Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno
To te moti? :rolleyes:

Meni je to najlepši zvok na svetu.

Nastane pa zaradi prebogate mešanice, izgoreva odvečni benzin.

Edina učinkovita rešitev je power commander ali neka podobna naprava.

Mogoce ce bi nastavil vplinjac al kako gre to pri temu motorjU?

Objavljeno

Vplinjač bom bolj težko nastavil, ker ga nima.

Samo ena rešitev očitno mora bit, če ostalim dela brez pokanja.

Objavljeno
Vplinjač bom bolj težko nastavil, ker ga nima.

Samo ena rešitev očitno mora bit, če ostalim dela brez pokanja.

jst mam roads italia pa pr 4 na mestu ne poka

bi te prašal eno drugo stvar..si mogoče dobil zraven homologacijski papir (daš lahko sliko gor) ko jst mam en papir pa je bl bogi nakazuje da je za sv-ja ..ga boš homologiral ?

Objavljeno

Nek papir sem dobil zraven. Itak ga imam namen homologirat, pa ti bom povedal, če bodo papirji ok.

Slike ti zdej ne morem dat gor, ker sem v službi, lahko pa popoldan, če boš rabu. Ker auspuh pa imaš ti?

A je možno, da poka zato, ker ne tesni dobro, ker sem en šrauf s katerim je auspuh prišraufan na cilinder odlomil? Pa če daš roko zraven, se čuti da malo

zrak uhaja ven. Najprej moram vijak ven dobit, pa auspuh fajn zašraufat, pa bom pol vidu če bo kej bolš.

Objavljeno

Sej se bo uneslo, ko se elektronika navadi na druge parametre. Bo pa še vedno pokalo občasno, predvsem, ko bo konkretno segret izpuh.

Tisti šrauf pa le zrihtaj. :slap:

Objavljeno

kolk stane homologacija akrapovica

Objavljeno
kolk stane homologacija akrapovica

tolk k leota al pa ostalih :P34€ sm dal jst lani

Objavljeno
Nastane pa zaradi prebogate mešanice, izgoreva odvečni benzin.

Večinoma se pojavi zaradi prerevne mešanice oz. presežka zraka. Ni logično, ampak tako je. Men zaradi prebogate še ni nazaj sekal, so pa drugi problemi.

A je možno, da poka zato, ker ne tesni dobro, ker sem en šrauf s katerim je auspuh prišraufan na cilinder odlomil? Pa če daš roko zraven, se čuti da malo

zrak uhaja ven. Najprej moram vijak ven dobit, pa auspuh fajn zašraufat, pa bom pol vidu če bo kej bolš.

To bi bilo skoraj sigurno. Če ven piha, ti tudi noter vleče zrak in potem poka.

Objavljeno
Večinoma se pojavi zaradi prerevne mešanice oz. presežka zraka. Ni logično, ampak tako je. Men zaradi prebogate še ni nazaj sekal, so pa drugi problemi.

To bi bilo skoraj sigurno. Če ven piha, ti tudi noter vleče zrak in potem poka.

Zna bit, da je to krivo, ja. Ko bo zrihtan pa sporočim.

Objavljeno
Večinoma se pojavi zaradi prerevne mešanice oz. presežka zraka. Ni logično, ampak tako je. Men zaradi prebogate še ni nazaj sekal, so pa drugi problemi.

To bi bilo skoraj sigurno. Če ven piha, ti tudi noter vleče zrak in potem poka.

Simosi se vidi, da ti malo teorije manjka.To nebi bilo skoraj sigurno,amak je sigurno saj, ko odvzameš plin in če izpušni sistem netesni potegne vztrajnost izpušnih plinov zasabo zunanji zrak in zato poka enako kot če je vergazer nastavljen na prerevno zmes tudi poka.Pri novejših sistemih pa je to pokanje šebolj pogosto, ker ko plin odvzameš in zaviraš z mašino se mašina vrti z več kot 1200 O/min in benzin računalnik popolnoma zapre zaradi boljšega zaviranja in manjše porabe goriva.Ko obrati padejo pod 1200 O/min (npr. stisneš sklopko)predno prešaltaš takrat računalnik hitro odpre benzin,da nebi mašina crknila zato ti motorji zelo radi pokajo.Meni poka kar precej brez dB kilerja z dB kiklerjem pa veliko manj-skoraj nič. :whistle:

Objavljeno
Večinoma se pojavi zaradi prerevne mešanice oz. presežka zraka. Ni logično, ampak tako je. Men zaradi prebogate še ni nazaj sekal, so pa drugi problemi.

keri so drugi problemi ?

meni tut seka pri odvzemu gasa

Objavljeno
Zna bit, da je to krivo, ja. Ko bo zrihtan pa sporočim.

Mirkaj pri vrtanju, da zvrtaš točno v sredini in najprej z svedrom vsaj 3,5 mm in nato z večjim ca 5,5mm. Nebi ti priporočal orodje z levim navojem kajti to se zelo rado zalomi in potem ti nobeden nebo mogel popravit.Namreč postoji orodje,ki se vstavi v vrtino(firkant) in se odvije, če pa slučajno spodrsne(firkant) obstaja še vedno možnist povrtat na 6,5 mm in nato nanovo vrežeš M 8 navoj ali v najslabšem slučaju vstaviš Helicol.

Ps: če pa boš zalomil sveder ali levi navoj ti noben nebo več mogel pomagati.Nevem pa zakaj to delaš sam če nimaš nikakršnega občutka za šraufanje, saj če že vidiš da negre bi matico malo segrel npr.z plinskim gorilcem pošprical z ve-dejem in bi se sigurno odvila. :hmm:

Objavljeno

če ti seka nazaj se moraš najprej prepričat, da sesalni in izpušni sistem popolnoma tesni, potem pa šele vplinjač nastavljaš, če ga imaš. Večinoma pomaga že da "leerlauf" vijak losaš za 0.25 do 0.5 obrata.

Objavljeno
če ti seka nazaj se moraš najprej prepričat, da sesalni in izpušni sistem popolnoma tesni, potem pa šele vplinjač nastavljaš, če ga imaš. Večinoma pomaga že da "leerlauf" vijak losaš za 0.25 do 0.5 obrata.

sesalni in izpušni sistem bi moral bit zatesnjen

pa nimam vplinjača sploh,

je pa preveč odprt auspuh

Objavljeno
Mirkaj pri vrtanju, da zvrtaš točno v sredini in najprej z svedrom vsaj 3,5 mm in nato z večjim ca 5,5mm. Nebi ti priporočal orodje z levim navojem kajti to se zelo rado zalomi in potem ti nobeden nebo mogel popravit.Namreč postoji orodje,ki se vstavi v vrtino(firkant) in se odvije, če pa slučajno spodrsne(firkant) obstaja še vedno možnist povrtat na 6,5 mm in nato nanovo vrežeš M 8 navoj ali v najslabšem slučaju vstaviš Helicol.

Ps: če pa boš zalomil sveder ali levi navoj ti noben nebo več mogel pomagati.Nevem pa zakaj to delaš sam če nimaš nikakršnega občutka za šraufanje, saj če že vidiš da negre bi matico malo segrel npr.z plinskim gorilcem pošprical z ve-dejem in bi se sigurno odvila. :hmm:

Sem probal sam dobit ven, pa je brez pravega orodja in delavnice (skoraj) nemogoče. Pol sem ga pa rajši peljal k Primcu, pa je on zrihtal! :worship:

Popoldne ga grem iskat, pa sporočim, če še poka.

Objavljeno

Zdej je OK, ne poka več. očitno je bil res to razlog.

Hvala vsem za pomoč.

Objavljeno

kaj bi bil tok dobr nekdo pa mi povedal kaj je že tista internetna stran kjer vse certifikate od akrapoviča lahko potegneš?? (Za vse motorje) Nekje sm vidu to pa ne najdm več

Objavljeno
kaj bi bil tok dobr nekdo pa mi povedal kaj je že tista internetna stran kjer vse certifikate od akrapoviča lahko potegneš?? (Za vse motorje) Nekje sm vidu to pa ne najdm več

http://www.jamparts.com

pa si poišči. LP

Objavljeno

če bi si omislil megaphone od akrapota za mojega horneta, bom meu težave a?

ka pravte?

lušna zadevca, cenovno kar dostopna, samo ta homologacija...čeprav še nisem mel nikdra težav z policaji ampak nikoli ne veš na koga naletiš...

mnenje?

Objavljeno

Če že mečeš denar za rore, kupi take da se dajo homologirat. Nikdar ne veš....

Objavljeno

ja to je res :)

veš za kaj cenovno primernega za tanovo hornetko?

Objavljeno

Definiraj "cenovno primerno" :P

Kak Leo al pa MIVV celo mogoče?! Ne vem...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Po nekaj prebranih straneh sem prišel do ugotovitve: če hočem vpisat Akrapota v homolomo kartonček,nimam pa potrdila od serviserja,ker sem ga pač našravfal sam,moram pelat moped v Lublano. V MB zahtevajo tisto potrdilo o vgradnji,ne?

Naj me kdo popravi,če se motim!

Homologirat se pa da samo v Lj in v Mb?

Objavljeno

Pejt do svojega serviserja, naj ti stisne štempl na TUV od akrapota. Tako je meni naredi Yogi, kjer sem ga kupil in ni bilo nobenih težav. Je pa res, da homologiral v LJ.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!