Jump to content

Kawasaki


49 topics in this forum

    • 3k replies
    • 295.1k views
  1. Kawasaki Ninja 650 (2017) 1 2 3 4 8

    • 181 replies
    • 26.9k views
  2. Kawasaki ZX 12 R 1 2 3 4

    • 78 replies
    • 32.3k views
  3. KAWASAKI servisi in splošno 1 2 3 4 9

    • 209 replies
    • 39.7k views
  4. Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018) 1 2 3 4 59

    • 1.5k replies
    • 114.1k views
    • 8k replies
    • 612.5k views
  5. Kawasaki ER6 N /F 1 2 3 4 97

    • 2.4k replies
    • 412.4k views
  6. Kawasaki Z 750 1 2 3 4 330

    • 8.2k replies
    • 1m views
  7. Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR 1 2 3 4 51

    • 1.3k replies
    • 185.9k views
    • 569 replies
    • 69.7k views
  8. Kawasaki Z 800 1 2 3 4

    • 81 replies
    • 35.6k views
  9. Kawasaki KLR 650 2022 1 2 3

    • 53 replies
    • 3.4k views
  10. Kawasaki KLX 230 1 2

    • 45 replies
    • 10.5k views
  11. Kawasaki Z 650 in 650RS (2022) 1 2

    • 33 replies
    • 11.6k views
    • 802 replies
    • 49.4k views
  12. Kawasaki ZR 7 1 2 3 4 13

    • 300 replies
    • 62.5k views
  13. Kawasaki KLR (KLX) 650 1 2 3 4 8

    • 191 replies
    • 54.9k views
  14. Kawasaki ER5 1 2 3 4 76

    • 1.9k replies
    • 280k views
  15. Kawasaki KLE 500 1 2 3 4 35

    • 860 replies
    • 257k views
  16. Kawasaki Zephyr 1 2 3 4 12

    • 296 replies
    • 64.3k views
  17. Kawasaki KLR 650 1 2 3

    • 73 replies
    • 26.3k views
  18. Kawasaki VN 900 Classic / Custom 1 2 3 4 9

    • 216 replies
    • 91.2k views
  19. Kawasaki GTR 1400 1 2 3 4 7

    • 173 replies
    • 107.3k views
  20. Kawasaki Vulcan 1700 Voyager

    • 2 replies
    • 7.6k views
  21. Kawasaki Ninja 250 R 1 2 3 4 59

    • 1.5k replies
    • 188.6k views
  • Zadnje objave

    • shnitzl
      Hvala za zanimivo reportažo.
    • DAMI34
      med nama, kdor ne zmore biti na svoji strani ceste (ups me je odneslo, ups so me zapeljali prijatelji, ups so krive gume) naj razmisli a je sploh za motor Ampak kdor zmore pa lahko skače tut po travi če hoče  in če grem na levi vozni pas in usečem ovinek, da sem potem na svojem pasu, medtem ko vse vidim, je preseravanje. Zakaj, ker lahko. Kot delanje Wheelija...zakaj, ker lahko.    
    • DAMI34
      da se razumemo, bom ponovno zapisal z boldanimi in velikimi črkami: motoristovo ZAJEMANJE OVINKA Z NASPROTNEGA VOZNEGA  PASU NI IN NIKOLI NE BO TEHNIKA VOŽNJE!!!!! SAM SESTAVEK JE BIL OBJAVLJEN V NAPAČNI TEMI!!!! Nihče tega ne uči, pa čeprav je bil primer podan, da so se na "forumu učili vožnje" Bo šlo? Sedaj smo v pravi temi. Pa tudi šmoren je že pravi, saj so vmes tudi osebne zamere, pa nabijači, ki radi poskrbijo za podjebavanje in podobno.   Da sekajo ovinke motoristi, še bolj pa avtomobilisti je pa na dnevnem redu. In tudi ne trdim, da kdorkoli ni bil ogrožen ali izsiljen. In ne zagovarjam takega početja. Z lahko pa trdim, da v kolikor je fraj in nikjer nikogar lahko tudi ščiješ sredi ceste, voziš po zadnji, slalomiraš. Namreč, tudi ko prehitevaš avtomobile moraš videti in mora biti fraj.    ja očitno te ne BK, če maš pa tolko za povedat o povprečnih hitrostih, nasvetih Wajduca in podobno. Me se zdi da me celo mal zalezuješ. zihr so bli na GSih...z dolgim se ti meša pol  
    • DAMI34
      2 dneva sta ti ostala, ker si Transfagarasan pozabil. Sicer je pa tok zjebana podlaga, da se skoraj bolj splača ponovno s KTMjem tja   Wajdušna je na drugi strani jezera   
    • Mavti
      Včeraj popoldne pa v Koper pogledat, če še je vse na mestu kot mora bit Rožice v mestu so pa res lepe vse po starem ,razen dobrih novih štiristo kilometrov na števcu
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!