Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


Priporočene objave

Objavljeno

Hej fantje ima mogoče kdo odgovor pri roki ??? Lansko leto sem kupil rabljen motor , ki ima montirane arrow izpuhe , le te pa nimajo homologacije za ta motor (moja neumnost , ker sem verjel nekim fotokopijam , nisem pa preveril ustreznosti , papirji so kar od enega enakega motorja z starejšim letnikom , pa še homologacije nisem pogledal :headbang:) ... Je kakšna varijanta da se homologacija pridobi , ali je pač potrebno iti v nakup drugih izpuhov ? Lansko leto mi pri registraciji motorja pregledovalec na teh. pregledu ni nič rekel , oz. zahteval homologacijo , pa tudi policaji mi nikdar niso ničesar rekli. Je to zgolj sreča ? Kako visoka je kazen če nimaš vpisa v homologacijo ? Hvala za kakršnkoli odgovor ...

Objavljeno

500€. jaz sem v podobni situaciji kar nove nabavil (MASS).

Objavljeno

mene pa zanima ce kdo ve in je ze imel posla z tem..imam namen plastike na motorju prebarvat v drugo barvo...kakšen je postopek homologacije...kaj potrebujem in pa kaksen je strosek...je ksna razlika ce bi motor samo preoblekel v folijo....in navsezadnje...a na tehnicnih komplicirajo glede sprememb barv v primeru da ni spremembe barve... je pametno da to uradno spremenim al samo vozim :D,...mislim pa dat mat crno... hvala za odgovor ??'

Objavljeno

Za spremembo barve ni treba nič homologirat. Ob naslednjem tehničnem samo povej, da si motor prebarval pa ti bodo spremenili barvo v prometni.

Objavljeno

Če boš prebarval oz. oblepil motor v drugo barvo greš samo na tehnične da ti spremenijo barvo v dokumentih stane pa ene 20€ (vsaj mislim da sem zadel ceno)

Objavljeno (popravljeno)

Tehnicna sprememba 10€ + novo prometno dovolenje.

Tak je blo pri meni pred parim mescim

Popravljeno . Popravil telet
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Hmm torej lastim si Ducatija monsterja M600 l.1997 prvič reg. v SLO marca 1998. Nabaviti imam namen druge izpuhe in zdaj ne vem kak gre, ker nimam homologacijskega kartončka. V bistvu ga že leta 1998 sploh ni bilo.

Kaj to pomeni da ne rabim homologacije če jih tistega daljnega leta še niso izdajal.

lp

Objavljeno

Hmm torej lastim si Ducatija monsterja M600 l.1997 prvič reg. v SLO marca 1998. Nabaviti imam namen druge izpuhe in zdaj ne vem kak gre, ker nimam homologacijskega kartončka. V bistvu ga že leta 1998 sploh ni bilo.

Kaj to pomeni da ne rabim homologacije če jih tistega daljnega leta še niso izdajal.

lp

.....Najbolj točen odgovor boš dobil, če pošlješ vprašanje na LPP.....oddelek za homologacije...........kar hitro odgovorijo.

lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

mene pa zanima če je že kdo imel opravka z tem. namreč kupil bi drug okvir (štel) od enakega rabljenega motorja in bi ga zamenjal z mojim... kaj morajo biti kakšni papirji od tega drugega okvirja? moram na homologacijo? kako je glede tega?

Objavljeno

poleg geštela moraš dobit vse papirje, kot če bi kupil cel motor, torej prometno, homologacijo, prav tako moraš naredit prepis motorja na svoje ime........skratka postopek pri nakupu je kot če bi kupil cel, vozen motor

Objavljeno

poleg geštela moraš dobit vse papirje, kot če bi kupil cel motor, torej prometno, homologacijo, prav tako moraš naredit prepis motorja na svoje ime........skratka postopek pri nakupu je kot če bi kupil cel, vozen motor

torej ne gre da bi se samo številke spremenile? ker npr. moj motor je letnik 2010, drug okvir pa je letnik 2006... neki sem prbral (vsaj zdi se mi) da lahko oba okvirja neseš na homologacijo in da ti spremenijo številke in obdržijo uničen okvir? kaj pa če drug okvir sploh nima papirjev? se splača kupit / tvegat?

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

torej jaz imam hondo cbr 125 r pa me zanima če lahko menjam zadnjo gumo oz. kak je z homologacijo in ceno??? ker ma ful male gume gor. hvala :DD

Objavljeno

torej jaz imam hondo cbr 125 r pa me zanima če lahko menjam zadnjo gumo oz. kak je z homologacijo in ceno??? ker ma ful male gume gor. hvala :DD

Ceneje bo če kupiš drug 125ccm, Pa brez zamere. (zadal si si misijo nemogoče)

Objavljeno

torej jaz imam hondo cbr 125 r pa me zanima če lahko menjam zadnjo gumo oz. kak je z homologacijo in ceno??? ker ma ful male gume gor. hvala :DD

Menjaj, nobeden ne bo opazil. Sam sem naredil enako na YBRki pa ni bilo problemov.

Objavljeno

¸ja kaj pa policija slučajno če me dobi pa kazen ni mala !!?

Objavljeno

Če ne boš pretiraval s širino nihče ne bo opazil. V kolikor daš širše gume na motor tudi ciklistika ne bo več taka kot do zdaj.

Objavljeno

2 cm širše bi dal gor samo zaradi bolšega grifta v ovinku. ker drugač je precej nestabilen v ovinku.

Objavljeno

Motor je že dovolj stabilen samo malo več "treninga" pa bo stvar rešena in bo motor kar na enkrat postal sam od sebe stabilen brez širše gume.

Poglej tole boš vidu, da ne potrebuješ širše gume :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

2 cm širše bi dal gor samo zaradi bolšega grifta v ovinku. ker drugač je precej nestabilen v ovinku.

Smo meli na CBR za 1cm širše, pa ni bilo bojazni za policaje...pa tudi z orginalnimi gre na koleno kadar ti paše..

p.s. Je pa res, da na tako ozkih gumah se sprememba tlaka takoj pozna, tako da mogoče se ti ne zdi motor siguren, prav zaradi napačnega tlaka, ali pa napačno izbranih gum...

cbr.jpg

Objavljeno

Jaz sem dal 2 cm širše in lega na cesti je bila po mojem občutku stabilnejša.

Objavljeno

no ja video res dokazuje svoje! jaz bom dal kr širšo gor ker morem tak menjat gume ker imajo zlo slab profil. potem bom pa videl če je res kaj bolj stabilen motor v ovinku. :D

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

A ima kdo kake veze na   kakih homologacijah...na Zs

Objavljeno

Kako je z homologacijo iz "športnega" v naked ? Torej oklep stran pa okrogla luč gor in samo majhn vizirček, pa seveda žmigavci kot se grejo, samo ali morem iskat prav žmigavce pri katerih dobiš vse teste na papirju zraven? Ker če grem kupit nor novo proednjo luč za ER-5 in prednje žmigavce ne dobim noebnih pairjev zraven ker so kot rezervni deli. ??

 

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kupil sem izpuh Venom Motad preko ebay, kjer je pisalo da je road legal. Zdaj se je izkazalo, da zraven ni papirjev oz kakega TUV certifikata, je pa vgravirana številka E2 9095, kar je brez papirjev verjetno brezpredmetno.

Je kakšna varianta za homologacija ali je bolje, da zadevo vrnem?

 

LP

Popravljeno . Popravil jl79

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!