DAMI34 Objavljeno Januar 21, 2017 Avtor Opozori Objavljeno Januar 21, 2017 Baje bo izdelanih vsega 695 kosov posebnega modela XSR 900 ABARTH Rezervacije pa lahko kar online uredite: https://xsr900-abarth.yamaha-motor.eu/sl-SI/registration
Popularna objava ChuckNorris Objavljeno Oktober 10, 2022 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 10, 2022 (popravljeno) https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/products/motorcycles/sport-heritage/xsr900-2022/ Za 2022 je Yamaha dala ven tudi XSR900. V retro šminko nališpano MT-09 MT-09 sem se trudil da bi mi bila všeč ampak žal... Ta mi je bila silno všeč, pa sem odkartal denar in sem zopet pri "tamodrih". Kombinacija metalik modra in zlata kolesa ji res paše. Z vso možno elektroniko nabasana, nov okvir in vzmetenje, pa še nov tricilindraš. What can possibly go wrong... Prav nič... Motor je res cuker in riše nasmeh od ušesa do ušesa. - Pelje se lepo in nič majavo čez ovinke kot stare MTjke. Vzmetenje na trenutke celo pretrdo. Glede na to da so vilice in amortizer nastavljivi se bo treba malo poigrat z nastavitvami. Yamaha ni šparala z gumami in so S22 že serijsko gor. Nihajna roka je od Tracerja in je XSR vizuelno daljši od MT. Ampak ne vpliva prav veliko na vožnjo. - Tricilindraš je bomba. V nizkih obratih popeglan v visokih res prijetno ropotanje in vleče še in še. Tudi Yamaha je delala na temu da ima mašina dober induction noise. EU5 je očitno izpuh do konca ubil. Za 1800 bruseljskih je na voljo OEM Akrapovič. Mislim da se testi niso zlagali da je tole trenutno najboljši agregat v tem 900cc rangu. - Elektronike je cel kup in si rabim še eno popoldne časa vzet da preštudiram menije. - Kvikšifter ne rabiš dokler ga ne probaš. Ta Yamahin dela res dobro gor in dol. - Tempomat ne rabiš dokler ga ne probaš. Na avtocesti pride prav. Zaradi neke logike mora bit motor v najmanj 4. prestavi da dela. - Sedež je malo čuden in trd ampak je šlo BP tudi do Paklenice in nazaj v enem dnevu. - Ekran... Malo večji bi lahko bil pa včasih sonce čudno posije gor in se slabo vidi. To je to. En kratek vtis po 1000km. Opis je čisto subjektiven in pod vplivom "nove igrače". Za več vtisov pa se bodo morali obrnit kilometri. Popravljeno Oktober 10, 2022. Popravil ChuckNorris krucymucy, Mavti, GregorM in 7 others 9 1
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 10, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2022 10 minutes ago, ChuckNorris said: https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/products/motorcycles/sport-heritage/xsr900-2022/ Za 2022 je Yamaha dala ven tudi XSR900. V retro šminko nališpano MT-09 MT-09 sem se trudil da bi mi bila všeč ampak žal... Ta mi je bila silno všeč, pa sem odkartal denar in sem zopet pri "tamodrih". Kombinacija metalik modra in zlata kolesa ji res paše. Z vso možno elektroniko nabasana, nov okvir in vzmetenje, pa še nov tricilindraš. What can possibly go wrong... Prav nič... Motor je res cuker in riše nasmeh od ušesa do ušesa. - Pelje se lepo in nič majavo čez ovinke kot stare MTjke. Vzmetenje na trenutke celo pretrdo. Glede na to da so vilice in amortizer nastavljivi se bo treba malo poigrat z nastavitvami. Yamaha ni šparala z gumami in so S22 že serijsko gor. Nihajna roka je od Tracerja in je XSR vizuelno daljši od MT. Ampak ne vpliva prav veliko na vožnjo. - Tricilindraš je bomba. V nizkih obratih popeglan v visokih res prijetno ropotanje in vleče še in še. Tudi Yamaha je delala na temu da ima mašina dober induction noise. EU5 je očitno izpuh do konca ubil. Za 1800 bruseljskih je na voljo OEM Akrapovič. Mislim da se testi niso zlagali da je tole trenutno najboljši agregat v tem 900cc rangu. - Elektronike je cel kup in si rabim še eno popoldne časa vzet da preštudiram menije. - Kvikšifter ne rabiš dokler ga ne probaš. Ta Yamahin dela res dobro gor in dol. - Tempomat ne rabiš dokler ga ne probaš. Na avtocesti pride prav. Zaradi neke logike mora bit motor v najmanj 4. prestavi da dela. - Sedež je malo čuden in trd ampak je šlo BP tudi do Paklenice in nazaj v enem dnevu. - Ekran... Malo večji bi lahko bil pa včasih sonce čudno posije gor in se slabo vidi. To je to. En kratek vtis po 1000km. Opis je čisto subjektiven in pod vplivom "nove igrače". Za več vtisov pa se bodo morali obrnit kilometri. A sem ta motor videl v nedeljo v kočevju? X lite čelada, okrog 15:00.
ChuckNorris Objavljeno Oktober 10, 2022 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2022 Žal ne mojega. Če je pa HJC čelada pa Dainese kominezon pa znam biti jaz.😁 Kugelschreiber 1
ChuckNorris Objavljeno Maj 3, 2023 Opozori Objavljeno Maj 3, 2023 Prikapljali so še prvi všečni body kiti. Cjena? Sitnica! 4800$ pa še v EU se ga ne da homologirati. Malo zanimivosti.😁 En update na 4000km. Motor je še vedno bomba vizualno in tudi uporbniško. Privlači poglede kjerkoli se ustaviš in ljudje najprej vprašajo "Kakšna predelava je to?" Še bolj so začudeni ko rečeš da takšen pride iz tovarne serijsko. 😁 Vozi se pa odlično in nimam pripomb. Mogoče vilce in amortizer nastavit na fino zame pa bi bilo še boljše. Na sedež sem se navadil in grejo daljše vožnje BP. Ekanček sem pa premalo popljuval. Res je groza. Posebej v sončnem vremenu se ga slabo vidi. Vsa konkurenca jih dela mnogo boljše. Z EU5 pa naj se kar lepo j***. Najcenejši aftermarket auspuh je 1300€. In mašina bi res rabila malo več zvočne kulise. Posebej ker ima triple res dober zvok enkrat ko zadiha. Pa po 8 mesecih sem končno opazil še eno novo XSR na cesti. Toliko o bučkah ki jih prodajalci prodajajo da jih takoj prodajo ko jih dobijo v salon.😁 RobiRoberto, Slash13 in Kugelschreiber 2 1
ChuckNorris Objavljeno September 7, 2023 Opozori Objavljeno September 7, 2023 Za jubilej je bilo treba aktivirati avtopralico / motopralnico. Desettisočka je že tu in naj se sveti. Avto sem opral ker je še glih malo šampona ostalo v vedru. Nove čeveljčke je že dobila in jutri gre še na servis. Res uživam s to kobilco. DAMI34, hajamoto in Slash13 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se