Kmet2 Objavljeno April 16, 2013 Opozori Objavljeno April 16, 2013 No takole je ... Danes sem bil na LPP, da opravim homologacijo. Računa o montaži načeloma ne bi potreboval, mi je pa prišel prav, ker je na računu napisana številka izpuha, ki je drugače na Silver Tailu ni (novi imajo bojda nalepke, na mojem, ki je starejši pa je ni bilo.) Homologacija je narejena in čakam papirje. Od dobavitelja (ali od lokalnega tiskarja pa moram dobiti še ustrezne nalepke. TUV ni potreben, dovolj je evropski certifikat z oznako modela motorja. Cena z zamenjavo homologacijskega kartončka - okroglih 40 €. Bil prejšen teden...cena 32€...res me zanima kdo vodi ta LPP,pri vsakemu so drugačne cene in postopki homologacije
GrCaR Objavljeno April 17, 2013 Opozori Objavljeno April 17, 2013 (popravljeno) Bil prejšen teden...cena 32€...res me zanima kdo vodi ta LPP,pri vsakemu so drugačne cene in postopki homologacije Do sedaj slišal/ugotovil naslednje situacije: če imaš potrdilo, da je izpuh montiran s strani uradnega serviserja.... cena 19€ če izpuh monitraš sam... cena 32€ če pa imaš stari homologacijski kartonček (mali)... pride pa cena 40€ ker ti ga prepišejo na veliki A4 format Popravljeno April 17, 2013. Popravil GrCaR
Kmet2 Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Do sedaj slišal/ugotovil naslednje situacije: če imaš potrdilo, da je izpuh montiran s strani uradnega serviserja.... cena 19€ če izpuh monitraš sam... cena 32€ če pa imaš stari homologacijski kartonček (mali)... pride pa cena 40€ ker ti ga prepišejo na veliki A4 format Homologiral v zadnjem leti 3 izpuhe,postopek pri meni vedno isti ,se pravi potrdilo o vgradnji od pooblaščenega serviserja in 32€!!
TINY35 Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Jaz nisem imel potrdila o vgradnji, tastar katoncek je bil, sem dobil ceu a4 blesav papir pi... je k jadro, kam nj ga utaknem, je blo dobrih 40 eur ..
Kmet2 Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Jaz nisem imel potrdila o vgradnji, tastar katoncek je bil, sem dobil ceu a4 blesav papir pi... je k jadro, kam nj ga utaknem, je blo dobrih 40 eur .. Jaz si ga fotokopiram in zložim v prometno isto kot zavarovalno polico,original pa je doma na varnem
sayo Objavljeno April 18, 2013 Opozori Objavljeno April 18, 2013 Jaz nisem imel potrdila o vgradnji, tastar katoncek je bil, sem dobil ceu a4 blesav papir pi... je k jadro, kam nj ga utaknem, je blo dobrih 40 eur .. Homologacijski papir je treba met skoz sabo ŽAL, fotokopije pri miličnikih ne veljajo so rekli na tehničnih pa še kazen ti lahko sledi
Kmet2 Objavljeno April 19, 2013 Opozori Objavljeno April 19, 2013 Homologacijski papir je treba met skoz sabo ŽAL, fotokopije pri miličnikih ne veljajo so rekli na tehničnih pa še kazen ti lahko sledi Po predpisih je vse res kar si navedel .V resničnosti pa policaj v letih motoriranja še ni rekel naj mu pokažem homologacijski kartonček,pa tud če bi mam fotokopiranega in če mu nisi v iber antipatičen bo tud to v redu.
TINY35 Objavljeno April 19, 2013 Opozori Objavljeno April 19, 2013 Mene so pa januarja takoj ustavli..kontrola dok..... gor cez ce bi sel iz brezja po tastari cesti proti naklem na vrhu hriba takoj za ovinkom... In se je takoj zapicil v izpuhe, sam se mal zlagal takrat me je spustil-je bil ok normaln policist... Se nisem imel homo narejene
Horzy Objavljeno April 19, 2013 Opozori Objavljeno April 19, 2013 Hey. Jaz sem raje kar te nehomologiran izpuh raje dol dal in se zapeljal do Igorja v Renče, kjer mi je povrhu še uredil homologacijo...Zvok pa samo Prijetno presenečen nad strokovnostjo izdelave in prijazno postrežbo OKIgor, še enkrat hvala, dec na mestu Lp P:S: Rabi kdo lonec? OKigor in cedevita 2
marinc7111 Objavljeno April 21, 2013 Opozori Objavljeno April 21, 2013 Lp torej zanima me sledeče nimam izpita za skuter pa kolikor vidim so skuterji ki so omejeni na 25kmh kar dragi in vecino vsi kitajci razen zip-a sem mislil kupiti nek navadni skuter 50ccm npr. gilero stalker ker je dosti poceni in jo z elektronsko blokado zablokiral na 25kmh in jo potem odpeljal na tehnični da bi mi tam uredili papirje oz. homologacijo da skuter ne presega hitrosti 25kmh in s tem bi ga lahko vozil brez izpita, registracije, čelade ali se to da ? Drugače me pa še zanima da ne odpiram nove teme kateri so dobri skuterji ki so že omejeni na 25kmh piaggio zip so vsi dragi gledal sem nekaj sym orbit 2 ali je ta dober in kakšni so kaj servisi za tak skuter ali so dragi poceni in pa če se kvarijo dosti te skuterji aja pa še to če mi lahko vi predlagate kak skuter 25kmh da ni toliko drag ampak da ni neko jajce ? Hvala za odgovor in predloge.
trojan69 Objavljeno April 22, 2013 Opozori Objavljeno April 22, 2013 Kolker vem mora bit serijsko omejen na 25km/h, tko da to erjetno ne bo šlo čez. Dugač bi jst na tvojem mestu pogledal za kakim Ciaotom itd.
marinc7111 Objavljeno April 22, 2013 Opozori Objavljeno April 22, 2013 ciaota imam pa ni ravno udoben za vozit zato sem mislil kaksnega skuterja pa tako narest samo kokr pravis milis da ni mozno ?
nxyz Objavljeno April 22, 2013 Opozori Objavljeno April 22, 2013 V Sloveniji se pripravlja novi zakon o Motornih vozilih. Povsem na novo se bo definiralo "kolo s pomožnim motorjem", saj ima država dovolj neregistriranih mopedov, ki naj bi šli samo do 25km/h. S temi se je danes možno peljati po kolesarski stezi in predvsem - ni jih treba registrirati in se voziti s čelado. Lastniki mopedov Piaggio Ciao, Tomos Flexer in Piaggio Zip bodo po predlagani spremembi morali svoje konjičke registrirati in se voziti na njih s čeladami na glavah, njihova starost pa bo morala biti najmanj 15let. vir: revija motosi, marec 2013 znj 1
ZdenkoK Objavljeno April 23, 2013 Opozori Objavljeno April 23, 2013 Po novem na homologacijo tudi v Velenje http://www.am-miklavc.com/ Izek 1
KingKerosin Objavljeno April 23, 2013 Opozori Objavljeno April 23, 2013 (popravljeno) Lep pozdrav vsem!! Malo sem prebiral tole temo - sam bi rad instaliral LeoVince Silvertail K02 na svojega vulcana 800... in ce prav razumem (da ne bom vrgel 500e cez okno) - kupim izpuh prek ebaya - EC approved verzijo, iz uradne strani naprintam shemo in certifikat, potem pa ali zadevo instaliram in pridobim potrdilo o instalaciji (ali dam nekam instalirat - kje bi bil pravi naslov za Vn800?) - odvisno kam das homologirat... In to bi moglo it skos brez tezav? Mislim, da sem prav povzel ze veckrat napisano...ampak kt pravim, raje se enkrat vprasam, kot da vrzem denar skozi okno... Hvala!! Popravljeno April 23, 2013. Popravil KingKerosin
OKigor Objavljeno April 27, 2013 Opozori Objavljeno April 27, 2013 Odlično si to povzel. Za Kawasaki VN 800 ( 1995-2006) ima LeoVince homologirane izpuhe s katerimi narediš tako, kot si napisal. Mislim da boš certifikat in tehnično poročilo ( skico vgradnje ) dobil že v paketu, rabiš le pooblaščeni servis, ali nekoga ki ti bo to vgradil in za vgradnjo izdal potrjeno POTRDILO O VGRADNJI izpušnega sistema. Po moje to ne bi smel biti problem, v končni fazi, lahko prideš tudi do mene, kjer ti lahko namotiram in uredim homologacijo tudi jaz. l.p. Igor
Gregorrr Objavljeno Maj 4, 2013 Opozori Objavljeno Maj 4, 2013 Lep pozdrav vsem!! Malo sem prebiral tole temo - sam bi rad instaliral LeoVince Silvertail K02 na svojega vulcana 800... in ce prav razumem (da ne bom vrgel 500e cez okno) - kupim izpuh prek ebaya - EC approved verzijo, iz uradne strani naprintam shemo in certifikat, potem pa ali zadevo instaliram in pridobim potrdilo o instalaciji (ali dam nekam instalirat - kje bi bil pravi naslov za Vn800?) - odvisno kam das homologirat... In to bi moglo it skos brez tezav? Mislim, da sem prav povzel ze veckrat napisano...ampak kt pravim, raje se enkrat vprasam, kot da vrzem denar skozi okno... Hvala!! Jaz načeloma za silver tail ne bi potreboval potrdila o vgradnji (homologacija na LPP), ker pa na mojem roru ni bilo številk, ki bi dokazovale, da je to auspuh za katerega je izdan certifikat, da ustrez mojemu tipu motrorja, mi je prav prišel račun s servisa na katerem so zapisane tudi številke vgrajenega dela. Torej, če imaš na izpušnem loncu vtisnjeno enako številko kot je na certifikatu s spletne strani, potem potrdila o vgradnji NE potrebuješ.
carmagedon Objavljeno Maj 4, 2013 Opozori Objavljeno Maj 4, 2013 Torej, če imaš na izpušnem loncu vtisnjeno enako številko kot je na certifikatu s spletne strani, potem potrdila o vgradnji NE potrebuješ. če homologiraš v MB na RTI, to NE drži, pa še tam odvisno kako pač naletiš... en dan tak, drugi dan drugače očitno
Kmet2 Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 če homologiraš v MB na RTI, to NE drži, pa še tam odvisno kako pač naletiš... en dan tak, drugi dan drugače očitno Kar navadi se ,res je tako
KingKerosin Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Mogoce butasta vprasanji ampak me caka prvi tehnicni za motor.... 1. Kaj se zgodi, ce ne naredis? Gres lahko drugam (kot pri zdravniku drugo mnenje)?! Ali te zabelezijo (centralno) - dobis crno piko in si pecen za vse vecne case - dokler ne zrihtas kar je problem... 2. Kako sta povezana homologacija in tehnicni?! Ce ugotovijo nehomologiran ampak tehnicno neoporecen/brezhiben del - pades? 3. Kako sploh ugotovijo da neki ne pase na motor? Recimo das (ali dodas) nek drug del (ki ne izstopa) in je tehnicno brezhiben pa govorim bolj za kozmetiko (sej veste kok radi lastniki chopperjev okrancljamo svoje motorje)... Je pol vse samo odvisno - ali pogruntajo da si zamenjal - pa tezijo kokr kdo?... Al kako je s tem?! Bojo sli gledat slike chopperja kako zgleda original?!
ludiluka Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 Mogoce butasta vprasanji ampak me caka prvi tehnicni za motor.... 1. Kaj se zgodi, ce ne naredis? Gres lahko drugam (kot pri zdravniku drugo mnenje)?! Ali te zabelezijo (centralno) - dobis crno piko in si pecen za vse vecne case - dokler ne zrihtas kar je problem... 2. Kako sta povezana homologacija in tehnicni?! Ce ugotovijo nehomologiran ampak tehnicno neoporecen/brezhiben del - pades? 3. Kako sploh ugotovijo da neki ne pase na motor? Recimo das (ali dodas) nek drug del (ki ne izstopa) in je tehnicno brezhiben pa govorim bolj za kozmetiko (sej veste kok radi lastniki chopperjev okrancljamo svoje motorje)... Je pol vse samo odvisno - ali pogruntajo da si zamenjal - pa tezijo kokr kdo?... Al kako je s tem?! Bojo sli gledat slike chopperja kako zgleda original?! Maš 3 Ja-je in greš v naslednji krog točno tako kot si napisal
KingKerosin Objavljeno Maj 16, 2013 Opozori Objavljeno Maj 16, 2013 (popravljeno) Prvi JA pomeni da gres lahko drugam probat, ce ne naredis?! Popravljeno Maj 16, 2013. Popravil KingKerosin
motofrik Objavljeno Maj 17, 2013 Opozori Objavljeno Maj 17, 2013 Prvi JA pomeni da gres lahko drugam probat, ce ne naredis?! Lahko, ampak ponovno plačaš tehnični pregled... Na istem pa ponoven, ki je malo cenejši (poveš, da si imel za popraviti). Sicer pa... ne boj se. Če motor ne izstopa preveč, ne težijo. Večinoma povedo, to in to do drugič uredi/pridobi homologacijo. Če imaš, recimo kakšne dodatne luči, načeloma ne komplicirajo. Je pa seveda vse odvisno od preglednika. In kot pri policajih -lepa beseda lepo mesto najde.
smasher Objavljeno Maj 17, 2013 Opozori Objavljeno Maj 17, 2013 greš na tehnični nekam daleč , dostikrat odvisno kak stric je tam (sicer govorim za avto) v 5 letih nikoli nič uprašali, lani pa mi je začel težit da me en bo spustu skozi ker sveti neka lučka na armaturki. Tako da če en pretiravaš in je stric na tehničnih dobre volje ponavadi ni težave. Pa tudi za homologacijo je dostikrat da moreš it na pravo mesto. LP ps.:še vedno nisem dobil odgovora kako je z homologacijo iz plastičarja v nejkd? ker bi se lahko kdo zapičil da motor ni cel, hkrati pa mu dejansko noben pomemben del ne manjka ??
Borutt Objavljeno Maj 17, 2013 Opozori Objavljeno Maj 17, 2013 Če tvoje vozilo ne opravi tehnični pregled, ga stric na tehničnih pregledih vnese v evidenco, katero vidijo vsi tehnični pregledi. Ne potrebuješ homologacijo za odstranitev plastik.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se