Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

Vse več jih ve kako je ispuh sestavljen, taki butci pa tudi niso.

Objavljeno

Kar se tiče DB killerjev , ti nobeden policaj ne bi smel praviloma nič težiti , saj oni ne vedo kako je izpuh sestavljen in ali sploh mora imeti db killer ali ne .

Zakon predpisuje glasnost izpuha do določene meje in če ga tudi brez db killerja ne presežeš , ti ne more nič . Npr. , mi pri MASS-u imamo za nekatere motorje verzijo izpuhov tudi z začetnim DBkillerjem , kateri pride vstavljen na začetek lonca in je potem lonec prazen do konca .

Sedaj , pa naj on ( policaj ) išče db killer na koncu , če je pa na začetku .

Je pa res , da bo bolj miren , če ga bo takoj videl .

l.p.

Igor - MASS Slovenija

www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com).com/mass/

Tukaj se delno strinjam s teboj, da pač ne ve kje je DB..na začetku ali na koncu. Ampak če posumi oz. domneva da je motor preglasen, te lahko pošlje na izredni tehnični pregled, kjer ti zmerijo tako emisijo plinov kot glasnost. Če DB-jev nimaš notri..100% padeš na tehničnem, če ustrezajo normativom pol izdelaš :)

Lahko imaš vpisano v homologacijo, lahko imaš vgravirane številke, ampak če DB-jev nimaš notri je ENAKO kot če nimaš homologiranega izpuha. Tako je zapisano v zakonu. Kako pa dejansko izvajajo in koliko pogledajo čez prste je pa druga stvar :D

Objavljeno

me pa res zanima kako enemu cestaku izmerijo izpušne pline, no z besedo na dan :hmm:

Objavljeno

tako kot vsem ostalim. Sondo v izpuh pri določeni temperaturi motorja, potem pa zavrteti na določeno število obratov. Za točnejši opis postopka pa bi bilo boljše poklicati na Interservis tehnični pregledi (dežurni v primeru izrednega tehničnega pregleda) ali LPP tehnični pregledi.

Edina policijska enota, ki ima naprave za izmeriti izpušne pline na terenu je enota, ki se ji reče Republiška policija, venda imajo kolikor jaz vem samo 1 ali 2 napravi za na teren (imajo jih v za to prirejene "marice")

LP

Objavljeno

tako kot vsem ostalim. Sondo v izpuh pri določeni temperaturi motorja, potem pa zavrteti na določeno število obratov. Za točnejši opis postopka pa bi bilo boljše poklicati na Interservis tehnični pregledi (dežurni v primeru izrednega tehničnega pregleda) ali LPP tehnični pregledi.

Edina policijska enota, ki ima naprave za izmeriti izpušne pline na terenu je enota, ki se ji reče Republiška policija, venda imajo kolikor jaz vem samo 1 ali 2 napravi za na teren (imajo jih v za to prirejene "marice")

LP

In kam priklopi električni kabel? Kar jaz vem ne morejo meriti na terenu, pa tudi razne pooblaščene organizacije še ne merijo izpusta. Ni pa rečeno, da ne bodo kmalu kaj nabavili.

Objavljeno

Ups..se opravičujem, tukaj sem malce zamešal. Policaji imajo samo mobilno enoto za preverjati moč vozila in ne izpusta...malce sem pomešal.

Meni so na tehničnih pregledih vedno merili izpust CO2 (LPP tehnični pregledi).

LP

Objavljeno

Če vprašate mene se spuščate preveč v detajle .

Sploh pa se preveč podrobno piše na teh forumih o dotičnih stvareh .

Kako pa veste , da ne bere tudi kdo iz LPP , ali Krke , ali RTI-ja , da ne govorimo o kakšnih fouš policajih , ki znajo s pomočjo izkaznice izbrskati vse podatke o lastniku motorja, ki kao vse ve "kako bi prepeljal žejnega žez vodo" .

Objavljeno

Je kaj resnice na tem da je težko dobiti homologacijo če si sam vgradiš izpuh, in nimaš potrdila od serviserja?

Objavljeno

Je kaj resnice na tem da je težko dobiti homologacijo če si sam vgradiš izpuh, in nimaš potrdila od serviserja?

Na RTI , prav nobenih problemov .

Pa mislim da tudi pri drugih ne bi smelo biti nobenih težav . Vsi imajo pripravljene obrazce , po katerih podpišeš da si si sam vgradil izpuh in če bo kaj narobe , si si sam kriv .

Objavljeno

To sem želel slišat!!! Hvala

Objavljeno

To sem želel slišat!!! Hvala

Ampak papirji od izpuha pa morajo biti v redu , kakor tudi ujemanje s številkami na roru.

To se mi je zdelo samoumevno , pa ti zato nisem dodajal .

Ponavadi ti tam kjer kupiš izpuh tudi vgradijo . Vsaj jaz bi ti ga brez težav . Pa še potrdilo bi dobil .

Objavljeno

Ups..se opravičujem, tukaj sem malce zamešal. Policaji imajo samo mobilno enoto za preverjati moč vozila in ne izpusta...malce sem pomešal.

Meni so na tehničnih pregledih vedno merili izpust CO2 (LPP tehnični pregledi).

LP

na motorju??? kam pa priklopi senzor za obrate? kolikor se jaz spoznam rabi aparatura tudi podatke o vrtljajih motorja, ali on kar na oko gleda na obratomer motorja?

Objavljeno

na motorju??? kam pa priklopi senzor za obrate? kolikor se jaz spoznam rabi aparatura tudi podatke o vrtljajih motorja, ali on kar na oko gleda na obratomer motorja?

na razdelilno kapo ( špinterogino - bi rekli na primorskem ) .

Policaji imajo pa ja enega zmeraj s sabo v prtljažniku , če slučajno ne najdejo na motorju kam pritaknit kabel ,

ha,ha,ha

Objavljeno

Men je blo rečen iz policije, ministrstva,... da če se ugotovi da je pač vozilo predelano (odvzeti db-ji) je kazen 120€ in ne isto kot da nebi imel homologirano.

Objavljeno

na razdelilno kapo ( špinterogino - bi rekli na primorskem ) .

Policaji imajo pa ja enega zmeraj s sabo v prtljažniku , če slučajno ne najdejo na motorju kam pritaknit kabel ,

ha,ha,ha

pri novejših motorjih: misija nemogoče, ker razdelilne kape ni, vsaka svečka ima svojo cinšpulo tik nad svečko, pa še vse je stlačeno pod tankom, ne moreš nikakor zraven prit

Objavljeno

pri novejših motorjih: misija nemogoče, ker razdelilne kape ni, vsaka svečka ima svojo cinšpulo tik nad svečko, pa še vse je stlačeno pod tankom, ne moreš nikakor zraven prit

ja , saj točno to sem hotel reči .

Policaji ti ne morejo izmeriti izpusta CO2 na motorju , pa tudi na tehničnih ne ,

lahko ti pa izmerijo hrupnost ( decibele ) . Na cesti preventivno , pol te pa pošljejo na ta pravi pregled , kje pa padejo tudi tisti , ki imajo originalne izpuhe in prevoženih več kot 30.000 km.

Ampak , ne se sekirat , nekateri športni izpuhi so še bolj tihi kot originalni .

To če se ti zdi za ušesa glasno , ni rečeno , da je tudi na merilniku preveč .

Objavljeno

ja , saj točno to sem hotel reči .

Policaji ti ne morejo izmeriti izpusta CO2 na motorju , pa tudi na tehničnih ne ,

lahko ti pa izmerijo hrupnost ( decibele ) . Na cesti preventivno , pol te pa pošljejo na ta pravi pregled , kje pa padejo tudi tisti , ki imajo originalne izpuhe in prevoženih več kot 30.000 km.

Ampak , ne se sekirat , nekateri športni izpuhi so še bolj tihi kot originalni .

To če se ti zdi za ušesa glasno , ni rečeno , da je tudi na merilniku preveč .

Kot sem rekel se za podrobnejse info obrnite na tehnične preglede. Glede na pogovore in replike na moj post sem še enkrat klical na interservice kjer so mi SPET povedali, da merijo CO2 izpuha. Kako merijo jih nisem spraseval..kar pa se tice policajev in meritve...pa sem se ze opravicil da sem se zmotil.

LP

Objavljeno

Na RTI , prav nobenih problemov .

Pa mislim da tudi pri drugih ne bi smelo biti nobenih težav . Vsi imajo pripravljene obrazce , po katerih podpišeš da si si sam vgradil izpuh in če bo kaj narobe , si si sam kriv .

Zdravo, tole ne drži popolnoma, govorim iz prve roke, ker sem na RTI v Mariboru potreboval potrdilo od serviserja, s podpisom in žigom.

To potrdilo sem potreboval že ko sem se prijavljal za pregled. Je pa bilo to letos.

LP

Objavljeno

Zdravo, tole ne drži popolnoma, govorim iz prve roke, ker sem na RTI v Mariboru potreboval potrdilo od serviserja, s podpisom in žigom.

To potrdilo sem potreboval že ko sem se prijavljal za pregled. Je pa bilo to letos.

LP

X2. Tudi jaz sem potreboval vse papirje oktobra 2009!

Objavljeno

Hm torej boljše peljati na servis in imeti mir?

Objavljeno

Na spodnjem naslovu najdeš obrazec za samovgradnjo izpuha .

Obrazec si sprintaj in izpolni kot fizična oseba in se podpiši , pa bo vse v redu .

Če bi bil bliže Novi Gorici , bi ti rekel da pridi do mene , bi ti naredil zastonj , pa še pijačo bi spila . Na LPP sigurno ne rabiš nobenega potrdila , pa tudi na Avto Krka ne .

Internet: http://www.rti.si Posamična odobritev predelave vozila

TEHNIČNO POROČILO O PREDELAVI VOZILA

Štev.:

Podatki o lastniku

Lastnik

:

Naslov

:

Splošni podatki o vozilu

Znamka vozila

:

Tovarniška oznaka-tip

:

Vrsta vozila:

:

VIN (štev. šasije)

:

Leto prve registracije

:

Reg. številka vozila

:

Izvedena predelava z vgradnjo dodatne opreme vozila:

Izvedena je predelava vozila z vgradnjo drugih sklopov, komponent in delov vozila, odobrenih na osnovi homologacijskega certifikata, ki si ga je pridobil proizvajalec ali tehničnega poročila o odobreni predelavi, ki ga je izdal pooblaščeni preskusni laboratorij (ABE, ABG, TG, TP / TÜV, DEKRA, RTI-RPL,…), ter je priloženo temu poročilu.

Pri predelavi so bili zamenjani naslednji deli, sklopi ali komponente vozila:

1

Naziv vgrajenega dela:

Znamka in tip vgrajenega dela:

Dokazilo o odobritvi vgrajenega dela – št. in izdajatelj:

2

Naziv vgrajenega dela:

Znamka in tip vgrajenega dela:

Dokazilo o odobritvi vgrajenega dela – št. in izdajatelj:

3

Naziv vgrajenega dela:

Znamka in tip vgrajenega dela:

Dokazilo o odobritvi vgrajenega dela – št. in izdajatelj:

4

Naziv vgrajenega dela:

Znamka in tip vgrajenega dela:

Dokazilo o odobritvi vgrajenega dela – št. in izdajatelj:

5

Naziv vgrajenega dela:

Znamka in tip vgrajenega dela:

Dokazilo o odobritvi vgrajenega dela – št. in izdajatelj:

Potrjujem(o), da sem(smo) ustrezno strokovno usposobljen(i) za vgradnjo dodatne opreme in sem(smo) jo vgradil(i) skladno s predloženim tehničnim poročilom o odobritvi predelave in navodilom proizvajalca. Vsi posegi na vozilu so bili izvedeni strokovno in skladno z zgoraj navedenem in priloženem dokazilu o tehnični odobritvi. V vozilo sem(smo) vgradil(i) zgolj orginalne dele, ki so odobreni v tem dokazilu. Drugih predelav, razen zgoraj navedenih, nisem (nismo) izvedel(dli) in v vse ostale sklope vozila ni bilo posegov.

Naslov izvajalca predelave:

Kraj in datum:

(Ime, priimek in podpis izvajaleca predelave – odgovorne osebe)

Žig:

Objavljeno

Zdravo, zanima me ali je mogoče tale auspuh homologirat Akrapovič. Če v uvodu preberete, da ni homologiran, vendar pa ima dušilec s katerim zniža zvok do dovoljenega levela. Mi lahko kdo razloži kaj to pomeni?

Hvala za odg.

Objavljeno

The Akrapovic Slip-On GP Series system is not homologated but has a replaceable noise damper that reduces noise to an acceptable level.

To da ima izpuh dušilec še ne pomeni da je homologiran .

Taki izpuhi kot je ta , so izključno Racing .

Če pa bi pozorno prebral Akrapovičeva navodila , bi videl da ne piše , da dušilec zniža zvok do dovoljenega nivoja , ampak do sprejemljivega .

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

The Akrapovic Slip-On GP Series system is not homologated but has a replaceable noise damper that reduces noise to an acceptable level.

To da ima izpuh dušilec še ne pomeni da je homologiran .

Taki izpuhi kot je ta , so izključno Racing .

Če pa bi pozorno prebral Akrapovičeva navodila , bi videl da ne piše , da dušilec zniža zvok do dovoljenega nivoja , ampak do sprejemljivega .

Sprejemljivo se lahko smatra tudi kot dovoljeno, morda ne? Zato pa sem vprašal :D

Objavljeno

Sem razumel kaj si hotel reči , a ne bo šlo .

No bom pa dal poudarek na drugo besedo , ki je bolj prepričljiva .

Pa saj najdeš tudi kakšne bolj glasne izpuhe za tvoj motor , ni treba da je prav Racing

The Akrapovic Slip-On GP Series system is not homologated but has a replaceable noise damper that reduces noise to an acceptable level.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!