Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

OK, še tukaj vprašam, pol dam pa ta kup pleha na ebay :\ Kupil sem Venom (Motad) izpuh za motor in sicer ima oznako E2 9095. Če prav razumem, gre pri 'E' znaku za ti. ECE regulativo. Zraven so mi poslali dopis:

 

Motad ltd confirms that:

 

Exhaust marked E2 9095 fits Honda CBF1000 motorcycle -Model SC58. This exhaust complies with all regulations of noise and emissions for use in the EU.

 

Motad LTD

 

Poslal sem že vprašanja na enote, kjer izvajajo homologacijo, pa dobim generičen odgovor, da potrebujem ustrezen certifikat in potrdilo o strokovni montaži. V zakonu ne najdem nič kaj pametnega (v ODREDBI za homologacijo vozil sem našel: "vsi originalni dušilci zvoka imajo znak „E“; sledi mu oznaka države, ki je podelila homologacijo sestavnega dela"). TUVa ta izpuh nima. Zdaj, če se tega lonca ne da homologirati po uradni poti me zanima, kako imamo lahko sploh izpušne sisteme na avtu brez homologacije (izpušni lonci, ki so zvarjeni v delavnicah kot npr od novaka, lauša itd). Našel sem spletno stran podjetja sunside, kjer prodajajo izpuhe Inoxcar, ki imajo homologacijo E.C.E in naj bi jih bilo možno homologirati.

 

V glavnem, ni mi tudi slučajno več jasno (po forumih berem, da brez TUV-a lahko pozabim), tako da, če ima kdo točne podatke, bom zelo hvaležen. Na tujih forumih ta izpuh brez problema uporabljajo npr v Franciji, Angliji.

 

LP

Probaj povprašat za certifikat na njihovi nemški podružnici. Tam bi ga skoraj 100% morali imeti ali ga vsaj dobiti: http://motad.mgh-bikes.de/home.php

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

Morda kdo ve kje oz. pri komu bi lahko izmeril hrupnost izpušnega sistema dB/A

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tehničnem pregledu. Imajo napravo za meritev hrupa.

 

ne merijo prosto. Torej samo če bi imel tehnični in bi rekli da je preglasen. Kar se pa še do konca leta 2015 ne bo zgodilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pol bojo pa obvezno merl?

Verjetno ga zanima če je motor preglasen in to lahko ugotovi, samo če ve kok dB proizvede izpuh, ker pa do leta 2015 ne rabi delat tehničnega išče alternativo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ga zanima če je motor preglasen in to lahko ugotovi, samo če ve kok dB proizvede izpuh, ker pa do leta 2015 ne rabi delat tehničnega išče alternativo.

 

jp

sm mal čudn napisu :D

Popravljeno . Popravil Ervin93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo...imam en problem in me zanima če ima mogoče kdo rešitev...kupil sm gsr 600 od znanca in na njem ni originalne luči ker je bila počena in je namontiral luč z dvema h3 fokusama ki jo je kupil v louisu pred parimi leti, baje za ta motor ampak so se papirji izgubil....meni je luč všeč in ima vse prave oznake zato me zanima če mogoče ve kje bi lahko dobil ustrezne papirje, da bi lahko to homologiral...sicer je pred dvema letoma brez tezav prišel skozi tehnični pregled, mogoče bom tudi jaz...ampak izdelujem še masko za čez luč in nočem da se mi vsak policaj vpikne v sprednjo luč k nebi bla homologirana in posledično še v masko....zanima me še če so zelo ečni zaradi zadnjega nosilca tablice in smerokazov...in kolko stane posamični vpis v kartonček? hvala ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za tako luc obstajajo maske, ceneje, kot da bi sam naredil. 

meni na tehnicnem ne tezijo, imam original okroglo, pod njo pa neko močno led, ki je pac ne prizgem ko sem na tehnicnem :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem preiskal vse...obstaja samo en tip...ki se prodaja okoli 170 e in sploh ni lep...tk da sm narediu po svojem okusu in je izpadlo super ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poišči luč na https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.louis.de%2F&ei=iAdXUYfeG-704QSH5IGwCA&usg=AFQjCNGykkRkXa3xxGV3LrIxGRIqYRv8CQ&sig2=nHF8HajuY-Zn1gW6g9Ku_g in jim pošlji mail pa ti bodo poslali papirje. Daš še slikico luči?

 

Glede tablice pa smernikov itd. pa poglej par postov nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

Morda kdo ve kje oz. pri komu bi lahko izmeril hrupnost izpušnega sistema dB/A

lp

Jaz mam za merit, ampak bi moral priti na en izlet do Nove Gorice. Zakaj te pa zanima raven hrupa ? Sploh pa imaš na homologacijski tablici na motorju napisano kolko glasen je tvoj lonec pri določenih obratih.

Popravljeno . Popravil OKigor
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, še tukaj vprašam, pol dam pa ta kup pleha na ebay :\ Kupil sem Venom (Motad) izpuh za motor in sicer ima oznako E2 9095. Če prav razumem, gre pri 'E' znaku za ti. ECE regulativo. Zraven so mi poslali dopis:

 

Motad ltd confirms that:

 

Exhaust marked E2 9095 fits Honda CBF1000 motorcycle -Model SC58. This exhaust complies with all regulations of noise and emissions for use in the EU.

 

Motad LTD

 

Poslal sem že vprašanja na enote, kjer izvajajo homologacijo, pa dobim generičen odgovor, da potrebujem ustrezen certifikat in potrdilo o strokovni montaži. V zakonu ne najdem nič kaj pametnega (v ODREDBI za homologacijo vozil sem našel: "vsi originalni dušilci zvoka imajo znak „E“; sledi mu oznaka države, ki je podelila homologacijo sestavnega dela"). TUVa ta izpuh nima. Zdaj, če se tega lonca ne da homologirati po uradni poti me zanima, kako imamo lahko sploh izpušne sisteme na avtu brez homologacije (izpušni lonci, ki so zvarjeni v delavnicah kot npr od novaka, lauša itd). Našel sem spletno stran podjetja sunside, kjer prodajajo izpuhe Inoxcar, ki imajo homologacijo E.C.E in naj bi jih bilo možno homologirati.

 

V glavnem, ni mi tudi slučajno več jasno (po forumih berem, da brez TUV-a lahko pozabim), tako da, če ima kdo točne podatke, bom zelo hvaležen. Na tujih forumih ta izpuh brez problema uporabljajo npr v Franciji, Angliji.

 

LP

Živijo, če si kupil nova lonca za Hondo, potem si sigurno dobil v paketu tudi certifikat ( tuv) o loncih, na katerem piše to kar si omenil v prispevku  e2 9...  sc58 itd. To je ta papir, katerega potrebujejo na tehničnih pregledih. Potrdilo o vgradnji ti bo pa dal serviser, ki ti bo lonca montiral. Pri nas ( MASS ) je enostavno, certifikat in potrdilo o vgradnji dobiš zraven ob nakupu izpušnega sistema , če pa prideš do mene, ti ga lahko vgradim in obenem opravim homologacijo, tako da ni še dodatnega tekanja na LPP ali kam drugam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No moj KLE nujno rabi nov izpuh ker je tale karbonski začel razpadati (montaža še od prvega lastnika pred 7 leti):

imag0317.jpg

Sedaj pa me zanima ali lahko pri nas homologiraš izpuh ki je legalen v VB? Zanimal sem se za Delkevič izpuhe ker so dokaj ugodni. Od njih sem dobil tale mail:

Ali je kakšna možnost tak izpuh homologirati pri nas?

Lp!

tega ne boš mogel homologirati pri nas. Na žalost jaz nimam rabljenih loncev za tvoj motor, samo nove, bi pa bil inoxov 250€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma kdo za prodat kakšn auspuh (mogoče akrapovič) za Kawasaki Ninja ZX-6R letnik 2000 =) (Na 3 vijake)

Jaz prodajam MASS-e  tudi za tvoj motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me še zanima za kolega...ve kdo kak je s homologacijo izpuha na 96 letniku?namreč homologacijskiga kartončka nima

Če si siguren, da tvoj motor nikoli ni imel izdanega homologacijskega kartončka potem ti ne bodo komplicirali, tudi če daš gor drugi lonec, recimo na Suzukija Yoshimuro, ali pa na Ducatija Termignoni , saj z evropsko direktivo tvoj motor ni bil opredeljen, kakšen hrup lahko izvaja. To boš pa preveril tako, da pogledaš, če imaš na motorju ploščico, oz. naleko s temi oznakami. Če je nimaš, ti ne morejo kontrolirati izpuha. Vendar pazi, dosti motorjev je bilo že prebarvanih in so bodisi prebarvali, ali pa odstranili nalepko oz. ploščico. Najbolje bi bilo, da greš na najbližje tehnične preglede in na podlagi prometnega dov. preveriš, če je bil kdaj v preteklosti izdan kartonček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ko bo že dol, lonec, mi lahko pošlješ cev, ti predel kjer so lukne dodatno ojačam s karbonom...se vedno najde kakšen kos viška...smolo pa tudi stran mečem....cena: kavica ob priliki :).

Če pa polnilo še ni bilo menjano, pa kontaktiraj Igorja-MASS pa ti bo zagotovil novo volno...ceneje ne gre ;)

Pošten odgovor, je pa zanimivo, da ga je tako odprlo. Zato pa dajemo mi v karbonske plašče inox mrežico, da ne more utrgati karbona

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo papirje za izpuh za GSF1200 ??

Ali pa če je kdo Wingsa homologiral??

Jaz mam za MASS-a . za kateri letnik rabiš ? 01-05 ali 05-06 ?

Popravljeno . Popravil OKigor
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem prebral lep del te teme in ne uspem nekaj razumeti.

Torej, želim zamenjati avzpuh na motorju in ga kupim npr v Italiji ker je seveda 200€ cenejši kot tukaj - Akrapovič..

potem kako lahko to homologiram? kdo mi bo izdal potrdilo o vgradnji??

mi lahko kdo ti prosim obrazloži..

lahko se tudi name obrneš, ker vidim da si iz primorske.

sem šele zdaj videl, da je post že malo star. Me je zaneslo, pa kar berem forum za nazaj, hahaha

Popravljeno . Popravil OKigor
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam za merit, ampak bi moral priti na en izlet do Nove Gorice. Zakaj te pa zanima raven hrupa ? Sploh pa imaš na homologacijski tablici na motorju napisano kolko glasen je tvoj lonec pri določenih obratih.

 

mislu sm da se ta raven hrupa ob zamenjavi lonca spremeni. So mi pa pol povedal da se gleda isto kot je predpisal proizvajalec motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo, če si kupil nova lonca za Hondo, potem si sigurno dobil v paketu tudi certifikat ( tuv) o loncih, na katerem piše to kar si omenil v prispevku  e2 9...  sc58 itd. To je ta papir, katerega potrebujejo na tehničnih pregledih. Potrdilo o vgradnji ti bo pa dal serviser, ki ti bo lonca montiral. Pri nas ( MASS ) je enostavno, certifikat in potrdilo o vgradnji dobiš zraven ob nakupu izpušnega sistema , če pa prideš do mene, ti ga lahko vgradim in obenem opravim homologacijo, tako da ni še dodatnega tekanja na LPP ali kam drugam.

 

Živjo,

 

v bistvu ni e2 ampak E2, šlo naj bi za ECE regulativo (http://www.gccorptw.com/eng/business_1_7.html). V glavnem, poslal sem tudi v Nemčijo pa pravijo, da nimajo TUV certifikata, ampak da naj ne bi bil problem s homologacijo. Sem se sprijaznil, da bom očitno zvedel šele ob homologaciji, če sploh ustreza, drugače gre pa na bay...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej,

 

mi lahko kdo pove, na kateri strani in na katerem mestu je ponavadi vgraverana ali privarjena številka za homologirat na akrapovič izpušnih loncih? (ter približno velikost številk?)

 

če ima kdo, bi lahko prosu za kako sliko? lahko tud na mail...

 

hvala,LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je s homologacijo Silvertail izpuhov.

Imajo certifikat tudi za viragota, TUV pa ne najdem nikjer.

 

Od prodajalca sem dobil ta mail:

 

izpuh je homologiran s certifikatom, cena in slika na:

http://www.brands4bikes.de/silvertail-k02-fur-xv-750-1100-virago-92-00-89-98-e-gepruft-slash-cut/

 

Bo samo s tem papirjem šlo skoz http://www.silvertail.de/index.php?cat=download&sub=cert&item=2243

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je s homologacijo Silvertail izpuhov.

Imajo certifikat tudi za viragota, TUV pa ne najdem nikjer.

 

Od prodajalca sem dobil ta mail:

 

izpuh je homologiran s certifikatom, cena in slika na:

http://www.brands4bikes.de/silvertail-k02-fur-xv-750-1100-virago-92-00-89-98-e-gepruft-slash-cut/

 

Bo samo s tem papirjem šlo skoz http://www.silvertail.de/index.php?cat=download&sub=cert&item=2243

No takole je ...

 

Danes sem bil na LPP, da opravim homologacijo.

 

Računa o montaži načeloma ne bi potreboval, mi je pa prišel prav, ker je na računu napisana številka izpuha, ki je drugače na Silver Tailu ni (novi imajo bojda nalepke, na mojem, ki je starejši pa je ni bilo.)

 

Homologacija je narejena in čakam papirje. Od dobavitelja (ali od lokalnega tiskarja :) pa moram dobiti še ustrezne nalepke.

 

TUV ni potreben, dovolj je evropski certifikat z oznako modela motorja.

 

Cena z zamenjavo homologacijskega kartončka - okroglih 40 €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!