Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

Mogoče zanimiva informacija za Primorce:

danes sem zvedel, da homologacijo dodatne opreme, auspuhov..opravijo tudi pri Bajc d.o.o. v Ajdovščini. In sicer vsak ponedeljek ob 12 uri pride tip iz Ljubljane, opravi pregled, vzame papirje in potem ti dokumente pošljejo po pošti, tako da ni potrebno več v Lj romat.

Pa v Vipavi tudi in v Novi gorici.

LP

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

leo vince

tu imaš... ;)

lp

o thnx za link tolko sem gledo njihovo stran pa nisem vido spodi linka:D eno vprasanje še mam letnik 2002 po obliki je model pc34 v homologaciji pise pc 36. certifikat za to leto je samo na pc34 bo slo skozi na lppju?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kot sem napisal v prejšnjem postu imam težavo z namestitvijo krivine brez katalizatorja na MIVV izpuh - FZ6 motor.

Enostavno  pri kolektorjih ne tesni dobro, kot da bi krivina brez katalizatorja na mestu spoja imela prevelik fi, tako da sem se sedaj vozil z MIVV izpuhom in pa original katalizatorsko cevjo.

Dobil sem en komad viška original katalizatorske cevi.

Zanima me, če lahko krivino z katalizatorjem, ki jo imam viška "očistim od znotraj", da potem dejansko postane cev brez katalizatorja? Predvidevam, da bo šlo brez posebnih orodij - daljši izvijač?

Objavljeno

Kot sem napisal v prejšnjem postu imam težavo z namestitvijo krivine brez katalizatorja na MIVV izpuh - FZ6 motor.

Enostavno  pri kolektorjih ne tesni dobro, kot da bi krivina brez katalizatorja na mestu spoja imela prevelik fi, tako da sem se sedaj vozil z MIVV izpuhom in pa original katalizatorsko cevjo.

Dobil sem en komad viška original katalizatorske cevi.

Zanima me, če lahko krivino z katalizatorjem, ki jo imam viška "očistim od znotraj", da potem dejansko postane cev brez katalizatorja? Predvidevam, da bo šlo brez posebnih orodij - daljši izvijač?

Kolikor se jaz spomnim, imaš v original katalizatorski cevi eno tako 'tesnilko'. Nameščena je na tistem predelu cevi, kjer naseda na cev pri kolektorjih. Poizkusi (mogoče si že :? ) jo odstraniti in namestiti v 'aftermarket' cev, če bo kaj bolje, moralo bi biti. :hmm:

Odstranjevanja satja iz katalizatorske cevi pa ti ne priporočam, je vseeno lažje zatesniti tisto cev. (po moje) B)

Objavljeno (popravljeno)

Kolikor se jaz spomnim, imaš v original katalizatorski cevi eno tako 'tesnilko'. Nameščena je na tistem predelu cevi, kjer naseda na cev pri kolektorjih. Poizkusi (mogoče si že :? ) jo odstraniti in namestiti v 'aftermarket' cev, če bo kaj bolje, moralo bi biti. :hmm:

Odstranjevanja satja iz katalizatorske cevi pa ti ne priporočam, je vseeno lažje zatesniti tisto cev. (po moje) B)

Ja tista tesnilka je res tam. Sem že poskušal, da bi premestil in ne gre, ker takoj razpade na mestu kjer jo želim demontirati.

Zakaj bi bil problem odstraniti satovje??

Popravljeno . Popravil WhiteWolf
Objavljeno

Pozdravljeni!

Imam sladečo zadevo. Na motorju ki sem ga pred kratkim kupil so izpuhi G&G Titanium. Na izpuhih so napisane številke E3 , tip izpuha itd.

Problem nastane ker nimam certifikata od izpuhov saj so bili že na motorju. Na G&G sem že poslal email vendar zaenkrat odgovora še ni.

Kje bi še lahko dobil certifikat oziroma papirje za ta izpuh?

Problem je ker bom moral motor pelajati še na homologacijo, ker je iz IT.

Hvala za pomoč

LP

Objavljeno

Ja tista tesnilka je res tam. Sem že poskušal, da bi premestil in ne gre, ker takoj razpade na mestu kjer jo želim demontirati.

Zakaj bi bil problem odstraniti satovje??

Razpade? :? Sam nisem imel teh težav. Malce truda in občutka in jo potegneš ve čisto celo in jo namestiš v drugo cev. Tako je bilo pri meni. Mogoče pa je pri tebi drugačna, v kar pa dvomim. Narejena je pa iz drobnih kovinskih žic, ki so med seboj na gosto prepletene, kolikor se spomnim. :huh:

Satovja ni tak problem odstraniti, samo ne vidim razloga, da bi 'uničeval' izpuh, če lahko enostavno zatesniš tam kjer pušča. .)

Objavljeno

Razpade?   :?   Sam nisem imel teh težav. Malce truda in občutka in jo potegneš ve čisto celo in jo namestiš v drugo cev. Tako je bilo pri meni. Mogoče pa je pri tebi drugačna, v kar pa dvomim. Narejena je pa iz drobnih kovinskih žic, ki so med seboj na gosto prepletene, kolikor se spomnim. :huh:

Satovja ni tak problem odstraniti, samo ne vidim razloga, da bi 'uničeval' izpuh, če lahko enostavno zatesniš tam kjer pušča.  .)

Bom poizkusil še enkrat nežno, če bo šlo.

Kako je pa potem z elektroniko, ko: 

1. NI katalizatorja in NI DBkillerjev.

ali

2. Ni katalizatorja, OSTALI pa bi DB-killerji (predvem za kakšno tujino).

Je potrebno kaj nastavljati elektroniko, ker baje se potem motr "zaletava", dokler je hladen.

Objavljeno

Bom poizkusil še enkrat nežno, če bo šlo.

Kako je pa potem z elektroniko, ko: 

1. NI katalizatorja in NI DBkillerjev.

ali

2. Ni katalizatorja, OSTALI pa bi DB-killerji (predvem za kakšno tujino).

Je potrebno kaj nastavljati elektroniko, ker baje se potem motr "zaletava", dokler je hladen.

1. motor ze zaganja v prostem teku, ko je mrzel in ko je segret, ne laufa lepo

2. motor laufa čisto normalno

Tako je pri mojem, na katerem je nameščen LeoVince. Se pa vozim z DB-killerji, ker drugače se dere preveč :devil:

Objavljeno

Sem dobil tisto tesnilko nekako ven iz katalizatorske krivine za fZ6, vendar ne čisto celo (je malo razpadla).

Je možno kje dobiti to tesnilko posebej?

Objavljeno

Sem že našel. Je možno to dobiti tudi kje v SLO?

TESNILKA

Nihče ne ve, če je to tesniko možno dobiti v SLO?

Objavljeno

Pozdrav vsem , sem nov na forumu in imam podobno tezavo...

Mogoče jo ima se kdo no sam se nism dau brat lih vseh 52 strani...

Torej Na yamahi r1 letnik 2003 imam akrapovica ampak brez homologacije in brez kakrsnih koli papirjeu ... ze ko sm kupu motor je biu gor...

in ni blo panike dokler nism motor posodu kolegu ki so ga ustauli in mu dali 400 € multe za akrapovica in se 4oo zaradi zlizane gume :headbang:

torej zanima me kako in ce lahko to Homologiram glede na to da nimam papirjeu in da nism opazu nobene oznake na njem (bom se bolse pogledal) :eek:

Hvala za odgovore ! :rolleyes:

Objavljeno

Živijo , sam veš da lahko gledaš cel dan pa se številke ne bodo prikazale na izpuhu .

Pa tudi , ko si kupoval motor jih ni bilo gor , tako da so izgovori tukaj brezpredmetni .

Naša zakonodaja zahteva , da so vse spremembe na motornem kolesu vpisane v kartonček in to si vedel že ob nakupu .

Kar se tiče izpuha boš moral kupiti drugega , kateri je atestiran ( s homologacijo ) , pa tudi če je rabljen . Važno da ima papirje .

Bolj sem jezen zaradi zadnje gume .

Zavore in gume , to je vse kar imamo na motorju , ti pa še posojaš motor prijatelju .

Kaj če bi se kaj zgodilo ?

A še nisi slišal za pregovor :

Denarja , žene in avta ( motorja ) se nikoli ne posoja .

Oprosti za pridigo , a mislim , da je na mestu .

Gume kupi nove ( ne rabljene ) , za izpuh pa lahko kontaktiraš tudi mene , saj jih imamo za tvoj motor kolikor hočeš .

l.p. Igor

http://www.shrani.si/f/1U/xa/3xxp9tKO/yamaha-r1-2002-2.jpg

Objavljeno

Kako je pa z policaji, če imaš homologiran ror + papirje, nimaš pa DB-killerjev?

Dobiš kazen (koliko €?) ali je važen smo kartonček?

Objavljeno

Kako je pa z policaji, če imaš homologiran ror + papirje, nimaš pa DB-killerjev?

Dobiš kazen (koliko €?) ali je važen smo kartonček?

Odvisn od volje in znanja policaja. Mene so spustili z opozorilom pa nisem imel dB killerjev niti nisem imel vpisanih v kartonček. :notworthy: :notworthy:

Objavljeno (popravljeno)

Kako je pa z policaji, če imaš homologiran ror + papirje, nimaš pa DB-killerjev?

Dobiš kazen (koliko €?) ali je važen smo kartonček?

v primeru da se bi zgodilo da bi imeli merilc glasnosti ter ti v mirovanju (pri kolko rpm ti piše v kartončku) glasnost presega kot je zapisano v homolo dobiš 120€ kazni. Zaenkrat še nisem imel težav, ker so jih zanimali samo papirji.

Vir: Ministrstvo za notranje zadeve - Policija (sem jih ravno o tem kakšen teden nazaj sprašval)

Popravljeno . Popravil yourfriend11
Objavljeno

Papirjev ne boš dobil, razen če si jih boš sam naredil kar pa je prakticno nemogoce, saj ima Akrapovic svojo knjižico in ne mores kar natisniti nekaj. Poleg tega bi mral vstaviti tudi DB-killer in vgravirati homologacijske oznake na izpuh.

Če te policaj dobi, da v izpuhu nimaš vstavljenega DB-killerja je to enako kot če nimaš homologiranega izpuha (meritev glasnosti) pa čeprav imaš vse vpisano v homologacijski kartonček. Res pa je, da se največkrat lahko marsikaj dogovoriš z njimi, samo ne smeš jim "pametovat".

Najboljša možnosti je, da kupiš rabljen ali nov HOMOLOGIRAN izpuh. Ni najcenejše..ampak dolgoročno se ti lahko izplača (beri: policijske kazni)

LP

Objavljeno

Če te policaj dobi, da v izpuhu nimaš vstavljenega DB-killerja je to enako kot če nimaš homologiranega izpuha (meritev glasnosti) pa čeprav imaš vse vpisano v homologacijski kartonček. Res pa je, da se največkrat lahko marsikaj dogovoriš z njimi, samo ne smeš jim "pametovat".

LP

Pa je to kar si napisal preverjeno. Meni je bilo rečeno da se kazen dobi samo za neuporabo db-jev oz. da je izpuh glasnejši kot mora biti

Objavljeno

Ja sam če jih nimaš v izpuhu pol zadeva ni homologirana za na cesto in posledično tut homologacija ne velja. Načeloma ne težijo če dB killerjev ni not pa če so papirji pošlihtani.

Objavljeno

Načeloma ne težijo če dB killerjev ni not pa če so papirji pošlihtani.

Na to se tudi sam zanašam.....

So pa po mojih izkušnjah ta kompliciranja z izpuhi in tablicami postala zadnjo sezono ali dve precej izrazita. Na tehničnem mi je že na daleč dal vedeti, da ne bo šlo skozi ker ni originalen avspuh :wacko: . Pa sem ga zaj* in mu pokazal tisti njihov sveti kartonček. Zanimivo, luči, smerokazi, zavore itd, ga ni sploh nič zanimalo..

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kar se tiče DB killerjev , ti nobeden policaj ne bi smel praviloma nič težiti , saj oni ne vedo kako je izpuh sestavljen in ali sploh mora imeti db killer ali ne .

Zakon predpisuje glasnost izpuha do določene meje in če ga tudi brez db killerja ne presežeš , ti ne more nič . Npr. , mi pri MASS-u imamo za nekatere motorje verzijo izpuhov tudi z začetnim DBkillerjem , kateri pride vstavljen na začetek lonca in je potem lonec prazen do konca .

Sedaj , pa naj on ( policaj ) išče db killer na koncu , če je pa na začetku .

Je pa res , da bo bolj miren , če ga bo takoj videl .

l.p.

Igor - MASS Slovenija

www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com/mass/

Popravljeno . Popravil OKigor
Objavljeno

Kar se tiče DB killerjev , ti nobeden policaj ne bi smel praviloma nič težiti , saj oni ne vedo kako je izpuh sestavljen in ali sploh mora imeti db killer ali ne .

Zakon predpisuje glasnost izpuha do določene meje in če ga tudi brez db killerja ne presežeš , ti ne more nič . Npr. , mi pri MASS-u imamo za nekatere motorje verzijo izpuhov tudi z začetnim DBkillerjem , kateri pride vstavljen na začetek lonca in je potem lonec prazen do konca .

Sedaj , pa naj on ( policaj ) išče db killer na koncu , če je pa na začetku .

Je pa res , da bo bolj miren , če ga bo takoj videl .

l.p.

Igor - MASS Slovenija

www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com/mass/

Kadar pišejo kazni zaradi hitrosti, jih ror sploh ne zanima. Važno da kasirajo. Načeloma če imaš vpisan izpuh v homologacijo ti nič ne morejo, tako kot pravi Igor, kaj on ve kako je izpuh sestavljen. Pa še ena slikica rorčka:

post-18923-0-33931000-1292692247_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!