Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

Je bilo že enkrat omenjeno, daizpušnih plinov ne merijo, ker ne "morejo" pritrditi sonde na agregat, kot to lahko naredijo na avtu. Tako da s tem se ne obremenjuj.

Če ima motor še frgazerje, se je ponavadi le te nastavilo, če se je zamenjal izpuh. Vendar če sam ne občutiš kakršne koli razlike med vožnjo, potem tudi ni potrebe...

lp

Hvala za info...

Motor ugaša, dela normalno le ob privitem zaug-u do polovice. Torej mu občutno primanjkuje goriva.. V enem od postov sem zasledil da ob je priporočjivo ob menjavi izpuha tudi menjat dize. Nikoli pa še nisem nastavljal fergazerjev na 4T mašini, bo treba kakšnega mojstra za navet in pomoč vprašat rolleyes.gif.

LP

Objavljeno

Pozdravljeni ,

skoraj bi si upal trditi , da merilec glasnosti ( DB meter) ni bil pravilno nastavljen , ali pa ni kalibriran .

Tiste meritve pod 90 db , se mi zdijo zelo nizke .

Če je pa res tako , potem pa načeloma ne bi smel imeti problemov , čeprav , če se bo kdo ( policaj ) preveč zapičil v dolžino lonca , bo za tvojo predelavo zahteval strokovni pregled , kjer bodo ugotovili , da izpuh ni v skladu s proizvajalčevim in posledično si brez homologiranega izpuha , zato sledi kazen v višini ........... bla , bla, bla , .

Ponavadi je smotrno , da pri zamenjavi lonca oz. taki predelavi kot jo imaš ti , zamenjaš še filter zraka ( K&N ) , pa tudi minimo bi znal biti malce previsok pri karburatorjih .

l.p. Igor

Pozdrav,

Meni se tudi vrednosti meritve malo nizke. Sem pa obdržal original perforirano cev v loncu FI 34 mm. Glas je občutno bolj globok, ni pa pretirano glasnejši od originala... Bo treba še enkrat merit, je pa merilec kalibriran in letno certificiran.

Lonec je skrajšan za samo 70mm, lahko pogledaš razliko na: klik , mislim da ni ravno bistvene spremembe...

LP

Objavljeno

Pozdrav še enkrat,

evo, zamenjane dize iz 125 na 137,5 ter spremenjena pozicije varovalk na iglah uplinjačev(za večji dovod goriva). Prede kot muca... čakamo testno vožnjo :)

Naslednja faza - filter

LP

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo. Pred kratkim sem dal Akrapovič lonec, street-legal, zdej me zanima kako tole homologiranje poteka? Prvo morem pridet na LPP za oddajo vloge homologiranja? Pa katere vse papirje morem prinest s sabo? Nebi rad hodil zastonj tja. Hvala za odgovor.

Objavljeno

Živjo. Pred kratkim sem dal Akrapovič lonec, street-legal, zdej me zanima kako tole homologiranje poteka? Prvo morem pridet na LPP za oddajo vloge homologiranja? Pa katere vse papirje morem prinest s sabo? Nebi rad hodil zastonj tja. Hvala za odgovor.

Lih prejšn tedn sm homologirau.

Osebni dokument

Račun

Potrdilo E3 od proizvajalca

Prometno

Potrdilo o skladnosti vozila

Pa 32 EUR in si na LPP-ju opravilo.

Potrdilo ti pošljejo po pošti do takrat pa imaš kot potrdilo račun, ki si ga palčal na LPP-ju

Ali pa dobiš podatke na tej povezavi:

http://www.jh-lj.si/lpp/tehnicni-pregledi-homologacija/homologacije/index.php?m=51&k=1522

Objavljeno

Lih prejšn tedn sm homologirau.

Osebni dokument

Račun

Potrdilo E3 od proizvajalca

Prometno

Potrdilo o skladnosti vozila

Pa 32 EUR in si na LPP-ju opravilo.

Potrdilo ti pošljejo po pošti do takrat pa imaš kot potrdilo račun, ki si ga palčal na LPP-ju

Ali pa dobiš podatke na tej povezavi:

http://www.jh-lj.si/lpp/tehnicni-pregledi-homologacija/homologacije/index.php?m=51&k=1522

aha, hvala. A potem se lahko že isti dan voziš, al je potrebno še čakat na pregled...? ker lonec je nov

Objavljeno

aha, hvala. A potem se lahko že isti dan voziš, al je potrebno še čakat na pregled...? ker lonec je nov

ma sam po gasu....nič bat...pa tist potrdilo da si oddal na homolomo od LPP..za vsak slučaj z sabo voz.....:OK:

Objavljeno

preletel sem temo, tudi uporabil iskalnik, a kot kaže neuspešno ali pa ne najde...

skratka, zanima me kako je z legalnostjo Y cevi (y-pipe)?

motor: yamaha R1, letnik 2004.

bral sem, da se pod sedežem, kjer je katalizator, nabira precej vročine (no, to praktično izkušam vsak dan surrender.gif), Y cev bi pa naj ta problem v veliki meri rešla.

tudi za motor, glas,... bi naj bilo boljše.

je namestitev Y-cevi (recimo akrapovič) legalna in za na cesto? sedaj imam MASS slip-on rore, to verjetno na nič ne vpliva.

razmičljal sem tudi, da bi preostanek cevi pod sedežem ovil v te termoizolacijske zadeve za avspuhe. s tem bi verjetno več vročine šlo v rore. bi jih to fejst mučilo? bi nastradalo kako polnilo ali kaj podobnega?

idealno verjetno ni, samo če je za mojo (lepo!) rit boljše, se mi avspuh vseeno manj smili...

Objavljeno

razmičljal sem tudi, da bi preostanek cevi pod sedežem ovil v te termoizolacijske zadeve za avspuhe. s tem bi verjetno več vročine šlo v rore. bi jih to fejst mučilo? bi nastradalo kako polnilo ali kaj podobnega?

idealno verjetno ni, samo če je za mojo (lepo!) rit boljše, se mi avspuh vseeno manj smili...

pred časoma sem na akrpovič naslovil vprašanje, če lahko kakorkoli škodjlivo vplivam na auspuh, če cev ovijem s to keramično tkanino, ker so mi poliestri prišli preblizu in bi jih ožgalo. Njihov odgovor je bil, da s tem nikakor ne morem poškodovati auspuha.

Pri nekem prodajalcu te tkanine sem celo zasledil, da bi na ta način pridobil nekaj moči ampak nevem, če je v tem kaj resnice verjetno je bolj marketinška fora

Objavljeno

Jaz imam pa nenavaden problem, izpuh je precej preglasen :headbang: :headbang:

Gre pa za Hyosunga gt 250, gor sem pa stlačil Leovince GP izpuh za kawo ZX10 letnik 2008.

Isto je glasen z ali brez dušilca.....preglasi SV-ja 650 z leovince rorom :evilgrin:

Se da narest kakšen dušilec ali kaj podobnega, ker s takim reaktivcem ne morem na cesto?

Objavljeno

Se da narest kakšen dušilec ali kaj podobnega, ker s takim reaktivcem ne morem na cesto?

Zožati je potrebno izhodno luknjo Db-killerja pa si zmagal :), najbolje je v cev db.killerja privariti še ožjo cev. Imaš cirka pol urce dela :)

Objavljeno

Sem probal z daljšo cevjo, ki sem jo nataknil na notranji del DBkillerja pa ni bilo efekta....zadeva se zverinsko dere. Saj mene ne moti...bo pa zato policaje :naughty: :naughty:

Se bom verjetno kar poslužil te ideje z manjšo cevjo samo bom moral nekam nest zavarit,ker nimam varilnega aparata za varjenje nerjavnega jekla :trance_33_sleep:

Objavljeno

Sem probal z daljšo cevjo, ki sem jo nataknil na notranji del DBkillerja pa ni bilo efekta....zadeva se zverinsko dere. Saj mene ne moti...bo pa zato policaje :naughty: :naughty:

Se bom verjetno kar poslužil te ideje z manjšo cevjo samo bom moral nekam nest zavarit,ker nimam varilnega aparata za varjenje nerjavnega jekla :trance_33_sleep:

Imam jaz :), sicer je hard lot (srebro) in drži super :), če rabiš pomoč, se javi ;)

Objavljeno

Hvala za ponujeno pomoč, a je v okolici dovolj lokalnih majstrov :naughty:

Objavljeno

Samo toliko v vednost, ker je bilo par strani nazaj govora, da homologacije izvajajo tudi v NM (AvtoKrka).......no, še vedno jih ne (pa bo treba spet v mlako se vlečt :headbang:)

Objavljeno

Kako to da ne?

Ker sem jst par mesecev nazaj spraševal za izpuh, pa so rekli sam prpel.

Objavljeno

Kako to da ne?

Ker sem jst par mesecev nazaj spraševal za izpuh, pa so rekli sam prpel.

Dns sm klicala, so rekl, d ne delajo....ja pa si pelu pol?

Objavljeno (popravljeno)

Kako to da ne?

Ker sem jst par mesecev nazaj spraševal za izpuh, pa so rekli sam prpel.

Verjetno niso dojeli, da bi rad homologiral izpuh na motorju. Za avto menda ni problem. Meni je isto rekla gospa po telefnu, samo prpel..., pridem pa tja pa nič... Počakam en mesec, pa mi pravi "nič ne bo iz tega", .... resnost pa taka.

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

Če boste vozili v "mlako" na homologacijo, pojdite raje na Brezovico - Prigo (izvoz Brezovica, nato proti Vrhniki po stari cesti, na semaforju zavijep levo za Podpeč-Ig, čez 50m na desni strani imaš tehnične preglede). Pokliči dan prej, ni problema. Poslikajo, vzamejo papirje-originale in pokličejo, ko je narejeno, ponavadi kar v roku 1 tedna. Plačaš ob prevzemu :trance_27_notworthy:

Ceneje kot LPP. Imajo tudi internetno stran:

http://www.tehnicni-pregledi.si/

Objavljeno (popravljeno)

v mariboru na RTI poslikajo, vzamejo SAMO dnar in maš papire čez 3 ure ali pa naslednji dan po pošti.

vsaj moja izkušnja je taka.

Popravljeno . Popravil BenX
Objavljeno

pred časoma sem na akrpovič naslovil vprašanje, če lahko kakorkoli škodjlivo vplivam na auspuh, če cev ovijem s to keramično tkanino, ker so mi poliestri prišli preblizu in bi jih ožgalo. Njihov odgovor je bil, da s tem nikakor ne morem poškodovati auspuha.

Pri nekem prodajalcu te tkanine sem celo zasledil, da bi na ta način pridobil nekaj moči ampak nevem, če je v tem kaj resnice verjetno je bolj marketinška fora

Glede moči ... pride do usmeritve vročih plinov al nekaj takega in zato šopa vse v eno smer in ne pride do vrtinčenja znotraj cevi, kolikor sem jst zasledil. ;) Pač glede tega ovijanja. Ne sprašuj me več, ker se mi niti ne sanja kako je to možno :D

Objavljeno

A kdo kej ve: v KR bomo po novem pravtako imeli homologacijo za motorna kolesa... a to drži?

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima morda kdo homologacijske papirje za izpuh Arrow. Če jih kdo ima (za katerikoli model motorja) bi prosil, če mi jih lahko poskenira in pošlje na mail sinurmatej@yahoo.com

Hvala

Objavljeno

Glede moči ... pride do usmeritve vročih plinov al nekaj takega in zato šopa vse v eno smer in ne pride do vrtinčenja znotraj cevi, kolikor sem jst zasledil. ;) Pač glede tega ovijanja. Ne sprašuj me več, ker se mi niti ne sanja kako je to možno :D

v resnici je fora v tem, da je steklena tkanina dober izolator in auspuh tako bolje drži toploto in posledično bolje "vleče" (večja hitrost izpušnih plinov) isto kot raufnk od kamina :naughty:

simon; tebe bo pa verjetno zanimalo še sledeče: če na dvotaktarju oviješ samo prvi del resonance (un del od motorja do trebuha) ti to razširi powerband in ga premakne malo v višje obrate (that's, what I did :boobies: ) ...pa še rjavi ti ne, ker ti peska ne meče v auspuh :kva1:

Objavljeno

eno vprašanje in sicer imam homologiran izpuh..in me zanima glede db kilerja ki v homologaciji ni nic omenjen...se lahk brez skrbi furam brez njega tud ce me policaj ustavi mi lahko da pod kakim pogojem kakrsnokoli kazen zaradi tega ce db kilerja ni v izpuhu...ker koliko vem policaji ne izvajajo meritev glasnosti niti na tehnicnih pregledih naj nebi..kako je z tem???

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!