Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

točno tako, drugod je TUV dovolj, ker le ta že sam po sebi potrjuje skladnost nekega dela z motorjem, vendar pri nas iščejo vsako šanso kjer se da zaslužit, in tako je treba vse aftermarket dele vpisat v homologacijo, za kos opreme te pride cca. 30€

Objavljeno
točno tako, drugod je TUV dovolj, ker le ta že sam po sebi potrjuje skladnost nekega dela z motorjem, vendar pri nas iščejo vsako šanso kjer se da zaslužit, in tako je treba vse aftermarket dele vpisat v homologacijo, za kos opreme te pride cca. 30€

Izgovarjajo se pac na to,da preverjajo pravilno & strokovno vgradnjo. :whistle: Ocitno imajo super oci, da ze z pogledom oceni pravilno vgradnjo.... :whistle:

Objavljeno

A je treba slučajno kakšno dokazilo prinest za vgradnjo?? Al oni to sam mal pišpegajo če je vse dobr privit itd.?

Objavljeno
A je treba slučajno kakšno dokazilo prinest za vgradnjo?? Al oni to sam mal pišpegajo če je vse dobr privit itd.?

Za izpuh so zahtevali potrdilo o strokovni vgradnji z strani servisa.

Objavljeno

Jao... še to. Jst bom namreč menjal zadek na svojem motorju in predeloval subframe (poleg drugih predelav). Upam da bo dovolj samo potrdilo varilca pa TUV plastike. No bomo vidl. Čene pa nej se j... pa pač ne bom homologiral :evilgrin:

Objavljeno

Kaj pa drugje, recimo v Evropi? Je tam dovolj tisti papir o ustreznosti? Ali policisti res ne zahtevajo homologacije? Kaj pa če imaš s seboj homologacijski kartonček in ne papirja od proizvajalca? Zna bit kej komplikacij? :?

Objavljeno
Kaj pa drugje, recimo v Evropi? Je tam dovolj tisti papir o ustreznosti? Ali policisti res ne zahtevajo homologacije? Kaj pa če imaš s seboj homologacijski kartonček in ne papirja od proizvajalca? Zna bit kej komplikacij? :?

Drugje v Evropi pa rabis papir od proizvajalca, ki ga dobis zraven lonca. Tam te ne bo noben povprasal po slovenski homologaciji. Drgac pa mene v tujini (Italija,Avstrija) se ni noben policaj vprasal za papirje od izpuha.

Objavljeno
Jao... še to. Jst bom namreč menjal zadek na svojem motorju in predeloval subframe (poleg drugih predelav). Upam da bo dovolj samo potrdilo varilca pa TUV plastike. No bomo vidl. Čene pa nej se j... pa pač ne bom homologiral :evilgrin:

Kaj pa ce jih gres osebno na LPP vprasat? Tako bos dobil ziher informacije kaj vse potrebujes.

Objavljeno

Ja sem že poiskal na internetu pa našel tole. Postopek ni preveč zakompliciran (lahko prijaviš cel motor kot predelavo ali pa zgolj predelavo oz. dodajanje različnih kosov). Zdej pa sam upam da ne spomlad preveč tečni pa bo.

Za že homologirano ali posamično odobreno vozilo (za katero je bilo že izdano potrdilo o skladnosti), ki je bilo naknadno predelano, mora vložnik vložiti zahtevek za posamično odobritev (obrazec: vloga za pregled predelanega vozila) na sprejemu ali jo poslati po pošti. Vloga se glasi na lastnika vozila, ki mora vlogo tudi podpisati in overiti z žigom, če gre za pravno osebo. Pregled se opravi naknadno po določenem razporedu, o datumu pregleda pa je vložnik obveščen po pošti.

Vlogi je potrebno priložiti kopije:

* potrdila o skladnosti (SA, SB ali SC) oz. izjave o ustreznosti (A, B, C) ali potrdila pooblaščenega zastopnika o podatkih na izdani izjavi o ustreznosti, če je bila izjava izgubljena;

* tehnične dokumentacije – poročila o predelavi, risb, specifikacij, izračunov, ki dokazujejo skladnost predelave vozila z zahtevami tehničnih specifikacij (TSV) in navodili proizvajalca;

* certifikatov o homologaciji vgrajenih sistemov, samostojnih tehničnih enot ali sestavnih delov oziroma poročil o njihovem preskusu kakor je to določeno v Prilogi II - Delu 1 oz. Delu 2 ali Delu 3 Pravilnika o ugotavljanju skladnosti vozil in sicer tistih, ki se nanašajo na dele vozila povezane s predelavo;

* dokazila o lastništvu – prometno dovoljenje in morebitni računi o nakupu vozila in bistvenih sestavnih delov oz. overjene kupoprodajne pogodbe

Originalne dokumente mora vložnik predložiti pri pregledu vozila.

Objavljeno

mene samo zanima zaradi zadnjega dela plastičnega blatnika, ki ga malce manjka in je odrezan, ampak estetsko zadovoljivo, zdaj pač ne vem ali je potrebno celotni zadnji del zamenjat z originalom ali pač kar tako poskusit srečo inpo možnosti padeš na homologaciji??čeprav ne vem da bi zaradi tke malenkosti tečnarili ali pač??

Objavljeno
mene samo zanima zaradi zadnjega dela plastičnega blatnika, ki ga malce manjka in je odrezan, ampak estetsko zadovoljivo, zdaj pač ne vem ali je potrebno celotni zadnji del zamenjat z originalom ali pač kar tako poskusit srečo inpo možnosti padeš na homologaciji??čeprav ne vem da bi zaradi tke malenkosti tečnarili ali pač??

anyone???

Objavljeno

Ne bi smelo bit težav.

Objavljeno

Original smerokazi,lučka,ki osvetljuje tablico mora bit.To je to! Ne vem pa za ker motor gre oziroma kak to zgleda.Pripopaj slikico.

Objavljeno
Original smerokazi,lučka,ki osvetljuje tablico mora bit.To je to! Ne vem pa za ker motor gre oziroma kak to zgleda.Pripopaj slikico.

gre za fzs 1000 prejšnji model, lučka ki osvetljuje je pod stop lučjo, malce belega pleksi, original tako narejeno zraven zadnje luči..smerokaze bom pač na nek nosilec poskušal spravit, originalne seveda..

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Imam dve vprašanji in bom kar kratek in jedrnat(rabim čim hitrejši odgovor):

Gre za motor , letnik 2004

1. Prodajalec je kot kaže izgubil homologacijski kartonček. kakšen postopek je potrebno ubrati za izdajo duplikata? Motor je registriran (do nevem katerega meseca 2009). je 2. lastnik ima tudi kupoprodajno od prejšnjega lastnika...

in 2. Je možno da na mašini in na okvirju vozila ni enaka številka??

Res se opravičujem ker je najvrjetneje že blo napisano, ampak mi časovno nekak ne znese brati toliko strani..

Hvala!

Objavljeno (popravljeno)
1. Prodajalec je kot kaže izgubil homologacijski kartonček. kakšen postopek je potrebno ubrati za izdajo duplikata? Motor je registriran (do nevem katerega meseca 2009). je 2. lastnik ima tudi kupoprodajno od prejšnjega lastnika...

in 2. Je možno da na mašini in na okvirju vozila ni enaka številka??

Glede duplikata se obrni na LPP in ti bodo več povedali.Sej je v bistvu ne rabiš!Lahk da jo ima celo 1.lastnik doma kot jo mam jz od enega mojega motorja,pa sploh zdaj ne vem kje je...Za kater motor?

Številke na šasiji-okvirju niso nikoli enake kot na mašini!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)

pozdravljen sesir, se zahvaljujem za odgovor

jah vem da se bo treba obrnit na LPP, vendar je problem ker sem motor hodil gledat danes in je res vredu, za prepis + vse ostalo sem se dogovoril za ponedeljek, torej imam maneverskega prostora samo 1 nedeljo, ko ne dela noben tisti ki bi ga rabil..prodajalec pa od mene oddaljen 180km, gre za moped R6 :krneki:

torej pri prepisu ne bo treba homologacije?

nekako jo seveda morem dobiti potem naknadno ker je to le pomemben dokument.. zdaj nekaj sem šaril po googlu in sem zasledil da se da dobit duplikat na podlagi prometnega dovoljenja brez da bi vozilo ponovno vozil na sam pregled? je to možno? zdaj glede na to da je moped registriran mislim da ne bi smelo biti nekih problemov, no vseeno bom jutri poklical in rekel naj mi točno pove številko okvirja da še preverim na EMRLV.

saj za številke na mašini sem pa res bil čisto zmeden.. fora je bla v tem da sem šel gledat na moj moped (isto YAMAHA), pa so iste številke pa mi res ni blo več nič jasno..

hvala, LP

Popravljeno . Popravil carmagedon
Objavljeno

seveda se da dobit duplikat, pač se zgodi, izgubiš.............zdaj pa neseš prometno na LPP, tam pogledajo VIN in poiščejo podatke o mopedu v računalniku

Objavljeno

Ali nemški testi oz. homologacija (TUV) velja tudi pri nas?

Objavljeno

Ja vendar ti jo morajo vpisat v homologacijo ;)

Objavljeno
Pozdravljeni!

Imam dve vprašanji in bom kar kratek in jedrnat(rabim čim hitrejši odgovor):

Gre za motor , letnik 2004

1. Prodajalec je kot kaže izgubil homologacijski kartonček. kakšen postopek je potrebno ubrati za izdajo duplikata? Motor je registriran (do nevem katerega meseca 2009). je 2. lastnik ima tudi kupoprodajno od prejšnjega lastnika...

in 2. Je možno da na mašini in na okvirju vozila ni enaka številka??

Res se opravičujem ker je najvrjetneje že blo napisano, ampak mi časovno nekak ne znese brati toliko strani..

Hvala!

Kolikor sem videl gre za Yamaho R6. Obrni se na Delta-Team. Mislim, da te bo duplikat prišlel cca 20€, vsaj toliko imam v spominu od poletja.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Jebi ga, nekak tecno bo zgledal pa vseeno... Homologiral bi rad DPM race izpuh in zadnjo led luc.. Za izpuh imam polno papirjev, vendar ne vem katere naj uporabim in ali je sploh dovolj kar imam... Zadnja led luc ima oznako E (nimam papirjev) in ima smernike vgrajene v luc. Je luc potrebno homologirat in ali bo stvar sla cez tehnicnega?? Hvala za najbrz ze velikrat napisane odgovore...

Objavljeno

Tele papirje sem potreboval jaz za homologacijo izpuhov (LeoVince) + seveda prošnjo, ki jo dobiš na njihovi strani.

Glede luči pa mislim, da bodo problemi, kajti pri nas ta E oznaka brez papirjev ne pomeni nič! Naj me kdo popravi če se motim.

Objavljeno
Tele papirje sem potreboval jaz za homologacijo izpuhov (LeoVince) + seveda prošnjo, ki jo dobiš na njihovi strani.

Glede luči pa mislim, da bodo problemi, kajti pri nas ta E oznaka brez papirjev ne pomeni nič! Naj me kdo popravi če se motim.

LooLekSLO, par strani nazaj si napisal, da so na RTIju zahtevali potrdilo o strokovni vgradnji... kak si to pol zrihtal?

LP

Objavljeno
LooLekSLO, par strani nazaj si napisal, da so na RTIju zahtevali potrdilo o strokovni vgradnji... kak si to pol zrihtal?

LP

Lepo sem šel do serviserja Yamah, kjer tudi montirajo izpuhe in jih prosil, da mi izpolnejo list.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!