Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno
Aja da bi poklical na RTI ali pa na LPP, pa vprašal za duplikat?

Samo mislim da homologacije za motorna koleda izvajajo samo v Kopru ( če ni bil predelan) ali pa v LJ( če je bil predelan

homologacijo za motorje delajo samo na LPP kolikor je meni znano. V Kopru nič več..

Objavljeno
homologacijo za motorje delajo samo na LPP kolikor je meni znano. V Kopru nič več..

Sem skoraj 100% da imajo trenutno koncesijo za opravljanje homologacij za uvožene motorje na LPP LJ, RTI MB in AvtoKrka KK. Ne vem kaj vse tukaj lahko homologirajo (predelave ipd).

Objavljeno
63€ točno, ne gre za mn, na računu pa piše: homologacija 25kW blokade (in ne npr. homologacija spremenjenega dela na motorju kar bi te stalo 31€).

Je pa to občutno preveč!

Zakva? Lahk bi blo tut 126 € ...

Objavljeno
LP,

imam vprašanje glede homologacije: In sicer brat je kupil motorno kolo brez homologacijskega kartončka in je motor predelan na 25kw. Sedaj pa motor prodaja in seveda nastane problem, ker kupci seveda želijo potrdilo o skladnosti, saj drugače ne bodo morali na tehničnega.

Kam in kako se ponovno lotiti homologacije? Koliko kaj to košta...

Prosim bi za hiter odgovor, lepo prosim..

Ne bodo mogli na tehničnega ...

Objavljeno
Zakva? Lahk bi blo tut 126 € ...

Ja, lahko bi blo pa tud 20€ kar bi bla v bistvu poštena cena glede na njihovo delo.

Objavljeno
Sem skoraj 100% da imajo trenutno koncesijo za opravljanje homologacij za uvožene motorje na LPP LJ, RTI MB in AvtoKrka KK. Ne vem kaj vse tukaj lahko homologirajo (predelave ipd).

Skratka - u Kopru ne več ...

Objavljeno

najlepša hvala vsem, je že urejeno - prejšnji lastnik našel homologacijski kartonček in servisno :D:010

Objavljeno

Lp!

Jaz imam tudi željo, vpisati Akrapoviča v homologacijo. Imam vse papirje od auspuha, pa me zanima kateri obrazec treba poslati (točen naslov obrazca).

In koliko stane vse skupaj.

Objavljeno
Lp!

Jaz imam tudi željo, vpisati Akrapoviča v homologacijo. Imam vse papirje od auspuha, pa me zanima kateri obrazec treba poslati (točen naslov obrazca).

In koliko stane vse skupaj.

TUKAJ imaš obrazec, ki ga moraš izpolniti. Vsa ostala navodila imaš tudi na spletni strani LPP.

Mene pa zanima, ali je sploh potrebno še motor voziti na LPP, da ti ga pregledajo, ali je dovolj, da samo pošlješ vse papirje po pošti.

K vlogi je potrebno priložiti naslednje priloge:

* originalno »Potrdilo o skladnosti vozila« ali »Izjavo o ustreznosti vozila« (v kolikor je bila izjava o ustreznosti vozila izgubljena, zadošča tudi izpis podatkov o izdani izjavi, ki ga vložnik pridobi pri izdajatelju izjave)‏

* kopijo prometnega dovoljenja (če je bilo vozilo že registrirano)‏

* tehnično poročilo o vgradnji homologiranega oz. odobrenega dela na vozilo (za vsak del posebej - obvezno morajo biti navedeni ZNAMKA, TIP in HOMOLOGACIJSKA OZNAKA, kot so označeni na delu)‏

* certifikat o homologaciji oz. odobritvi dela za tip oz. izvedenko vozila (homologacijski certifikat, poročilo tehnične službe o odobritvi - npr. TÜV)

Kaj smatrajo pod tehnično poročilo o vgradnji ?? (jaz sem izpuh montiral sam)

Objavljeno
TUKAJ imaš obrazec, ki ga moraš izpolniti. Vsa ostala navodila imaš tudi na spletni strani LPP.

Mene pa zanima, ali je sploh potrebno še motor voziti na LPP, da ti ga pregledajo, ali je dovolj, da samo pošlješ vse papirje po pošti.

K vlogi je potrebno priložiti naslednje priloge:

* originalno »Potrdilo o skladnosti vozila« ali »Izjavo o ustreznosti vozila« (v kolikor je bila izjava o ustreznosti vozila izgubljena, zadošča tudi izpis podatkov o izdani izjavi, ki ga vložnik pridobi pri izdajatelju izjave)‏

* kopijo prometnega dovoljenja (če je bilo vozilo že registrirano)‏

* tehnično poročilo o vgradnji homologiranega oz. odobrenega dela na vozilo (za vsak del posebej - obvezno morajo biti navedeni ZNAMKA, TIP in HOMOLOGACIJSKA OZNAKA, kot so označeni na delu)‏

* certifikat o homologaciji oz. odobritvi dela za tip oz. izvedenko vozila (homologacijski certifikat, poročilo tehnične službe o odobritvi - npr. TÜV)

Kaj smatrajo pod tehnično poročilo o vgradnji ?? (jaz sem izpuh montiral sam)

Moraš peljati tja.

No ugotovili smo, da na LPP ni potrebno imeti tega poročila, medtem ko na RTI (MB) brez tega ne moreš homologirati!

Objavljeno
Kaj smatrajo pod tehnično poročilo o vgradnji ?? (jaz sem izpuh montiral sam)

Tehnično poročilo o vgradnji (obrazec) izpolni serviser, ki je pooblaščen za vgradnjo npr. akrapovičev. S tem potrdilom serviserja motorja ni potrebno fizično dostaviti na LPP. Preizkušeno v praksi, čeprav sem se na LPP vseeno pripeljal z motorjem, vendar nihče ni zahteval pregleda, ker za izpravnost jamči pooblaščeni serviser s svojim žigom in podpisom na ustreznem obrazcu.

Objavljeno
Tehnično poročilo o vgradnji (obrazec) izpolni serviser, ki je pooblaščen za vgradnjo npr. akrapovičev. S tem potrdilom serviserja motorja ni potrebno fizično dostaviti na LPP. Preizkušeno v praksi, čeprav sem se na LPP vseeno pripeljal z motorjem, vendar nihče ni zahteval pregleda, ker za izpravnost jamči pooblaščeni serviser s svojim žigom in podpisom na ustreznem obrazcu.

No super. Se mi je zdelo, da če imaš tehnično poročilo o vgradnji od serviserja, da potem ni potrebno motor voziti na LPP, da še enkrat "vrže uč" nanj :)

Objavljeno
Tehnično poročilo o vgradnji (obrazec) izpolni serviser, ki je pooblaščen za vgradnjo npr. akrapovičev. S tem potrdilom serviserja motorja ni potrebno fizično dostaviti na LPP. Preizkušeno v praksi, čeprav sem se na LPP vseeno pripeljal z motorjem, vendar nihče ni zahteval pregleda, ker za izpravnost jamči pooblaščeni serviser s svojim žigom in podpisom na ustreznem obrazcu.

Jaz pa sem imel na RTI drugačne izkušnje. To potrdilo sem nujno potreboval! Kontrolor, ki dela tam je le pregledal številke na izpuhu in poslikal motor iz vseh strani.

Objavljeno
-hm,vidim,da je ta tema bolj primerna za moje vprašanje

-kako dokažeš skladnost izpuha s homologacijo,saj v mojem kartončku o izpuhu ni nobenih podatkov,org. izpuh pa ima vgravirane številke in besedilo?!

-in zakaj eni lonci poleg E oznake imajo različne številke (2,5,11...,saj zdi se mi,da je tako)?

-pa kaj res nobeden ne pozna odgovora???

Objavljeno

Danes zjutraj bil na LPPju, homologiral ror in žmigavce. Pregled je trajal vsega skupaj samo toliko časa, kolikor je rabil, da je prebral cifre iz rora in smernikov, niti tolk ni bil, da bi vsaj probal če ti drugi žmigavci sploh delajo :)

Plačal 48€ za oboje, kartonček dobim po pošti. No, temu jaz rečem lahek zaslužek, v eni uri jim en delavec lahko prisluži 500€ :)

Objavljeno
Eeeem, ja... Sedaj pa imam še jaz eno vprašanje

Kako lahko homologiraš WINGS izpuh na KTMja. Vem da morač bit "umetnik"

Ne moreš....

Objavljeno

Homologiraš ga kot kak drug ror, ki ima papirje :)

Jaz sem danes tako homologiral Jureša :D

Objavljeno

Dobro, pustimo seaj štancanje cifr inp.

Objavljeno

Pozdravljeni. Sem prebral kar precej strani pa še nisem nikjer zasledil tega, pa ker me zanima vprašam - morda pa kdo ve.

Kako je s homologacijo, če na motor montiraš npr. nihajko od drugega motorja, druge felge, druge vilice... Ker najverjetneje se da, če nabaviš nove reči z računi in s pripadajočimi homologacijami (ali je tudi to že težava?), kako pa je če nabaviš npr. rabljene reči iz ebaya ali podobno in vseeno želiš na koncu urediti z LPPjem?

Hvala in LP

Objavljeno
Pozdravljeni. Sem prebral kar precej strani pa še nisem nikjer zasledil tega, pa ker me zanima vprašam - morda pa kdo ve.

Kako je s homologacijo, če na motor montiraš npr. nihajko od drugega motorja, druge felge, druge vilice... Ker najverjetneje se da, če nabaviš nove reči z računi in s pripadajočimi homologacijami (ali je tudi to že težava?), kako pa je če nabaviš npr. rabljene reči iz ebaya ali podobno in vseeno želiš na koncu urediti z LPPjem?

Hvala in LP

Pa je to sploh potrebno homologirati? Saj najbrž nobeden ne bo ugotovil, da imaš drugo nihajko.

Objavljeno (popravljeno)
Pa je to sploh potrebno homologirati? Saj najbrž nobeden ne bo ugotovil, da imaš drugo nihajko.

Ja če maš gumo 190 k bi naj bla npr. 150 se hitro opazi :)

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

Pomoje bi nihajko/vilce, ipd od kakšnega drugega motorja zelo težko homologiral, oziroma bi bil verjetno potreben kakšen tak pregled za odobritev, kot ga moraj opravit custom made chopperji, trajki, ipd, skratka preveč komplikacij. Sicer pa pomoje nima smisla homologirat takih stvari, ker itak ne bo nikoli noben vedel ali imaš gor original nihajko ali ne :)

Objavljeno
Pomoje bi nihajko/vilce, ipd od kakšnega drugega motorja zelo težko homologiral, oziroma bi bil verjetno potreben kakšen tak pregled za odobritev, kot ga moraj opravit custom made chopperji, trajki, ipd, skratka preveč komplikacij. Sicer pa pomoje nima smisla homologirat takih stvari, ker itak ne bo nikoli noben vedel ali imaš gor original nihajko ali ne :)

A za gumo pa ni problem, samo rečeš katero dimenzijo imaš in napišejo pa je?

Objavljeno
Ja če maš gumo 190 k bi naj bla npr. 150 se hitro opazi :)

V tem primeru pa sranje, upaš, da se ne bo noben zapičil v to, ali pa homologiraš na prej omenjen način.. Na klasičen način se pomoje ne da..

Objavljeno
V tem primeru pa sranje, upaš, da se ne bo noben zapičil v to, ali pa homologiraš na prej omenjen način.. Na klasičen način se pomoje ne da..

Ok hvala da vem. Se bom še kaj bolj pozanimal o tem pregledu za odobritev, pa se pol kaj modrega odloču.

ajd

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!