Skoči na vsebino

Kawasaki Z 650 in 650RS (2022)


Priporočene objave

Objavljeno

Tehnični podatki: Kawasaki Z650

Motor: dvovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 649 cm3
Prenos moči: šeststopenjski menjalnik, veriga
Moč: 50,2 kW (68 KM) pri 8.000 vrt./min
Navor: 65,7 Nm pri 6.500 vrt./min
Zavore: spredaj dva koluta Ø 300 mm, dvobatne zavorne čeljusti, zadaj kolut Ø 220 mm, enobatna zavorna čeljust, ABS Bosch 9.1M
Gume: 120/70 ZR17, 160/60 ZR17
Okvir: jekleni cevni
Vzmetenje: spredaj obrnjene teleskopske vilice Ø 41 mm, zadaj centralni blažilnik
Teža s tekočinami: 187 kg
Medosna razdalja: 1.410 mm
Višina sedeža: 790 mm
Posoda za gorivo: 15 l

Cena :6.448 EUR

2017-kawi-z650-abs-11_800x0w.jpg

Objavljeno

To bolj spada v temo er6, saj ne gre za povsem nov motor, ampak bolj ali manj novo oznako, še največja razlika napram er6 je okvir

Objavljeno

Ja in ne, lahko združim ER6 in Z650, ter uporabim obe imeni v naslovu teme, kar lahko pripelje čez kako leto do zmešnjav. Zato je pravzaprav bolje tako, da je nova tema.

  • 3 let pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdrav, lastim si Kawasaki Z650 letnik 2020, zanima me sledeča zadeva, vmenjal bom pokrovček zavornega olja na priloženi sliki, novi je aluminijasti zeleni, ko menjam, bo treba zavorni sistem odzračiti, ali nima veze če odprem pokrov?

 

Najlepša hvala 

Kawasaki Z650 2020 Review Price Spec (11).jpg

Popravljeno . Popravil Black_Racer
Objavljeno

pod pokrovom je še diafragma in plastičen pokrov, ni treba odzračit, saj mora biti zgoraj zrak da diha

samo menjaš....

Objavljeno

dobro obriši s krpo in bodi previden pri menjavi. Zavorno olje je agresivno na barvo. Ko končaš menjavo operi z milnico ali vsaj vodo in prebriši.

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

dobro obriši s krpo in bodi previden pri menjavi. Zavorno olje je agresivno na barvo. Ko končaš menjavo operi z milnico ali vsaj vodo in prebriši.

jap, ta nasvet je še bol koristen :) 

drugače pa 

versys650 je imel v originalu enak pokrovček

in sem ga tudi menjal za alu

še en nasvet je dobro slišat, uporabi pravi izvijač, dovolj velik itd. da ne boš pobral vijakov, no pri pokrovčku sicer dobiš poleg nove :) pri meni na imbus

WP_20150914_012.thumb.jpg.2c7ee90420cc613aade32a0d3d9c5b71.jpg

 

prej

WP_20140628_15_53_44_Pro.thumb.jpg.89edad0d1385d0eded71f9a1f8642a3d.jpg

 

Objavljeno

Najlepša hvala za odgovore, izvijačev imam dovolj, saj delam v avtoklepariji že 20 let :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

končno sem dobil moj prvi Kawasaki z650 ?

kupil sem novega - v trgovini mi je rekel, da ga ne smem preveč terat, kar mi je nekako logično, dokler se ne uteče oz do 1000 km, ko je prvi servis. Ni mi pa povedal (in pozabil sem vprašati), kaj to pomeni, da ne smem preveč terati?

Se lahko vozim 100 km/h? trenutno so nastavitve tako nastavljene, da mi pri 80 že vse utripa ? in si ne upam it hitreje...

bom sicer danes poklical dealerja oz servis...

Objavljeno

Če si kupil novega, si dobil tudi navodila za uporabo. Tam običajno vse piše...

Objavljeno

hvala za odgovore - gledal sem navodila, ampak sem očitno tole spregledal! 

Še enkrat hvala!!

Objavljeno
pred 3 urami, barney pravi:

končno sem dobil moj prvi Kawasaki z650 ?

kupil sem novega - v trgovini mi je rekel, da ga ne smem preveč terat, kar mi je nekako logično, dokler se ne uteče oz do 1000 km, ko je prvi servis. Ni mi pa povedal (in pozabil sem vprašati), kaj to pomeni, da ne smem preveč terati?

Se lahko vozim 100 km/h? trenutno so nastavitve tako nastavljene, da mi pri 80 že vse utripa ? in si ne upam it hitreje...

bom sicer danes poklical dealerja oz servis...

čestitam za nov motr, naj ti srečno in varno služi.

Vse o utekanju je tule:

 

jaz vse svoje motorje utekam na isti način (glej video spodaj) in vsi še laufajo, pa jih nisem imel malo, se splača pogledat. Nov motor ni niti za žgat, pa niti mučit pod nizkimi obrati.

Elegantno obrate gor, pa obrate dol. Nič hudega če kdaj prekoračiš tistih (če so še predpisani obrati, ker nekaj je kavasaki spremenil, poglej kaj piše v navodilih, kako utekaš motor) 4jurje. Za tako delo je najbolje iskati zavite ceste, kjer je čimveč šaltanja.

ps. kot vidim že piše v navodilih, da za kratek čas lahko presežeš predlagane maximalne obrate

 

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni vsi skupaj. 

V preteklem tednu sem kupil svoj prvi močnejši motor, Kawasaki z650, 2018 letnik. Naredil že kar nekaj turic, lepo se vozi, tudi pospeški so super (pač prvi močnejši motor, nikoli nisem vozil močnejših zverin ?).

20210806_130205.thumb.jpg.83d1a539e2740bb1cdb3a94f21dcf32d.jpg

Demontiral sem nosilec zadnjega kovčka, ker ga zaenkrat ne bom potreboval. Sedaj pa so na štirih mestih, kjer je nosilec fiksiran, ostale luknje. 

20210806_225557.thumb.jpg.8d4122baa38f1bf90101d433669f1a51.jpg

Ali morda kdo ve, kje bi se dobili nekakšni čepi ali pokrovčki, da bi te štiri odprtine pokril. Predhodni lastnik je imel že od novega vseskozi montiran kovček, tako da teh pokrovčkov oziroma čepov nima.

Objavljeno

Srečno vožnjo. Verjetno na servisu (naročiš) al pa ebayu. Če sploh obstaja. Pokrovi /čepi okvirja sem videl da obstajajo.

  • Hvala 1
Objavljeno

Ali pa vrni vijake od nosilca nazaj pa je.

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno

Hvala fantje za ideje. Vijaki od nosilca so izvedeni tako, da štrlijo ven (za debelino nosilca + distančnik) in posledično ne zgleda ravno najlepše. Bom povprašal na servisu, da to zaprem. Mi ni všeč, da se prah in druge nečistoče nabirajo notri. 

Objavljeno
pred 7 urami, Kawasaki_rider pravi:

Hvala fantje za ideje. Vijaki od nosilca so izvedeni tako, da štrlijo ven (za debelino nosilca + distančnik) in posledično ne zgleda ravno najlepše. Bom povprašal na servisu, da to zaprem. Mi ni všeč, da se prah in druge nečistoče nabirajo notri. 

daj krajše vijake, sigurna zadeva je, da se zavije

  • Hvala 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

izgleda, da postaja interes nakupa retro looka

  • Hvala 1
Objavljeno

Tako ima Yamaha že XSR 700.

Očitno se ti motorji prodajajo.

Objavljeno

Mi je pa ta Z650RS lepši kot XSR. Tisto je retro, ampak tako zelo pa ne. Drugače pa je trenutno edini "tapravi" retro-motocikel od japonskih zagotovo W800 Kawasaki. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 8 urami, spartanbp pravi:

Mi je pa ta Z650RS lepši kot...

En moj kolega ima Z650 letnik 78, pa se še dandanes redno vozi in nima nekih večjih problemov z njim. Tudi tale novi (model 2021) izgleda superkul. Pa tudi čez 30 let bo (klasično) lep za pogledat...

Je pa to moped prvenstveno namenjen za mestno-primestno-regionalno vožnjo. Podobno kot tudi ogromna večina raznoraznih nejkid modelov. Ni to najboljša izbira za epske fure....

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!