tomazinjo Objavljeno Marec 31, 2009 Opozori Objavljeno Marec 31, 2009 se da, v primeru da obstaja tudi streel legal verzija, tega malega pa ni, imaš samo navadnega heksagonalca v verziji street legal.......fora je v tem da open in street legal sta v bistvu enaka izpuha, le da pri SL dobiš zraven tudi db-killer ter papirje za homologacijo, pa dražji je seveda od open verzije, lahko pa daš tudi open predelati v SL, vendar potem ne vem če se ti finančno splača Mah, potem bo pa kar originalen ta kratek ostal...več kot dober. :whistle:
GoUpC Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Js sm dobil zdej datum, da prpelem motor na LPP kjer bom homologiral blokado in me zanima če bi se lahko prpelov kr z motorjem na pregled, glede na to da še ni registriran al ste usi ga naložil na prikolco pa pelal. Lahko modrim pokažeš, papir na kerem piše, da maš ta dan ob tej ur pregled pa te pustijo na mir al bojo problemi?( sklepam da kr slednje :? )Pa kolko dejansko on pogleda motor?
Prevtzer Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Js sm dobil zdej datum, da prpelem motor na LPP kjer bom homologiral blokado in me zanima če bi se lahko prpelov kr z motorjem na pregled, glede na to da še ni registriran al ste usi ga naložil na prikolco pa pelal. Lahko modrim pokažeš, papir na kerem piše, da maš ta dan ob tej ur pregled pa te pustijo na mir al bojo problemi?( sklepam da kr slednje :? )Pa kolko dejansko on pogleda motor? Jah če maš registracijo ni problema, jst si bom pač zrihtu začasno da to uredim.
GoUpC Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Jah če maš registracijo ni problema, jst si bom pač zrihtu začasno da to uredim. Ok seprav začasna registracija :D tnx
Tomyboy Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Jaz sem se eno leto vozil tako, Vgrajena blokada, brez narejene homologacije. Policaji se niso nič vtikali.Naslednji mesec grem pa vpisat v homologacijo, da bo uradno.
GoUpC Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Jaz sem se eno leto vozil tako, Vgrajena blokada, brez narejene homologacije. Policaji se niso nič vtikali.Naslednji mesec grem pa vpisat v homologacijo, da bo uradno. Ampak potem si mogu registrirat motor pod full power kar te pride kr neki € draži.Brez blokade upisane u homologacijo pa ne morš registirat na 25kw ampak na tisto moč k je. Ubistvu mi je pa point lih u tem s to blokado, da te poleg navajanja na motor še registracija cnej pride :)
ImenitnaPriložnost Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 jaz rohra (zadnji lonec samo) nimam vpisanega, kaj zdaj že redno to gledajo ? govori se, da ne, ampak govori se tudi, da te lahko anytime pomolzejo, če hočejo ... :)
Jure Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Js sm dobil zdej datum, da prpelem motor na LPP kjer bom homologiral blokado in me zanima če bi se lahko prpelov kr z motorjem na pregled, glede na to da še ni registriran al ste usi ga naložil na prikolco pa pelal. Lahko modrim pokažeš, papir na kerem piše, da maš ta dan ob tej ur pregled pa te pustijo na mir al bojo problemi?( sklepam da kr slednje :? )Pa kolko dejansko on pogleda motor? Če boš šel z neregistiranim motorjem bo kazen če te ustavijo, neglede na to kakšne papirje maš od homologacije.. Poleg tega pa se ni za hecat, ker če slučajno povzročiš prometno, plačaš vse stroške tudi ostalim udeležencem sam.. Najbolj se ti torej splača it na UE in vzet preizkušnjo za tisti dan. Daš tistih 20 al 25€ in se mirnih živcev pelješ tja.
biker77 Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 kolk časa se ponavadi čaka na LPP da prideš na vrsto za homologacijo izpuha? al se da kje drgje v bližnji okolici to uredit?
GoUpC Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Če boš šel z neregistiranim motorjem bo kazen če te ustavijo, neglede na to kakšne papirje maš od homologacije.. Poleg tega pa se ni za hecat, ker če slučajno povzročiš prometno, plačaš vse stroške tudi ostalim udeležencem sam.. Najbolj se ti torej splača it na UE in vzet preizkušnjo za tisti dan. Daš tistih 20 al 25€ in se mirnih živcev pelješ tja. Hvala za odgovor :worship:
Jure Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 (popravljeno) kolk časa se ponavadi čaka na LPP da prideš na vrsto za homologacijo izpuha? al se da kje drgje v bližnji okolici to uredit? Vpraš v Postojno, jst sem danes peljal vlečno kluko na avtu homologirat, sem dal tist papir, homologacijo, poslikal je, jutri bo fertik, pridem iskat homologacijo in plačam 31€. Sem vprašu še za žmigavce pri motorju, so rekli, da to je potrebno pa na LPP, ker je pa predelava.. Medtem ko npr. feltne na avtu homologirajo tut tle, sam certifikat morš met in to je to. Mogoče je za izpuh isto.. Popravljeno April 2, 2009. Popravil Jure
cb1300 Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 kolk časa se ponavadi čaka na LPP da prideš na vrsto za homologacijo izpuha? al se da kje drgje v bližnji okolici to uredit? Vprašej na prigo.....majo tud homologacije za avtomobile...kako z motorji še ne vem....sporoči :naughty:
TOM3 Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 (popravljeno) Popravljeno April 2, 2009. Popravil TOM3
TOM3 Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Pozdrav! Moram homologirati akrapovič izpuh Street Legal, ki sem ga vgradil sam. Zasledil sem tudi če ti je sistem vgradil pooblaščeni serviser, da lahko on pošlje dokumente in tebi ni treba na LPP. Pozanimal sem se tudi pri pooblaščenem prodajalcu in zadevo prvič sliši. Ali mogoče kdo ve kaj več okoli tega , informacija dobrodošla. LP Citirano iz prometne svetovalnice: Vprašanje I 17.03.2008 | Številka vprašanja: 354 homologacija izpusnega sistema LP imam motorno kolo yamaha fz6s let 2005 ki ima homologacijo. na to motorno kolo je vgrajen izpusni sistem leo vince ki je narejen za to motorno kolo(izpusni sistem je italijanske izdelave ima svoj certifikat-homologacijo) sedaj bi rad homologiral ta izusni sistem v sloveniji, zanima me postopek ter papirje ki jih potrebujem za homologacijo. hvala za odgovor. Odgovor Če je ta izpušni sistem vgradil pooblaščen servis, lahko ta servis s svojim potrdilom pošlje le dokumente na eno od strokovnih organizacij in vam bodo v homologacijski dokument vozila vpisali to predelavo. Če pa ste izpušni sistem vgradili sami, morate z vozilom na eno od strokovnih organizacij, kjer bodo motorno kolo pregledali in v priemru ustreznosti v homologacijski dokument vpisali to predelavo.
Prevtzer Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Če boš šel z neregistiranim motorjem bo kazen če te ustavijo, neglede na to kakšne papirje maš od homologacije.. Poleg tega pa se ni za hecat, ker če slučajno povzročiš prometno, plačaš vse stroške tudi ostalim udeležencem sam.. Najbolj se ti torej splača it na UE in vzet preizkušnjo za tisti dan. Daš tistih 20 al 25€ in se mirnih živcev pelješ tja. Dons sm šou po preizkusne tablce, blo je cca 22€. Sam so pa tud neki zakompliceral, lan k sm šou se mi zdi da sm biu v 20 min fertik letos sm pa rabu skor 1 uro ker morš še posebi it na zavarovalnco!
Prevtzer Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Koliko naj bi torej koštala homologacija 25kW blokade na LPP-ju?
GoUpC Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 Koliko naj bi torej koštala homologacija 25kW blokade na LPP-ju? ukol 60€ :slap:
Frips Objavljeno April 2, 2009 Opozori Objavljeno April 2, 2009 (popravljeno) Na kratko in po domače.....nekateri sevisi imajo z LPP (ali drugo ustrezno ustanovo,organizacijo) "dogovorjeno", da pošljejo samo papirje, torej brez pregleda. Sedaj pa kdo ima to kdo ne...ne bi vedel. Ps.: eden takih je A3M iz Ljubljane, sicer za avto predelave. Popravljeno April 2, 2009. Popravil Frips
jupek Objavljeno April 3, 2009 Opozori Objavljeno April 3, 2009 mene pa zanima kaj narediti v primeru ce zgubis homologacijski kartoncek za ror zdej ali se obrnem na prodajalca kjer sem ga kupil ce ima kdo ze take iskusnje naj mi malo razlozi l.p
drejki Objavljeno April 5, 2009 Opozori Objavljeno April 5, 2009 (popravljeno) Lep pozdrav! BIG problem. Kupu motorček (uvožen). Montiran je Arrow izpušni sistem pa je en problem. Motor je pač dobil slovensko homologacijo ker je pač uvožen sam ni upisanga auspuha. Tko al pa tko grem v kratkem delat homologacijo (beri - nisem še poslal prošnje na LPP) za blokado na 25kW pa bi rd še to usput porihtu, da ne bojo kak problemi kasnej. Zdej je pa tko. Kej dobit certifikat oz. potrebne papirje??? Bi lepo prosu, če zna kdo kako pomagat oz. dat kak nasvet. Pa še neki. Motor je trenutno v nedelujočem stanju (barva se maska itd.), in ne dela ker pač ni prkloplen rele od luči. Na LPP-ju pa striktno zahtevajo, da se motor prpele do njih (da je treba nardit A-test???). Kolega je lani to rihtu, pelu motor tja, pa ga je šefe ud delč pogledu pa reku da je lep, in to je blo to kar je hotu od motorja. A obstaja možnost, da se motor NE pelje tja? Lp,A Popravljeno April 5, 2009. Popravil drejki
Jure Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Eno vprašanje imam.. Katero vlogo je potrebno dat za homologiranje izpuha? Sem bil na LPPju in rekel, rabim vlogo za vpis izpuha in žmigavcev v Homologacijo, pa so mi dali Vlogo za pregled predelanega vozila. Nato sem še vprašal, koliko stane oboje skup, je rekla da 48€, za katere mi sploh ni jasno od kje jih je dobila.. Zdaj pa gledam nekaj na internetu in obstaja, tudi Vloga za evidentiranje vgradnje odobrenega dela. In ta vloga ima noter prav omenjeno, da je za izpuhe.. Zanima pa me zato, ker storitev s prvo vlogo stane 31€, storitev z drugo pa samo 19€. V čem je torej razlika, oziroma katero vlogo ste poslali tisti, ki ste dali homologirat ror.
marko55 Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Eno vprašanje imam.. Katero vlogo je potrebno dat za homologiranje izpuha? Sem bil na LPPju in rekel, rabim vlogo za vpis izpuha in žmigavcev v Homologacijo, pa so mi dali Vlogo za pregled predelanega vozila. Nato sem še vprašal, koliko stane oboje skup, je rekla da 48€, za katere mi sploh ni jasno od kje jih je dobila.. Zdaj pa gledam nekaj na internetu in obstaja, tudi Vloga za evidentiranje vgradnje odobrenega dela. In ta vloga ima noter prav omenjeno, da je za izpuhe.. Zanima pa me zato, ker storitev s prvo vlogo stane 31€, storitev z drugo pa samo 19€. V čem je torej razlika, oziroma katero vlogo ste poslali tisti, ki ste dali homologirat ror. Jaz sem oddal prvo, torej "Vlogo za pregled predelanega vozila".
dive Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Eno vprašanje imam.. Katero vlogo je potrebno dat za homologiranje izpuha? Sem bil na LPPju in rekel, rabim vlogo za vpis izpuha in žmigavcev v Homologacijo, pa so mi dali Vlogo za pregled predelanega vozila. Nato sem še vprašal, koliko stane oboje skup, je rekla da 48€, za katere mi sploh ni jasno od kje jih je dobila.. Zdaj pa gledam nekaj na internetu in obstaja, tudi Vloga za evidentiranje vgradnje odobrenega dela. In ta vloga ima noter prav omenjeno, da je za izpuhe.. Zanima pa me zato, ker storitev s prvo vlogo stane 31€, storitev z drugo pa samo 19€. V čem je torej razlika, oziroma katero vlogo ste poslali tisti, ki ste dali homologirat ror. Vlogo za pregled predelanega vozila....in da, mene je vpis za izpuh prišel 31€ + tavelik homologacijski karton mislim da 20€. Za žnigavce pa ne vem, ampak mislim, da je teh 31€ dovolj za 3 predelave in njihov vpis v kartonček.
Jure Objavljeno April 7, 2009 Opozori Objavljeno April 7, 2009 Sem že našel obrazloženo na LPP strani.. Tista druga vloga je za tiste spremembe na vozilu, ki jih opravi pooblaščeni servis proizvajalca vozila in ne spadajo med predelave ker je že proizvajalec prej nekaj predvidel.. Torej zame pride v poštev prva vloga.. Tavelik karton že mam, tako da to ni problem.. Bi bilo pa res fajn, če bi bilo za oboje samo 31€, pa tudi 48€ kolikor so mi rekli je še ok.. Samo sodeč po izkušnjah forumašev, se plača vsako predelavo posebej, torej 62€.. Kar je pa v bistvu že kar nekaj denarja, samo zato da se zadosti neumni birokraciji..
colin Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 ...se opravičujem ampak men ni nič več jasn....a si lahko kdo vzame 5 minut in mi napiše postopek..... Danes sem zmontiral gor home-made izpuh od enga mojsta ki v naših koncih dela izpušne lonce.Na izgled zelo lep in tam okoli 108 decibelov ....brez DB kilerja.....a lahko to homologiram ali ne? in kakšen je postopek...... imam pa tudi varijanto da vse kar je pisalo na starem original loncu lasiram na ta lonec.....a je potem problem rešen ali ne? hvala lepa vsem..... lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se