motofil Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 -a tako -kaj pa obrazec 703,vloga za posamično odobritev pregledanega vozila,to si kar tam izpolnil? -kaj si lahko sprintam obrazce doma pa prinesem na RTI?
TheMan Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 obrazec 703 pa ne rabiš če imaš homologirat avspuh no, vsaj jaz ga nisem imel jaz sem izpolnil in sprintal samo obrazec 763 lp
rdeci_vragec Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 Prejšni teden ko je bilo lepo vreme sem rekel, bom se jaz kar zapeljal na LPP pa bom videl kaj bo, eni govorijo, da se moreš najavit, drugi, da greš samo gor itd. Sam od sebe sploh nisem vedel, kaj naj še verjamem, zato sem rekel, da provam na lastni koži. Prišel gor, prijazen gospod za vitrino mi je dal list, da sem ga izpolnil, potreboval je vse papirje, homologacijo in papirje od izpuha. Nakar sem plačal 31€ in po navodilih odpeljal pred garaže kjer opravljajo tehnični pregled. Fantina in še en tipson z kozjo bradico, sta me poklicala, naj pripeljem notri motor. Pogledal je cifre in z vseh možnih kotih poslikal izpuh. REkel, mi je da bo homolacijski kartonček prišel po enem tednu in res, danes me je čakal doma . Vprašal sem ga kako to, da nekateri govorijo, da cele mesece čakajo nanj (spet te govorice) je rekel, da to ni res, le v primerih ko se najdejo primerki, ki se hočejo na vsak način prešvercat naokoli in vsak teden druge papirje pošiljajo. V vednost, izpuh sem menjal sam, tako da ni potrebno nobenega potrdila o vgradnji... Pa srečno vsem!! :worship: Jst sem imel identične izkušnje! Brez problemov in tudi nisem rabil potrdila o vgradnji. Nisem 100% ampak na spletni strani sem zasledil 2 tarifi. 19€ samo vpis in 31€ vpis in strokovni pregled. No, vsaj tako sem jst razumel in sklepal, da če imaš potrdilo o strokovni vgradnji plačaš le vpis, v nasprotnem primeru pa nekoliko več, ker ti strokovna oseba pregleda. Lahko pa da sem narobe razumel. Jst sem bil brez potrdila o vgradnji in plačal 31€. O potrdilu me niso niti vprašali. Če je kdo imel potrdilo o vgradnji ob homologaciji in ga je uporabu, naj pove ali je to res ali ne. >>> cenik je tule <<< Spremembe na vozilih Pregled vgradnje dodatne opreme na osebno vozilo (platišča, spojlerji, izpušni lonec - ena predelava).....31,00 € Posamična odobritev dodelanega tovornega vozila z NDM do 3500 kg na II. stopnji.....96,00 € Evidentiranje vgradnje odobrenega dela na vozilo (vpis enega dela v potrdilo SA, SB).....19,00 € Duplikati dokumentov Izdaja duplikata potrdila o skladnosti (SB) oz. izjave o ustreznosti (B)36,00 €
LooLekSLO Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 Nisem 100% ampak na spletni strani sem zasledil 2 tarifi. 19€ samo vpis in 31€ vpis in strokovni pregled. No, vsaj tako sem jst razumel in sklepal, da če imaš potrdilo o strokovni vgradnji plačaš le vpis, v nasprotnem primeru pa nekoliko več, ker ti strokovna oseba pregleda. Lahko pa da sem narobe razumel. Jst sem bil brez potrdila o vgradnji in plačal 31€. O potrdilu me niso niti vprašali. Če je kdo imel potrdilo o vgradnji ob homologaciji in ga je uporabu, naj pove ali je to res ali ne. Jaz sem imel potrdilo in sem plačal enako kot ti. Brez potrdila ni šlo (RTI MB)! suntrace14 1
carmagedon Objavljeno Maj 5, 2010 Opozori Objavljeno Maj 5, 2010 ugotovili smo že, da s tem potrdilom o strokovni vgradnji tečnarijo samo na RTI v MB.
motofil Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 -včeraj sem na šalterju RTI MB urejal papirje za homologacijo brez motorja -naročil sem se v ponedeljek,ker ta teden pogosto dežuje,saj drugač ni taka gužva -izpolnil sem samo obrazec 763,prej me je vprašal,če sem sam vgradil,malo se je čudil da vse skup drži samo eden šrauf,potem pa rekel naj spodaj nič ne pišem kdo je vgradil,ampak samo datum in podpis -okvirno me bo stalo okrog 35 evrov+10 evrov za nov kartonček,saj še imam starega manjšega
carmagedon Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 @motofil, zanima me kako si se "prijavil" ? (s kakšnim obrazcem?)
motofil Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 -pa sej sem povedal,z obrazcem 763 (teh. poročilo o predelavi vozila),ki sem ga tam dobil in izpolnil -zraven sem še priložil prometno,star homo.kartonček,MASS certifikat,vse so si fotokopirali,razen certifikata,tega so mi vzeli,saj bom izpuh imel vpisan v kartonček (plahto),potem sem si izbral datum in uro in,to je to :naughty:
carmagedon Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 no se opravičujem, predvideval sem da je tudi za samo prijavo potreben nek obrazec, vsaj tako je bilo pred par leti, ko sem nazadnje bil na RTI in sem moral izpolnjevat cel kup obrazcev. ker ta obrazec 763 ni namenjen prijavi, ampak je samo tehnično poročilo o predelavi, ki bi ga naj izpolnil serviser. je ps res da so gor vsi podatki, ki jih verjetno zanimajo (motor, lastnik..) hvala, LP
carmagedon Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 aja še to, s kakšno pravico pa si kar vzamejo certifikat, mar ni dovolj da si ga skopira tam. in če se odločim kdaj prodati avspuh ga kupec "ne more legalizirat", ker je orig. certifikat ostal na RTI :glare: . poleg tega bom imel probleme s policisti v drugih državah, kjer jih tisti zaznamek v naši homologaciji bolj malo zanima. pa kaj glih Slovenija mora bit tak butasta država
motofil Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 -hm,to je res malo čudno,mogoče nam MASS lahko izda nov certifikat,saj gre za preverjeno zadevo
HyperJack Objavljeno Maj 6, 2010 Opozori Objavljeno Maj 6, 2010 Nikakor ti ne sme vzeti certifikata, le tega lahko samo sprinta in označi kot vse ostale uradne dokumente. Počakaj še malo, mogoče ga dobiš ob homologacijskem kartonču zdraven. Ker če hočeš prodat izpuh posebaj nimaš kaj če ni papirjev. lp
Thor Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 Jao, kaj se spomnejo tile Američani: http://www.twobros.com/Exhaust/Elite/index.htm Beri opise posameznih serij Ja, ja, šminka se dobro prodaja. Ne rečem, da ne bi pasal na kakšnem šovbajku.
motofil Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Nikakor ti ne sme vzeti certifikata, le tega lahko samo sprinta in označi kot vse ostale uradne dokumente. Počakaj še malo, mogoče ga dobiš ob homologacijskem kartonču zdraven. Ker če hočeš prodat izpuh posebaj nimaš kaj če ni papirjev. lp -certifikata ne dajo nazaj,nov kupec ,oziroma lastnik, lahko pri njih preveri skladnost z svojim motorjem,kar koli to pomeni
Jure Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Obstaja čisto preprosta rešitev.. Glede na to, da so itak certifikati lahko sprintani, skopirani, itd, predno pelješ motor na homologacijo, pač skopiraš certifikat in imaš en izvod zase. forexfan, hilton in Asriel 2 1
glažar Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Obstaja čisto preprosta rešitev.. Glede na to, da so itak certifikati lahko sprintani, skopirani, itd, predno pelješ motor na homologacijo, pač skopiraš certifikat in imaš en izvod zase. Certifikat ti ne sme vzeti ker ko prodajaš auspuhe moraš dati certifikat poleg.V torek homologiral akrapoviča na svojem motorju certifikat sem fotokopiral in mu dal fotokopijo je bil zadovoljen tudi s tem.plačal 36 euov.
aselak Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 na lpp so mi originalen certifikat sami sprintali, ter mi ga tudi vrnili. plačal sem 31e,lp
rdeci_vragec Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 na lpp so mi originalen certifikat sami sprintali, ter mi ga tudi vrnili. plačal sem 31e,lp Tudi meni so na lpp samo fotokopirali in certifikat vrnili , kar se mi zdi edino razumno, kaj jim pa rabi original? Sej zato plačamo strokovno osebo, ki pregleda in odobri, sicer bi lahko to mirno naredili na upravni enoti za 1€ (kolikor je vredno overovitev pogodbe, za primer ). :evilgrin:
Jure Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 (popravljeno) Pa v čem je sploh problem? Kot sem že napisal, certifikat sploh ni treba da je original. Nekateri proizvajalci, npr BOS, certifikatov sploh ne priložijo. Ampak si ga doma sprintaš iz pdf fajla v njihovi bazi na internetu. Za homologirat ne rabiš original certifikata. Certifikat lahko dobiš ne miljon mestih na internetu, lahko si ga skopiraš od koelga, lahko greš k prodajalcu, ki prodaja take izpuhe, pa ti ga pač da za tvoj tip motorja, itd.. Važno je, samo da je certifikat pravi, torej da številke štimajo in da je gor naveden tvoj motor. Jaz sem homologiral že kar nekaj stvari na avtu in motorju. Nikoli, poudarjam nikoli nisem imel kakšnega posebnega certifikata, kjer bi bil kakšen original štempel in podpis. Vedno je bil že "original" certifikat fotokopija. Verjamem, da pri določenih artiklih dobiš tudi dejanski original, ampak sploh ni potreben. Ko sem pri Španu nabavil nove OZ feltne za avto so mi tudi dali za "original" certifikat enostavno črtnobelo fotokopijo, ki se jo da dobit na internetu. Zato sploh ne vem kaj se sekirate okol tega certifikata. Tut če ga vzamejo je to najmanjši problem. Pač si ga predno greš tja skopiraš, oziroma tudi če ga ne, ga pač sprintaš z interneta, ko ga naslednjič rabiš Popravljeno Maj 13, 2010. Popravil Jure xyznanixyz, forexfan, Asriel in 3 others 4 2
HyperJack Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Zato sploh ne vem kaj se sekirate okol tega certifikata. Tut če ga vzamejo je to najmanjši problem. Pač si ga predno greš tja skopiraš, oziroma tudi če ga ne, ga pač sprintaš z interneta, ko ga naslednjič rabiš Ne sej vse lepo in prav, ampak je vseeno lepo imet original , nikoli neveš kako ga boš potreboval. BenX 1
motofil Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 -meni ga na RTI niso hoteli vrnit,fotokopija mi ne pomaga,ker je org. zelene barve -zdaj ga itak ne rabim,ko bom prodajal motor,bom kontaktiral uvoznika
Jure Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 -meni ga na RTI niso hoteli vrnit,fotokopija mi ne pomaga,ker je org. zelene barve -zdaj ga itak ne rabim,ko bom prodajal motor,bom kontaktiral uvoznika Pa saj to razlagam, da ni treba imet originala za naredit homologacijo. Vsaj na LPP ne, za katerokoli predelavo. Tudi če je original certifikat zelen, se da z belo fotokopijo homologirat Ali pa poskeniraš pa sprintaš, če ti je všeč zelena. Važno je samo, da je razvidno, da se številke ujemajo in da je izpuh za tvoj tip motocikla. Razen če na RTI kej komplicirajo zaradi tega, sam ne verjamem, ker doskrat že ob nakupu nekega aftermarket dela dobiš kar original certifikat v obliki "fotokopije". xyznanixyz, hilton, Asriel in 1 other 2 2
LooLekSLO Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Jaz sem delal na RTI-ju, pa sem jim predložil samo fotokopijo! Vse OK. Kor13 1
domina Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 (popravljeno) aja še to, s kakšno pravico pa si kar vzamejo certifikat, mar ni dovolj da si ga skopira tam. in če se odločim kdaj prodati avspuh ga kupec "ne more legalizirat", ker je orig. certifikat ostal na RTI :glare: . poleg tega bom imel probleme s policisti v drugih državah, kjer jih tisti zaznamek v naši homologaciji bolj malo zanima. pa kaj glih Slovenija mora bit tak butasta država -certifikata ne dajo nazaj,nov kupec ,oziroma lastnik, lahko pri njih preveri skladnost z svojim motorjem,kar koli to pomeni Ne sej vse lepo in prav, ampak je vseeno lepo imet original , nikoli neveš kako ga boš potreboval. -meni ga na RTI niso hoteli vrnit,fotokopija mi ne pomaga,ker je org. zelene barve -zdaj ga itak ne rabim,ko bom prodajal motor,bom kontaktiral uvoznika Vidim, da imate probleme, ker vam pri homologaciji včasih ne vračajo originala... kar me zelo čudi... :blink: ne vem na kakšni podlagi si dovolijo obdržat originale. No kakorkoli... v izogib temu problemu bi mogoče bila še najbolj elegantna rešitev, da greste do notarja, da vam naredi overjeno kopijo certifikata (potrjuje istovetnost originala listine in ima enako pravno veljavo kot original) in potem to kopijo predložite obrazcu. V kolikor bodo to overjeno kopijo obrdžali, vam doma še vedno ostane original. Mogoče še to... glede na to, da je na motorju precej nerodno vozit sabo cel kup originalnih dokumentov in da se še posebej rado (po možnosti takrat ko je najmanj treba) kje kaj izgubi, naj vem povem kako nekateri motoristi rešujejo ta problem. Glede na to, da si, potem ko uspešno homologiraš izpuh, dolžan s sabo vozit potrdilo o skladnosti vozila in da imaš v primeru, da to izgubiš cel kup problemov in nepotrebnih stroškov (saj moraš zaprosit za izdajo dvojnika in tako naprej), se mi zdi, da ni neumno, da si ravno za to potrdilo o skladnosti vozila (aka. homologacijo) naredite overjen prepis in potem ta prepis vozite s sabo namesto originalne listine. Tak overjen prepis dokumenta ima potem vso pravno veljavo tako v sloveniji kot tudi v tujini (npr. če vas slučajno kje na Golici ustavijo modri angeli in se 'spotaknejo' ob vaš izpuh). Samo informativno, če bi koga to zanimalo, da si tako uredi dokumente - overjen prepis originala listine stane po notarski tarifi 2,40 EUR na stran, kar ni tak strošek (še posebno ne, če te dokumente res izgubite)... ps: če pridete k pravem notarju pa poveste, da domino poznate, bi se dalo za motoriste kar konkreten popust dobit... :evilgrin: saj veste... vsaj tam kjer lahko, je prav da motoristi skupaj držimo Popravljeno Maj 15, 2010. Popravil domina hilton, damjanus, Shogun in 3 others 3 3
motofil Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 -domina,ali je mozno tako urediti tudi prometno od avta,ker moja je vedno v avtu,kar ni dobro (kasko...),ampak ne morem si jo stalno podajat z zeno,prej ko slej pozabis pri kom je?!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se