Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav! Zanima me kaj moraš na motorju vse homologirati, če bi ga predelal v cafe racerja? Samo izpuh, masla, luči, smerokazi ali še kaj drugega?

Za luči in smerokaze mislim, da ni potreben prav vpis v homolog. kartonček, more bit samo nek E odtisnjen na luči in smerokazih (da je skladno s predpisi), za masko ti pomojem ne bodo kej dost težili, izpuh pač normalno homologiraš (če se ga da :OK: ), za kakšno drugo balanco (clip oni, itd... ) bi mogoče tud šlo brez homolomo, nisem pa 100%. Jaz mam recimo drug sedež na motorju pa še ene par prčkarij pa ni noben nč opazu al pa komenterou na homologaciji. Drugače strogo po črki zakona pa je res tako, da je treba vsako stvar homologirati, samo je malo drugače v realnosti :)

Objavljeno

Za smernike pri nas zahtevajo certifikate, E11 oznaka ni dovolj.

Najboljš čim manj komplicirat, vpisat magar izpuh ostalo pa itak bol znanstvena fantastika pri nas uredit...

Zarad naših glupih birokratov sem letos fuknu lepga streetfighterja v dele...zadeva je dobila clo 2. mesto na avto-moto shovu v kategoriji freestile par let nazaj. Ampak kaj to briga naše pisunčke pa odžiralce davkoplačevalskega dnarja. Zatirat kreativnost ter razvoj na vseh področjih-ti bi moral bit moto v tejle butalski podalspsi kuri v kteri živimo...

Objavljeno

Za smernike pri nas zahtevajo certifikate, E11 oznaka ni dovolj.

Najboljš čim manj komplicirat, vpisat magar izpuh ostalo pa itak bol znanstvena fantastika pri nas uredit...

Zarad naših glupih birokratov sem letos fuknu lepga streetfighterja v dele...zadeva je dobila clo 2. mesto na avto-moto shovu v kategoriji freestile par let nazaj. Ampak kaj to briga naše pisunčke pa odžiralce davkoplačevalskega dnarja. Zatirat kreativnost ter razvoj na vseh področjih-ti bi moral bit moto v tejle butalski podalspsi kuri v kteri živimo...

A se ne da pol celotnega kot predelavo homologirat, recimo v Nemčiji? A TUV pr nas ne velja več?

Objavljeno

Pri nas zahtevajo, da je v TUV certifikatu za posamezen del naveden točno določen tip motocikla. Ker tega ni (deli so univerzalni), dela ne morš homologitrat pri nas.

Sem mel za vse dele TUV certifikate-vključno z svetlobnimi telesi. Vse je bilo vgrajeno v sklau z specifikacijami, ki jih določa zakon, potrdila varilca (geštel je bil varjen na varilskem inštitutu), preračune nosilnosti itd. pa ni šlo skoz. Ne na LPP ne na RTI...

Objavljeno

ker za auspuhe vem, da obstaja kategorija "samogradnja", pa pr angležih majo stoposto možnost homologiranja predelanega motocikla kot celoto, ne kot vsak del posebej.

Objavljeno

Ja to že ampak pri samogradnji je potrebno izdelek testirati v (njihovih) laboratorijih, kar je pa izredno drago. Podobno je pri homologaciji motorja kot celote, vsak del posebaj mora bit testiran oz. mora imeti ustrezen certifikat že od prej npr. TUV.

Objavljeno

ker za auspuhe vem, da obstaja kategorija "samogradnja", pa pr angležih majo stoposto možnost homologiranja predelanega motocikla kot celoto, ne kot vsak del posebej.

Tako je, Angleži so dokaj normalni, tudi Nemci ne komplicirajo, če je kaj narejeno dobro. Tu v Sloveniji pa so faušljive neznalice, ki želijo biti dobro plačane, čeprav nič ne znajo in nič ne naredijo pošteno. In delat za slovenski trg je itak nonsens par excellence. Prvič ni kupne moči, drugič nihče nič slovenskega ne ceni ( razen če so to začeli cenit v tujini, pol je super) in tretjič se naša država trudi vse zatreti že v kali. Da slučajo ne bi bilo potem kakšnih problemov. Ker mi smo sanjska država. Kao Švica!! LMFAO

Jaz trenutno ne verjamem, da imamo kakšne šanse, da se izmažemo iz te depresije. Pa to ne mislim gospodarske krize, to je drugo 5ranje. Mogoče samo jaz vidim to povezavo, ampak, kako naj neka država gre naprej, napreduje, se razvija, če ljudem ni dovoljeno, da so ustvarjalni, kreativni, drugačni. Jaz pač nočem vozit yamaho fazer, golfa in vsako nedeljo jest pohan šnicl in ponfri. Pa žuti lajbič si tudi ne bom nikoli oblekel na motor.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Čak, mene predvsem zanima kako je s tem, če ti recimo v Angliji ali pa Nemčiji narediš kompleten MOT oz. TUV. A tega potem priznajo pri nas al tud tega ne?

Objavljeno

Čak, mene predvsem zanima kako je s tem, če ti recimo v Angliji ali pa Nemčiji narediš kompleten MOT oz. TUV. A tega potem priznajo pri nas al tud tega ne?

Odvisno za nekatere dele priznajo za nekatere pa ne čeprav bi mogli priznat vse ;)

Objavljeno

Če narediš za ceu motor pomoje morjo priznat. Se pa lahko zgodi da spet kej zakomplicirajo

Objavljeno

Če narediš za ceu motor pomoje morjo priznat. Se pa lahko zgodi da spet kej zakomplicirajo

Bi mogli vendar priznat vendar ne in bojo 100% komplicirali ;)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Verjetno bi zdržala na serijskem izpuhu, če ima okoli lonca še dodatno zaščito pred temperaturo. Če se lonec segreje toliko, da ne moreš roke gor držat, pol ne pride v poštev. Bolje bi bilo, da lonec z epoxy smolo oblečeš v pravo karbonsko platno.

Objavljeno

No moj KLE nujno rabi nov izpuh ker je tale karbonski začel razpadati (montaža še od prvega lastnika pred 7 leti):

imag0317.jpg

Sedaj pa me zanima ali lahko pri nas homologiraš izpuh ki je legalen v VB? Zanimal sem se za Delkevič izpuhe ker so dokaj ugodni. Od njih sem dobil tale mail:

The silencer is BSAU approved for UK roads, the silencer has a number engraved on it, but does not have any paperwork ABE or E-mark sorry.

Ali je kakšna možnost tak izpuh homologirati pri nas?

Lp!

Objavljeno

A je lonec okrogel ?? če je samo malo zavrti karbonsko cev zvrtaj nove luknje in na novo zakoviči isto ponovi zadaj

Objavljeno (popravljeno)

No moj KLE nujno rabi nov izpuh ker je tale karbonski začel razpadati (montaža še od prvega lastnika pred 7 leti):

imag0317.jpg

Sedaj pa me zanima ali lahko pri nas homologiraš izpuh ki je legalen v VB? Zanimal sem se za Delkevič izpuhe ker so dokaj ugodni. Od njih sem dobil tale mail:

Ali je kakšna možnost tak izpuh homologirati pri nas?

Lp!

Pa ko bo že dol, lonec, mi lahko pošlješ cev, ti predel kjer so lukne dodatno ojačam s karbonom...se vedno najde kakšen kos viška...smolo pa tudi stran mečem....cena: kavica ob priliki :).

Če pa polnilo še ni bilo menjano, pa kontaktiraj Igorja-MASS pa ti bo zagotovil novo volno...ceneje ne gre ;)

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A je lonec okrogel ?? če je samo malo zavrti karbonsko cev zvrtaj nove luknje in na novo zakoviči isto ponovi zadaj

Sem ga že prevrtal med starimi kovicami in nanovo zakovičil vendar je spet spustilo ker je karbon že zelo načet.

Pa ko bo že dol, lonec, mi lahko pošlješ cev, ti predel kjer so lukne dodatno ojačam s karbonom...se vedno najde kakšen kos viška...smolo pa tudi stran mečem....cena: kavica ob priliki :).

Če pa polnilo še ni bilo menjano, pa kontaktiraj Igorja-MASS pa ti bo zagotovil novo volno...ceneje ne gre ;)

Hvala za ponudbo, ampak tale izpuh ni homologiran(pobran naj bi bil z YZF 600) tako da imam vsaj razlog da najdem nekaj homologiranega in sem brez skrbi pred kakšno kaznijo s strani policije (domače in tuje). Z g. Igorjem sem pa že govoril ampak je problem ker imam do njega skoraj 4h vožnje v eno smer...

Lp!

Objavljeno

Prebral del teme pa vidim, da nekateri so imeli srečo pri homologaciji izpuha. Situacija je taka kupil bi izpuh leovince od nekoga, ki nima papirjev. Sam koliker sem bral rabim prometno(mam logično), kartonček kjer se vpiše predelave (mam), vpis o vgradnji bi se zrihtalo in če bi ta certifikat veljal, ki je z njihove strani.

http://www.leovince.com/files//F1215-CO-7556.pdf

Mi manjkajo še kake listine ? ali se enostavno tako nebi dal homologirat.

Sam nimam blage veze zato pa vas vprašam.

Pozdrav pa hvala za odgovor :) .

Objavljeno

ja, če je model izpuha tak, kot je na tem certifikatu, pa če ustreza tipu motorja se da, brez problema :)

Objavljeno

Na izpuhu se ujema e13 0234 9 in tip motorja, a potem kot kaže na certifikatu 6349 bi moglo bit taka cifra kot kaže na mojem(0372), če hočem it homologirat ?

Lp

Objavljeno (popravljeno)

kaj kompliciraš :D , tale pdf odpri in spremeni tiste 4 cifre, to je to

Popravljeno . Popravil k0ci
Objavljeno

kaj kompliciraš :D , tale pdf odpri in spremeni tiste 4 cifre, to je to

Pa dej, kaj ljudi napeljuješ k goljufiji in kriminalu :grim ..ne bit tak no :grrr

Drgač pa ja, sem že slišal, da se da kar nekako cifre spremenit, v tako imenovanem PhotoShopu, sam nisem čisto siguren.

Tko da se kar ravnaj po Kocijevem nasvetu :grim

Objavljeno

A ma kdo za prodat kakšn auspuh (mogoče akrapovič) za Kawasaki Ninja ZX-6R letnik 2000 =) (Na 3 vijake)

Objavljeno

Pa dej, kaj ljudi napeljuješ k goljufiji in kriminalu :grim ..ne bit tak no :grrr

Drgač pa ja, sem že slišal, da se da kar nekako cifre spremenit, v tako imenovanem PhotoShopu, sam nisem čisto siguren.

Tko da se kar ravnaj po Kocijevem nasvetu :grim

hahah, pravi se zdaj oglaša ja, .......drugače pa, z malo iznajdljivosti tudi slikar dela čudeže :D

Objavljeno

A ma kdo za prodat kakšn auspuh (mogoče akrapovič) za Kawasaki Ninja ZX-6R letnik 2000 =) (Na 3 vijake)

Ne ga srat,se že zdaj preveč leti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!