Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

Si probal sem poslat email da ti posljejo papirje?

http://www.motad.co.uk/

Ja, sem jih kontaktiral pa vse kar se dobil od njih je en PDF file s tako vsebino (to verjetno ne bo šlo čez pri homologaciji):

 

Walsall 18/11/11

Motad ltd confirms that:

Exhaust marked

E2 9095 fits Honda CBF1000 motorcycle -Model SC58

This exhaust complies with all regulations of noise and emissions for use in the EU.

Motad LTD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mal da še serjemo po forumu, predn se začnemo vozit :)

 

tole --> http://www.dan-moto.com/DM_US/

 

Je kdo že naročal rore iz tle? Če ima kdo kakšne izkušnje.

Izpuhi so pa zlo pocen.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam se jih oprn nas ne bo dalo homologirat...brez kakih ekhm... :ninja: Drugač majo p Ameri nasplošno izredno pocen dele...se dostkrat kljub dokaj visoki poštnini pa carini vseeno splača kaj naorčit iz USA.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja majo res poceni rore, sicer sm gledal še malo po angleškem ebayu, so podobne cene tud tm, se verjetno bol splača iz anglije, kot pa davek plačevat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

remus hexagon carbon s kat........... naslednja zamenjava na "da-uiber-dabest-in-oh-in-spljoh matorju" (prosim vse zagrizene anti-bavarska masinska fabrka, da SEDAJ dajo glas). :P:music1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne najdem kartončka, nekam se mi je založil. Kaj storiti če ne najdeš homologacijskega kartona? Kje se da dobit duplikat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poklič tja kjer je bila izdana, rabiš podatke od motorja in lastnika in jo dobiš v parih dneh. Koštalo te bo pa 36 eu. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če jaz prav razumem tele homologacije, naj bi vsak neoriginalen kos rabil vpisat v kartonček, ne glede na to da ima oznako "E" - drugačnih tako ali tako ne moreš?

 

Zakaj mi vsak ta drug ki prodaja motor trdi, da tega pa ni treba vpisat, ker je prav za ta motor narejen, itd?

 

Zanima me črka zakona v slo, ne osebne izkušnje in razne "policaji zaradi tega ne težijo"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S: mislim na vse dele, od ogledal, zmigavcev, nosilcev tablic ... ne samo auspuhe.

 

P.P.S.: kaka je to fora, da ne morem editirati posta, čeprav je zadnji v temi? Prvič vidim kaj takega /minirant

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piše, da je potrebno vsako spremembo na vozilu homologirati. Potem pa še piše, da ni potrebno vpisati drugo znamko pnevmatike. Recimo. Ne komplicirajte preveč. Če so drugi smerokazi, plastike, izpuh, je pač sprememba in je potreben vpis. Zapeljite se na tehnični pregled, pa vam bodo vse obrazložili. Homologacija je z razlogom. Verjetno ne želite, da vam v glavo prileti odpadel del (recimo doma narejen spojler) s kakšnega vozila. Zato obstajajo homologacije, da se ugotovi skladnost vozila, da je to vozilo varno, ... Pojdite na dirkališče in tam poskusite dirkati z motorjem, kateri ni predelan v skladu s pravili. Greste domov. Brez pardona. Vse je z razlogom. Preden kupite kakšen del, se raje prepričajte, če ga lahko namontirate. Kolikor denarja toliko muzike. Kupujte dele priznanih proizvajalcev s certifikati in bo vse lažje. Predvsem homologacija.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je v tem, ker so drugod po EU za svetlobna telesa res dovolj E oznake, pri nas pa rabiš še certifikat v katerem piše, da je del namenjen točno določenemu modelu motocikla ter na podlagi tega certifikata vpis homologacije. Spet ena zadeva kjer smo bol papeški od papeža... Problem pa nastane, ker so ti deli univerzalni in ponavadi nimajo certifikatov v katerih bi bili navedeni točno določeni modeli motociklov, se pravi se jih pri nas ne da homologirat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pač živimo v tej banana republika in se moramo ravnati po bananastih zakonih. Montiraš, kar lahko, pa je mir. Kladivo tolče po štrlečemu žeblju. Ne sili iz množice, da te ne opazi državni aparat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nič posebnega, duplikat ti izdajo tam kjer je bil izdan original. torej uvoznik. npr, če je motor yamaha, in je bil kupljen v SLO, boš duplikat dobil pri uradnem uvozniku delta-team krško. predložit moraš prometno od motorja. to je to

 

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Želim samo konkretne informacije o vsem skupaj zato, da lahko prodajalcu motorja lepo razlozim kako je vseeno treba vpisati njegov ermax nosilec tablic, nova ogledala in smernike, kljub njegovemu zagotavljanju, da ne in ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vse je treba vpisat, nosilci tablice so sploh problematični, ker se po zakonu položaja tablice sploh ne sme spreminjat....

No če bi živeli npr. v DE potem bi imel prodajalec prav-ogledal, smerniko itd. ni treba vpisat, je dovbolj E oznaka, pri nas pač ni tako in jih je treba. - razn će niso v zadnjih mesecih slučajno kaj spremenil, kar sem pa 99% da niso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala.

 

Sicer sem to prodajalcem že zdaj govoril, ampak nisem bil 100% v svoje besede. Zdaj se lahko na vas izgovarjam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa € pripravi. Mislim da je 35

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

OK, še tukaj vprašam, pol dam pa ta kup pleha na ebay :\ Kupil sem Venom (Motad) izpuh za motor in sicer ima oznako E2 9095. Če prav razumem, gre pri 'E' znaku za ti. ECE regulativo. Zraven so mi poslali dopis:

 

Motad ltd confirms that:

 

Exhaust marked E2 9095 fits Honda CBF1000 motorcycle -Model SC58. This exhaust complies with all regulations of noise and emissions for use in the EU.

 

Motad LTD

 

Poslal sem že vprašanja na enote, kjer izvajajo homologacijo, pa dobim generičen odgovor, da potrebujem ustrezen certifikat in potrdilo o strokovni montaži. V zakonu ne najdem nič kaj pametnega (v ODREDBI za homologacijo vozil sem našel: "vsi originalni dušilci zvoka imajo znak „E“; sledi mu oznaka države, ki je podelila homologacijo sestavnega dela"). TUVa ta izpuh nima. Zdaj, če se tega lonca ne da homologirati po uradni poti me zanima, kako imamo lahko sploh izpušne sisteme na avtu brez homologacije (izpušni lonci, ki so zvarjeni v delavnicah kot npr od novaka, lauša itd). Našel sem spletno stran podjetja sunside, kjer prodajajo izpuhe Inoxcar, ki imajo homologacijo E.C.E in naj bi jih bilo možno homologirati.

 

V glavnem, ni mi tudi slučajno več jasno (po forumih berem, da brez TUV-a lahko pozabim), tako da, če ima kdo točne podatke, bom zelo hvaležen. Na tujih forumih ta izpuh brez problema uporabljajo npr v Franciji, Angliji.

 

LP

Popravljeno . Popravil jl79
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!