Dadi Objavljeno Februar 22, 2009 Opozori Objavljeno Februar 22, 2009 Tej lahka vsem dajo kazen ko imajo tisti nosilec gor k ni original. Teh je pa zlo velik. ja, če ni homologiran in vpisan v kartonček ! komot .
Žiži Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 (popravljeno) Pozdravček vsem! Kljub temu, da sem vse pregledal v tej temi, nisem našel meni podobnega vprašanja in odgovora. Zanima me sledeče: Sam imam namen kupit Leovince izpuhe za Bulldoga. Glede na to, da se ne da dobit slip on variante za ta motor, imam namen kupit samo lonce, krivine pa potem dodatno naredit. A se tukaj pojavi velik problem glede homologacije oz. je sploh možno stvar homologirat (ker če že, potem bi rad imel vredu zrihtano)?! Leovince predvsem z razlogom, ker bi jih dobil za solidno ceno v primerjavi z Akrapovičem, pa tudi v primerjavi z drugimi XY firmami! Pa še ena zanimivost: Na Leovincijevi uradni spletni strani ni vnešenega Bulldoga; (www.leovince.com) med tem ko pri uradnem slovenskem zastopniku je predvsem zanimiv njihov cenik :unsure: kjer se med drugim nahaja tudi Yamaha bulldog 1100? ( http://www.lindempa.si/leovince/files/leov..._sbk_cenik.pdf) Hmm...ne vem, kako si naj razlagam :whistle: Hvala za odgovore in komentarje, Lp, Marko Popravljeno Februar 23, 2009. Popravil Žiži
dive Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Če boš hotel lonec homologirati, mora biti le ta narejen za tvoj tip motorja. To tudi potrjujejo papirji, ki jih dobiš zraven lonca. Če tega ni, potem ga ne moreš vpisat v kartonček. Glede krivin...če jih misliš sam naredit oz. predelat kake druge, jih ne boš mogel homologirat, oz. vpisat v kartonček. Če si jih želiš met, zmontiraj lonec na original auspuh, vpiši ga v kartonček, ter potem naknadno zmontiraj še krivine, noben ne bo vedel, da niso original, če bodo kolikor tolikor podobne.....aftermarket krivine, ki bi se jo dalo homologirat mislim, da ne boš dobil....
Žiži Objavljeno Februar 23, 2009 Opozori Objavljeno Februar 23, 2009 Hmm...zanimivo ja! Očitno sem se narobe izrazil: nisem mislil komplet krivin, ki se "začnejo" od cilindara naprej, ampak samo del, ki je med krivinami in loncem (tisati povezovalni del, "krivina" 30 cm dolžine- upam, da se razumemo). Ko sem klical na Lindempa, mi je zatrdil, da dobim certifikat o ustreznosti izpuha in da mi skoraj ne bi smeli "težit" na pregledu za homologacijo. Je pa po drugi strani res, da ne bom dobil papirja, ki dokazuje, da je lonec za moj tip motorja... :unsure: Katere papirje pa je potrebno imeti na homologaciji? Verjetno pa imajo na teh pregledih dostop do informacij, za katere motorje se da homologirat določen izpuh?! Ker drugače: skener in računalnik delata čudeže :whistle: Mislim, totalna bedarija, res!!! Po moji presoji je pomembno, da je izpuh dovoljen za na cesto (glasnost, izpušni plini,itd) na kateri motor ga boš dal je pa ja nepomembno... Ja, naša ljuba Slovenija... :slap:
carmagedon Objavljeno Februar 24, 2009 Opozori Objavljeno Februar 24, 2009 Pozdravljeni Nekaj me zanima - po tej temi sem sicer že šaril ampak ne pridem do pravega odgovora, oz. eni govorijo tako, drugi drugače. In sicer - ali je kdo dejansko že dal homologirat (vpisat v kartonček) druge žmigavce (smernike) ? Nekateri sedaj trdite da se ne da homologirat nič kar nima papirjev, ponekod pa sem zasledil da se je na univerzalnih delih kot so smerniki dovolj le odtisnjen E znak. Rad bi vpisal zadnje smernike, za katere nimam nobenih TUV, niti kakršnega računa, imajo pa znak E11 pa še neke druge cifre vtisnjene (prvi originalni smerniki imajo znak E13, ali ima to kaj veze)? Aja preden me vprašate zakaj komplikacija okoli enih navadnih smernikov. Enostavno, na motorju imam racing akrapoviča, ki je glasen ko marija in bom verjetno menjal za neko legalno varianto, ker so kazni astronomske. in spotoma bi zraven tega zelo rad dal vpisat še te smernike, da bi mel vsaj nekaj homologiranega iz "zadnjega dela", ker mam itak že nosilec tablice drug, kar policajom seveda ne diši. Lep pozdrav.
OKigor Objavljeno Februar 24, 2009 Opozori Objavljeno Februar 24, 2009 Pozdravček vsem!Kljub temu, da sem vse pregledal v tej temi, nisem našel meni podobnega vprašanja in odgovora. Zanima me sledeče: Sam imam namen kupit Leovince izpuhe za Bulldoga. Glede na to, da se ne da dobit slip on variante za ta motor, imam namen kupit samo lonce, krivine pa potem dodatno naredit. A se tukaj pojavi velik problem glede homologacije oz. je sploh možno stvar homologirat (ker če že, potem bi rad imel vredu zrihtano)?! Leovince predvsem z razlogom, ker bi jih dobil za solidno ceno v primerjavi z Akrapovičem, pa tudi v primerjavi z drugimi XY firmami! Pa še ena zanimivost: Na Leovincijevi uradni spletni strani ni vnešenega Bulldoga; (www.leovince.com) med tem ko pri uradnem slovenskem zastopniku je predvsem zanimiv njihov cenik :unsure: kjer se med drugim nahaja tudi Yamaha bulldog 1100? ( http://www.lindempa.si/leovince/files/leov..._sbk_cenik.pdf) Hmm...ne vem, kako si naj razlagam :whistle: Hvala za odgovore in komentarje, Lp, Marko Pozdravljen , če še zmeraj iščeš izpuhe za bulldoga , ti lahko pomagam . www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com Pokliči , ali piši !
stuhec Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 ja, če ni homologiran in vpisan v kartonček ! komot . kolko ljudi pa ima homologiran spremenjen nosilec ?
Dadi Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 kolko ljudi pa ima homologiran spremenjen nosilec ? nimam pojma in mi tudi ni mar, imajo pa vse zakonske možnosti za kazen, če te če jebat ! :topic:
komandos Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 nimam pojma in mi tudi ni mar, imajo pa vse zakonske možnosti za kazen, če te če jebat ! :topic: Kolikor vem mora bit vsaka sprememba na motorju homologirana drugače te bojo uni če te bodo hoteli sigurno zajebavali :grim
tomorist Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Vsaka sprmemba da bi mogla bit homoligirana to mi je mal cudn. Kaj pa recimo nosilec za kovcek in kovcek, povisana sprednja sipa, crash padi. To so svari ki ti samo izboljsajo. Zdi se mi da malo pretiravajo z to homoligacijo. Recimo sosed si je dal v motor xenon komplet in jih kao ne sme imet. Zakaj za boga je to prepovedano ce pa imas 2x-3x boljso vidljivost. to se mi pa zdi najbolj neumno.
Barracuda Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Vsaka sprmemba da bi mogla bit homoligirana to mi je mal cudn. Kaj pa recimo nosilec za kovcek in kovcek, povisana sprednja sipa, crash padi. To so svari ki ti samo izboljsajo. Zdi se mi da malo pretiravajo z to homoligacijo. Recimo sosed si je dal v motor xenon komplet in jih kao ne sme imet. Zakaj za boga je to prepovedano ce pa imas 2x-3x boljso vidljivost. to se mi pa zdi najbolj neumno. Da tudi vse to bi moralo biti homologirano.
SF Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Zraven vsake od teh stvari dobiš pri nakupu neko izjavo o ustreznosti, torej atest...
Barracuda Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Zraven vsake od teh stvari dobiš pri nakupu neko izjavo o ustreznosti, torej atest... Da to potem predložiš na homologaciji ki ti to potem tudi vpiše v homologacijski katronček
sesir Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 A dej,dej,dej no....vsake pizde pa tud ne rabiš vpisat.Kaj mislite,da ima policiski motor vse jajce,ki jih ima gor vpisane? Nikoli nisem slišal,da bi mogu kovček,crash padi bit vpisani,povišana šipcaTo je vse skupi smešno!Če je pa res pa absurdno!Kaj pa ve policaj kakšne luči ima motor v originalu.Sploh pa sigurno še manj loči kaj je kaj!Za šipce pa še manj ve!
SF Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 No tu se pa motiš. Vsaka stvar na specialnem vozilu je seveda podvržena testiranju, pa naj si bo narejena v Sloveniji ali pa v tujini. Papir vsekakor ima.
sesir Objavljeno Februar 25, 2009 Opozori Objavljeno Februar 25, 2009 Kaj mislite,da ima policiski motor vse jajce,ki jih ima gor vpisane? Našel,pa ima :whistle: Evo pogoje razpisa :whistle: Brez predložitve potrdil o skladnosti vozil, izdanih na podlagi Pravilnika o ugotavljanju skladnosti vozil ter dokumentacije (garancijski list, navodila za uporabo vozila in opreme, tehnična navodila in navodila za uporabo za radijske postaje, garancijska knjižica, servisna knjižica in seznam pooblaščenih servisov), prevzem vozil ni opravljen. Vozila morajo biti po vgrajeni zahtevani opremi in predelavi homologirana za slovensko tržišče. Ponudnik – najemodajalec bo moral za vsako vozilo pridobiti potrdilo o skladnosti na podlagi Pravilnika o ugotavljanju skladnosti vozil (Ur.l. RS, št. 30/04, 17/07), ter ga predložiti naročniku ob dobavi vozila Vir:KLIK
baddad Objavljeno Marec 1, 2009 Opozori Objavljeno Marec 1, 2009 Meni so na AMZS rekli, da je dovolj če zamenjan del ima E oznako. Loud pipes saves lives! :naughty:
RenoRaines Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Hvalabogu za višje temperature, čeprav je še vedno mrzlo. Kako majo lahko strokovne preglede (homologacije) samo med 07:00-10:00??!!! Sem jih vprašu če se jim zdi to normalno, da lahko motoristom jajčka zmrznejo v tem mrazu, ko je ob 07:00 -1°C in več. Pa sem dobil odgovor, da to ni njihov problem ... :wacko: Kar je pa v končni fazi res :D Morm zrihtat auspuh en dan. Čeprav itak homologacija nav nč nucala, če nam dušilca mel not. Raaajt? :D
vuk76 Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Hvalabogu za višje temperature, čeprav je še vedno mrzlo. Kako majo lahko strokovne preglede (homologacije) samo med 07:00-10:00??!!! Sem jih vprašu če se jim zdi to normalno, da lahko motoristom jajčka zmrznejo v tem mrazu, ko je ob 07:00 -1°C in več. Pa sem dobil odgovor, da to ni njihov problem ... :wacko: Kar je pa v končni fazi res :D Morm zrihtat auspuh en dan. Čeprav itak homologacija nav nč nucala, če nam dušilca mel not. Raaajt? :D Brez dusilca ti homologacija oz. TUV potrdilo ne velja. Ce te pa policaji ustavijo je pa vse odvisno od samega policista,ce se bo sploh vpicil v lonec in homologacijo ter da je lonec brez dusilca.
danci1973 Objavljeno Marec 2, 2009 Opozori Objavljeno Marec 2, 2009 Tej lahka vsem dajo kazen ko imajo tisti nosilec gor k ni original. Teh je pa zlo velik. Ni za vse dele zahtevan vpis v homo-kartonček. Vsaka sprmemba da bi mogla bit homoligirana to mi je mal cudn. Kaj pa recimo nosilec za kovcek in kovcek, povisana sprednja sipa, crash padi. To so svari ki ti samo izboljsajo. Zdi se mi da malo pretiravajo z to homoligacijo. Recimo sosed si je dal v motor xenon komplet in jih kao ne sme imet. Zakaj za boga je to prepovedano ce pa imas 2x-3x boljso vidljivost. to se mi pa zdi najbolj neumno. Zato, ker xenon komplet v navadnem žarometu preveč razprši svetlobo in slepi nasproti vozeče. Tega pa to, da ima tvoj sosed 2x-3x boljšo vidljivost (kar je tudi vprašljivo, ker svetlobni snop takih kombinacij ni ravno optimalen), ne opravičuje. Našel,pa ima :whistle: Evo pogoje razpisa :whistle: Brez predložitve potrdil o skladnosti vozil, izdanih na podlagi Pravilnika o ugotavljanju skladnosti vozil ter dokumentacije (garancijski list, navodila za uporabo vozila in opreme, tehnična navodila in navodila za uporabo za radijske postaje, garancijska knjižica, servisna knjižica in seznam pooblaščenih servisov), prevzem vozil ni opravljen. Vozila morajo biti po vgrajeni zahtevani opremi in predelavi homologirana za slovensko tržišče. Ponudnik – najemodajalec bo moral za vsako vozilo pridobiti potrdilo o skladnosti na podlagi Pravilnika o ugotavljanju skladnosti vozil (Ur.l. RS, št. 30/04, 17/07), ter ga predložiti naročniku ob dobavi vozila Vir:KLIK To še ne pomeni, da je vsaka od predelav tudi vpisana v homo-kartonček. Homologacija namreč NI vpis v homo-kartonček. Pri predelavah je potrebna posamična odobritev: (2) Posamična odobritev vozila se izvede tudi za vozila, ki so že bila homologirana ali posamično odobrena, če je bila na njih naknadno izvedena sprememba, ki: zadeva podatke, evidentirane v postopku registracije vozila, zahteva spremembo kategorije vozila, vpliva na homologirane sestavne dele vozila oziroma vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila. Nekatere spremembe pa se ne štejejo kot predelava in je potrebno le evidentiranje spremembe (= vpis v homo-kartonček): pnevmatik, platišč, izpušnih sistemov, vlečnih naprav za vozila kategorije M1 in N1 in spojlerjev. Nosilec za kovček, crash pad, zaščita motorja, ... so pa reči, ki niso zajete v tem in jih zato PMSM ni potrebno vpisovati v homo-kartonček. Kaj več o teh zadevah najdeš na LPP-ju, na Prometni svetovalnici pa še kje... D.
Vucko Objavljeno Marec 7, 2009 Opozori Objavljeno Marec 7, 2009 (popravljeno) Jaz imam pa sledec problem in bi prosil za pomoc koga ki bi mi lahko pomagal. Zadeva je pa taksna ... imam namontiran ror arrow komplet z krivinami, ki ni homologiran. Ror je bil namontiran gor ze pred nakupom motorja, zdaj me pa zanima ce moram jaz motor peljat na homologacijo ali kaj, ker zraven rora sem dobil nek papir ki ga bom prilozil ob koncu posta.Na papirju je se bil dodaten listek na katerem je pisalo:" POSLATI NA AVTOPLUS". Zdaj me pa zanima ce js lahko ta papir poslem na avtoplus brez da bi mi morali pregledat motor.Sicer ne vem kolk so predvidene kazni za nehomologiran ror (verjetno niso male) in kolk kosta homologacija za to in ce obstaja moznost da bi se vozil z tem papirjem okol brez da bi me policaji kaj gnjavili.Prosim ce mi lahko kdo pomaga. Popravljeno Marec 7, 2009. Popravil Vucko
Žiži Objavljeno Marec 7, 2009 Opozori Objavljeno Marec 7, 2009 Jaz imam pa sledec problem in bi prosil za pomoc koga ki bi mi lahko pomagal. Zadeva je pa taksna ... imam namontiran ror arrow komplet z krivinami, ki ni homologiran. Ror je bil namontiran gor ze pred nakupom motorja, zdaj me pa zanima ce moram jaz motor peljat na homologacijo ali kaj, ker zraven rora sem dobil nek papir ki ga bom prilozil ob koncu posta.Na papirju je se bil dodaten listek na katerem je pisalo:" POSLATI NA AVTOPLUS". Zdaj me pa zanima ce js lahko ta papir poslem na avtoplus brez da bi mi morali pregledat motor.Sicer ne vem kolk so predvidene kazni za nehomologiran ror (verjetno niso male) in kolk kosta homologacija za to in ce obstaja moznost da bi se vozil z tem papirjem okol brez da bi me policaji kaj gnjavili.Prosim ce mi lahko kdo pomaga. Tvoj papir potrjuje, da je izpuh homologiran za Suzuki GSX R600, kar pomeni, da moraš s tem papirjem in motorjem it na LPP, kjer ti bodo svtar homologirali in vpisali v kartonček. Ni dovolj, da se okoli voziš s tem papirjem (kakšen zatežen policaj ne bo najbolj vesel in ravnodušen... ). Mogoče ne boš nikoli rabil kazat homologacije "modrim", a vseeno se ti to splača zrihtat. Zdi se mi, da ta vpis (homologacija) stane 31 EUR (nisem pa prepričan- izvedel iz "druge roke"). Če pa imaš rad adrenalin :kva2: in :krneki: potem pa spreglej moj odgovor. :rolleyes: Če karkoli od podatkov ne drži me prosim popravite... :unsure: Lp
Kawl Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 Jst mam tud komplet akrapoviča pa se sploh ne sekeram ker ni homologiran :) who cares :D
trojan69 Objavljeno Marec 9, 2009 Opozori Objavljeno Marec 9, 2009 (popravljeno) Jst tud furam doma narjene rore (do konca odprte) to sezono sem jih pa še skrajšu za polovico :krneki: Tko da Kawl-jst sm z tabo. Ko jih j... Popravljeno Marec 9, 2009. Popravil trojan69
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se