Bor. Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 Pozdravljeni, Zanima me ali naj kupim KTM RC 125 ali pa Yamaha yzf r125. Nekako se nemorem odločiti, saj vsi pravijo da sta obadva enako dobra. Hvala za odgovore, Bor
sebar Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 Kupi tistega, ki ti najbol dvigne utrip. Simple
sesir Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 (popravljeno) pred 4 urami, Bor. pravi: Pozdravljeni, Zanima me ali naj kupim KTM RC 125 ali pa Yamaha yzf r125. Nekako se nemorem odločiti, saj vsi pravijo da sta obadva enako dobra. Hvala za odgovore, Bor Men je do unga nosa,ki ga ima ko pred 25 leti suzuki dr absolutno lepši ktm! V osnovi imajo pa itak današnje jajce od 125 isti k od mašine... Vzemi tisti,ki ti lepši nimaš druge ali....hmm sem spet gledu pa je res yamaha dobra...verjamem,da si pred delemo...sam sem si pri 16 kupo yamaho...res je dobra yamaha...jz bi vzel sigurno yamaho in ne nek mopi,ki ima masko kot 25let star suzuki! Kupo sem direkt v delta team v KK in tam servisiral...glede garancije,ki sem jo uveljavljal pa lahko le rečem svaka jim čast! Popravljeno Januar 20, 2017. Popravil sesir
Bor. Objavljeno Januar 20, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 Torej priporocate bolj yamaho kot ktm? ali je kaksna razlika v moci motorja ? Sicer pa se mi zdi ktm definitivno lepsi
sesir Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 pred 41 minutami, Bor. pravi: Torej priporocate bolj yamaho kot ktm? ali je kaksna razlika v moci motorja ? Sicer pa se mi zdi ktm definitivno lepsi Te "nove" 4 t 125 mislim,da imajo vse 15konjev...Vcasih,ko so ble 2t so pa ble med 23 in 36
Bor. Objavljeno Januar 20, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 Torej ni nobene velike razlike razen v zgledu motorjev ?
smasher Objavljeno Januar 20, 2017 Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 očitno nisi oedini pred to dilemo, neka lsika iz neta, probaj se usesti na oba, po specifikacijah sta skoraj identična, dvomim da lahko občitiš 0.12 konja razlike.
Bor. Objavljeno Januar 20, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Januar 20, 2017 Najlepsa hvala za odgovore. Izbral pa sem KTM RC 125 Žan96 1
sesir Objavljeno Januar 21, 2017 Opozori Objavljeno Januar 21, 2017 pred 7 urami, Bor. pravi: Najlepsa hvala za odgovore. Izbral pa sem KTM RC 125 Zanimivo...sam bi novo kupo yamaho,ce ne zaradi cesa drugega zaradi garancije.Pac imam z yamaho odlicne izkusnje v uveljavljanju garancije..
Žan96 Objavljeno Januar 21, 2017 Opozori Objavljeno Januar 21, 2017 Sem mel 125 dukca, kr uredu, ima rc ABS? Enkrat ktm, vedno ktm dokler denarja ne zmanjka seveda (ampak pr 125 ni panike da bi se to zgodil )
smasher Objavljeno Januar 21, 2017 Opozori Objavljeno Januar 21, 2017 Če ti je lepši in misliš da boš potreboval ABS, pol je to zate, včasih so imeli KTMji malce krajše intervalne servise. Srečno in po pmeti, jst še nisem imel sreče da bi si lahko privoščil nov motor iz štacune. LP
sesir Objavljeno Januar 22, 2017 Opozori Objavljeno Januar 22, 2017 (popravljeno) pred 13 urami, Bor. pravi: Rc ima ABS Pol že zato pri meni odpade pa če bi imel 5 konjev več! Sicer sem abs preizkusil le na bmw f800r a nočem nikoli več! Popravljeno Januar 22, 2017. Popravil sesir
jskrablin Objavljeno Januar 22, 2017 Opozori Objavljeno Januar 22, 2017 pred 11 urami, smasher pravi: Če ti je lepši in misliš da boš potreboval ABS, pol je to zate, včasih so imeli KTMji malce krajše intervalne servise. ABS rabiš. Kot začetnik še tolko bolj. GoBobi 1
sesir Objavljeno Januar 22, 2017 Opozori Objavljeno Januar 22, 2017 (popravljeno) pred 7 minutami, jskrablin pravi: ABS rabiš. Kot začetnik še tolko bolj. Ne vem...ko sem bil začetnik ga še ni bilo!Zdaj pa vem,da hočem spredaj bremzo na motorju in ne kr nekaj!Zadaj ABS odlično a za cesto ne potrebujem oz nisem potreboval zadnje bremze razen,ko sem se vozil po zadnjem in takrat vprašanje,če bi lahko tako kontroliral kot z navadnimi! Vem,da sem čudak sam jz svojemu otroku nikakor ne bom pustil ABS na motorju!!! Popravljeno Januar 22, 2017. Popravil sesir
jskrablin Objavljeno Januar 22, 2017 Opozori Objavljeno Januar 22, 2017 Ko gre za nohte - brez ABS (asfalt): Voznik brez izkušenj zagrabi bremze na polno. Sledi zdrs sprednjega/zadnjega/obeh koles in pol nekontrolirano drsenje do prve ovire, ki ga ustavi. Voznik z izkušnjami postopno obremeni sprednjo in zadnjo zavoro. Ker more 'tipati' kje je točka blokade, s tem izgublja dragoceni čas in metre do ovire. Če je res dober, se izide. Če ni, ga ustavi ovira. Zanimivo postane pri spremebi podlage (asfalt različne kakovosti), kjer lahko blokira kolesa tudi če je bilo par metrov več kot dovolj oprijema. Ko gre za nohte - z ABS (asfalt): Voznik stisne sklopko in obe zavori na polno. Kolker lahko. Elektronika naredi ostalo - pogrunta, kdaj kolo blokira, malo popusti, ponovi. Na večini podlag (asfaltnih) doseže skoraj maksimalni zavorni učinek in obdrži motor pokonci (ker kolesa ne blokirajo). Ni panike tudi ko se spremeni podlaga. Še vedno je tako zaviranje precej nasilen dogodek in z lahkoto destabilizira motor. Na offroadu pa je ABS prej problem kot pipomoček. Na EXC-ju ga itak ni, na 690 ga izklopim. Največja problema ABS-a na offroad motorju sta preveliko nihanje oprijema, s tem pa nihanje zavornega učinka (sploh na zadnjem kolesu) - pol pa je problem ocenit zavorno razdaljo. Poleg je še nezmožnost uporabe zadnje zavore za usmerjanje motorja - jaz se brez tega sploh ne znam pelat. Za makedam je edina uporabna opcija ABS vklopljen samo na sprednjem kolesu. Za dričanje po blatu pa komplet brez al pa se sploh ne ustaviš. lucif3rka 1
sesir Objavljeno Januar 22, 2017 Opozori Objavljeno Januar 22, 2017 pred 35 minutami, jskrablin pravi: Ko gre za nohte - brez ABS (asfalt): Voznik brez izkušenj zagrabi bremze na polno. Sledi zdrs sprednjega/zadnjega/obeh koles in pol nekontrolirano drsenje do prve ovire, ki ga ustavi. Voznik z izkušnjami postopno obremeni sprednjo in zadnjo zavoro. Ker more 'tipati' kje je točka blokade, s tem izgublja dragoceni čas in metre do ovire. Če je res dober, se izide. Če ni, ga ustavi ovira. Zanimivo postane pri spremebi podlage (asfalt različne kakovosti), kjer lahko blokira kolesa tudi če je bilo par metrov več kot dovolj oprijema. Ko gre za nohte - z ABS (asfalt): Voznik stisne sklopko in obe zavori na polno. Kolker lahko. Elektronika naredi ostalo - pogrunta, kdaj kolo blokira, malo popusti, ponovi. Na večini podlag (asfaltnih) doseže skoraj maksimalni zavorni učinek in obdrži motor pokonci (ker kolesa ne blokirajo). Ni panike tudi ko se spremeni podlaga. Še vedno je tako zaviranje precej nasilen dogodek in z lahkoto destabilizira motor. Na offroadu pa je ABS prej problem kot pipomoček. Na EXC-ju ga itak ni, na 690 ga izklopim. Največja problema ABS-a na offroad motorju sta preveliko nihanje oprijema, s tem pa nihanje zavornega učinka (sploh na zadnjem kolesu) - pol pa je problem ocenit zavorno razdaljo. Poleg je še nezmožnost uporabe zadnje zavore za usmerjanje motorja - jaz se brez tega sploh ne znam pelat. Za makedam je edina uporabna opcija ABS vklopljen samo na sprednjem kolesu. Za dričanje po blatu pa komplet brez al pa se sploh ne ustaviš. Preizkusil samo na BMW F800R...izkušnja...ko zavijal na petrol zapeljal na robnik saj se mopi ni ustavil....ne vem kak bi blo,če bi ga preizkusil kot začetnik...verjetno bi se navadil,da ima motor pač tako slabe zavore,ne vem!
sebar Objavljeno Januar 23, 2017 Opozori Objavljeno Januar 23, 2017 @sesir sej lepo, da imaš svoje mnenje, ampak resnično ti ni treba prodajati ABS-a kot nevarnega. Še posebej ne začetnikom lucif3rka 1
sesir Objavljeno Januar 23, 2017 Opozori Objavljeno Januar 23, 2017 (popravljeno) pred 12 minutami, sebar pravi: @sesir sej lepo, da imaš svoje mnenje, ampak resnično ti ni treba prodajati ABS-a kot nevarnega. Še posebej ne začetnikom Ne vem kak je začetnikom in se ne bom vtikoval...vem kako je bilo meni grozno...je pa res,da sem obseden z bremzami...še na avtu vedno brembo!Pač rad imam "premočne" bremze Popravljeno Januar 23, 2017. Popravil sesir
Bor. Objavljeno Januar 24, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Januar 24, 2017 (popravljeno) Sicer imam ze Aprilio SX 50(Vozim jo malo vec kot 1 leto), ki nima ABS-a in nekoliko niti nevem kako je voziti z njim. Popravljeno Januar 24, 2017. Popravil Bor.
sesir Objavljeno Januar 24, 2017 Opozori Objavljeno Januar 24, 2017 (popravljeno) pred 11 minutami, Bor. pravi: Sicer imam ze Aprilio SX 50(Vozim jo malo vec kot 1 leto), ki nima ABS-a in nekoliko niti nevem kako je voziti z njim. Jaz ti svetujem preiskusi se peljati z motorjem z ABS da ne bom kaj pameten! Popravljeno Januar 24, 2017. Popravil sesir
Bor. Objavljeno Januar 24, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Januar 24, 2017 Verjetno se bom odlocil za motor, ki nima ABS-a. Poleg tega pa sem pogledat novo Yamaha YZF R125 2017 model in se mi zdi kar vredu. sesir 1
Nightmare Objavljeno Januar 25, 2017 Opozori Objavljeno Januar 25, 2017 Zakaj bi gledal motor brez ABSa? Meni je že nekajkrat rešil kožo ko se je na cesti pojavila nepričakovana ovira kot je recimo divjad. Prav tako imam Brembo zavore in ne vem zakaj bi se brez ABSa ustavil prej kot pa z njim. Lp, Samo GoBobi in lucif3rka 2
sebar Objavljeno Januar 25, 2017 Opozori Objavljeno Januar 25, 2017 1 hour ago, Nightmare said: Zakaj bi gledal motor brez ABSa? Zaradi gostilniških modrosti, ki delajo samo škodo
sesir Objavljeno Januar 25, 2017 Opozori Objavljeno Januar 25, 2017 pred 33 minutami, sebar pravi: Zaradi gostilniških modrosti, ki delajo samo škodo Prav zato sem mu napisal,da naj preizkusi!!!!
Priporočene objave