Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

Lepo sem šel do serviserja Yamah, kjer tudi montirajo izpuhe in jih prosil, da mi izpolnejo list.

Hvala. Bom probal svojo srečo :P

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. Bom probal svojo srečo :P

LP

Če boš delal kakšen servis, še zato zaprosi zraven pa mislim, da ne bo problema. Moram pa povedati, da sem bil pri dveh serviserjih, pa je eden rekel, da bi računal 100€ za to, drugi pa je lepo izpolnil. Pri njem tudi delam servise in vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to je nujno? Ker kolker sem jst gledal, če del ni nameščen v servisu ti pač pregledajo ustrezno namestitev preden ti ga vpišejo v kartonček pa plačaš 36eur namesto 19. Možno pa da za izpuhe veljajo kakšna posebna pravila zaradi emisij oz. bogsigavedi česa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to je nujno? Ker kolker sem jst gledal, če del ni nameščen v servisu ti pač pregledajo ustrezno namestitev preden ti ga vpišejo v kartonček pa plačaš 36eur namesto 19. Možno pa da za izpuhe veljajo kakšna posebna pravila zaradi emisij oz. bogsigavedi česa.

Saj pravim, da so tudi meni govorili, da ni potrebno (mogoče je v LJ tako, sam sem bil v MB). Vendar sem raje poklical in vprašal kaj potrebujem. Gospa mi je vse naštela in sem jo vprašal, kaj pa če sem izpuhe namestil sam in je odgovorila, da tega niti omeniti ne smem kje!

Zdaj pa, če vam uspe sem zelo vesel, jaz le povem kako je bilo pri meni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to je nujno? Ker kolker sem jst gledal, če del ni nameščen v servisu ti pač pregledajo ustrezno namestitev preden ti ga vpišejo v kartonček pa plačaš 36eur namesto 19. Možno pa da za izpuhe veljajo kakšna posebna pravila zaradi emisij oz. bogsigavedi česa.

Jaz sem tud potreboval tole potrdilo o strokovni vgradnji izpuha na RTIju v MB.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz v Lj na LPP tega nisem potreboval :hmm:

Torej smo ugotovili, da kdor tega papirja o strokovni vgradnji nima, naj gre na pregled v LJ :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst razmišljam nekako v tem stilu da ima tehnična služba v LJ pooblastilo za pregledovanje pravilnosti vgradnje RTI pa ne, ter tako rabi dokument o strokovni vgradnji z strani servisa. Edino tko si jst lahko razlagam te razlike. Ker v nasprotnem primeru bi ta nekonsistentnost zgolj še nadalnje dokazovala zabluzenost našega birokratskega sistema na tem področju :whistle:

Koliko pa si plačal za vpis na RTI-ju za vpis v kartonček?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda tako, razen če se je zakonodaja spremenila vmes.....jaz sem mojega vpisal leta 2007.

Preden greš tja, pokličeš ful prijazne tipe :grrr , ki delajo tam in vprašaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če je potrebno imeti homologacijski kartonček s sabo, če imaš kaj spremenjeno na motorju (v mojem primeru izpuhi)? Vem, da na tehničnem rabiš; velja to tudi med vožnjo če te štopajo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če je potrebno imeti homologacijski kartonček s sabo, če imaš kaj spremenjeno na motorju (v mojem primeru izpuhi)? Vem, da na tehničnem rabiš; velja to tudi med vožnjo če te štopajo?

Homologacijski kartonček spada k prometni in ga morš med vedno sabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Homologacijski kartonček spada k prometni in ga morš med vedno sabo.

No do sedaj še tega nisem potrboval. Kaj pa, če naknadno dokažem, da imam vse urejeno (če bi prišlo do problema)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Homologacijski kartonček spada k prometni in ga morš med vedno sabo.

In kje to uradno zabeleženo????Da se prepričam-o,da je res tako in si ni nekdo to samo tak namislil?

Osebno jo nimam avta,od motorja pa je tudi nikoli zraven ne nosim in me še nikoli ni kdo kaj vprašal!Še bolje,ker bi zahteval,da mi pove po katerem členu je to obvezno!Kot ga recimo,če me vpraša kam grem!Ali kaj sem pil!Za svoj denar kaj čem!

Sigurno,da če bi pametoval policaj in imaš homologacijo doma in izpuh vpisan gre vse naknadno uredit!Sej pa če prometno pozabiš tud ni neke panike!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno,da če bi pametoval policaj in imaš homologacijo doma in izpuh vpisan gre vse naknadno uredit!Sej pa če prometno pozabiš tud ni neke panike!

ja sigurno ja. Potem ne rabiš nosit vozniške in prometne s seboj tudi ne. Saj lahko vse naknadno preveri policaj. Ne vem, zakaj potem ljudi kaznujejo z mandatno kaznijo kadar so brez dokumentov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako!Če nimaš s seboj dokumentov,ti lahko policist napiše mandatno kazen!Kar tudi piše v zakonu!

Homologacija pa ni dokument!Ampak je potrdilo o skladnosti za posamično odobreno vozilo!Bolj kot ne zadeva,ki si jo je namislila Slovenija,saj to ni potrebno če uvozi italijan avto iz nemčije ali obratno oz. katerikoli drug Europejec kjerkoli v EU!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me je en opozoril in sem pogledal in res piše na homologaciji "Uporabnik mora imeti to potrdilo pri sebi,kadar uporablja predmetno vozilo" in pa na teh.pregledih :whistle: :whistle:

Mal čudno,mene niti na tehničnem niso vprašali po njej,niti policaji.Razen pri prvi reg. v Slo tam jo potrebuješ!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tega kartončna ne potrebuješ seboj (med vožnjo). V zakonu piše, da rabiš prometno in dovoljenje za voznjo vozila (izpit).

Če nimaš nič predelano je to res :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja,ne...jz tud mislim,da zakonsko to ni opredeljeno!Je pa res,da to piše na homologaciskem kartončku!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tega kartončna ne potrebuješ seboj (med vožnjo). V zakonu piše, da rabiš prometno in dovoljenje za voznjo vozila (izpit).

preberi si celoten homo. kartonček ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve kako oz kje narediš A test za predelavo (v mojem primeru nosilca sedeža). Pa kaj se potrebuje za to poleg certifikata varilca? Nosilci so ubistvu skrajšani tako da ni bilo uporabljenega nobenega materiala razen originalnih cevi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače bom pa cel motor homologiral kot predelavo (za skoraj vse dele bom imel TUV) sam tale nosilc sedeža pa še ene par malenkosti (nosilec tablice, smernikov, zic plata,...) bo brez pa me zanima če sploh rabim dodatne oz. predhodne teste ali je dovolj če kar vlogi za pregled posamičnega vozila (predelave) dodam certifikat varilca pa kakšno skico teh delov?

(se opravičujem za dvojn post :krneki: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašaj na LPP na tehničnih pregledih. Telefon: 01 58 22 460. To je glavna številka, te bojo že prevezali.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že klicu na LPP pa so mi v grobem razložili zadevo. Me pa zanima če je kdo že imel konkretne izkušnje z a testi in homologacijo. Zanima me predvsem kako je z svetlobnimi telesi (ktera E homologacija), v kakšni obliki morajo biti priložene skice, načrti, izračuni) pa seveda kako je z doma predelanimi nosilci, okvirji itd. Bratje trajkerji mogoče?

Druge stvari so mi kolikortoliko jasne. Postopek niti ni tako zakompliciran-pride pa v poštev samo za obsežnejše predelave (vsaj tko so mi rekl), pri menjavi posameznih delov lahko legalno menjaš samo tiste, ki jih je predvidil proizvajalec.

Za že homologirano ali posamično odobreno vozilo (za katero je bilo že izdano potrdilo o skladnosti), ki je bilo naknadno predelano, mora vložnik vložiti zahtevek za posamično odobritev (obrazec: vloga za pregled predelanega vozila) na sprejemu ali jo poslati po pošti. Vloga se glasi na lastnika vozila, ki mora vlogo tudi podpisati in overiti z žigom, če gre za pravno osebo. Pregled se opravi naknadno po določenem razporedu, o datumu pregleda pa je vložnik obveščen po pošti.

Vlogi je potrebno priložiti kopije:

* potrdila o skladnosti (SA, SB ali SC) oz. izjave o ustreznosti (A, B, C) ali potrdila pooblaščenega zastopnika o podatkih na izdani izjavi o ustreznosti, če je bila izjava izgubljena;

* tehnične dokumentacije – poročila o predelavi, risb, specifikacij, izračunov, ki dokazujejo skladnost predelave vozila z zahtevami tehničnih specifikacij (TSV) in navodili proizvajalca;

* certifikatov o homologaciji vgrajenih sistemov, samostojnih tehničnih enot ali sestavnih delov oziroma poročil o njihovem preskusu kakor je to določeno v Prilogi II - Delu 1 oz. Delu 2 ali Delu 3 Pravilnika o ugotavljanju skladnosti vozil in sicer tistih, ki se nanašajo na dele vozila povezane s predelavo;

* dokazila o lastništvu – prometno dovoljenje in morebitni računi o nakupu vozila in bistvenih sestavnih delov oz. overjene kupoprodajne pogodbe

Originalne dokumente mora vložnik predložiti pri pregledu vozila.

Skratka pazit moraš da imaš za vse vgrajene zadeve TUV oz. podobno zadevo, potem jih vgradiš v skladu z TSV-308 (tehnične specifikacije za motorje in trokolesa-dobiš na netu dost lepo razložen) narediš skice (to mi tud še ni čist jasn v kakšni obliki, se mi pa mal dozdeva :unsure: ) priložiš kopijo vozniške ter čakaš na pregled. To je v grobem. ko bom zvedu več bom poročal tuki. Če je pa kdo že dal to proceduro čez bi se priporočal za mal inštrukcij :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ja ne boš žmigovce, nosilc sedeža, itd. homologiral? :rolleyes: :rolleyes: lepo te prosim... plačal boš več kolikor je kazen da ti jo en izrednožlehpolicaj napiše ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!