budacki Objavljeno Julij 27, 2009 Opozori Objavljeno Julij 27, 2009 To te moti? Meni je to najlepši zvok na svetu. Nastane pa zaradi prebogate mešanice, izgoreva odvečni benzin. Edina učinkovita rešitev je power commander ali neka podobna naprava. Mogoce ce bi nastavil vplinjac al kako gre to pri temu motorjU?
SV rider Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Vplinjač bom bolj težko nastavil, ker ga nima. Samo ena rešitev očitno mora bit, če ostalim dela brez pokanja.
brembo Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Vplinjač bom bolj težko nastavil, ker ga nima. Samo ena rešitev očitno mora bit, če ostalim dela brez pokanja. jst mam roads italia pa pr 4 na mestu ne poka bi te prašal eno drugo stvar..si mogoče dobil zraven homologacijski papir (daš lahko sliko gor) ko jst mam en papir pa je bl bogi nakazuje da je za sv-ja ..ga boš homologiral ?
SV rider Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Nek papir sem dobil zraven. Itak ga imam namen homologirat, pa ti bom povedal, če bodo papirji ok. Slike ti zdej ne morem dat gor, ker sem v službi, lahko pa popoldan, če boš rabu. Ker auspuh pa imaš ti? A je možno, da poka zato, ker ne tesni dobro, ker sem en šrauf s katerim je auspuh prišraufan na cilinder odlomil? Pa če daš roko zraven, se čuti da malo zrak uhaja ven. Najprej moram vijak ven dobit, pa auspuh fajn zašraufat, pa bom pol vidu če bo kej bolš.
bass Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Sej se bo uneslo, ko se elektronika navadi na druge parametre. Bo pa še vedno pokalo občasno, predvsem, ko bo konkretno segret izpuh. Tisti šrauf pa le zrihtaj. suntrace14 in biker77 1 1
snakeyes Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 kolk stane homologacija akrapovica
brembo Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 kolk stane homologacija akrapovica tolk k leota al pa ostalih 34€ sm dal jst lani
simonsi Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Nastane pa zaradi prebogate mešanice, izgoreva odvečni benzin. Večinoma se pojavi zaradi prerevne mešanice oz. presežka zraka. Ni logično, ampak tako je. Men zaradi prebogate še ni nazaj sekal, so pa drugi problemi. A je možno, da poka zato, ker ne tesni dobro, ker sem en šrauf s katerim je auspuh prišraufan na cilinder odlomil? Pa če daš roko zraven, se čuti da malo zrak uhaja ven. Najprej moram vijak ven dobit, pa auspuh fajn zašraufat, pa bom pol vidu če bo kej bolš. To bi bilo skoraj sigurno. Če ven piha, ti tudi noter vleče zrak in potem poka.
SV rider Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Večinoma se pojavi zaradi prerevne mešanice oz. presežka zraka. Ni logično, ampak tako je. Men zaradi prebogate še ni nazaj sekal, so pa drugi problemi. To bi bilo skoraj sigurno. Če ven piha, ti tudi noter vleče zrak in potem poka. Zna bit, da je to krivo, ja. Ko bo zrihtan pa sporočim.
Guest Brumer Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Večinoma se pojavi zaradi prerevne mešanice oz. presežka zraka. Ni logično, ampak tako je. Men zaradi prebogate še ni nazaj sekal, so pa drugi problemi. To bi bilo skoraj sigurno. Če ven piha, ti tudi noter vleče zrak in potem poka. Simosi se vidi, da ti malo teorije manjka.To nebi bilo skoraj sigurno,amak je sigurno saj, ko odvzameš plin in če izpušni sistem netesni potegne vztrajnost izpušnih plinov zasabo zunanji zrak in zato poka enako kot če je vergazer nastavljen na prerevno zmes tudi poka.Pri novejših sistemih pa je to pokanje šebolj pogosto, ker ko plin odvzameš in zaviraš z mašino se mašina vrti z več kot 1200 O/min in benzin računalnik popolnoma zapre zaradi boljšega zaviranja in manjše porabe goriva.Ko obrati padejo pod 1200 O/min (npr. stisneš sklopko)predno prešaltaš takrat računalnik hitro odpre benzin,da nebi mašina crknila zato ti motorji zelo radi pokajo.Meni poka kar precej brez dB kilerja z dB kiklerjem pa veliko manj-skoraj nič.
stuhec Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Večinoma se pojavi zaradi prerevne mešanice oz. presežka zraka. Ni logično, ampak tako je. Men zaradi prebogate še ni nazaj sekal, so pa drugi problemi. keri so drugi problemi ? meni tut seka pri odvzemu gasa
Guest Brumer Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 Zna bit, da je to krivo, ja. Ko bo zrihtan pa sporočim. Mirkaj pri vrtanju, da zvrtaš točno v sredini in najprej z svedrom vsaj 3,5 mm in nato z večjim ca 5,5mm. Nebi ti priporočal orodje z levim navojem kajti to se zelo rado zalomi in potem ti nobeden nebo mogel popravit.Namreč postoji orodje,ki se vstavi v vrtino(firkant) in se odvije, če pa slučajno spodrsne(firkant) obstaja še vedno možnist povrtat na 6,5 mm in nato nanovo vrežeš M 8 navoj ali v najslabšem slučaju vstaviš Helicol. Ps: če pa boš zalomil sveder ali levi navoj ti noben nebo več mogel pomagati.Nevem pa zakaj to delaš sam če nimaš nikakršnega občutka za šraufanje, saj če že vidiš da negre bi matico malo segrel npr.z plinskim gorilcem pošprical z ve-dejem in bi se sigurno odvila.
simonsi Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 če ti seka nazaj se moraš najprej prepričat, da sesalni in izpušni sistem popolnoma tesni, potem pa šele vplinjač nastavljaš, če ga imaš. Večinoma pomaga že da "leerlauf" vijak losaš za 0.25 do 0.5 obrata.
stuhec Objavljeno Julij 28, 2009 Opozori Objavljeno Julij 28, 2009 če ti seka nazaj se moraš najprej prepričat, da sesalni in izpušni sistem popolnoma tesni, potem pa šele vplinjač nastavljaš, če ga imaš. Večinoma pomaga že da "leerlauf" vijak losaš za 0.25 do 0.5 obrata. sesalni in izpušni sistem bi moral bit zatesnjen pa nimam vplinjača sploh, je pa preveč odprt auspuh
SV rider Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 Mirkaj pri vrtanju, da zvrtaš točno v sredini in najprej z svedrom vsaj 3,5 mm in nato z večjim ca 5,5mm. Nebi ti priporočal orodje z levim navojem kajti to se zelo rado zalomi in potem ti nobeden nebo mogel popravit.Namreč postoji orodje,ki se vstavi v vrtino(firkant) in se odvije, če pa slučajno spodrsne(firkant) obstaja še vedno možnist povrtat na 6,5 mm in nato nanovo vrežeš M 8 navoj ali v najslabšem slučaju vstaviš Helicol. Ps: če pa boš zalomil sveder ali levi navoj ti noben nebo več mogel pomagati.Nevem pa zakaj to delaš sam če nimaš nikakršnega občutka za šraufanje, saj če že vidiš da negre bi matico malo segrel npr.z plinskim gorilcem pošprical z ve-dejem in bi se sigurno odvila. Sem probal sam dobit ven, pa je brez pravega orodja in delavnice (skoraj) nemogoče. Pol sem ga pa rajši peljal k Primcu, pa je on zrihtal! Popoldne ga grem iskat, pa sporočim, če še poka.
SV rider Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 Zdej je OK, ne poka več. očitno je bil res to razlog. Hvala vsem za pomoč.
Racemaniak Objavljeno Avgust 1, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2009 kaj bi bil tok dobr nekdo pa mi povedal kaj je že tista internetna stran kjer vse certifikate od akrapoviča lahko potegneš?? (Za vse motorje) Nekje sm vidu to pa ne najdm več
TOM3 Objavljeno Avgust 1, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2009 kaj bi bil tok dobr nekdo pa mi povedal kaj je že tista internetna stran kjer vse certifikate od akrapoviča lahko potegneš?? (Za vse motorje) Nekje sm vidu to pa ne najdm več http://www.jamparts.com pa si poišči. LP
Racemaniak Objavljeno Avgust 1, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2009 http://www.jamparts.com pa si poišči. LP danke
Fr3nky Objavljeno Avgust 7, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2009 če bi si omislil megaphone od akrapota za mojega horneta, bom meu težave a? ka pravte? lušna zadevca, cenovno kar dostopna, samo ta homologacija...čeprav še nisem mel nikdra težav z policaji ampak nikoli ne veš na koga naletiš... mnenje?
Frips Objavljeno Avgust 7, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2009 Če že mečeš denar za rore, kupi take da se dajo homologirat. Nikdar ne veš....
Fr3nky Objavljeno Avgust 7, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2009 ja to je res veš za kaj cenovno primernega za tanovo hornetko?
Frips Objavljeno Avgust 7, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2009 Definiraj "cenovno primerno" Kak Leo al pa MIVV celo mogoče?! Ne vem...
halls Objavljeno Avgust 16, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2009 Po nekaj prebranih straneh sem prišel do ugotovitve: če hočem vpisat Akrapota v homolomo kartonček,nimam pa potrdila od serviserja,ker sem ga pač našravfal sam,moram pelat moped v Lublano. V MB zahtevajo tisto potrdilo o vgradnji,ne? Naj me kdo popravi,če se motim! Homologirat se pa da samo v Lj in v Mb?
Frips Objavljeno Avgust 18, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2009 Pejt do svojega serviserja, naj ti stisne štempl na TUV od akrapota. Tako je meni naredi Yogi, kjer sem ga kupil in ni bilo nobenih težav. Je pa res, da homologiral v LJ.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se