Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

Potrdilo ti bo izdal pooblaščeni serviser tvoje znamke motorja......seveda,ga moraš pri njemu vgradit.

Da je kupljen Akrapo v Italiji ni nobenega problema....sabo imej račun in vse tri knjižice,ki jih dobiš pri akrapotu zraven.....v eno od teh knjižic ti bo serviser(pooblaščen) dal žig,podpis in datum,ter pooblastilo o vgradnji.....ker je zakon nov in marsikateri serviser še ni seznanjen z njim ne bo vedel o kakšnem potrdilu govoriš....

Tudi na A-Cosmos niso vedeli,potem smo napisali navaden a4 format,prepišeš šT. indetifikacijsko iz izpuha oz homologacijske knjižice ,št.indetifikacijsko z motorja,priložiš prometno,spodaj pa še enkrat napiše,da so ti vgradili to pri njih(žig,podpis,datum)

Bodi pozoren pri nakupu izpuha,da ima te knjižice,kjer piše,da je izpuh odobren z strani EU....itd....ker imaš tudi izpuhe,ki se jih ne da homologirat,ker so narejeni za piste,in presegajo tudi zvočno dovoljeno mejo.

Ok hvala za info...

Torej kolikor razumem jaz kupim avzpuh kjerkoli in katere koli znamke bistveno je da, je homologiran in ima zraven TUV certifikat oziroma potrdilo o skladnosti z EU direktivami...itd..

Potem ga nesem montirati nekemu pooblaščenemu seviserju in le ta naj bi mi dal potrdilo o vgradnji ( oziroma potrdil tisto k je na strani od LPP)? je tako ali sem narobe razumel?

Objavljeno

Ok hvala za info...

Torej kolikor razumem jaz kupim avzpuh kjerkoli in katere koli znamke bistveno je da, je homologiran in ima zraven TUV certifikat oziroma potrdilo o skladnosti z EU direktivami...itd..

Potem ga nesem montirati nekemu pooblaščenemu seviserju in le ta naj bi mi dal potrdilo o vgradnji ( oziroma potrdil tisto k je na strani od LPP)? je tako ali sem narobe razumel?

z potrdilom o vgradnji od serviserja in homologacijo in vsemi dokumenti pa potem še na lpp

Objavljeno

ok razumem, kaj pa če kupim npr SC Project izpuh ki ima tudi TUV certifikat itd...kdo mi bo dal potrdilo o vgradnji? k ni zastopnika v slo?

Objavljeno

Torej seveda mi ni dalo mira in sem se pozanimal kako je dejansko:

Torej možnosti za homologacijo sta dve:

1. da greš do organa pristojnega za homologacijo vozi...torej LPP itd.. in predložiš prometno, homologacijo, homologacijo avzpuh in plačaš 31€ + 9€ če imaš še star majhen homologacijski kartonček...tisti siv

drugi način je nekoliko lažji...na LPP ali kamorkoli pošlje serviser ( ali sam nisem razumel ) kopijo prometne, homologacijo, homologacijo avzpuha in POTRDILO O VGRADNJI in ne rabi iti do njih. Plačaš pa 19€ + 9€ če imaš še star homologacijski kartonček..

evo čisto na kratko kako je :)

Lp, forfeitt

Objavljeno

ok razumem, kaj pa če kupim npr SC Project izpuh ki ima tudi TUV certifikat itd...kdo mi bo dal potrdilo o vgradnji? k ni zastopnika v slo?

pa ne rabiš zastopnika za avspuh, rabiš pooblaščenega serviserja za tvojo znamko mopeda

Objavljeno

Torej seveda mi ni dalo mira in sem se pozanimal kako je dejansko:

Torej možnosti za homologacijo sta dve:

1. da greš do organa pristojnega za homologacijo vozi...torej LPP itd.. in predložiš prometno, homologacijo, homologacijo avzpuh in plačaš 31€ + 9€ če imaš še star majhen homologacijski kartonček...tisti siv

drugi način je nekoliko lažji...na LPP ali kamorkoli pošlje serviser ( ali sam nisem razumel ) kopijo prometne, homologacijo, homologacijo avzpuha in POTRDILO O VGRADNJI in ne rabi iti do njih. Plačaš pa 19€ + 9€ če imaš še star homologacijski kartonček..

evo čisto na kratko kako je :)

Lp, forfeitt

ne bo držalo, tudi če greš fizično tja rabiš potrdilo o vgradnji. Verjamem pa, da so ti očitno le narobe razložili, ker bedaki sami nimajo pojma kaj bi radi

Objavljeno (popravljeno)

tako so mi rekli oz napisali.. :) me ne zanima kar so rekli so rekli :D

Popravljeno . Popravil forfeitt
Objavljeno

hudič bo, ko si bojo na licu mesta "premislili"..

Objavljeno

Naredte,pametujte.....jaz sem svojega homologiral na opisan način,na LPP 26.1.2012......ostali pa kakor želite :P

Objavljeno

pa ne rabiš zastopnika za avspuh, rabiš pooblaščenega serviserja za tvojo znamko mopeda

Tako je, potrdilo ti bo izdal serviser za kawasaki. Ne pa za izpuh.. to bi bila bedarija

Objavljeno

ne bo držalo, tudi če greš fizično tja rabiš potrdilo o vgradnji. Verjamem pa, da so ti očitno le narobe razložili, ker bedaki sami nimajo pojma kaj bi radi

Tako je..........in med drugim moraš fizično tudi pripeljat motor,da preglednik na tehničnem poslika izpuh ter motor in napiše odobritev na papirje,ki jih potem neseš na okence ta črni bejbi na LPP,ki ti po pošti pošlje novo homologacijo v kateri je vpisan dotični izpuh....

In prosim vas ne pametujte več kako lahko serviser samo pošlje dokumentacijo in se stvar uredi,ker je to eno navadno zavajanje........Brez,da pripeljete motor fizično na homologacijo oz. homologacijski postopek k pregledniku NE GRE!!!!

Objavljeno

Torej seveda mi ni dalo mira in sem se pozanimal kako je dejansko:

Torej možnosti za homologacijo sta dve:

1. da greš do organa pristojnega za homologacijo vozi...torej LPP itd.. in predložiš prometno, homologacijo, homologacijo avzpuh in plačaš 31€ + 9€ če imaš še star majhen homologacijski kartonček...tisti siv

drugi način je nekoliko lažji...na LPP ali kamorkoli pošlje serviser ( ali sam nisem razumel ) kopijo prometne, homologacijo, homologacijo avzpuha in POTRDILO O VGRADNJI in ne rabi iti do njih. Plačaš pa 19€ + 9€ če imaš še star homologacijski kartonček..

evo čisto na kratko kako je :)

Lp, forfeitt

Če boš to naredu brez,da boš ke pripeljal motor si pravi David Coprfield ali je pa una ta črna za okencom tvoja sestra :evilgrin:
Objavljeno

Ja tole o vgradnji je lahko res shit, posebej ce kupis motor k ma ze gor lonce, pa niso homologirani. To sm meu jst, pa je se lani maja slo cez. Ker sem enostavno reku, da je bil motor ze z lonci gor, ko sem ga kupil. Tko da, pazte kva kupte. To si majstri vsi skupej en pakt sestavjo, da letas od enga do druzga in puscas evrcke. :smoke:

Objavljeno (popravljeno)

pa govorite kar vam paše to je odgovor iz LPP:

Vpis novega izpušnega lonca v Potrdilo o skladnosti je potreben in ga lahko opravite na dva načina:

1. Z vozilom se lahko zglasite na pregledu vsak dan od ponedeljka do petka od 7.00 do 13.00 ure (od 5.3.2012 do 18 ure), v prostorih tehničnih pregledov LPP. Vlogo za izvedbo postopka lahko dobite pri nas na dan pregleda, s seboj prinesite homologacijski karton, prometno dovoljenje, certifikat za izpušni lonec ter pooblastilo v kolikor vložnik ni lastnik. Strošek pregleda zamenjave izpušnega lonca znaša 31 € ter dodatnih 9 €, v kolikor imate še star (mali) homologacijski karton.

2. V drugem primeru lahko vodimo postopek evidentiranja vgrajenega dela na vozilo. V tem primeru pooblaščeni serviser oz. zastopnik za vozilo pošlje vlogo za evidentiranje vgradnje homologiranega dela na vozilo skupaj s homologacijskim kartonom, kopijo prometnega dovoljenja, potrdilom o vgradnji vgrajenega dela, certifikatom vgrajenega dela ter pooblastilom lastnika vozila, na naslov: LPP, Celovška cesta 160, 1000 Ljubljana, Sektor tehnični pregledi in homologacija vozil.

Strošek v tem primeru znaša 19 € ter dodatnih 9 €, v kolikor imate še star (mali) homologacijski kartonček.

Popravljeno . Popravil forfeitt
Objavljeno

mislim, da je zdaj razumljivo o čem govorim. Si ne nič izmišljujem. Tudi nekateri člani foruma so zadevo uspeli tako vpisati :)

Objavljeno (popravljeno)

Kaj pa če imaš tavelik šeleshamer homologacijski karonček :)

Kaj pa narediti v primeru ko imaš izpuh določene znamke za katerega le ta ni izdala TUV-a?

LP

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

tistih 9€ doplačaš da ti naredijo tega novega bele barve.... :)

Če imaš avzpuh ki nima TUV oziroma ni homologiran po EU normativih ga ne smeš uporabljati v prometu ker ni izdelan za ta namen oziroma in ga ni mogoče homologirati :( ...kar pomeni da če te ustavijo in pogledajo dobiš kazen pa na tehničnem te verjetno ne spustijo čez..

Objavljeno

Sej zato imam pa še dva originalnana na zalogi :)

Samo za na tehničnega pa daljše izlete...

Objavljeno

kakšne znamka pa je avzpuh?

tako, ker če ne bi ti 100% težili na tehničnem...

Objavljeno

Tako je..........in med drugim moraš fizično tudi pripeljat motor,da preglednik na tehničnem poslika izpuh ter motor in napiše odobritev na papirje,ki jih potem neseš na okence ta črni bejbi na LPP,ki ti po pošti pošlje novo homologacijo v kateri je vpisan dotični izpuh....

In prosim vas ne pametujte več kako lahko serviser samo pošlje dokumentacijo in se stvar uredi,ker je to eno navadno zavajanje........Brez,da pripeljete motor fizično na homologacijo oz. homologacijski postopek k pregledniku NE GRE!!!!

To ni res...ima fortreit prav, tudi js pelem motor k serviserju in mi je obljubil da bo vse urejeno tam. homologacija za vse kar je na motorju, in seveda kar ima papirje...Tako da to je zgleda neka nova vrstica v zakonu... so dali malo zaupanja serviserjem. Nevem pa a se kdo iz lpp zglasi na servisu in naenkrat porihtajo več motorjev. Recimo enkrat tedensko...ali pa gre res use na zaupanje in preko faksa/pošte/meila.

Objavljeno

Js si stvar takole razlagam:

v prvi varianti greš ti do LPP kjer preverijo homologacijo ( na listu ki jo dobiš z avzpuhom ) če ustreza dejansko avzpuhu ki je namontiran na motorju..preverijo številke itd..

v drugi varianti pa serviser ki je podpisal potrdilo odgovarja, da je res tako. Ne mora ti vsak serviser podpisati ampak le tisti, ki majo za to dovoljenje od direkcije RS za promet ( ali nekaj takega ). Dejansko z potrdilo o vgradnji na katerem so vsi potrebni podatki od modela do št šasije motorja do proizvajalca, modela, št homologacije avzpuha serviser podpiše in jamči ja, da je res tako. Če si preberete potrdilo o vgradnji piše da on jamči, da je ta del namontiran itd..

Objavljeno

To ni res...ima fortreit prav, tudi js pelem motor k serviserju in mi je obljubil da bo vse urejeno tam. homologacija za vse kar je na motorju, in seveda kar ima papirje...Tako da to je zgleda neka nova vrstica v zakonu... so dali malo zaupanja serviserjem. Nevem pa a se kdo iz lpp zglasi na servisu in naenkrat porihtajo več motorjev. Recimo enkrat tedensko...ali pa gre res use na zaupanje in preko faksa/pošte/meila.

Ma ne da se mi več :surrender: jaz sem homologiral na opisani način,ker baje drugega načina ni.......vsaj tako so predstavili zadevo meni......če se da, hvala bogu,jaz nisem mogu in sem motor vlekel iz Kočevja v kombiju po največjem snegu....mamu jim :angry: ......sej ne vem,ko v parlamentu,ko zakon ni za vse enak......res gremo v qurac z to biokracijov in tumastimi uradniki za okencom :blink:
Objavljeno

Ma ne da se mi več :surrender: jaz sem homologiral na opisani način,ker baje drugega načina ni.......vsaj tako so predstavili zadevo meni......če se da, hvala bogu,jaz nisem mogu in sem motor vlekel iz Kočevja v kombiju po največjem snegu....mamu jim :angry: ......sej ne vem,ko v parlamentu,ko zakon ni za vse enak......res gremo v qurac z to biokracijov in tumastimi uradniki za okencom :blink:

Te razumem sam kaj da ti rečem ko verjetno še sami ne vedo kaj bi rad..

meni se to kar so mi napisali zdi kar logično ker ali greš gor in ti oni preverijo ter plačaš mal več ali pa ti serivser "preveri" in on jamči? a ni nekako logično? mogoče so hoteli le malo olajšati te homologacije pa so še bolj komplicirali...ker lahko tudi več stvari naenkrat homologiraš in plačaš samo 19 oz 31€ :)

Objavljeno

Te razumem sam kaj da ti rečem ko verjetno še sami ne vedo kaj bi rad..

meni se to kar so mi napisali zdi kar logično ker ali greš gor in ti oni preverijo ter plačaš mal več ali pa ti serivser "preveri" in on jamči? a ni nekako logično? mogoče so hoteli le malo olajšati te homologacije pa so še bolj komplicirali...ker lahko tudi več stvari naenkrat homologiraš in plačaš samo 19 oz 31€ :)

Če imaš prov si mi prišparal mnogo sivih las :D!

Za vsak vpis v homo. kartonček plačaš 31 € in ne samo enkrat!

Objavljeno

Lej dobr teden nazaj sem ga na LPP-ju homologiral, pa je postopek točno tako potekal kot je uporabnik Kmet2 opisal. Ko boste šli na LPP in stvar dejansko homologirali, takrat povejte kako proces poteka. Zdej če so meni rekli, da rabim potrdilo o vgradnji in se izkaže, da ga dejansko ne potrebuješ, ja pol pa tok bolje za druge, bodo vsaj vedeli kako pa kaj.

P.S.: Nekateri so že povedali, da ga na AvtoKrki ne rabiš, samo to je že pol druga zgodba.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!