Borutt Objavljeno Julij 13, 2013 Opozori Objavljeno Julij 13, 2013 Je že kdo slišal za en del zaprte ceste, kateri se reče dirkališče in ni radarjev ? Še tam veljajo taki in drugačni predpisi glede motorjev (glasnost, stekla, lovilci olja, ...). Tam veljajo takšni predpisi, na cesti, odprti za javni cestni promet, pa drugačni predpisi. Ponavadi jih dobi po buči tisti, kateri s svojim obnašanjem sili iz povprečja. Če se samo nekako približno držiš predpisov, pa ti že ne bo potrebno odpirati denarnice. Pa odpiranje denarnice je resnično najmanjši problem. Ko so v igri telesne poškodbe ali celo smrt, takrat pa hudič odnese šalo.
MihaJ Objavljeno Julij 14, 2013 Opozori Objavljeno Julij 14, 2013 Daj no zdej pa že pretiravaš. Če sem prav razbral iz tvojega pisanja si policist, lepo da imamo tudi takšne ljudi tukaj gor. Ampak iz tega ali bo nekdo dB killer odrezal za 3 prste dolžine pa ni treba potencirati stvari do telesnih poškodb ali smrti. Večina vozil na naših cestah je zgledno vzdrževanih in jaz vidim zelo malo ali nič podrtij, pa sem kar nekaj na cesti.
Borutt Objavljeno Julij 14, 2013 Opozori Objavljeno Julij 14, 2013 Vidim, da se eno malo narobe razumemo. Nekdo sprašuje, kako bi preizkusil glasnejši oziroma predelan izpuh. Sem predlagal dirkališče. Vendar imajo tudi tam svoja pravila in ne spustijo vsakega na stezo. Če zadovoljiš njihova pravila, potem se lahko dobro navoziš (hitro in glasno). Predvsem je važno, da ne ogrožaš ne sebe ne drugih. Cesta ni igrišče. Na cesti je preveč ostalih stvari, da bi se lahko igrali po mili volji. Kar se tiče glasnejšega (predelanega) izpuha, pa naj preizkusi. Pravijo, da se učimo na napakah. Prav bi bilo, da bi se učili na napakah drugih. Manj boli.
bstulic Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 Leoti namontirani, vpisani v homologacijski kartonček (plačano 31 ojrov prijazni in skrbni državi :evilgrin: ), sprobani z in brez DB kilerja. V obeh primerij je zvok super, (zdaj vsaj motor slišim i), če bi lahko (brez negativnih posledic), bi se odločil za varianto brez. Pri normalni vožnji sem dobil občutek, da niso moteči za ostale udeležence v prometu. Opazil sem, da so vozniki v avtih, potem ko zaslišijo konkretnejši zvok - le malce bolj pazljivi na dogajanje v neposredni okolici .... To je pa dobro, a ne?!
orcus Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 Snemi db kilerje,pol pa pojdi pod okno svoje domače hiše in nažigaj vsaj ene 20 min,ko zaključiš podi v hišo žlahto vprašat,če je koga zelo motilo!!! ne bodi zdaj jezen, če BMW pač ni znan po zvoku... bstulic 1
Kmet2 Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 ne bodi zdaj jezen, če BMW pač ni znan po zvoku... Nč jezen,tud sam nimam db kilerjev na KTM,tako da hrumi. Sam je fant vprašal koga pa bi to zelo motilo.......... no večino normalnih ljudi Veš sem ene parkrat sedel na Ridah in premišljeval ob pogledu na neumorne nabijače brez db kilerjev.Pa gor pa dol pa gor pa dol in to se dere na ves glas.Če se postavimo v kožo tamkajšnjih prebivalcev,nekateri delajo tudi v nočni izmeni,pa mi pošteno povej,a ti ne bi šlo na qurac ves dan poslušat nažiganja..................men bi šlo in to oreng -_- Nisem O:-) in tudi sam nimam notri dušilcev,sem pa vsaj toliko uvideven,da se zapeljem čez ride,no se zgodi da se kdaj moooooogoče celo dvakrat in to je to,ne pa 10x v istem dnevu!
bstulic Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 Nč jezen,tud sam nimam db kilerjev na KTM,tako da hrumi. Sam je fant vprašal koga pa bi to zelo motilo.......... no večino normalnih ljudi Veš sem ene parkrat sedel na Ridah in premišljeval ob pogledu na neumorne nabijače brez db kilerjev.Pa gor pa dol pa gor pa dol in to se dere na ves glas.Če se postavimo v kožo tamkajšnjih prebivalcev,nekateri delajo tudi v nočni izmeni,pa mi pošteno povej,a ti ne bi šlo na qurac ves dan poslušat nažiganja..................men bi šlo in to oreng -_- Nisem O:-) in tudi sam nimam notri dušilcev,sem pa vsaj toliko uvideven,da se zapeljem čez ride,no se zgodi da se kdaj moooooogoče celo dvakrat in to je to,ne pa 10x v istem dnevu! Hmm...zanimiv način razmišljanja, ki ni ravno skladen s tekstom par postov nazaj .
Kmet2 Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 Hmm...zanimiv način razmišljanja, ki ni ravno skladen s tekstom par postov nazaj . Skladen ,skladen sam moraš znat brati tudi med vrsticami
StaraFeltna Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 Lahko nasmetim malo in vprašam kaj je LPP (Ljubljanska policijska postaja?) in kam neseš homologirat aftermarket kramo na motorju kjer ti potem menda dajo nek kartonček in odtujijo lep sveženj ojrov brez nobenega posebnega dela in zaslug?
HyperJack Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 Lahko nasmetim malo in vprašam kaj je LPP (Ljubljanska policijska postaja?) in kam neseš homologirat aftermarket kramo na motorju kjer ti potem menda dajo nek kartonček in odtujijo lep sveženj ojrov brez nobenega posebnega dela in zaslug? LPP, ljubljanski potniški promet, ali po domače Lepo Pojdi Peš Kompleks LPP se nahaja v Bežigradu, tam kjer ima ves potniški promet svoje garaže, za homologacijo se odpelješ pri garažah v križišč desno, nato pa do naslednjega križišča kjer zaviješ levo in čez nekaj metrov zagledaš tehnične preglede itd. Ničesar ti ne dajo...ti moraš imet svoj homologacijski kartonček. Za vsako nadgradnjo potrebuješ homologacijski pildek in potrdilo o strokovni vgradnji, plačaš 36€ in čez nekaj dni dobiš po pošti svoj homo. kartonček z vpisanimi predelavami. Bolj ugodno se splača homologirati več predelav na enkrat. lp
tintin Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 Nč jezen,tud sam nimam db kilerjev na KTM,tako da hrumi. Sam je fant vprašal koga pa bi to zelo motilo.......... no večino normalnih ljudi Veš sem ene parkrat sedel na Ridah in premišljeval ob pogledu na neumorne nabijače brez db kilerjev.Pa gor pa dol pa gor pa dol in to se dere na ves glas.Če se postavimo v kožo tamkajšnjih prebivalcev,nekateri delajo tudi v nočni izmeni,pa mi pošteno pove Nisem O:-) in tudi sam nimam notri dušilcev,sem pa vsaj toliko uvideven,da se zapeljem čez ride,no se zgodi da se kdaj moooooogoče celo dvakrat in to je to,ne pa 10x v istem dnevu![/quote
tintin Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 naj mod zbriše ta in zgorni post... Lih kmeta sm hotu quotat pa mi je fon zmrznu
Kmet2 Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 naj mod zbriše ta in zgorni post... Lih kmeta sm hotu quotat pa mi je fon zmrznu Prov ,da ti je :grim ....sigurno mi nisi hotel nič lepega povedat :lol: tintin 1
bstulic Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 Lahko nasmetim malo in vprašam kaj je LPP (Ljubljanska policijska postaja?) in kam neseš homologirat aftermarket kramo na motorju kjer ti potem menda dajo nek kartonček in odtujijo lep sveženj ojrov brez nobenega posebnega dela in zaslug? http://www.lpp.si/tehnicni-pregledi-homologacije Vsaj vsaj kar zadeva izpuh rabiš: homologacijski kartonček, certifikat proizvajalca, potrdilo o vgradnji, osebni dokument, prometno dovoljenje in navsezadnje KEŠ, da boš vse skupaj plačal. Predlagam pa ti, da jih prej pokličeš .... Nahajajo pa se v Šiški, blizu obvoznice.
tintin Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 Nisem O:-) in tudi sam nimam notri dušilcev,sem pa vsaj toliko uvideven,da se zapeljem čez ride,no se zgodi da se kdaj moooooogoče celo dvakrat in to je to,ne pa 10x v istem dnevu! @Kmet2 hotel sem te potolažiti da je to le posledica zajčekfobije.. ne skrbi, boš prebolel :grim Kmet2 1
KingKerosin Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Eno mogoče noob vprašanje... zamenjal sem izpuh na motorju - vse legitimno, homologirano.... zraven izpuha je bila še ena srebrna nalepka, kjer piše homologacijska koda (ista kot na samem izpuhu in pod vpisom predelave) pa neki o dušilcu... zraven je "navodilo" in piše " Tampering inhibition label to be compulsorily affixed near the control dataplate printed with the type-approval data of the vehicle" .... Če prav razumem to nalepim v homo kartonček zraven opisa te predelave?!.... al sem čist mim ustrelu? Hvala
HyperJack Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Eno mogoče noob vprašanje... zamenjal sem izpuh na motorju - vse legitimno, homologirano.... zraven izpuha je bila še ena srebrna nalepka, kjer piše homologacijska koda (ista kot na samem izpuhu in pod vpisom predelave) pa neki o dušilcu... zraven je "navodilo" in piše " Tampering inhibition label to be compulsorily affixed near the control dataplate printed with the type-approval data of the vehicle" .... Če prav razumem to nalepim v homo kartonček zraven opisa te predelave?!.... al sem čist mim ustrelu? Hvala Ne rabiš tega lepit v homologacijo...ker v homologaciji so navedene prav vse številke, ki so na samem izpuhu, tako da tisto nalepko ti samo lepo pospravi pa je lp
hajoktejn Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 " near the control dataplate " tole jst razumem kot id ploščico na geštelu nekje; gor maš podatke o modelu, hrupu, itd.
cikadina Objavljeno Julij 26, 2013 Opozori Objavljeno Julij 26, 2013 Eno mogoče noob vprašanje... zamenjal sem izpuh na motorju - vse legitimno, homologirano.... zraven izpuha je bila še ena srebrna nalepka, kjer piše homologacijska koda (ista kot na samem izpuhu in pod vpisom predelave) pa neki o dušilcu... zraven je "navodilo" in piše " Tampering inhibition label to be compulsorily affixed near the control dataplate printed with the type-approval data of the vehicle" .... Če prav razumem to nalepim v homo kartonček zraven opisa te predelave?!.... al sem čist mim ustrelu? Hvala na id ploščici, ki jo ima motor piše poleg št. šasije in št,. motorja tudi kolikšna je glasnost motocikla pri določenih vrtljajih, ker se po vsej verjetnosti glasnost motorja po nameščenem novem izpuhu spremeni je proizvajalec ti dal nalepko, s podatki o novem loncu, katero tako kot pravi hajo naj bi nalepil nekam v bližino že obstoječe id ploščice. v homologacijo pa ne ničesar dodatno lepit, da ne boš imel kakšnih sitnosti. pa še tako zgolj za babji firbec, katere znamke pa je izpušni lonec, da si to dobil zravn?
blazku Objavljeno Avgust 12, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 Pozdravljeni. Zanima me katere papirje rabim za homologacijo Akrapović izpuha?? Motor nima drugih predelav. LP Blaž
Pajk Objavljeno Avgust 12, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 Certifikat in potrdilo o strokovni vgradnji.
Bremzer Objavljeno Avgust 12, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2013 Certifikat in potrdilo o strokovni vgradnji. Točno taqko +32€ in čakaš par dni na pošto,da dobiš nazaj originalni a-test karton z vpisom o homologiranem izpuhu ! Jaz zdaj čakam homologacijo homologiral sem v petek Akrapoviča kompletnega Hexagonai stret legal!
Bato79 Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 HELO... A ima mogoče kdo termignonija na r6? lahko pošlje tuv papirje kopije za homologacijo? tnx dečki
stebricek Objavljeno Avgust 22, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2013 HELO... A ima mogoče kdo termignonija na r6? lahko pošlje tuv papirje kopije za homologacijo? tnx dečki Če rabiš papirje za Termije, lahko pošlješ direkt u fabriko prošnjo in ti pošljejo papirje po pošti.. pa še alu nalepke dajo zravn :D Kmet2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se