BenX Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 hvala obema. niti ne gre za nakup. bol sem zainteresiran da bi moje ko so zdaj gori zamenjal za originalne. če je seveda kdo zainteresiran in so originali v dobrem stanju. ti ko jih mam so športni in se jih ne da homologirati. akrapovič SP ali nekaj podobnega. so zakon ampak nočem reskirat, ker bo motor na cesti in ne na dirkališču. če ne pa bom kupil komplet nove (mass). naslednji teden naročim in fertik cirkusov. sem tudi vprašal na rti glede homologacije teh ko jih mam zdaj in je situacija takšna. dejansko se jih da homologirati, ni (večjega) problema. ampak... samo to da izmerijo če so preglasni stane čez 400€!!! pol pa še plini in kaj te vem kaj vse. niso normalni. prvi mail: Spoštovani Se opravičujem za zamudo. Če bo izpušni sistem po predelaviznotraj zakonsko določenih meja je mogoče izdati ustrezne dokumente. Cena izvedbe preiskusa zaposamično odobritev ( velja samo za ta motor s to VIN oznako) je 420 EUR + DDV. lep pozdrav RTI-preskusni laboratorij drugi mail ko me je skoraj vrglo in sem vprašal če je to res: Odgovori na vaša vprašanja: 1) V mojem prvem mailu, je bilo govora samo o meritvi hrupa, kot jepredvidena po TSV 312 del 9 priloga III točka 3.5.2. 2) Pri posamični poenostavljeni meritvi velja, da rezultat velja samoza preskušan vzorec. To pomeni, da bo izpuh lahko samo na vašem motorju in niprenosljiv na drug motor. 3) Izpuh mora biti označen, tako da je možna identifikacija,kot to zahteva TSV 312- del 9 priloga VI. 4) Cena velja samo za izvedbo meritve hrupa po TSV 312 del 9priloga III točka 3.5.2 v preskusnem laboratoriju RTI-RPL. Ceno jepotrebno plačati v vsakem primeru ne glede na to ali je preskus uspešen ali ne.Preskusni laboratorij izda tehnično poročilo o meritvi hrupa, ki je ena odpodlog za vpis predelave vašega motorja v zato pooblaščeniorganizaciji. Strošek takšnega vpisa v oddelku RTI-RKP, ki je pooblaščena organizacija je 29 EUR + DDV. Če imate izjavo oustreznosti (mali homologacijski kartonček) je potrebno doplačati še 8,35 EUR +DDV za potrdilo o skladnosti (veliki homologacijski kartonček) 5) Tehnična specifikacija TSV 312 del 9 v prilogi III točka 3 zahteva pri tipski odobritvi še preverjanje zmogljivostivozila (točka 3.5.3- merjenje krivulje moči motorja) in emisijeonesnaževal iz motorja (točka 3.5.5 – izvedba preskusa po TSV 312 del 5Tip I in tip II). Teh meritev v takem obsegu v preskusnem laboratorijuRTI ne moremo opraviti. Na DRSC preverjam možnost izvajanja določenihpoenostavljenih preskusov pri posamični odobritvi. no, tu mi tip pojasni da je cena 420€ + DDV samo za prvo točko, sledijo še ostale... ...če seveda prav razumem...
motorist1 Objavljeno Marec 8, 2010 Opozori Objavljeno Marec 8, 2010 Imam eno vprašanje glede homologacije izpuha. Imam yamaho DT125X, ki je bila kupljena v Italiji, kjer je bil vgrajen gianelli. Jaz sem sedaj 3-ji lastnik, lastnik pred mano ga je pripeljal iz Italije, in ga homologiav v kopru. Imam račun od homologacije (malo manj kot 100€) in homologacijski kartonček oz. potrdilo o skladnosti, vendar notri pod rubriko opis predelave vozila nič ne piše. Bom imel letos težave pri tehničnem pregledu? Hvala.
SV rider Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Eno vprašanje. Katera izmed TEHpast bi bila primerna za zatesnitev izpuha na spojih? Verjetno so vse Ok, ampak me vseeno zanima. Lahko mi pa tud predlagate, kje se da dobit kaj podobnega pri nas.
Jure Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Zaviješ v prvo avtotrgovino in rečeš, da rabiš tesnilno maso za izpuh. Stane par €..
SV rider Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 Maš prav, nisem niti gledal pri nas. Sem naročil TOLE. Pomoje bo ok.
motorist1 Objavljeno Marec 9, 2010 Opozori Objavljeno Marec 9, 2010 No, da še tukaj vprašam. Imam vprašanje glede homologacije izpuha. Imam yamaho DT125X, ki je bila kupljena v Italiji, kjer je bil vgrajen gianelli. Jaz sem sedaj 3-ji lastnik, lastnik pred mano ga je pripeljal iz Italije, in ga homologiav v kopru. Imam račun od homologacije (malo manj kot 100€) in homologacijski kartonček oz. potrdilo o skladnosti, vendar notri pod rubriko opis predelave vozila nič ne piše. Bom imel letos težave pri tehničnem pregledu? Hvala.
kreksimon Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 Še tlele bom vprašal Sem že spraševal kako je s smerokazi?! Ali Ni potrebno nobenih papirjev za homologacijo, važno da je oznaka E11 na smerokazu?! Ali kako? Pošlješ vlogo za homologacijo smerokazov na LPP in dobiš datum in to je to?! Hvala Prevtzer in trojan69 1 1
XTR Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Je kdo slučajno opravljal homologacijo na LPP-ju letos (vpis dodatne opreme)? Zanima me če se še vedno tako dolgo čaka na homologacijski kartonček (3 tedne)? V Avto Krka (Novo mesto) pravijo da se bo dalo pri njih homologirat dodatno opremo šele čez kak mesec.
shark90 Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Je kdo slučajno opravljal homologacijo na LPP-ju letos (vpis dodatne opreme)? Zanima me če se še vedno tako dolgo čaka na homologacijski kartonček (3 tedne)? V Avto Krka (Novo mesto) pravijo da se bo dalo pri njih homologirat dodatno opremo šele čez kak mesec. V torek homologiral avspuh v MB-ju RTI homologacija me je čakala čez 2h... nevem pa zakaj sem moral sploh na pregled ker tak ni vedo kaj naj gleda oz 5x je sliko pa je to to.... tak da če tudi nebi mel noter db killer-a mnda nebi opazo
Fireman Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Je kdo slučajno opravljal homologacijo na LPP-ju letos (vpis dodatne opreme)? Zanima me če se še vedno tako dolgo čaka na homologacijski kartonček (3 tedne)? V Avto Krka (Novo mesto) pravijo da se bo dalo pri njih homologirat dodatno opremo šele čez kak mesec. Pred enim mesecem opravil homologacijo, za uvožen motor, na LPP. Karton dobil naslednji dan. Res pa je, da je bila vsa oprema original.
aselak Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 pred kratkim sem homoligiral izpuh za moj motor. Sedaj pa me zanima kaj moras imeti s seboj, ko te ustavi policaj? Ali hoče videti homoligacijo ali je dovolj potrdilo o ustreznosti, ki mi ga je zraven homo kartončka poslal lpp. Sprašujem pa zato, ker homoligacijskega kartona nimam kam dati ker je prevelik, potrdilo je pa A4 list ki ga lahko zložim. Hvala že vnaprej.
biker77 Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 pred kratkim sem homoligiral izpuh za moj motor. Sedaj pa me zanima kaj moras imeti s seboj, ko te ustavi policaj? Ali hoče videti homoligacijo ali je dovolj potrdilo o ustreznosti, ki mi ga je zraven homo kartončka poslal lpp. Sprašujem pa zato, ker homoligacijskega kartona nimam kam dati ker je prevelik, potrdilo je pa A4 list ki ga lahko zložim. Hvala že vnaprej. homologacijo skopiraj in jo lepo zložiš v prometno.
motofil Objavljeno April 2, 2010 Opozori Objavljeno April 2, 2010 -mene pa nekaj zanima,imam homol. kartonček,ampak v njem ni nič o izpuhu,torej,kako bom dokazoval,da je izpuh na motorju originalen? -saj izpuh ima številke,ampak ne v org. homol. kartončku,po tej logiki lahko imam kakšen drug izpuh s vgraviranimi enakimi številkami,ali ne?
k0ci Objavljeno April 2, 2010 Opozori Objavljeno April 2, 2010 saj originalne stvari ne rabiš dokazovat da je za tvoj motor oz. homologirat, ker te stvari so že homologirane v tovarni, drugače bi moral imeti tudi originalne žmigavce vpisane, pa luči ravno tako......in ja, lahko imaš neoriginal izpuh z pravimi številkami gor kot originalen izpuh, samo glej da ni preglasen
Sky Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 kokr sm jst bral te zadeve me zanima sledeče... nekateri pravijo da če daš na motor celega akrapota da ni tolk drugačen zvok od tovarniške, če ima tisto zadevo noter (db killer al kaj??), vem da veliko ljudi da tisto zadevo ven in zato je preglasen... vem da se veliko ljudi vozi z nehomologiranim izpuhom pa jih kdaj policija tut spusti brez kazni... se je mogoče kdo "zmenil" (tam kjer ti merijo in dajo homologacijo), da ti homologirajo tudi izpuh ki se ne sme homologirat oz. ni narejen za cesto??? sem slišal nekaj govoric pa me zanima če je tega kaj res?? Hvala za odgovore. LP
Racemaniak Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 res je. Izpuh akrapovič (komplet ali samo lonci, zvok se zelo malo spremeni med kompletom) je ko ga namontiraš samo malo bolj glasen od originalov (če je Db killer notr), in zato vsi db kilerje dajo ven, ker pač ni fore menjat ror, za isti učinek. Tisto je pa pol " preglasno", čeprav osebno se mi zdi da so ti "preglasni" kvečjemu doma prevrtani rori, ali pa razni mini loudspekerji akrapovič al pa kak leovince gp tudi kazni za nehomologirane rore pišejo policaji, tako kot za vsako drugo nehomologirano zadevo. Če kupiš street legal akrapoviča dobiš zravn tudi certifikat, katero lahko homologiraš. Če kupiš street illegal certifikata ni, kot tudi ne db killerja in zadeve ne morš homologirat. Homologira se v ljubljani na LPP ju ali v Kopru. Tukaj čez z street illegal rorom čez ne prideš. Res pa je da tudi če imaš legalni avspuh, ter homologiranga in se peljše brez db killerjev imaš lahko probleme s policaji, saj homologacija velja za izpuh z db killerji, je pa vseeno bolše homologacija pa vožnja brez db killerjev kot nič
a79 Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 kokr sm jst bral te zadeve me zanima sledeče... nekateri pravijo da če daš na motor celega akrapota da ni tolk drugačen zvok od tovarniške, če ima tisto zadevo noter (db killer al kaj??), vem da veliko ljudi da tisto zadevo ven in zato je preglasen... vem da se veliko ljudi vozi z nehomologiranim izpuhom pa jih kdaj policija tut spusti brez kazni... se je mogoče kdo "zmenil" (tam kjer ti merijo in dajo homologacijo), da ti homologirajo tudi izpuh ki se ne sme homologirat oz. ni narejen za cesto??? sem slišal nekaj govoric pa me zanima če je tega kaj res?? Hvala za odgovore. LP V cem je sploh fora zamenjanih izpuhov?? Glas, izgled, moc??? No, o teh govoricah... NE VERJAMEM in ti svetujem, da ne probavas.. roko, Noiser69 in xyznanixyz 3
Noiser69 Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 V cem je sploh fora zamenjanih izpuhov?? Glas, izgled, moc??? No, o teh govoricah... NE VERJAMEM in ti svetujem, da ne probavas.. Predvsem moč in pa teža, namreč aftermarket auspuhi so lažji od originalov pa še vlk na moči pridobiš, polega tega pa še na izgledu in zvoku. Prevtzer in simonsi 1 1
LooLekSLO Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 Predvsem zvok. Dobro teža tudi, moč je že bolj tako tako...ni neke velike razlike. Prevtzer 1
Frips Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 pa še vlk na moči pridobiš, Ah dj dj....:closedeyes: @Sky: Ror lahko uradno homologiraš edino, če ima vse papirje in pika. Merijo pa nič...še številk se mu včasih ne da pogledat. Lopovi! roko 1
BenX Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 Ah dj dj....:closedeyes: @Sky: Ror lahko uradno homologiraš edino, če ima vse papirje in pika. Merijo pa nič...še številk se mu včasih ne da pogledat. Lopovi! ni res. vsak ror lahko homologiraš. ...če izpolnjuje določene pogoje seveda. ne rabiš nobenih papirov. ampak... v tem primeru bodo pooblaščeni ljudje (tam kjer opravljaš homologacijo) izvedeli določene laboratorijske meritve. tako oni temu pravijo. ena izmed teh je recimo meritev hrupa. no, že samo "laboratorijska" meriteh hrupa te bo stala 400€! predpostavljam, da obstaja še kakšna meritev ampak po tej informaciji me stvar ni več zanimala.
Frips Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 Teoretično je tako kot si napisal. Praktično ni pa to niti blizu
SharpNinja Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 V cem je sploh fora zamenjanih izpuhov?? Glas, izgled, moc??? No, o teh govoricah... NE VERJAMEM in ti svetujem, da ne probavas.. No jz osebno sem ga v prvi vrsti zato, ker sem na original roru, ki je hajcal u iber, skurila dva ruzaka (naramnice) in še kako stvar, k se je po nesreči za sekundico znašla preveč blizu :surrender:......kot drugo zaradi videza, ker je glede na ves karbon na motorju pač lepše za videt karbonski auspuh .......zarad glasu niti ne tolk, ker ima z dB killerji not čist glih zvok kt original, že to zadost bobni :grim Frips 1
Sky Objavljeno April 4, 2010 Opozori Objavljeno April 4, 2010 V cem je sploh fora zamenjanih izpuhov?? Glas, izgled, moc??? No, o teh govoricah... NE VERJAMEM in ti svetujem, da ne probavas.. izgled ter teža me niti ne privlači tisto preveč glasno ampak jbga živimo v taki bedni državi :S
zverca Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 eno vprašanje:če ima vse papirje(izpuh),zakaj ga je treba še vpisat v kartonček? papirje originalne daš v žep in to je to, ali se pač motim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se