Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

KAWASAKI Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS CAFE 2018

DAMI34

SERVICE MANUAL (KLIKNI ME) Z900_ZR900BH_Eng.pdf

Z900 mednarodni FORUM

 

Message added by DAMI34

Recommended Posts

DAMI34

2017 Kawa daje nov model na trg srednje/višje klase Z900abs. Kot kaže se Z800 ukinja in bo to njegov naslednik. Malce več navora, več konjev, ter nekaj tehnikalij več. cena DKS 8.500.

Za 950 kubikov in 125 konjičev, z mokro težo 210kg, zna bit hudo zanimivo in obvladljivo med ovinki. Celo cena se mi ne zdi pretirana...bo za razmislit :D

 

PERFORMANCE & TRANSMISSION

Maximum torque NM
98.6 N•m
Maximum power
92.2 kW {125 PS} / 9,500 rpm
Fuel consumption
5.5l/100 km
CO2 emission
138g/km
Transmission
6-speed
Clutch
Wet multi-disc, manual
Primary Reduction Ratio
1.627 (83/51)
Gear Ratios 1st
2.692 (35/13)
Gear Ratios 2nd
2.059 (35/17)
Gear Ratios 3rd
1.650 (33/20)
Gear Ratios 4th
1.409 (31/22)
Gear Ratios 5th
1.222 (33/27)
Gear Ratios 6th
1.034 (30/29)
Final drive
Sealed chain

FRAME & DIMENSIONS

Frame type
Trellis, high-tensile steel
Trail
105 mm
Wheel travel front
120 mm
Wheel travel rear
140 mm
Tyre, front
120/70ZR17M/C (58W)
Tyre, rear
180/55ZR17M/C (73W)
 
 
L x W x H
2,070 x 820 x 1,065 mm
Wheelbase
1,450 mm
Ground clearance
130 mm
Fuel capacity
17 litres
Seat height
795 mm
Curb mass
210

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17ZR900B_44SGN1DRF00D_C.pngbg_17MY_Z900_Shot3.jpgbg_17MY_Z900_Shot19.jpg

 

17ZR900B_44SGY1DRF00D_C.png17ZR900B_44SBK2DRF00D_C_003.png

Edited by DAMI34

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred eno uro, Snecer pravi:

Res je lep. Zadetek v polno.

A nima ravno tako luknje v blatniku, kot napaka pri Agusti...pa v redu komad od dimnika?

...po moje bi bil lepši z oklepom :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Slabo opazuješ, ta ima blatnik tudi "nazaj" in se konča točno v višini hladilnika (kar sicer ne pomeni, da ne meče tudi gor, a je bistveno večja zaščita). Mv agusta pa ima blatnik samo na sprednjem delu kolesa (da očitno ne meče od spodaj v armaturko?), zadnji del pa je povsem odprt, ima sam "pol" blatnika, torej naprej od vilic, nazaj pa je vse odprto in samopostrežba za hladilnik (celo dva hladilnika).

Izpuh pa je lep, sploh če pogledaš konkurenco kakšne dimnike ima nataknjene.

Saj imaš model z oklepom, v temi SX

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 urami, vandrovec pravi:

A nima ravno tako luknje v blatniku, kot napaka pri Agusti...pa v redu komad od dimnika?

...po moje bi bil lepši z oklepom :cool:

z oklepom je ninđa 650, potem pa Sx. Zgleda, da so izračunal, da vmesnega modela ne rabijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Performance bojo nedvomno impresivne. V izgledu pa prevladujejo oglate linije, kot kakšen stealth fajter. Najbrž zato, da bo lažje izginil z radarja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks

...načeloma mi je všeč...kot vsi kawasakijevi nakedi do sedaj...a je Z1000 lepši...o lepoti se seveda da razgljabljati...se pa vidi, da so nekje morali prišparat par evrčkov...prednje zavore niso radialno vpete (kar sicer mene osebno z vidika zmogljivosti ne moti)...zdaj pa upam, da se bodo zbudili, pa to zasnovo še v kak drugi segment prenesli...sport(turing) v stilu sx in tracer (brez woblanja :-) ) oz. versys...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
38 minutes ago, siks said:

...načeloma mi je všeč...kot vsi kawasakijevi nakedi do sedaj...a je Z1000 lepši...o lepoti se seveda da razgljabljati...se pa vidi, da so nekje morali prišparat par evrčkov...prednje zavore niso radialno vpete (kar sicer mene osebno z vidika zmogljivosti ne moti)...zdaj pa upam, da se bodo zbudili, pa to zasnovo še v kak drugi segment prenesli...sport(turing) v stilu sx in tracer (brez woblanja :-) ) oz. versys...

Versis 900 za 10 kek, a? z malčk TCja in ABSom...

 

prašičk pa koruza mi po glavi hodta, čeprav sem buden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Itak, oguljena verzija Z1000, pa 4 jurčke razlike.

Se pa sprašujem, če ima smisla v ST segment prenesti zasnovo, ker za ST ponavad rabiš kaj več, več opreme, več gadžetov, več prostora, potem smo pa že na SXu. Če je SX preveč, predrag itd, pa svoje delo opravi ninđa 650...tak se mi zdi.

pred 2 minutami, Cartman pravi:

Versis 900 za 10 kek, a? z malčk TCja in ABSom...

 

prašičk pa koruza mi po glavi hodta, čeprav sem buden. 

sej ga ni, pa ga najbrž tut ne bo, je verso 1000, pa 650. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
11 minutes ago, DAMI34 said:

Itak, oguljena verzija Z1000, pa 4 jurčke razlike.

Se pa sprašujem, če ima smisla v ST segment prenesti zasnovo, ker za ST ponavad rabiš kaj več, več opreme, več gadžetov, več prostora, potem smo pa že na SXu. Če je SX preveč, predrag itd, pa svoje delo opravi ninđa 650...tak se mi zdi.

sej ga ni, pa ga najbrž tut ne bo, je verso 1000, pa 650. 

ja verjetno res. Samo pri BMW lahko računaš da bodo vse motorje, engine, ponudli v vseh segmentih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 4 minutami, Cartman pravi:

ja verjetno res. Samo pri BMW lahko računaš da bodo vse motorje, engine, ponudli v vseh segmentih. 

kot opažam bodo naked linijo ločili od oklepne, no mogoče edin pri 650 bo ostala osnova ista.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
5 minutes ago, DAMI34 said:

kot opažam bodo naked linijo ločili od oklepne, no mogoče edin pri 650 bo ostala osnova ista.

 

 

?? a ni litrca Z pa SX pa Versys dokaj enako, samo generacije so zamaknene?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

nope, z1000 letnik 2010 je bil osnova za SXa, 2015 so Zja nageca spremenil, ok, zdej če gledam elektroniko in agregat sta še podobna, kar bi lahko rekel tut za versysa. Sam potem tut za vse bmflne 1200 z boxer motorjem lahko trdim isto :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
siks
pred 3 minutami, Cartman pravi:

?? a ni litrca Z pa SX pa Versys dokaj enako, samo generacije so zamaknene?

 ja je...v Z sem zalublen že par generacij...iz uporabniškega vidika (predvsem za vožnjo s sopotnico) pa bi mel nekaj v stilu versys 950...pa kr precej popeglanga...;-)

 

pred 36 minutami, Cartman pravi:

Versis 900 za 10 kek, a? z malčk TCja in ABSom...

...točno to...bolj v stilu-dizajnu tracer (ali ktm smt) kot versys...kar se zmogljivosti-moči/navora...nekje 125km in 90+ navora pri linijskem 4valjniku mi je že fajn met

 

pred 39 minutami, DAMI34 pravi:

Se pa sprašujem, če ima smisla v ST segment prenesti zasnovo, ker za ST ponavad rabiš kaj več, več opreme, več gadžetov, več prostora, potem smo pa že na SXu. Če je SX preveč, predrag itd, pa svoje delo opravi ninđa 650...tak se mi zdi.

...verjetno, da ima smisel...poglej koliko je tracerjev blo prodanih... z ST imam v mislih malo več vetrne zaščite, malo več placa za sopotnika in prtljago, malo bolj pokončno držo, manj trdo vzmetenje,...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 47 minutami, siks pravi:

 

 

...verjetno, da ima smisel...poglej koliko je tracerjev blo prodanih... z ST imam v mislih malo več vetrne zaščite, malo več placa za sopotnika in prtljago, malo bolj pokončno držo, manj trdo vzmetenje,...

sam potem prideš na Versys1000. 102Nm, 120 konjev. Ne vem če lahko preveč šparaš na potovalniku za 2 osebi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

Meni na Z nakedih niso všeč te maske z dvojno lučjo, kot nekakšen rilček tam spredaj. Vsaj poloklep, da zapolni vizir nek primanjkljaj al pa eno okroglo luč tam spredaj, bi po moje lepše zgledalo...:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
jl79

Po karakteristikah je dokaj primerljiv s CB1000R, pri kateri me je motilo predvsem vzmetenje (mi je bilo bolj všeč trše vzmetenje na bratovem z750). Price/performance je kar ugoden, pa še izgleda hudo...

Edited by jl79

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Ob 22. 11. 2016 at 14:57, vandrovec pravi:

Meni na Z nakedih niso všeč te maske z dvojno lučjo, kot nekakšen rilček tam spredaj. Vsaj poloklep, da zapolni vizir nek primanjkljaj al pa eno okroglo luč tam spredaj, bi po moje lepše zgledalo...:P

Z je Z, ne more bit O :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
On 22/11/2016 at 0:34 PM, DAMI34 said:

nope, z1000 letnik 2010 je bil osnova za SXa, 2015 so Zja nageca spremenil, ok, zdej če gledam elektroniko in agregat sta še podobna, kar bi lahko rekel tut za versysa. Sam potem tut za vse bmflne 1200 z boxer motorjem lahko trdim isto :D

 

Basolutno. in to velja za f800r/Gt/gs r1200r/rs/gs/rt, in kar je najbols, s1000r/rr/xr. a ni to bomba? 

Kawa pa ce sm prav razumel, za novga sx ni uzela 15 letnika, ampak ostaja na 12? novi z pa je se vedno z, ni zx10naked?....Jaz jih ne razumem. 

 

Z900 je ziher super masinca, bi pa jez vseeno gledu tudi xsr900. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Meni pa ni jasna oznaka tega bajka, o katerem tule teče beseda.

A ni Z900 že od leta 1973 bila oznaka legendarnih modelov (Z1, Z1A, Z1B), ki bodo očitno dobili svojo inkarnacijo drugo leto..Z900 1973-2017.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
gretzky

Meni je oznaka sicer jasna, se mi pa ne zdi dobro, da jo uporabijo pri tem motorju. Z 900 je eden izmed legendarnih motociklov vseh časov, zato ni prav, da jo uporabijo za drugačen motor. Za tega s spodnje slike bi to še šlo, za kaj drugega pa ne. To so za moje mnenje oznake, ki so res ikona (kot npr. Royal Enfield, Porsche 911, Ford Mustang,...).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
24 minutes ago, gretzky said:

Meni je oznaka sicer jasna, se mi pa ne zdi dobro, da jo uporabijo pri tem motorju. Z 900 je eden izmed legendarnih motociklov vseh časov, zato ni prav, da jo uporabijo za drugačen motor. Za tega s spodnje slike bi to še šlo, za kaj drugega pa ne. To so za moje mnenje oznake, ki so res ikona (kot npr. Royal Enfield, Porsche 911, Ford Mustang,...).

:hmm: ijaaa, lahko bi bil retro poklon. Ampak....mustang in 911 sta se s časom razvijala. Še zmer sta v top formi in postavljata merila v svojih klasah. Za ohranjanje stare slave bi moral bit nov z900  najbolši supernaked. Ne pa budget bike, Z900 v tem tisočletju ni benchmark. pa bi komot bil. imajo morda najboljši 999ccm SS motor. samo oklepe bi zagnali u kot, pa Mausovo belanco gor nataknili. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Ob 23. 11. 2016 ob 19:23, Cartman pravi:

Basolutno. in to velja za f800r/Gt/gs r1200r/rs/gs/rt, in kar je najbols, s1000r/rr/xr. a ni to bomba? 

Kawa pa ce sm prav razumel, za novga sx ni uzela 15 letnika, ampak ostaja na 12? novi z pa je se vedno z, ni zx10naked?....Jaz jih ne razumem. 

Tako nekako, vsaj dizajnersko so jih ločili in zapeljali vsakega v svojo smer. Oba modela pa imata še vedno enak agregat, verjetno zlo podoben okvir in tehnikalije...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
dvokolesnik
Ob 23. november 2016 at 17:51, DAMI34 pravi:

Z je Z, ne more bit O :P

 

Se strinjam.

Ima ta motor kaj elektronskih pomagal (razen ABS), ko npr. suzuki novi Suzuki GSX-S750?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      To pa ni res.  Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo.  Kot vem SX on flight kalibracije nima.  Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.
    • Zok
      Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi.
    • raza
      In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati, kot je to predvideno v servisnem protokolu. Lahko si pa narediš probleme in jih po tem rešuješ na MS. Če si pol litra olja spravil skozi sistem še ne pomeni, da je servis zavor opravljen korektno. Če misliš sam servisirat motor je osnova Service manual za tvoj motor in potem lepo po alinejah, kot so zapisane. 
    • Urkel
      Se ne pogovarjamo glede slamparije ampak stvari ki so narejene tako kot treba..narjena je bila komplet menjava zavornega olja.. 500ml cez komplet zadaj spredaj
    • farang
      Ok, hvala za info. Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe? Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 
  • Similar Content

    • DAMI34
      By DAMI34
      Versače 1000 je doživel svoj preporod, in ker ima vse kar imajo veliki, si že zasluži svojo temo.          
    • sbt
    • KilleRBee
      By KilleRBee
      Po zelo uspešnem Z 750 prihaja Z 800




      Agregat, bojda nov in ne le povrtan, bo imel 806 kubičnih centimetrov prostornine, preostale tehnične podrobnosti in več fotografij pa bo znanih na Intermotu, 2. oktobra.
      Nekaj govora pa je bilo že tukaj,...
      http://www.motosvet....asaki-z800.html

      Po internetu pa krožijo že prvi photoshopi barvnih kombinacij.




      Hmmmm zgleda zanimivo po resnici mene bi melo.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!