bajsi Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 kontaktiraš proizvajalca ali zastopnika, poveš kateri izpuh imaš in da rabiš homologacijske papirje (pri nekaterih se jih da celo kar iz neta dol potegnit) LP
tilko1111 Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 a tole potem naj bi blo dovolj? http://cdnxl1.louis.de/shop/zusatz/tuv/10031731.pdf
GSdreamer Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 ko odblokiram motor, ali rabim na novo uredit homologacijo???
bajsi Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 če je številka enako tisti na loncu ja, včasih je bilo potrebno dokazilo o strokovni vgradnji. lp Bajsi
tilko1111 Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 a potem ti lahko fajn težijo, če imaš homologiran izpuh pa pobereš vn tist denfer...ali ti nič ne morjo?
Pajk Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 Če nimaš dušilcev,je isto kot če nimaš homologacije. Preverjeno na lastni koži.
motolover Objavljeno Julij 5, 2013 Opozori Objavljeno Julij 5, 2013 DB Killer raje nosi/vozi s seboj, da ga lahko po potrebi daš notri. Lahko se ti zgodi, da te brez ne opustijo naprej. Ne glede na to, ali imaš s seboj homologacijo.
tilko1111 Objavljeno Julij 10, 2013 Opozori Objavljeno Julij 10, 2013 evo leovinci homologiran...sedaj me pa zanima če kdo ve kakšna je razlika, če bi recimo db killer odrezal na polovici...a je kaj razlike ali nič...se pravi da bi samo pol tistega rora od db killerja odrezu, potem ga pa nazaj not prišraufu
TakeALookAround Objavljeno Julij 10, 2013 Opozori Objavljeno Julij 10, 2013 Dej probi, k mene tud to zanima. :grim
MihaJ Objavljeno Julij 10, 2013 Opozori Objavljeno Julij 10, 2013 Po vsej vrjetnosti bo glasnejši bo za kake 2-3 dB,hmm, to je težko izrazit. Definitivno boš slišal razliko. Če pa to lahko zmoti organe pregona pa ne vem... domina 1
Kmet2 Objavljeno Julij 11, 2013 Opozori Objavljeno Julij 11, 2013 evo leovinci homologiran...sedaj me pa zanima če kdo ve kakšna je razlika, če bi recimo db killer odrezal na polovici...a je kaj razlike ali nič...se pravi da bi samo pol tistega rora od db killerja odrezu, potem ga pa nazaj not prišraufu Razlika je,tako kot pravi MihaJ,preverjeno
hajoktejn Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Jst res nevem zakva bi nekdo unicil db kilr s tem da ga krajsa??? Ruknes ga vn in ropota pa je mir.
bstulic Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 A je kazen, če te dobijo brez DB kilerja (imaš ga s seboj, ampak v rukzaku) avtomatična, ali se lahko zmažeš brez kazni (češ, saj ga imam s sabo in ga bom prec pršraufal)? In koliko te - če te - ucurijo?
orcus Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 A je kazen, če te dobijo brez DB kilerja (imaš ga s seboj, ampak v rukzaku) avtomatična, ali se lahko zmažeš brez kazni (češ, saj ga imam s sabo in ga bom prec pršraufal)? In koliko te - če te - ucurijo? Če ti moj odgovor kaj pomaga, potem ja! Samo bojim se, da čisto točen odgovor na tvoje vprašanje pa ti lahko da le tisti policaj, ki te bo ustavil
tintin Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 če je homologiran izpuh z db kilerjem, je potem brez, kot da bi bil brez homologacije
macak333 Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Bo treba (s)probat .... Dobiš kazen, samo se vsaj z motorjem domov zapelješ, s tem, da DB kiler nazaj not vtakneš.
bstulic Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Saj ne mislim izzivat, ampak en giro bi pa le naredil z malce več decibeli :grim
Borutt Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Preberi in si izračunaj, koliko stane kilometer vožnje. IV. TEHNIČNA BREZHIBNOST VOZIL Prvi oddelek: Splošne določbe 42. člen (tehnična brezhibnost vozil) (1) Vozilo v cestnem prometu mora biti tehnično brezhibno, kar pomeni, da mora imeti brezhibno delujoče predpisane dele in opremo ter izpolnjevati predpisane zahteve glede varstva okolja. (2) Vozilo, registrirano v tujini, sme biti v cestnem prometu v Republiki Sloveniji, če ima brezhibno delujoče dele in brezhibno opremo, ki so določeni z veljavno mednarodno konvencijo o cestnem prometu. (3) Tehnična brezhibnost vozil se ugotavlja s tehničnimi pregledi ter z opravljanjem nadzora v cestnem prometu. (4) Z globo 400 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena v cestnem prometu uporablja vozilo, ki ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede: 1. delov za povezavo vlečnega in priklopnega vozila, 2. delov za upravljanje, 3. delov za ustavljanje, 4. pnevmatik, ali 5. delov sistema za uravnavanje izpustov. (5) Z globo 100 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena v cestnem prometu uporablja vozilo, ki ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede delov, razen za dele iz prejšnjega odstavka. (6) Z globo 2000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki uporablja v cestnem prometu vozilo, ki ne izpolnjuje zahtev iz prvega ali drugega odstavka tega člena glede delov iz četrtega odstavka tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 250 eurov. Z globo 250 eurov se kaznuje za prekršek tudi odgovorna oseba državnega organa ali organa samoupravne lokalne skupnosti, ki uporablja v cestnem prometu vozilo, ki ne izpolnjuje zahtev iz prvega ali drugega odstavka tega člena glede delov iz četrtega odstavka tega člena. (7) Z globo 1000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki uporablja v cestnem prometu vozilo v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena, razen v primerih iz prejšnjega odstavka, njihova odgovorna oseba pa z globo 100 eurov. Z globo 100 eurov se kaznuje za prekršek tudi odgovorna oseba državnega organa ali organa samoupravne lokalne skupnosti, ki uporablja v cestnem prometu vozilo v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena, razen v primerih iz prejšnjega odstavka.
TakeALookAround Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Kokr folk sanja po cesti, je treba dusilce vn pobrat. :grim
bstulic Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Madonca, kakšne kazni .... Ampak en dan brez omejitev (db kiler out) nam bi lahko šenkali O.K., red mora bit, ampak tko, za debato; ali je neuporaba DB kilerja v prometu lahko res tako zelo velik problem? Koga to tko zelo moti? Gledano z vidika hrupa seveda.
orcus Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Moje izkušnje in prepričanja so takšna: Če nimaš namontirane "zverine", ki spušča živalske zvoke že pri 3000 obratih, če skozi mesto in naselja ne nažigaš in se voziš v drugi tam kjer je za četrto, ne delaš "pizdarij". ki že na oko zgledajo pobalinske, nisi freht, ko te vstavijo, načeloma meni gre skozi, pa mi na spodnji strani rora piše race only. Frips, TakeALookAround in sergini 3
Kmet2 Objavljeno Julij 13, 2013 Opozori Objavljeno Julij 13, 2013 Madonca, kakšne kazni .... Ampak en dan brez omejitev (db kiler out) nam bi lahko šenkali O.K., red mora bit, ampak tko, za debato; ali je neuporaba DB kilerja v prometu lahko res tako zelo velik problem? Koga to tko zelo moti? Gledano z vidika hrupa seveda. Snemi db kilerje,pol pa pojdi pod okno svoje domače hiše in nažigaj vsaj ene 20 min,ko zaključiš podi v hišo žlahto vprašat,če je koga zelo motilo!!!
bstulic Objavljeno Julij 13, 2013 Opozori Objavljeno Julij 13, 2013 Snemi db kilerje,pol pa pojdi pod okno svoje domače hiše in nažigaj vsaj ene 20 min,ko zaključiš podi v hišo žlahto vprašat,če je koga zelo motilo!!! In kaj če je ne bo motilo? Naj potem najamem reaktivno letalo za par preletov?! Ne vem če je isto voziti se brez db killerjev okoli bajte v mirni soseski ali pa na cesti, polni takšnega in drugačnega hrupa, kjer te vozniki avtomobilov etc. premalo vidijo in premalo slišijo. Zulf 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se