blazius Objavljeno Oktober 15, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2012 Hej fantje ima mogoče kdo odgovor pri roki ??? Lansko leto sem kupil rabljen motor , ki ima montirane arrow izpuhe , le te pa nimajo homologacije za ta motor (moja neumnost , ker sem verjel nekim fotokopijam , nisem pa preveril ustreznosti , papirji so kar od enega enakega motorja z starejšim letnikom , pa še homologacije nisem pogledal ) ... Je kakšna varijanta da se homologacija pridobi , ali je pač potrebno iti v nakup drugih izpuhov ? Lansko leto mi pri registraciji motorja pregledovalec na teh. pregledu ni nič rekel , oz. zahteval homologacijo , pa tudi policaji mi nikdar niso ničesar rekli. Je to zgolj sreča ? Kako visoka je kazen če nimaš vpisa v homologacijo ? Hvala za kakršnkoli odgovor ...
BenX Objavljeno Oktober 22, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2012 500€. jaz sem v podobni situaciji kar nove nabavil (MASS).
payback Objavljeno Oktober 23, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2012 mene pa zanima ce kdo ve in je ze imel posla z tem..imam namen plastike na motorju prebarvat v drugo barvo...kakšen je postopek homologacije...kaj potrebujem in pa kaksen je strosek...je ksna razlika ce bi motor samo preoblekel v folijo....in navsezadnje...a na tehnicnih komplicirajo glede sprememb barv v primeru da ni spremembe barve... je pametno da to uradno spremenim al samo vozim ,...mislim pa dat mat crno... hvala za odgovor ??'
trojan69 Objavljeno Oktober 23, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2012 Za spremembo barve ni treba nič homologirat. Ob naslednjem tehničnem samo povej, da si motor prebarval pa ti bodo spremenili barvo v prometni.
ludiluka Objavljeno Oktober 23, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2012 Če boš prebarval oz. oblepil motor v drugo barvo greš samo na tehnične da ti spremenijo barvo v dokumentih stane pa ene 20€ (vsaj mislim da sem zadel ceno)
telet Objavljeno Oktober 26, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2012 (popravljeno) Tehnicna sprememba 10€ + novo prometno dovolenje. Tak je blo pri meni pred parim mescim Popravljeno Oktober 26, 2012. Popravil telet
gregorjanc Objavljeno December 4, 2012 Opozori Objavljeno December 4, 2012 Hmm torej lastim si Ducatija monsterja M600 l.1997 prvič reg. v SLO marca 1998. Nabaviti imam namen druge izpuhe in zdaj ne vem kak gre, ker nimam homologacijskega kartončka. V bistvu ga že leta 1998 sploh ni bilo. Kaj to pomeni da ne rabim homologacije če jih tistega daljnega leta še niso izdajal. lp
TOMCAT Objavljeno December 5, 2012 Opozori Objavljeno December 5, 2012 Hmm torej lastim si Ducatija monsterja M600 l.1997 prvič reg. v SLO marca 1998. Nabaviti imam namen druge izpuhe in zdaj ne vem kak gre, ker nimam homologacijskega kartončka. V bistvu ga že leta 1998 sploh ni bilo. Kaj to pomeni da ne rabim homologacije če jih tistega daljnega leta še niso izdajal. lp .....Najbolj točen odgovor boš dobil, če pošlješ vprašanje na LPP.....oddelek za homologacije...........kar hitro odgovorijo. lp
shark90 Objavljeno December 17, 2012 Opozori Objavljeno December 17, 2012 mene pa zanima če je že kdo imel opravka z tem. namreč kupil bi drug okvir (štel) od enakega rabljenega motorja in bi ga zamenjal z mojim... kaj morajo biti kakšni papirji od tega drugega okvirja? moram na homologacijo? kako je glede tega?
k0ci Objavljeno December 18, 2012 Opozori Objavljeno December 18, 2012 poleg geštela moraš dobit vse papirje, kot če bi kupil cel motor, torej prometno, homologacijo, prav tako moraš naredit prepis motorja na svoje ime........skratka postopek pri nakupu je kot če bi kupil cel, vozen motor
shark90 Objavljeno December 18, 2012 Opozori Objavljeno December 18, 2012 poleg geštela moraš dobit vse papirje, kot če bi kupil cel motor, torej prometno, homologacijo, prav tako moraš naredit prepis motorja na svoje ime........skratka postopek pri nakupu je kot če bi kupil cel, vozen motor torej ne gre da bi se samo številke spremenile? ker npr. moj motor je letnik 2010, drug okvir pa je letnik 2006... neki sem prbral (vsaj zdi se mi) da lahko oba okvirja neseš na homologacijo in da ti spremenijo številke in obdržijo uničen okvir? kaj pa če drug okvir sploh nima papirjev? se splača kupit / tvegat?
6maddog9 Objavljeno Januar 15, 2013 Opozori Objavljeno Januar 15, 2013 torej jaz imam hondo cbr 125 r pa me zanima če lahko menjam zadnjo gumo oz. kak je z homologacijo in ceno??? ker ma ful male gume gor. hvala :DD
HyperJack Objavljeno Januar 15, 2013 Opozori Objavljeno Januar 15, 2013 torej jaz imam hondo cbr 125 r pa me zanima če lahko menjam zadnjo gumo oz. kak je z homologacijo in ceno??? ker ma ful male gume gor. hvala :DD Ceneje bo če kupiš drug 125ccm, Pa brez zamere. (zadal si si misijo nemogoče)
LooLekSLO Objavljeno Januar 15, 2013 Opozori Objavljeno Januar 15, 2013 torej jaz imam hondo cbr 125 r pa me zanima če lahko menjam zadnjo gumo oz. kak je z homologacijo in ceno??? ker ma ful male gume gor. hvala :DD Menjaj, nobeden ne bo opazil. Sam sem naredil enako na YBRki pa ni bilo problemov.
6maddog9 Objavljeno Januar 15, 2013 Opozori Objavljeno Januar 15, 2013 ¸ja kaj pa policija slučajno če me dobi pa kazen ni mala !!?
aero Objavljeno Januar 15, 2013 Opozori Objavljeno Januar 15, 2013 Če ne boš pretiraval s širino nihče ne bo opazil. V kolikor daš širše gume na motor tudi ciklistika ne bo več taka kot do zdaj.
6maddog9 Objavljeno Januar 15, 2013 Opozori Objavljeno Januar 15, 2013 2 cm širše bi dal gor samo zaradi bolšega grifta v ovinku. ker drugač je precej nestabilen v ovinku.
BIZKIT Objavljeno Januar 15, 2013 Opozori Objavljeno Januar 15, 2013 Motor je že dovolj stabilen samo malo več "treninga" pa bo stvar rešena in bo motor kar na enkrat postal sam od sebe stabilen brez širše gume. Poglej tole boš vidu, da ne potrebuješ širše gume cikadina in KObe 2
HyperJack Objavljeno Januar 16, 2013 Opozori Objavljeno Januar 16, 2013 2 cm širše bi dal gor samo zaradi bolšega grifta v ovinku. ker drugač je precej nestabilen v ovinku. Smo meli na CBR za 1cm širše, pa ni bilo bojazni za policaje...pa tudi z orginalnimi gre na koleno kadar ti paše.. p.s. Je pa res, da na tako ozkih gumah se sprememba tlaka takoj pozna, tako da mogoče se ti ne zdi motor siguren, prav zaradi napačnega tlaka, ali pa napačno izbranih gum...
LooLekSLO Objavljeno Januar 16, 2013 Opozori Objavljeno Januar 16, 2013 Jaz sem dal 2 cm širše in lega na cesti je bila po mojem občutku stabilnejša.
6maddog9 Objavljeno Januar 17, 2013 Opozori Objavljeno Januar 17, 2013 no ja video res dokazuje svoje! jaz bom dal kr širšo gor ker morem tak menjat gume ker imajo zlo slab profil. potem bom pa videl če je res kaj bolj stabilen motor v ovinku.
TINY35 Objavljeno Februar 2, 2013 Opozori Objavljeno Februar 2, 2013 A ima kdo kake veze na kakih homologacijah...na Zs
smasher Objavljeno Februar 10, 2013 Opozori Objavljeno Februar 10, 2013 Kako je z homologacijo iz "športnega" v naked ? Torej oklep stran pa okrogla luč gor in samo majhn vizirček, pa seveda žmigavci kot se grejo, samo ali morem iskat prav žmigavce pri katerih dobiš vse teste na papirju zraven? Ker če grem kupit nor novo proednjo luč za ER-5 in prednje žmigavce ne dobim noebnih pairjev zraven ker so kot rezervni deli. ?? LP
jl79 Objavljeno Februar 18, 2013 Opozori Objavljeno Februar 18, 2013 (popravljeno) Kupil sem izpuh Venom Motad preko ebay, kjer je pisalo da je road legal. Zdaj se je izkazalo, da zraven ni papirjev oz kakega TUV certifikata, je pa vgravirana številka E2 9095, kar je brez papirjev verjetno brezpredmetno. Je kakšna varianta za homologacija ali je bolje, da zadevo vrnem? LP Popravljeno Februar 18, 2013. Popravil jl79
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se