko del homologiram pri nas?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se