Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

če imaš tisto rossi poslikavo (46 številke, rumeno-črne barve) potem je termignoni gor že serijsko......... kar je serijskega, se ne rabi homologirat!!!

Suzuki ima tudi Yoshimura serije, kjer je auspuh že gor...po tem takem če bi dau gor Yoshimura bi ta plavimlahko glumu da je serijsko že gor???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ni tok težko it homologacijo narest a ne?

sicer pa, če daš ven DB killer, homologacija ne velja več in ti ta plavi lih tko lahko položnico napiše in prepove nadaljno vožnjo..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ni tok težko it homologacijo narest a ne?

sicer pa, če daš ven DB killer, homologacija ne velja več in ti ta plavi lih tko lahko položnico napiše in prepove nadaljno vožnjo..

Vem...sam na vsak način bi na gsx-a rad dau ta kratek auspuh, vendar niti eden(kot jaz vem)od ta kratkih ni

homologiran za cestno uporabo...ta doug mi pa ne sede najbolj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še to fantje, če koga zanima: za GSXr 600(k6,k7), v Trstu Dada motors ima na akciji Akrapoviča celega(s krivinami vred)za 900eur-če poznate koga ki ima Hr.pasaport vam vrnejo še ivo(-20%), pa računajte če se splača-pri nas sam za končnik 450eur!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res, ampak jaz bi se uprašal, koliko se sploh splača kupovat komplet Akrapoviča, tudi če je samo 100€ dražji :)

Kar se mene tiče, se te športne rore na motocikle za cestno uporabo in amatersko dirkanje montira predvsem zaradi zvoka in bolj kul izgleda. Mislim, da pri motociklu z 120km+ tisti akrapovič brez dodatnih predelav ne predstavlja bistvene spremembe v moči, je tudi serijsko čisto dovolj. Isto za na pisto, za tiste, ki se s tem ne ukvarjamo profesionalno. Sekunde in desetinke se dajo veliko bolj lovit na en kup drugih načinov, povečanje moči motorja s komplet sistemom je pri zadnjih ukrepih, ko že res razturaš in rabiš tisto nekaj več.

Tako, da če se ne ukvarjaš z dirkanjem resno in ne rabiš naredit tuning motorja, je full sistem kar se mene tiče čisto nepotreben, neglede na ugodno ceno :) Ker bo bolj kot drastična razlika v vožnji in moči, razlika samo v tem, da se boš lahko pohvalil, da imaš komplet akrapota gor. Videt pa itak skor ni :D

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-1 zob na prednjem zobniku bo verjetno bolj občutit na občutku, da motor bolj gre :D Pa stane 10€

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res, ampak jaz bi se uprašal, koliko se sploh splača kupovat komplet Akrapoviča, tudi če je samo 100€ dražji :)

Kar se mene tiče, se te športne rore na motocikle za cestno uporabo in amatersko dirkanje montira predvsem zaradi zvoka in bolj kul izgleda. Mislim, da pri motociklu z 120km+ tisti akrapovič brez dodatnih predelav ne predstavlja bistvene spremembe v moči, je tudi serijsko čisto dovolj. Isto za na pisto, za tiste, ki se s tem ne ukvarjamo profesionalno. Sekunde in desetinke se dajo veliko bolj lovit na en kup drugih načinov, povečanje moči motorja s komplet sistemom je pri zadnjih ukrepih, ko že res razturaš in rabiš tisto nekaj več.

Tako, da če se ne ukvarjaš z dirkanjem resno in ne rabiš naredit tuning motorja, je full sistem kar se mene tiče čisto nepotreben, neglede na ugodno ceno :) Ker bo bolj kot drastična razlika v vožnji in moči, razlika samo v tem, da se boš lahko pohvalil, da imaš komplet akrapota gor. Videt pa itak skor ni :D

Ma nisem mislu zame, zame je že vse kot je original preveč! Kot si napisau; dau bi gor k večjemu lonec za boljši zvok(čeprav na gsxu se mi zdi da že original ima dovolj strupenega, z akrotom v živo pa ga še nisem slišal, tako da ne vem razlike...je ful?)

To za kompletnega sem napisau, ker bo mogoče za kakega divjaka tle gor ta informacija zanimiva! :rolleyes:

Popravljeno . Popravil tomazinjo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma nisem mislu zame, zame je že vse kot je original preveč! Kot si napisau; dau bi gor k večjemu lonec za boljši zvok(čeprav na gsxu se mi zdi da že original ima dovolj strupenega, z akrotom v živo pa ga še nisem slišal, tako da ne vem razlike...je ful?)

To za kompletnega sem napisau, ker bo mogoče za kakega divjaka tle gor ta informacija zanimiva! :rolleyes:

Ja, razlika je očitna :) Pa ne samo z Akrapovičem, tudi ostale variante so čist kul, Leo Vince, Mivv, Arrow, Bos..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma nisem mislu zame, zame je že vse kot je original preveč! Kot si napisau; dau bi gor k večjemu lonec za boljši zvok(čeprav na gsxu se mi zdi da že original ima dovolj strupenega, z akrotom v živo pa ga še nisem slišal, tako da ne vem razlike...je ful?)

To za kompletnega sem napisau, ker bo mogoče za kakega divjaka tle gor ta informacija zanimiva! :rolleyes:

ni velike razlike..vsaj pri k6 ne..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pri k6 ni takšne razlike?

ne vem zakaj..

vem pa da v glasu ni neke hude razlike..

le pri nižjih vrtljajih je akrapovič malo bolj globok..

če hočeš pa močnejši zvok, je treba pa zadevo odpret..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem zakaj..

vem pa da v glasu ni neke hude razlike..

le pri nižjih vrtljajih je akrapovič malo bolj globok..

če hočeš pa močnejši zvok, je treba pa zadevo odpret..

.....in pol homologacija pr taplavih ne pomaga....100 x napisan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....in pol homologacija pr taplavih ne pomaga....100 x napisan.

nisem rekel da velja..

ampak na pisti pa ta plavih ni..

zvok je pa hud ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-hm,vidim,da je ta tema bolj primerna za moje vprašanje

-kako dokažeš skladnost izpuha s homologacijo,saj v mojem kartončku o izpuhu ni nobenih podatkov,org. izpuh pa ima vgravirane številke in besedilo?!

-in zakaj eni lonci poleg E oznake imajo različne številke (2,5,11...,saj zdi se mi,da je tako)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem zakaj..

vem pa da v glasu ni neke hude razlike..

le pri nižjih vrtljajih je akrapovič malo bolj globok..

če hočeš pa močnejši zvok, je treba pa zadevo odpret..

Zadevo odpret...s tem misliš vzet dušilec ven?Ma to itak!Fotr ima na svojem Leo Vince in je s prve vzeu dušilec ven(niti luknje od šraufa se ni potrudu zakrit..:)), pa nobenih niti najmanjših problemov v 4 letih!Res pa je da motor ni tolko upadljiv...Honda CBF 600...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP,

imam vprašanje glede homologacije: In sicer brat je kupil motorno kolo brez homologacijskega kartončka in je motor predelan na 25kw. Sedaj pa motor prodaja in seveda nastane problem, ker kupci seveda želijo potrdilo o skladnosti, saj drugače ne bodo morali na tehničnega.

Kam in kako se ponovno lotiti homologacije? Koliko kaj to košta...

Prosim bi za hiter odgovor, lepo prosim..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem zakaj..

vem pa da v glasu ni neke hude razlike..

le pri nižjih vrtljajih je akrapovič malo bolj globok..

če hočeš pa močnejši zvok, je treba pa zadevo odpret..

akrapo res da na k7 vendar je isti kot k6.

Popravljeno . Popravil norc 16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo kako se te homologacije "zgubljajo"..

ampak le tiste ki imajo vpisane blokade in/ali izpuhe..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da lahko tudi tam kjer opravljajo homologacije pridobiš duplikat (MB/LJ). Naj popravi kdo, če se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eeeem, ja... Sedaj pa imam še jaz eno vprašanje

Kako lahko homologiraš WINGS izpuh na KTMja. Vem da morač bit "umetnik"

A je komu uspelo?

KAKO?

Dam za malco če dobim dobr nasvet :naughty:

LAhko tudi na PM.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja da bi poklical na RTI ali pa na LPP, pa vprašal za duplikat?

Samo mislim da homologacije za motorna koleda izvajajo samo v Kopru ( če ni bil predelan) ali pa v LJ( če je bil predelan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

duplikat ti bo izdali tam, kjer je bila izdana prvotna homologacija. torej če je kot praviš bila vpisana blokada 25kw, se obrni tja kjer so ti to blokado vpisali - izdali potrdilo o skladnosti. če blokada ni bila vpisana, dobiš duplikat pri generalnem zastopniku. (če je bil motor kupljen v sloveniji)

vem, ker sem bil v isti situaciji, ker je prejšnji lastnik nekam založil homol. karton - v mojem primeru je bilo potrebno kontaktirat delta team krško, rabili pa so kopijo prometnega dovoljenja, katero sem poslal po mailu (vendar to velja samo če si v prometnem vpisan kot lastnik ! ) . čez 2 dni sem dobil po pošti duplikat, stalo je nekaj preko 20€

Popravljeno . Popravil carmagedon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V enem dnevu?? Kje? V Ljubljani sigurno ne, tu si vzamejo vsaj 14 dni časa...

jaz sem čaku pet dni cena pa mislim da nekaj čez 50 eur

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja da bi poklical na RTI ali pa na LPP, pa vprašal za duplikat?

Tle sprašujemo glede teh stvari zato, ker je imel mogoče kdo že podobno težavo in nam lahko iz izkušenj pove kam se obrniti in kako ukrepati v takem primeru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!