alenh55 Objavljeno April 5, 2017 Opozori Objavljeno April 5, 2017 Tehnični podatki: Kawasaki Z650 Motor: dvovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 649 cm3 Prenos moči: šeststopenjski menjalnik, veriga Moč: 50,2 kW (68 KM) pri 8.000 vrt./min Navor: 65,7 Nm pri 6.500 vrt./min Zavore: spredaj dva koluta Ø 300 mm, dvobatne zavorne čeljusti, zadaj kolut Ø 220 mm, enobatna zavorna čeljust, ABS Bosch 9.1M Gume: 120/70 ZR17, 160/60 ZR17 Okvir: jekleni cevni Vzmetenje: spredaj obrnjene teleskopske vilice Ø 41 mm, zadaj centralni blažilnik Teža s tekočinami: 187 kg Medosna razdalja: 1.410 mm Višina sedeža: 790 mm Posoda za gorivo: 15 l Cena :6.448 EUR
Snečer Objavljeno April 6, 2017 Opozori Objavljeno April 6, 2017 To bolj spada v temo er6, saj ne gre za povsem nov motor, ampak bolj ali manj novo oznako, še največja razlika napram er6 je okvir
DAMI34 Objavljeno April 6, 2017 Opozori Objavljeno April 6, 2017 Ja in ne, lahko združim ER6 in Z650, ter uporabim obe imeni v naslovu teme, kar lahko pripelje čez kako leto do zmešnjav. Zato je pravzaprav bolje tako, da je nova tema. GoBobi 1
Black_Racer Objavljeno Marec 19, 2021 Opozori Objavljeno Marec 19, 2021 (popravljeno) Pozdrav, lastim si Kawasaki Z650 letnik 2020, zanima me sledeča zadeva, vmenjal bom pokrovček zavornega olja na priloženi sliki, novi je aluminijasti zeleni, ko menjam, bo treba zavorni sistem odzračiti, ali nima veze če odprem pokrov? Najlepša hvala Popravljeno Marec 19, 2021. Popravil Black_Racer
Snečer Objavljeno Marec 20, 2021 Opozori Objavljeno Marec 20, 2021 pod pokrovom je še diafragma in plastičen pokrov, ni treba odzračit, saj mora biti zgoraj zrak da diha samo menjaš.... DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Marec 20, 2021 Opozori Objavljeno Marec 20, 2021 dobro obriši s krpo in bodi previden pri menjavi. Zavorno olje je agresivno na barvo. Ko končaš menjavo operi z milnico ali vsaj vodo in prebriši. Snečer 1
Snečer Objavljeno Marec 20, 2021 Opozori Objavljeno Marec 20, 2021 pred 6 minutami, DAMI34 pravi: dobro obriši s krpo in bodi previden pri menjavi. Zavorno olje je agresivno na barvo. Ko končaš menjavo operi z milnico ali vsaj vodo in prebriši. jap, ta nasvet je še bol koristen drugače pa versys650 je imel v originalu enak pokrovček in sem ga tudi menjal za alu še en nasvet je dobro slišat, uporabi pravi izvijač, dovolj velik itd. da ne boš pobral vijakov, no pri pokrovčku sicer dobiš poleg nove pri meni na imbus prej DAMI34 1
Black_Racer Objavljeno Marec 20, 2021 Opozori Objavljeno Marec 20, 2021 Najlepša hvala za odgovore, izvijačev imam dovolj, saj delam v avtoklepariji že 20 let Snečer 1
barney Objavljeno Maj 4, 2021 Opozori Objavljeno Maj 4, 2021 končno sem dobil moj prvi Kawasaki z650 ? kupil sem novega - v trgovini mi je rekel, da ga ne smem preveč terat, kar mi je nekako logično, dokler se ne uteče oz do 1000 km, ko je prvi servis. Ni mi pa povedal (in pozabil sem vprašati), kaj to pomeni, da ne smem preveč terati? Se lahko vozim 100 km/h? trenutno so nastavitve tako nastavljene, da mi pri 80 že vse utripa ? in si ne upam it hitreje... bom sicer danes poklical dealerja oz servis...
Joker Objavljeno Maj 4, 2021 Opozori Objavljeno Maj 4, 2021 Če si kupil novega, si dobil tudi navodila za uporabo. Tam običajno vse piše... Snečer 1
mladench Objavljeno Maj 4, 2021 Opozori Objavljeno Maj 4, 2021 https://www.kawasaki-onlinetechinfo.net/dispeBook?file=99805-0199&mark=ER650KMFAN&manual_kind=OM&lang_code=EN&model_year=2021&nickname=Z650&dist_cd=207&country_cd=--&manual_filenm=99805-0199-o6er650kmf-eu-en-tws.pdf&first_referrer=https%3A%2F%2Fwww.kawasaki.co.uk%2F barney in ligenjček 1 1
barney Objavljeno Maj 4, 2021 Opozori Objavljeno Maj 4, 2021 hvala za odgovore - gledal sem navodila, ampak sem očitno tole spregledal! Še enkrat hvala!!
DAMI34 Objavljeno Maj 4, 2021 Opozori Objavljeno Maj 4, 2021 pred 3 urami, barney pravi: končno sem dobil moj prvi Kawasaki z650 ? kupil sem novega - v trgovini mi je rekel, da ga ne smem preveč terat, kar mi je nekako logično, dokler se ne uteče oz do 1000 km, ko je prvi servis. Ni mi pa povedal (in pozabil sem vprašati), kaj to pomeni, da ne smem preveč terati? Se lahko vozim 100 km/h? trenutno so nastavitve tako nastavljene, da mi pri 80 že vse utripa ? in si ne upam it hitreje... bom sicer danes poklical dealerja oz servis... čestitam za nov motr, naj ti srečno in varno služi. Vse o utekanju je tule: jaz vse svoje motorje utekam na isti način (glej video spodaj) in vsi še laufajo, pa jih nisem imel malo, se splača pogledat. Nov motor ni niti za žgat, pa niti mučit pod nizkimi obrati. Elegantno obrate gor, pa obrate dol. Nič hudega če kdaj prekoračiš tistih (če so še predpisani obrati, ker nekaj je kavasaki spremenil, poglej kaj piše v navodilih, kako utekaš motor) 4jurje. Za tako delo je najbolje iskati zavite ceste, kjer je čimveč šaltanja. ps. kot vidim že piše v navodilih, da za kratek čas lahko presežeš predlagane maximalne obrate IF7, ligenjček in barney 2 1
Kawasaki_rider Objavljeno Avgust 8, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2021 Pozdravljeni vsi skupaj. V preteklem tednu sem kupil svoj prvi močnejši motor, Kawasaki z650, 2018 letnik. Naredil že kar nekaj turic, lepo se vozi, tudi pospeški so super (pač prvi močnejši motor, nikoli nisem vozil močnejših zverin ?). Demontiral sem nosilec zadnjega kovčka, ker ga zaenkrat ne bom potreboval. Sedaj pa so na štirih mestih, kjer je nosilec fiksiran, ostale luknje. Ali morda kdo ve, kje bi se dobili nekakšni čepi ali pokrovčki, da bi te štiri odprtine pokril. Predhodni lastnik je imel že od novega vseskozi montiran kovček, tako da teh pokrovčkov oziroma čepov nima.
DAMI34 Objavljeno Avgust 8, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2021 Srečno vožnjo. Verjetno na servisu (naročiš) al pa ebayu. Če sploh obstaja. Pokrovi /čepi okvirja sem videl da obstajajo. Kawasaki_rider 1
Pajk Objavljeno Avgust 8, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2021 Ali pa vrni vijake od nosilca nazaj pa je. DAMI34 in Kawasaki_rider 1 1
Kawasaki_rider Objavljeno Avgust 8, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2021 Hvala fantje za ideje. Vijaki od nosilca so izvedeni tako, da štrlijo ven (za debelino nosilca + distančnik) in posledično ne zgleda ravno najlepše. Bom povprašal na servisu, da to zaprem. Mi ni všeč, da se prah in druge nečistoče nabirajo notri.
Snečer Objavljeno Avgust 9, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2021 pred 7 urami, Kawasaki_rider pravi: Hvala fantje za ideje. Vijaki od nosilca so izvedeni tako, da štrlijo ven (za debelino nosilca + distančnik) in posledično ne zgleda ravno najlepše. Bom povprašal na servisu, da to zaprem. Mi ni všeč, da se prah in druge nečistoče nabirajo notri. daj krajše vijake, sigurna zadeva je, da se zavije Kawasaki_rider 1
spartanbp Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 Po večjem bratu Z900RS je Kawasaki očitno naredil prestop še na majhno prostornino pri tem retro motorju. Očitno prihaja Z650RS. https://www.motorradonline.de/modern-classic/kawasaki-z650rs-2021/ DAMI34, Tedybear in izibajker 3
spartanbp Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 Takole bi naj izgledal DAMI34 in RobiRoberto 1 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 izgleda, da postaja interes nakupa retro looka RobiRoberto 1
spartanbp Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 To bodo začetniki bolj kupovali, se mi zdi. Izgleda pa kot tapravi motor
KARMEN1 Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 Tako ima Yamaha že XSR 700. Očitno se ti motorji prodajajo.
spartanbp Objavljeno Avgust 20, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2021 Mi je pa ta Z650RS lepši kot XSR. Tisto je retro, ampak tako zelo pa ne. Drugače pa je trenutno edini "tapravi" retro-motocikel od japonskih zagotovo W800 Kawasaki. Tedybear, thumper in MiNa 3
izibajker Objavljeno Avgust 20, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2021 pred 8 urami, spartanbp pravi: Mi je pa ta Z650RS lepši kot... En moj kolega ima Z650 letnik 78, pa se še dandanes redno vozi in nima nekih večjih problemov z njim. Tudi tale novi (model 2021) izgleda superkul. Pa tudi čez 30 let bo (klasično) lep za pogledat... Je pa to moped prvenstveno namenjen za mestno-primestno-regionalno vožnjo. Podobno kot tudi ogromna večina raznoraznih nejkid modelov. Ni to najboljša izbira za epske fure.... MiNa in thumper 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se