Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

-a tako

-kaj pa obrazec 703,vloga za posamično odobritev pregledanega vozila,to si kar tam izpolnil?

-kaj si lahko sprintam obrazce doma pa prinesem na RTI?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obrazec 703 pa ne rabiš če imaš homologirat avspuh ;) no, vsaj jaz ga nisem imel :whistle:

jaz sem izpolnil in sprintal samo obrazec 763

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejšni teden ko je bilo lepo vreme sem rekel, bom se jaz kar zapeljal na LPP pa bom videl kaj bo, eni govorijo, da se moreš najavit, drugi, da greš samo gor itd. Sam od sebe sploh nisem vedel, kaj naj še verjamem, zato sem rekel, da provam na lastni koži.

Prišel gor, prijazen gospod za vitrino mi je dal list, da sem ga izpolnil, potreboval je vse papirje, homologacijo in papirje od izpuha. Nakar sem plačal 31€ in po navodilih odpeljal pred garaže kjer opravljajo tehnični pregled. Fantina in še en tipson z kozjo bradico, sta me poklicala, naj pripeljem notri motor. Pogledal je cifre in z vseh možnih kotih poslikal izpuh.

REkel, mi je da bo homolacijski kartonček prišel po enem tednu in res, danes me je čakal doma :).

Vprašal sem ga kako to, da nekateri govorijo, da cele mesece čakajo nanj (spet te govorice) je rekel, da to ni res, le v primerih ko se najdejo primerki, ki se hočejo na vsak način prešvercat naokoli in vsak teden druge papirje pošiljajo.

V vednost, izpuh sem menjal sam, tako da ni potrebno nobenega potrdila o vgradnji...

Pa srečno vsem!!

:worship: :worship:

Jst sem imel identične izkušnje! Brez problemov in tudi nisem rabil potrdila o vgradnji.

Nisem 100% ampak na spletni strani sem zasledil 2 tarifi. 19€ samo vpis in 31€ vpis in strokovni pregled. No, vsaj tako sem jst razumel in sklepal, da če imaš potrdilo o strokovni vgradnji plačaš le vpis, v nasprotnem primeru pa nekoliko več, ker ti strokovna oseba pregleda. Lahko pa da sem narobe razumel. Jst sem bil brez potrdila o vgradnji in plačal 31€. O potrdilu me niso niti vprašali. Če je kdo imel potrdilo o vgradnji ob homologaciji in ga je uporabu, naj pove ali je to res ali ne. :hmm:

>>> cenik je tule <<<

Spremembe na vozilih

Pregled vgradnje dodatne opreme na osebno vozilo (platišča, spojlerji, izpušni lonec - ena predelava).....31,00 €

Posamična odobritev dodelanega tovornega vozila z NDM do 3500 kg na II. stopnji.....96,00 €

Evidentiranje vgradnje odobrenega dela na vozilo (vpis enega dela v potrdilo SA, SB).....19,00 €

Duplikati dokumentov

Izdaja duplikata potrdila o skladnosti (SB) oz. izjave o ustreznosti (B)36,00 €

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem 100% ampak na spletni strani sem zasledil 2 tarifi. 19€ samo vpis in 31€ vpis in strokovni pregled. No, vsaj tako sem jst razumel in sklepal, da če imaš potrdilo o strokovni vgradnji plačaš le vpis, v nasprotnem primeru pa nekoliko več, ker ti strokovna oseba pregleda. Lahko pa da sem narobe razumel. Jst sem bil brez potrdila o vgradnji in plačal 31€. O potrdilu me niso niti vprašali. Če je kdo imel potrdilo o vgradnji ob homologaciji in ga je uporabu, naj pove ali je to res ali ne. :hmm:

Jaz sem imel potrdilo in sem plačal enako kot ti. Brez potrdila ni šlo (RTI MB)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ugotovili smo že, da s tem potrdilom o strokovni vgradnji tečnarijo samo na RTI v MB. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-včeraj sem na šalterju RTI MB urejal papirje za homologacijo brez motorja

-naročil sem se v ponedeljek,ker ta teden pogosto dežuje,saj drugač ni taka gužva

-izpolnil sem samo obrazec 763,prej me je vprašal,če sem sam vgradil,malo se je čudil da vse skup drži samo eden šrauf,potem pa rekel naj spodaj nič ne pišem kdo je vgradil,ampak samo datum in podpis

-okvirno me bo stalo okrog 35 evrov+10 evrov za nov kartonček,saj še imam starega manjšega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-pa sej sem povedal,z obrazcem 763 (teh. poročilo o predelavi vozila),ki sem ga tam dobil in izpolnil

-zraven sem še priložil prometno,star homo.kartonček,MASS certifikat,vse so si fotokopirali,razen certifikata,tega so mi vzeli,saj bom izpuh imel vpisan v kartonček (plahto),potem sem si izbral datum in uro in,to je to :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no se opravičujem, predvideval sem da je tudi za samo prijavo potreben nek obrazec, vsaj tako je bilo pred par leti, ko sem nazadnje bil na RTI in sem moral izpolnjevat cel kup obrazcev. ker ta obrazec 763 ni namenjen prijavi, ampak je samo tehnično poročilo o predelavi, ki bi ga naj izpolnil serviser. je ps res da so gor vsi podatki, ki jih verjetno zanimajo (motor, lastnik..)

hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja še to, s kakšno pravico pa si kar vzamejo certifikat, mar ni dovolj da si ga skopira tam. in če se odločim kdaj prodati avspuh ga kupec "ne more legalizirat", ker je orig. certifikat ostal na RTI :glare: . poleg tega bom imel probleme s policisti v drugih državah, kjer jih tisti zaznamek v naši homologaciji bolj malo zanima.

pa kaj glih Slovenija mora bit tak butasta država :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-hm,to je res malo čudno,mogoče nam MASS lahko izda nov certifikat,saj gre za preverjeno zadevo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikakor ti ne sme vzeti certifikata, le tega lahko samo sprinta in označi kot vse ostale uradne dokumente.

Počakaj še malo, mogoče ga dobiš ob homologacijskem kartonču zdraven.

Ker če hočeš prodat izpuh posebaj nimaš kaj če ni papirjev.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikakor ti ne sme vzeti certifikata, le tega lahko samo sprinta in označi kot vse ostale uradne dokumente.

Počakaj še malo, mogoče ga dobiš ob homologacijskem kartonču zdraven.

Ker če hočeš prodat izpuh posebaj nimaš kaj če ni papirjev.

lp

-certifikata ne dajo nazaj,nov kupec ,oziroma lastnik, lahko pri njih preveri skladnost z svojim motorjem,kar koli to pomeni :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja čisto preprosta rešitev..

Glede na to, da so itak certifikati lahko sprintani, skopirani, itd, predno pelješ motor na homologacijo, pač skopiraš certifikat in imaš en izvod zase.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja čisto preprosta rešitev..

Glede na to, da so itak certifikati lahko sprintani, skopirani, itd, predno pelješ motor na homologacijo, pač skopiraš certifikat in imaš en izvod zase.

Certifikat ti ne sme vzeti ker ko prodajaš auspuhe moraš dati certifikat poleg.V torek homologiral akrapoviča na svojem motorju certifikat sem fotokopiral in mu dal fotokopijo je bil zadovoljen tudi s tem.plačal 36 euov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na lpp so mi originalen certifikat sami sprintali, ter mi ga tudi vrnili. plačal sem 31e,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na lpp so mi originalen certifikat sami sprintali, ter mi ga tudi vrnili. plačal sem 31e,lp

Tudi meni so na lpp samo fotokopirali in certifikat vrnili :rolleyes: , kar se mi zdi edino razumno, kaj jim pa rabi original? Sej zato plačamo strokovno osebo, ki pregleda in odobri, sicer bi lahko to mirno naredili na upravni enoti za 1€ (kolikor je vredno overovitev pogodbe, za primer ). :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa v čem je sploh problem? Kot sem že napisal, certifikat sploh ni treba da je original. Nekateri proizvajalci, npr BOS, certifikatov sploh ne priložijo. Ampak si ga doma sprintaš iz pdf fajla v njihovi bazi na internetu.

Za homologirat ne rabiš original certifikata. Certifikat lahko dobiš ne miljon mestih na internetu, lahko si ga skopiraš od koelga, lahko greš k prodajalcu, ki prodaja take izpuhe, pa ti ga pač da za tvoj tip motorja, itd.. Važno je, samo da je certifikat pravi, torej da številke štimajo in da je gor naveden tvoj motor.

Jaz sem homologiral že kar nekaj stvari na avtu in motorju. Nikoli, poudarjam nikoli nisem imel kakšnega posebnega certifikata, kjer bi bil kakšen original štempel in podpis. Vedno je bil že "original" certifikat fotokopija. Verjamem, da pri določenih artiklih dobiš tudi dejanski original, ampak sploh ni potreben. Ko sem pri Španu nabavil nove OZ feltne za avto so mi tudi dali za "original" certifikat enostavno črtnobelo fotokopijo, ki se jo da dobit na internetu.

Zato sploh ne vem kaj se sekirate okol tega certifikata. Tut če ga vzamejo je to najmanjši problem. Pač si ga predno greš tja skopiraš, oziroma tudi če ga ne, ga pač sprintaš z interneta, ko ga naslednjič rabiš :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato sploh ne vem kaj se sekirate okol tega certifikata. Tut če ga vzamejo je to najmanjši problem. Pač si ga predno greš tja skopiraš, oziroma tudi če ga ne, ga pač sprintaš z interneta, ko ga naslednjič rabiš :)

Ne sej vse lepo in prav, ampak je vseeno lepo imet original :D, nikoli neveš kako ga boš potreboval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-meni ga na RTI niso hoteli vrnit,fotokopija mi ne pomaga,ker je org. zelene barve

-zdaj ga itak ne rabim,ko bom prodajal motor,bom kontaktiral uvoznika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-meni ga na RTI niso hoteli vrnit,fotokopija mi ne pomaga,ker je org. zelene barve

-zdaj ga itak ne rabim,ko bom prodajal motor,bom kontaktiral uvoznika

Pa saj to razlagam, da ni treba imet originala za naredit homologacijo. Vsaj na LPP ne, za katerokoli predelavo. Tudi če je original certifikat zelen, se da z belo fotokopijo homologirat :) Ali pa poskeniraš pa sprintaš, če ti je všeč zelena. Važno je samo, da je razvidno, da se številke ujemajo in da je izpuh za tvoj tip motocikla.

Razen če na RTI kej komplicirajo zaradi tega, sam ne verjamem, ker doskrat že ob nakupu nekega aftermarket dela dobiš kar original certifikat v obliki "fotokopije".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem delal na RTI-ju, pa sem jim predložil samo fotokopijo! Vse OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja še to, s kakšno pravico pa si kar vzamejo certifikat, mar ni dovolj da si ga skopira tam. in če se odločim kdaj prodati avspuh ga kupec "ne more legalizirat", ker je orig. certifikat ostal na RTI :glare: . poleg tega bom imel probleme s policisti v drugih državah, kjer jih tisti zaznamek v naši homologaciji bolj malo zanima.

pa kaj glih Slovenija mora bit tak butasta država :SS

-certifikata ne dajo nazaj,nov kupec ,oziroma lastnik, lahko pri njih preveri skladnost z svojim motorjem,kar koli to pomeni :wallbash:

Ne sej vse lepo in prav, ampak je vseeno lepo imet original :D, nikoli neveš kako ga boš potreboval.

-meni ga na RTI niso hoteli vrnit,fotokopija mi ne pomaga,ker je org. zelene barve

-zdaj ga itak ne rabim,ko bom prodajal motor,bom kontaktiral uvoznika

Vidim, da imate probleme, ker vam pri homologaciji včasih ne vračajo originala... kar me zelo čudi... :blink: ne vem na kakšni podlagi si dovolijo obdržat originale. :hmm:

No kakorkoli... v izogib temu problemu bi mogoče bila še najbolj elegantna rešitev, da greste do notarja, da vam naredi overjeno kopijo certifikata (potrjuje istovetnost originala listine in ima enako pravno veljavo kot original) in potem to kopijo predložite obrazcu. V kolikor bodo to overjeno kopijo obrdžali, vam doma še vedno ostane original.

Mogoče še to... glede na to, da je na motorju precej nerodno vozit sabo cel kup originalnih dokumentov in da se še posebej rado (po možnosti takrat ko je najmanj treba) kje kaj izgubi, naj vem povem kako nekateri motoristi rešujejo ta problem. Glede na to, da si, potem ko uspešno homologiraš izpuh, dolžan s sabo vozit potrdilo o skladnosti vozila in da imaš v primeru, da to izgubiš cel kup problemov in nepotrebnih stroškov (saj moraš zaprosit za izdajo dvojnika in tako naprej), se mi zdi, da ni neumno, da si ravno za to potrdilo o skladnosti vozila (aka. homologacijo) naredite overjen prepis in potem ta prepis vozite s sabo namesto originalne listine. Tak overjen prepis dokumenta ima potem vso pravno veljavo tako v sloveniji kot tudi v tujini (npr. če vas slučajno kje na Golici ustavijo modri angeli in se 'spotaknejo' ob vaš izpuh). ;)

Samo informativno, če bi koga to zanimalo, da si tako uredi dokumente - overjen prepis originala listine stane po notarski tarifi 2,40 EUR na stran, kar ni tak strošek (še posebno ne, če te dokumente res izgubite)...

ps: če pridete k pravem notarju pa poveste, da domino poznate, bi se dalo za motoriste kar konkreten popust dobit... :evilgrin:

saj veste... vsaj tam kjer lahko, je prav da motoristi skupaj držimo ;)

Popravljeno . Popravil domina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-domina,ali je mozno tako urediti tudi prometno od avta,ker moja je vedno v avtu,kar ni dobro (kasko...),ampak ne morem si jo stalno podajat z zeno,prej ko slej pozabis pri kom je?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!