tomazinjo Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 če imaš tisto rossi poslikavo (46 številke, rumeno-črne barve) potem je termignoni gor že serijsko......... kar je serijskega, se ne rabi homologirat!!! Suzuki ima tudi Yoshimura serije, kjer je auspuh že gor...po tem takem če bi dau gor Yoshimura bi ta plavimlahko glumu da je serijsko že gor???
biker77 Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 (popravljeno) sej ni tok težko it homologacijo narest a ne? sicer pa, če daš ven DB killer, homologacija ne velja več in ti ta plavi lih tko lahko položnico napiše in prepove nadaljno vožnjo.. Popravljeno April 29, 2009. Popravil biker77
tomazinjo Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 sej ni tok težko it homologacijo narest a ne? sicer pa, če daš ven DB killer, homologacija ne velja več in ti ta plavi lih tko lahko položnico napiše in prepove nadaljno vožnjo.. Vem...sam na vsak način bi na gsx-a rad dau ta kratek auspuh, vendar niti eden(kot jaz vem)od ta kratkih ni homologiran za cestno uporabo...ta doug mi pa ne sede najbolj...
tomazinjo Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Aja pa še to fantje, če koga zanima: za GSXr 600(k6,k7), v Trstu Dada motors ima na akciji Akrapoviča celega(s krivinami vred)za 900eur-če poznate koga ki ima Hr.pasaport vam vrnejo še ivo(-20%), pa računajte če se splača-pri nas sam za končnik 450eur!
Jure Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 (popravljeno) To je res, ampak jaz bi se uprašal, koliko se sploh splača kupovat komplet Akrapoviča, tudi če je samo 100€ dražji Kar se mene tiče, se te športne rore na motocikle za cestno uporabo in amatersko dirkanje montira predvsem zaradi zvoka in bolj kul izgleda. Mislim, da pri motociklu z 120km+ tisti akrapovič brez dodatnih predelav ne predstavlja bistvene spremembe v moči, je tudi serijsko čisto dovolj. Isto za na pisto, za tiste, ki se s tem ne ukvarjamo profesionalno. Sekunde in desetinke se dajo veliko bolj lovit na en kup drugih načinov, povečanje moči motorja s komplet sistemom je pri zadnjih ukrepih, ko že res razturaš in rabiš tisto nekaj več. Tako, da če se ne ukvarjaš z dirkanjem resno in ne rabiš naredit tuning motorja, je full sistem kar se mene tiče čisto nepotreben, neglede na ugodno ceno Ker bo bolj kot drastična razlika v vožnji in moči, razlika samo v tem, da se boš lahko pohvalil, da imaš komplet akrapota gor. Videt pa itak skor ni Popravljeno April 29, 2009. Popravil Jure
Jure Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 (popravljeno) -1 zob na prednjem zobniku bo verjetno bolj občutit na občutku, da motor bolj gre Pa stane 10€ Popravljeno April 29, 2009. Popravil Jure
tomazinjo Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 (popravljeno) To je res, ampak jaz bi se uprašal, koliko se sploh splača kupovat komplet Akrapoviča, tudi če je samo 100€ dražji Kar se mene tiče, se te športne rore na motocikle za cestno uporabo in amatersko dirkanje montira predvsem zaradi zvoka in bolj kul izgleda. Mislim, da pri motociklu z 120km+ tisti akrapovič brez dodatnih predelav ne predstavlja bistvene spremembe v moči, je tudi serijsko čisto dovolj. Isto za na pisto, za tiste, ki se s tem ne ukvarjamo profesionalno. Sekunde in desetinke se dajo veliko bolj lovit na en kup drugih načinov, povečanje moči motorja s komplet sistemom je pri zadnjih ukrepih, ko že res razturaš in rabiš tisto nekaj več. Tako, da če se ne ukvarjaš z dirkanjem resno in ne rabiš naredit tuning motorja, je full sistem kar se mene tiče čisto nepotreben, neglede na ugodno ceno Ker bo bolj kot drastična razlika v vožnji in moči, razlika samo v tem, da se boš lahko pohvalil, da imaš komplet akrapota gor. Videt pa itak skor ni Ma nisem mislu zame, zame je že vse kot je original preveč! Kot si napisau; dau bi gor k večjemu lonec za boljši zvok(čeprav na gsxu se mi zdi da že original ima dovolj strupenega, z akrotom v živo pa ga še nisem slišal, tako da ne vem razlike...je ful?) To za kompletnega sem napisau, ker bo mogoče za kakega divjaka tle gor ta informacija zanimiva! Popravljeno April 29, 2009. Popravil tomazinjo
Jure Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Ma nisem mislu zame, zame je že vse kot je original preveč! Kot si napisau; dau bi gor k večjemu lonec za boljši zvok(čeprav na gsxu se mi zdi da že original ima dovolj strupenega, z akrotom v živo pa ga še nisem slišal, tako da ne vem razlike...je ful?) To za kompletnega sem napisau, ker bo mogoče za kakega divjaka tle gor ta informacija zanimiva! Ja, razlika je očitna Pa ne samo z Akrapovičem, tudi ostale variante so čist kul, Leo Vince, Mivv, Arrow, Bos..
biker77 Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 (popravljeno) Ma nisem mislu zame, zame je že vse kot je original preveč! Kot si napisau; dau bi gor k večjemu lonec za boljši zvok(čeprav na gsxu se mi zdi da že original ima dovolj strupenega, z akrotom v živo pa ga še nisem slišal, tako da ne vem razlike...je ful?) To za kompletnega sem napisau, ker bo mogoče za kakega divjaka tle gor ta informacija zanimiva! ni velike razlike..vsaj pri k6 ne.. Popravljeno April 29, 2009. Popravil biker77
tomazinjo Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 ni velike razlike..vsaj pri k6 ne.. Zakaj pri k6 ni takšne razlike?
biker77 Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 Zakaj pri k6 ni takšne razlike? ne vem zakaj.. vem pa da v glasu ni neke hude razlike.. le pri nižjih vrtljajih je akrapovič malo bolj globok.. če hočeš pa močnejši zvok, je treba pa zadevo odpret..
a79 Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 ne vem zakaj.. vem pa da v glasu ni neke hude razlike.. le pri nižjih vrtljajih je akrapovič malo bolj globok.. če hočeš pa močnejši zvok, je treba pa zadevo odpret.. .....in pol homologacija pr taplavih ne pomaga....100 x napisan.
biker77 Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 .....in pol homologacija pr taplavih ne pomaga....100 x napisan. nisem rekel da velja.. ampak na pisti pa ta plavih ni.. zvok je pa hud
motofil Objavljeno Maj 2, 2009 Opozori Objavljeno Maj 2, 2009 -hm,vidim,da je ta tema bolj primerna za moje vprašanje -kako dokažeš skladnost izpuha s homologacijo,saj v mojem kartončku o izpuhu ni nobenih podatkov,org. izpuh pa ima vgravirane številke in besedilo?! -in zakaj eni lonci poleg E oznake imajo različne številke (2,5,11...,saj zdi se mi,da je tako)?
tomazinjo Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 ne vem zakaj.. vem pa da v glasu ni neke hude razlike.. le pri nižjih vrtljajih je akrapovič malo bolj globok.. če hočeš pa močnejši zvok, je treba pa zadevo odpret.. Zadevo odpret...s tem misliš vzet dušilec ven?Ma to itak!Fotr ima na svojem Leo Vince in je s prve vzeu dušilec ven(niti luknje od šraufa se ni potrudu zakrit..), pa nobenih niti najmanjših problemov v 4 letih!Res pa je da motor ni tolko upadljiv...Honda CBF 600...
simon740 Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 LP, imam vprašanje glede homologacije: In sicer brat je kupil motorno kolo brez homologacijskega kartončka in je motor predelan na 25kw. Sedaj pa motor prodaja in seveda nastane problem, ker kupci seveda želijo potrdilo o skladnosti, saj drugače ne bodo morali na tehničnega. Kam in kako se ponovno lotiti homologacije? Koliko kaj to košta... Prosim bi za hiter odgovor, lepo prosim..
norc 16 Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 (popravljeno) ne vem zakaj.. vem pa da v glasu ni neke hude razlike.. le pri nižjih vrtljajih je akrapovič malo bolj globok.. če hočeš pa močnejši zvok, je treba pa zadevo odpret.. akrapo res da na k7 vendar je isti kot k6. Popravljeno Maj 3, 2009. Popravil norc 16
k0ci Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 kontaktiraj uvoznika za duplikat kartončka
biker77 Objavljeno Maj 3, 2009 Opozori Objavljeno Maj 3, 2009 (popravljeno) zanimivo kako se te homologacije "zgubljajo".. ampak le tiste ki imajo vpisane blokade in/ali izpuhe.. Popravljeno Maj 3, 2009. Popravil biker77
LooLekSLO Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Se mi zdi, da lahko tudi tam kjer opravljajo homologacije pridobiš duplikat (MB/LJ). Naj popravi kdo, če se motim.
OrangePower Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Eeeem, ja... Sedaj pa imam še jaz eno vprašanje Kako lahko homologiraš WINGS izpuh na KTMja. Vem da morač bit "umetnik" A je komu uspelo? KAKO? Dam za malco če dobim dobr nasvet :naughty: LAhko tudi na PM. LP
simon740 Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Aja da bi poklical na RTI ali pa na LPP, pa vprašal za duplikat? Samo mislim da homologacije za motorna koleda izvajajo samo v Kopru ( če ni bil predelan) ali pa v LJ( če je bil predelan
carmagedon Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 (popravljeno) duplikat ti bo izdali tam, kjer je bila izdana prvotna homologacija. torej če je kot praviš bila vpisana blokada 25kw, se obrni tja kjer so ti to blokado vpisali - izdali potrdilo o skladnosti. če blokada ni bila vpisana, dobiš duplikat pri generalnem zastopniku. (če je bil motor kupljen v sloveniji) vem, ker sem bil v isti situaciji, ker je prejšnji lastnik nekam založil homol. karton - v mojem primeru je bilo potrebno kontaktirat delta team krško, rabili pa so kopijo prometnega dovoljenja, katero sem poslal po mailu (vendar to velja samo če si v prometnem vpisan kot lastnik ! ) . čez 2 dni sem dobil po pošti duplikat, stalo je nekaj preko 20€ Popravljeno Maj 4, 2009. Popravil carmagedon
SOLO1 Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 V enem dnevu?? Kje? V Ljubljani sigurno ne, tu si vzamejo vsaj 14 dni časa... jaz sem čaku pet dni cena pa mislim da nekaj čez 50 eur
benny0104 Objavljeno Maj 4, 2009 Opozori Objavljeno Maj 4, 2009 Aja da bi poklical na RTI ali pa na LPP, pa vprašal za duplikat? Tle sprašujemo glede teh stvari zato, ker je imel mogoče kdo že podobno težavo in nam lahko iz izkušenj pove kam se obrniti in kako ukrepati v takem primeru.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se