Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

-domina,ali je mozno tako urediti tudi prometno od avta,ker moja je vedno v avtu,kar ni dobro (kasko...),ampak ne morem si jo stalno podajat z zeno,prej ko slej pozabis pri kom je?!

ja... brez problema. :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kakorkoli... v izogib temu problemu bi mogoče bila še najbolj elegantna rešitev, da greste do notarja, da vam naredi overjeno kopijo certifikata (potrjuje istovetnost originala listine in ima enako pravno veljavo kot original) in potem to kopijo predložite obrazcu. V kolikor bodo to overjeno kopijo obrdžali, vam doma še vedno ostane original.

Samo informativno, če bi koga to zanimalo, da si tako uredi dokumente - overjen prepis originala listine stane po notarski tarifi 2,40 EUR na stran, kar ni tak strošek (še posebno ne, če te dokumente res izgubite)...

ps: če pridete k pravem notarju pa poveste, da domino poznate, bi se dalo za motoriste kar konkreten popust dobit... :evilgrin:

saj veste... vsaj tam kjer lahko, je prav da motoristi skupaj držimo ;)

Ampak ste vztrajni :)

Kolkrat bo treba še povedat, da za homologacijo ni potreben original certifikat, ampak je lahko sprintan z interneta, fotokopiran, poskeniran, karkoli, samo da je tapravi! Torej tudi po overjeni fotokopiji ni potrebe, ker je navadna dovolj.

Se pa strinjam, da sploh ni neumno imet overjeno fotokopijo homologacijske listine. Ker tako kot pravi domina, če jo slučajno zgubiš, ali na nek način uničiš v motorju (izpostavljenost vodi itd) je precej manj komplikacij, če si uničil samo overjeno fotokopijo, original imaš pa lepo doma spravljen. Velja pa enako kot original.

Drugače pa za overjen prepis listine ni potrebno iskat notarja, ampak je to možno narediti na vsaki upravni enoti. In to še ceneje kot pri notarju - 1€, za komplet homologacijo, ne po strani :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-no,moje izkušnje s RTI so pač takšne,niso ga hoteli vrnit, za prometno dovoljenje sem pred leti enga policaja spraševal,če je možno imet kakršenkoli duplikat,in kao ni možno,zdaj domina paravi da je,zato grem preverit in porihtat,ker to je dobra novica

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak ste vztrajni :)

Kolkrat bo treba še povedat, da za homologacijo ni potreben original certifikat, ampak je lahko sprintan z interneta, fotokopiran, poskeniran, karkoli, samo da je tapravi! Torej tudi po overjeni fotokopiji ni potrebe, ker je navadna dovolj.

Ja, razumemo, da NI TREBA priložit originala...

...ampak glede na to kakšne izkušnje imajo ljudje in to očitno kar množično, je pač prepis ena izmed možnih rešitev, da se ti NI TREBA z njimi pregovarjat pa izgubljat živcev in energije. :)

Drugače pa za overjen prepis listine ni potrebno iskat notarja, ampak je to možno narediti na vsaki upravni enoti. In to še ceneje kot pri notarju - 1€, za komplet homologacijo, ne po strani :)

Jp, upravno overovitev lahko dobiš na vsaki upravni enoti v času uradnih ur. :yes:

Vendar pa ta upravna overovitev velja samo v upravnih postopkih. Taka upravna overovitev ne pride v poštev, če misliš ta dokument uporabljati tudi v tujini, ker overovitev za v tujino lahko podpiše samo in izključno notar (niti tega ne more storiti notarski namestnik)... ker ima pač ima notar malenkost večja pooblastila kot pa 'teta' na upravni enoti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-no,moje izkušnje s RTI so pač takšne,niso ga hoteli vrnit, za prometno dovoljenje sem pred leti enga policaja spraševal,če je možno imet kakršenkoli duplikat,in kao ni možno,zdaj domina paravi da je,zato grem preverit in porihtat,ker to je dobra novica

Kako pa so utemeljili, zakaj ti ne morejo vrniti originala?

Kar se prometnega dovoljenja tiče... jaz tukaj resnično ne vidim problema.

Glede na to da se dela overejene prepise vseh dokumentov (od osebnih izkaznic, potnih listov, rojstnih listov... do raznih spričeval, potrdil o skladnosti vozila... ), si upam trditi da prometno dovoljenje ni nikakršna izjema.

Popravljeno . Popravil domina
  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-ma ne vem,nekaj je mutil,da ga zdaj,ko je vpisan,itak ne rabim,v primeru prodaje bodo že primerjali skladnost,če se bo nov lastnik oglasil :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo pr nas že homologiral predelan unikaten motocikel kot celoto? Se prav, da je vse to spelu do konca in ima vpisano predelavo v homologacijski kartonček..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo pr nas že homologiral predelan unikaten motocikel kot celoto? Se prav, da je vse to spelu do konca in ima vpisano predelavo v homologacijski kartonček..

najbrž vsi tisti trajki in podobno ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbrž vsi tisti trajki in podobno ;)

Ma uni se ponavad vozjo kr na papirje od starih Hroščov :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo pr nas že homologiral predelan unikaten motocikel kot celoto? Se prav, da je vse to spelu do konca in ima vpisano predelavo v homologacijski kartonček..

Jst se neki trudim z tem. Ampak nekak ni volje pa skoz odlašam z to papirologijo :) . Je pa pr nas to vse skupi zlo čudn urejen-dobu občutek da še pooblaščene osebe ne vejo točn kako pa kaj, da bi kakega majstna na LPP dobu je tud mišn inpossible hehe.

Drugač pa rabiš papirje od vseh vgrajenih delov (TUV in podobno), svetlobna telesa morjo met E oznake, preračunana nosilnost vitalnih delov, vse mora bit vgrajeno skladom s specifikacijami TSV-308 (najdeš na netu-google), skice predelav itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na motorju imam spodnji Akrapovič, ki nima vtisnjenih cifer in je slip-on model, iz leta 1996, torej že 15 let star ror. Mogoče pozna kdo ta model in ve ali ima homologacijo? Če nima ga bom lepo "predelal" v original KTM in v dušilec nabasal dodatno volno za zmanjšanje hrupa.

post-9508-127454426536_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje bo najboljše da sliko pošlješ kr na akrapovičev mail pa ti naj oni kr pošljejo a-test če seveda obstaja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na motorju imam spodnji Akrapovič, ki nima vtisnjenih cifer in je slip-on model, iz leta 1996, torej že 15 let star ror. Mogoče pozna kdo ta model in ve ali ima homologacijo? Če nima ga bom lepo "predelal" v original KTM in v dušilec nabasal dodatno volno za zmanjšanje hrupa.

post-9508-127454426536_thumb.jpg

Te moram razočarat, sam to 99,99% ni Akrapovič, ampak je starejši model Wingsa. Če poznaš mal modele izpuhov, potem je to videt na prvi pogled. Tudi objemka je Wingsova. In nenazadnje na Wingsa nakazujejo neti, kjer je bila prinetana ploščica, pa jo je nekdo dal dol in prilepil nalepko od Akrapoviča. Akrapovič na svoje rore ni netal ploščic, ampak uporablja nalepke. Pa tudi karbon ni tak kakor ga je uporabljal akrapovič pri svojih ovalcih.

post-1190-127455271429_thumb.jpg

Wings, sicer novejši, ampak je taka ploščica kot je bila na tvojem.

post-1190-127455283597_thumb.jpg

Wingsa ni mogoče homlogirat. Tako da edina varianta, da homolograš ta ror je, da najdeš certifikat od enga športnega izpuha za tvoj motor, nenazadnje tudi od Akrapoviča in daš ugravirat cifre, pa upaš da bo šlo skozi.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, hvala za razočaranje .) Potem pa ne bom trmoglavil in bom raje poiskal nov ror. Edino kar me skrbi je, kje naj dobim lonec, ki je homologiran za tako star motor, kot je moj :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No krasno, stvar je povsem zakomplicirana - namreč, šel sem na LPP vprašat Roka, če lahko vgradim izpušni sistem, ki je vpisan za letnik od 1998 naprej. Kljub temu, da gre za identično mašino (LC4), samo da ima od leta 98 naprej večjo kubikažo (namesto 609, jih ima 625), ni homologiran za moj model.

Evo, in kaj zdaj? Kje naj najdem kakšen pameten izpuh, plus, da mi kdo od proizvajalcev sploh odgovori na mail (Akra in MIVV se niti ne zganeta, ker nimam ekipe najmanj v MOTO2) ?

Res mi ne bo ostalo na koncu nič drugega, kot da goljufam :wallbash:

EDIT: Ravno sem prejel odgovor od Akre, ki me ni najbolj razveselil... :(

Popravljeno . Popravil suntrace14
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pol ti pa samo še original ostane.

Čeprav men ni noben kifelc težil, ko sem mel na stari fezeerki doma narjen lonc, ker se ve da se kej legalnega sploh ne da dobit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma drek pa original, tist lonc tehta okoli 8kg, tud slučajno ga ne dam gor! :nono:

Sicer pa je vsaj kle, na Barju, zmeraj bolj zatežen s temi policaji - čakajo na vsakem vogalu, da lahko mal pokasirajo in kazen 500€ mi res ne diši.

Popravljeno . Popravil suntrace14
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pusti gor Wingsa, lahko daš narest db killer, ki malce zmanjša izhodno luknjo, tako da bo malenkost manj glasen, nalepko od akrapoviča dol, na tisto mesto pa tam, kjer so že bile luknjice za ploščico od wingsa, lepo novo ploščico iz 1mm inoxa ali aluminija, na kateri je vgraviran isti napis, oziroma številke kot na original loncu. Pa te ne bo noben imel zamar :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma drek pa original, tist lonc tehta okoli 8kg, tud slučajno ga ne dam gor! :nono:

Sicer pa je vsaj kle, na Barju, zmeraj bolj zatežen s temi policaji - čakajo na vsakem vogalu, da lahko mal pokasirajo in kazen 500€ mi res ne diši.

Vprašaj Igorja - Izpuhi MASS on ti bo povedal če lahko zrihta kak izpuh in tudi mislim da bo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašaj Igorja - Izpuhi MASS on ti bo povedal če lahko zrihta kak izpuh in tudi mislim da bo .)

sem tudi sam razmišljal ali bi napisal ali ne.

no, v glavnem, probat ni greh. morda boš pa nad ceno in materijalom pozitivno presenečen.

žal je tako, da je (slovenska) konkurenca hudo draga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, zanima me če ima kdo kakšno homologacijo,papirje za Termignonijeve lonce za Ducati-ja ( model Streetfighter ), ker lonce katere sem naročil ni mogoče homologirat, ker so v karbon verziji, homologirat je mogoče samo lonce ki so v titan verziji ( kr ena marketinška fora ).

Zanima me če bi lahko nekako skombiniral papirje od enega drugega modela Ducatija, ker Streetfighterjev je v SLO. le 3-4 kom. in je misija nemogoče dobiti papirje za točno ta model...

hvala vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

jaz pa imam vprašanje o meritvah glasnosti in plinov na tehničnih pregledih...

Merijo ? Imajo ustrezno celico in periferijo za merjenje glasnosti?

Na moji husi je podatek - 90 dB(A) pri 4500 RPM

Spraznil sem ror, odstranil katalizator (če temu lahko sploh tako rečemo), ga skrajšal za 70mm, pobarval, naštopfal in sestavil... Nato smo merili glasnost z certificiranim instrumentom po treh metodah:

1. na razdalji 1,5 m, pod kotom 45 stopinj - rezultat 76 dB(A)

2. na razdalji 1,0 m, pod kotom 45 stopinj - rezultat 78 dB(A)

3. na razdalji 0,5 m, pod kotom 45 stopinj - rezultat 82 dB(A)

Torej je v mejah normale... Res pa je, da ni bilo merjeno v celici ampak zunaj...

Ror pa ima vse oznake kot jih ima original, tako da ga ni potrebno gravirat ali drugače "ponarejevat"... V planu je še dB killer....

Kako pa je z plini, glede na to, da ima Husa še fergazerje in katalizator, ki je odstranjen, pa druge glavne dize, bo definitivno bolj "osnaževal" unsure.gif?

Jih merijo?

Hvala za odgovor in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej je v mejah normale... Res pa je, da ni bilo merjeno v celici ampak zunaj...

Ror pa ima vse oznake kot jih ima original, tako da ga ni potrebno gravirat ali drugače "ponarejevat"... V planu je še dB killer....

Kako pa je z plini, glede na to, da ima Husa še fergazerje in katalizator, ki je odstranjen, pa druge glavne dize, bo definitivno bolj "osnaževal" unsure.gif?

Jih merijo?

Hvala za odgovor in LP

Je bilo že enkrat omenjeno, daizpušnih plinov ne merijo, ker ne "morejo" pritrditi sonde na agregat, kot to lahko naredijo na avtu. Tako da s tem se ne obremenjuj.

Če ima motor še frgazerje, se je ponavadi le te nastavilo, če se je zamenjal izpuh. Vendar če sam ne občutiš kakršne koli razlike med vožnjo, potem tudi ni potrebe...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je bilo že enkrat omenjeno, daizpušnih plinov ne merijo, ker ne "morejo" pritrditi sonde na agregat, kot to lahko naredijo na avtu. Tako da s tem se ne obremenjuj.

Če ima motor še frgazerje, se je ponavadi le te nastavilo, če se je zamenjal izpuh. Vendar če sam ne občutiš kakršne koli razlike med vožnjo, potem tudi ni potrebe...

lp

Pozdravljeni ,

skoraj bi si upal trditi , da merilec glasnosti ( DB meter) ni bil pravilno nastavljen , ali pa ni kalibriran .

Tiste meritve pod 90 db , se mi zdijo zelo nizke .

Če je pa res tako , potem pa načeloma ne bi smel imeti problemov , čeprav , če se bo kdo ( policaj ) preveč zapičil v dolžino lonca , bo za tvojo predelavo zahteval strokovni pregled , kjer bodo ugotovili , da izpuh ni v skladu s proizvajalčevim in posledično si brez homologiranega izpuha , zato sledi kazen v višini ........... bla , bla, bla , .

Ponavadi je smotrno , da pri zamenjavi lonca oz. taki predelavi kot jo imaš ti , zamenjaš še filter zraka ( K&N ) , pa tudi minimo bi znal biti malce previsok pri karburatorjih .

l.p. Igor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!