merlin Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Je bilo že enkrat omenjeno, daizpušnih plinov ne merijo, ker ne "morejo" pritrditi sonde na agregat, kot to lahko naredijo na avtu. Tako da s tem se ne obremenjuj. Če ima motor še frgazerje, se je ponavadi le te nastavilo, če se je zamenjal izpuh. Vendar če sam ne občutiš kakršne koli razlike med vožnjo, potem tudi ni potrebe... lp Hvala za info... Motor ugaša, dela normalno le ob privitem zaug-u do polovice. Torej mu občutno primanjkuje goriva.. V enem od postov sem zasledil da ob je priporočjivo ob menjavi izpuha tudi menjat dize. Nikoli pa še nisem nastavljal fergazerjev na 4T mašini, bo treba kakšnega mojstra za navet in pomoč vprašat . LP
merlin Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Pozdravljeni , skoraj bi si upal trditi , da merilec glasnosti ( DB meter) ni bil pravilno nastavljen , ali pa ni kalibriran . Tiste meritve pod 90 db , se mi zdijo zelo nizke . Če je pa res tako , potem pa načeloma ne bi smel imeti problemov , čeprav , če se bo kdo ( policaj ) preveč zapičil v dolžino lonca , bo za tvojo predelavo zahteval strokovni pregled , kjer bodo ugotovili , da izpuh ni v skladu s proizvajalčevim in posledično si brez homologiranega izpuha , zato sledi kazen v višini ........... bla , bla, bla , . Ponavadi je smotrno , da pri zamenjavi lonca oz. taki predelavi kot jo imaš ti , zamenjaš še filter zraka ( K&N ) , pa tudi minimo bi znal biti malce previsok pri karburatorjih . l.p. Igor Pozdrav, Meni se tudi vrednosti meritve malo nizke. Sem pa obdržal original perforirano cev v loncu FI 34 mm. Glas je občutno bolj globok, ni pa pretirano glasnejši od originala... Bo treba še enkrat merit, je pa merilec kalibriran in letno certificiran. Lonec je skrajšan za samo 70mm, lahko pogledaš razliko na: klik , mislim da ni ravno bistvene spremembe... LP
merlin Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Pozdrav še enkrat, evo, zamenjane dize iz 125 na 137,5 ter spremenjena pozicije varovalk na iglah uplinjačev(za večji dovod goriva). Prede kot muca... čakamo testno vožnjo Naslednja faza - filter LP
Painkiller Objavljeno Junij 27, 2010 Opozori Objavljeno Junij 27, 2010 Živjo. Pred kratkim sem dal Akrapovič lonec, street-legal, zdej me zanima kako tole homologiranje poteka? Prvo morem pridet na LPP za oddajo vloge homologiranja? Pa katere vse papirje morem prinest s sabo? Nebi rad hodil zastonj tja. Hvala za odgovor.
antony Objavljeno Junij 27, 2010 Opozori Objavljeno Junij 27, 2010 Živjo. Pred kratkim sem dal Akrapovič lonec, street-legal, zdej me zanima kako tole homologiranje poteka? Prvo morem pridet na LPP za oddajo vloge homologiranja? Pa katere vse papirje morem prinest s sabo? Nebi rad hodil zastonj tja. Hvala za odgovor. Lih prejšn tedn sm homologirau. Osebni dokument Račun Potrdilo E3 od proizvajalca Prometno Potrdilo o skladnosti vozila Pa 32 EUR in si na LPP-ju opravilo. Potrdilo ti pošljejo po pošti do takrat pa imaš kot potrdilo račun, ki si ga palčal na LPP-ju Ali pa dobiš podatke na tej povezavi: http://www.jh-lj.si/lpp/tehnicni-pregledi-homologacija/homologacije/index.php?m=51&k=1522
Painkiller Objavljeno Junij 27, 2010 Opozori Objavljeno Junij 27, 2010 Lih prejšn tedn sm homologirau. Osebni dokument Račun Potrdilo E3 od proizvajalca Prometno Potrdilo o skladnosti vozila Pa 32 EUR in si na LPP-ju opravilo. Potrdilo ti pošljejo po pošti do takrat pa imaš kot potrdilo račun, ki si ga palčal na LPP-ju Ali pa dobiš podatke na tej povezavi: http://www.jh-lj.si/lpp/tehnicni-pregledi-homologacija/homologacije/index.php?m=51&k=1522 aha, hvala. A potem se lahko že isti dan voziš, al je potrebno še čakat na pregled...? ker lonec je nov
SCORPIONS Objavljeno Junij 27, 2010 Opozori Objavljeno Junij 27, 2010 aha, hvala. A potem se lahko že isti dan voziš, al je potrebno še čakat na pregled...? ker lonec je nov ma sam po gasu....nič bat...pa tist potrdilo da si oddal na homolomo od LPP..za vsak slučaj z sabo voz.....
BenX Objavljeno Julij 2, 2010 Opozori Objavljeno Julij 2, 2010 preletel sem temo, tudi uporabil iskalnik, a kot kaže neuspešno ali pa ne najde... skratka, zanima me kako je z legalnostjo Y cevi (y-pipe)? motor: yamaha R1, letnik 2004. bral sem, da se pod sedežem, kjer je katalizator, nabira precej vročine (no, to praktično izkušam vsak dan ), Y cev bi pa naj ta problem v veliki meri rešla. tudi za motor, glas,... bi naj bilo boljše. je namestitev Y-cevi (recimo akrapovič) legalna in za na cesto? sedaj imam MASS slip-on rore, to verjetno na nič ne vpliva. razmičljal sem tudi, da bi preostanek cevi pod sedežem ovil v te termoizolacijske zadeve za avspuhe. s tem bi verjetno več vročine šlo v rore. bi jih to fejst mučilo? bi nastradalo kako polnilo ali kaj podobnega? idealno verjetno ni, samo če je za mojo (lepo!) rit boljše, se mi avspuh vseeno manj smili...
salo Objavljeno Julij 3, 2010 Opozori Objavljeno Julij 3, 2010 razmičljal sem tudi, da bi preostanek cevi pod sedežem ovil v te termoizolacijske zadeve za avspuhe. s tem bi verjetno več vročine šlo v rore. bi jih to fejst mučilo? bi nastradalo kako polnilo ali kaj podobnega? idealno verjetno ni, samo če je za mojo (lepo!) rit boljše, se mi avspuh vseeno manj smili... pred časoma sem na akrpovič naslovil vprašanje, če lahko kakorkoli škodjlivo vplivam na auspuh, če cev ovijem s to keramično tkanino, ker so mi poliestri prišli preblizu in bi jih ožgalo. Njihov odgovor je bil, da s tem nikakor ne morem poškodovati auspuha. Pri nekem prodajalcu te tkanine sem celo zasledil, da bi na ta način pridobil nekaj moči ampak nevem, če je v tem kaj resnice verjetno je bolj marketinška fora
Tomyboy Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Jaz imam pa nenavaden problem, izpuh je precej preglasen :headbang: Gre pa za Hyosunga gt 250, gor sem pa stlačil Leovince GP izpuh za kawo ZX10 letnik 2008. Isto je glasen z ali brez dušilca.....preglasi SV-ja 650 z leovince rorom :evilgrin: Se da narest kakšen dušilec ali kaj podobnega, ker s takim reaktivcem ne morem na cesto?
HyperJack Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Se da narest kakšen dušilec ali kaj podobnega, ker s takim reaktivcem ne morem na cesto? Zožati je potrebno izhodno luknjo Db-killerja pa si zmagal , najbolje je v cev db.killerja privariti še ožjo cev. Imaš cirka pol urce dela
Tomyboy Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Sem probal z daljšo cevjo, ki sem jo nataknil na notranji del DBkillerja pa ni bilo efekta....zadeva se zverinsko dere. Saj mene ne moti...bo pa zato policaje :naughty: :naughty: Se bom verjetno kar poslužil te ideje z manjšo cevjo samo bom moral nekam nest zavarit,ker nimam varilnega aparata za varjenje nerjavnega jekla :trance_33_sleep:
HyperJack Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Sem probal z daljšo cevjo, ki sem jo nataknil na notranji del DBkillerja pa ni bilo efekta....zadeva se zverinsko dere. Saj mene ne moti...bo pa zato policaje :naughty: :naughty: Se bom verjetno kar poslužil te ideje z manjšo cevjo samo bom moral nekam nest zavarit,ker nimam varilnega aparata za varjenje nerjavnega jekla :trance_33_sleep: Imam jaz , sicer je hard lot (srebro) in drži super , če rabiš pomoč, se javi
Tomyboy Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Hvala za ponujeno pomoč, a je v okolici dovolj lokalnih majstrov :naughty:
SharpNinja Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Samo toliko v vednost, ker je bilo par strani nazaj govora, da homologacije izvajajo tudi v NM (AvtoKrka).......no, še vedno jih ne (pa bo treba spet v mlako se vlečt ) domina 1
Dolenc™ Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Kako to da ne? Ker sem jst par mesecev nazaj spraševal za izpuh, pa so rekli sam prpel.
SharpNinja Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Kako to da ne? Ker sem jst par mesecev nazaj spraševal za izpuh, pa so rekli sam prpel. Dns sm klicala, so rekl, d ne delajo....ja pa si pelu pol?
XTR Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 (popravljeno) Kako to da ne? Ker sem jst par mesecev nazaj spraševal za izpuh, pa so rekli sam prpel. Verjetno niso dojeli, da bi rad homologiral izpuh na motorju. Za avto menda ni problem. Meni je isto rekla gospa po telefnu, samo prpel..., pridem pa tja pa nič... Počakam en mesec, pa mi pravi "nič ne bo iz tega", .... resnost pa taka. Popravljeno Julij 6, 2010. Popravil XTR
hammer Objavljeno Julij 7, 2010 Opozori Objavljeno Julij 7, 2010 Če boste vozili v "mlako" na homologacijo, pojdite raje na Brezovico - Prigo (izvoz Brezovica, nato proti Vrhniki po stari cesti, na semaforju zavijep levo za Podpeč-Ig, čez 50m na desni strani imaš tehnične preglede). Pokliči dan prej, ni problema. Poslikajo, vzamejo papirje-originale in pokličejo, ko je narejeno, ponavadi kar v roku 1 tedna. Plačaš ob prevzemu :trance_27_notworthy: Ceneje kot LPP. Imajo tudi internetno stran: http://www.tehnicni-pregledi.si/
BenX Objavljeno Julij 7, 2010 Opozori Objavljeno Julij 7, 2010 (popravljeno) v mariboru na RTI poslikajo, vzamejo SAMO dnar in maš papire čez 3 ure ali pa naslednji dan po pošti. vsaj moja izkušnja je taka. Popravljeno Julij 7, 2010. Popravil BenX
budacki Objavljeno Julij 7, 2010 Opozori Objavljeno Julij 7, 2010 pred časoma sem na akrpovič naslovil vprašanje, če lahko kakorkoli škodjlivo vplivam na auspuh, če cev ovijem s to keramično tkanino, ker so mi poliestri prišli preblizu in bi jih ožgalo. Njihov odgovor je bil, da s tem nikakor ne morem poškodovati auspuha. Pri nekem prodajalcu te tkanine sem celo zasledil, da bi na ta način pridobil nekaj moči ampak nevem, če je v tem kaj resnice verjetno je bolj marketinška fora Glede moči ... pride do usmeritve vročih plinov al nekaj takega in zato šopa vse v eno smer in ne pride do vrtinčenja znotraj cevi, kolikor sem jst zasledil. Pač glede tega ovijanja. Ne sprašuj me več, ker se mi niti ne sanja kako je to možno
Brdaus Objavljeno Julij 13, 2010 Opozori Objavljeno Julij 13, 2010 A kdo kej ve: v KR bomo po novem pravtako imeli homologacijo za motorna kolesa... a to drži?
redline Objavljeno Avgust 9, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2010 Ima morda kdo homologacijske papirje za izpuh Arrow. Če jih kdo ima (za katerikoli model motorja) bi prosil, če mi jih lahko poskenira in pošlje na mail sinurmatej@yahoo.com Hvala
pero27 Objavljeno Avgust 9, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2010 Glede moči ... pride do usmeritve vročih plinov al nekaj takega in zato šopa vse v eno smer in ne pride do vrtinčenja znotraj cevi, kolikor sem jst zasledil. Pač glede tega ovijanja. Ne sprašuj me več, ker se mi niti ne sanja kako je to možno v resnici je fora v tem, da je steklena tkanina dober izolator in auspuh tako bolje drži toploto in posledično bolje "vleče" (večja hitrost izpušnih plinov) isto kot raufnk od kamina :naughty: simon; tebe bo pa verjetno zanimalo še sledeče: če na dvotaktarju oviješ samo prvi del resonance (un del od motorja do trebuha) ti to razširi powerband in ga premakne malo v višje obrate (that's, what I did ) ...pa še rjavi ti ne, ker ti peska ne meče v auspuh
payback Objavljeno Avgust 10, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2010 eno vprašanje in sicer imam homologiran izpuh..in me zanima glede db kilerja ki v homologaciji ni nic omenjen...se lahk brez skrbi furam brez njega tud ce me policaj ustavi mi lahko da pod kakim pogojem kakrsnokoli kazen zaradi tega ce db kilerja ni v izpuhu...ker koliko vem policaji ne izvajajo meritev glasnosti niti na tehnicnih pregledih naj nebi..kako je z tem???
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se