Jump to content

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Message added by DAMI34

SERVICE MANUAL (KLIKNI ME) Z900_ZR900BH_Eng.pdf

Z900 mednarodni FORUM

 

Recommended Posts

2017 Kawa daje nov model na trg srednje/višje klase Z900abs. Kot kaže se Z800 ukinja in bo to njegov naslednik. Malce več navora, več konjev, ter nekaj tehnikalij več. cena DKS 8.500.

Za 950 kubikov in 125 konjičev, z mokro težo 210kg, zna bit hudo zanimivo in obvladljivo med ovinki. Celo cena se mi ne zdi pretirana...bo za razmislit :D

 

PERFORMANCE & TRANSMISSION

Maximum torque NM
98.6 N•m
Maximum power
92.2 kW {125 PS} / 9,500 rpm
Fuel consumption
5.5l/100 km
CO2 emission
138g/km
Transmission
6-speed
Clutch
Wet multi-disc, manual
Primary Reduction Ratio
1.627 (83/51)
Gear Ratios 1st
2.692 (35/13)
Gear Ratios 2nd
2.059 (35/17)
Gear Ratios 3rd
1.650 (33/20)
Gear Ratios 4th
1.409 (31/22)
Gear Ratios 5th
1.222 (33/27)
Gear Ratios 6th
1.034 (30/29)
Final drive
Sealed chain

FRAME & DIMENSIONS

Frame type
Trellis, high-tensile steel
Trail
105 mm
Wheel travel front
120 mm
Wheel travel rear
140 mm
Tyre, front
120/70ZR17M/C (58W)
Tyre, rear
180/55ZR17M/C (73W)
 
 
L x W x H
2,070 x 820 x 1,065 mm
Wheelbase
1,450 mm
Ground clearance
130 mm
Fuel capacity
17 litres
Seat height
795 mm
Curb mass
210

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17ZR900B_44SGN1DRF00D_C.pngbg_17MY_Z900_Shot3.jpgbg_17MY_Z900_Shot19.jpg

 

17ZR900B_44SGY1DRF00D_C.png17ZR900B_44SBK2DRF00D_C_003.png

Edited by DAMI34
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    469

  • KARMEN1

    132

  • Snečer

    67

  • sesir

    50

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Batman je doma 

itz alajw

Pa sem tud jaz postal del familije Z.    

Posted Images

Slabo opazuješ, ta ima blatnik tudi "nazaj" in se konča točno v višini hladilnika (kar sicer ne pomeni, da ne meče tudi gor, a je bistveno večja zaščita). Mv agusta pa ima blatnik samo na sprednjem delu kolesa (da očitno ne meče od spodaj v armaturko?), zadnji del pa je povsem odprt, ima sam "pol" blatnika, torej naprej od vilic, nazaj pa je vse odprto in samopostrežba za hladilnik (celo dva hladilnika).

Izpuh pa je lep, sploh če pogledaš konkurenco kakšne dimnike ima nataknjene.

Saj imaš model z oklepom, v temi SX

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
pred 11 urami, vandrovec pravi:

A nima ravno tako luknje v blatniku, kot napaka pri Agusti...pa v redu komad od dimnika?

...po moje bi bil lepši z oklepom :cool:

z oklepom je ninđa 650, potem pa Sx. Zgleda, da so izračunal, da vmesnega modela ne rabijo.

Link to post
Share on other sites

...načeloma mi je všeč...kot vsi kawasakijevi nakedi do sedaj...a je Z1000 lepši...o lepoti se seveda da razgljabljati...se pa vidi, da so nekje morali prišparat par evrčkov...prednje zavore niso radialno vpete (kar sicer mene osebno z vidika zmogljivosti ne moti)...zdaj pa upam, da se bodo zbudili, pa to zasnovo še v kak drugi segment prenesli...sport(turing) v stilu sx in tracer (brez woblanja :-) ) oz. versys...

Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, siks said:

...načeloma mi je všeč...kot vsi kawasakijevi nakedi do sedaj...a je Z1000 lepši...o lepoti se seveda da razgljabljati...se pa vidi, da so nekje morali prišparat par evrčkov...prednje zavore niso radialno vpete (kar sicer mene osebno z vidika zmogljivosti ne moti)...zdaj pa upam, da se bodo zbudili, pa to zasnovo še v kak drugi segment prenesli...sport(turing) v stilu sx in tracer (brez woblanja :-) ) oz. versys...

Versis 900 za 10 kek, a? z malčk TCja in ABSom...

 

prašičk pa koruza mi po glavi hodta, čeprav sem buden. 

Link to post
Share on other sites

Itak, oguljena verzija Z1000, pa 4 jurčke razlike.

Se pa sprašujem, če ima smisla v ST segment prenesti zasnovo, ker za ST ponavad rabiš kaj več, več opreme, več gadžetov, več prostora, potem smo pa že na SXu. Če je SX preveč, predrag itd, pa svoje delo opravi ninđa 650...tak se mi zdi.

pred 2 minutami, Cartman pravi:

Versis 900 za 10 kek, a? z malčk TCja in ABSom...

 

prašičk pa koruza mi po glavi hodta, čeprav sem buden. 

sej ga ni, pa ga najbrž tut ne bo, je verso 1000, pa 650. 

Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, DAMI34 said:

Itak, oguljena verzija Z1000, pa 4 jurčke razlike.

Se pa sprašujem, če ima smisla v ST segment prenesti zasnovo, ker za ST ponavad rabiš kaj več, več opreme, več gadžetov, več prostora, potem smo pa že na SXu. Če je SX preveč, predrag itd, pa svoje delo opravi ninđa 650...tak se mi zdi.

sej ga ni, pa ga najbrž tut ne bo, je verso 1000, pa 650. 

ja verjetno res. Samo pri BMW lahko računaš da bodo vse motorje, engine, ponudli v vseh segmentih. 

Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami, Cartman pravi:

ja verjetno res. Samo pri BMW lahko računaš da bodo vse motorje, engine, ponudli v vseh segmentih. 

kot opažam bodo naked linijo ločili od oklepne, no mogoče edin pri 650 bo ostala osnova ista.

 

 

Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, DAMI34 said:

kot opažam bodo naked linijo ločili od oklepne, no mogoče edin pri 650 bo ostala osnova ista.

 

 

?? a ni litrca Z pa SX pa Versys dokaj enako, samo generacije so zamaknene?

Link to post
Share on other sites

nope, z1000 letnik 2010 je bil osnova za SXa, 2015 so Zja nageca spremenil, ok, zdej če gledam elektroniko in agregat sta še podobna, kar bi lahko rekel tut za versysa. Sam potem tut za vse bmflne 1200 z boxer motorjem lahko trdim isto :D

 

Link to post
Share on other sites
pred 3 minutami, Cartman pravi:

?? a ni litrca Z pa SX pa Versys dokaj enako, samo generacije so zamaknene?

 ja je...v Z sem zalublen že par generacij...iz uporabniškega vidika (predvsem za vožnjo s sopotnico) pa bi mel nekaj v stilu versys 950...pa kr precej popeglanga...;-)

 

pred 36 minutami, Cartman pravi:

Versis 900 za 10 kek, a? z malčk TCja in ABSom...

...točno to...bolj v stilu-dizajnu tracer (ali ktm smt) kot versys...kar se zmogljivosti-moči/navora...nekje 125km in 90+ navora pri linijskem 4valjniku mi je že fajn met

 

pred 39 minutami, DAMI34 pravi:

Se pa sprašujem, če ima smisla v ST segment prenesti zasnovo, ker za ST ponavad rabiš kaj več, več opreme, več gadžetov, več prostora, potem smo pa že na SXu. Če je SX preveč, predrag itd, pa svoje delo opravi ninđa 650...tak se mi zdi.

...verjetno, da ima smisel...poglej koliko je tracerjev blo prodanih... z ST imam v mislih malo več vetrne zaščite, malo več placa za sopotnika in prtljago, malo bolj pokončno držo, manj trdo vzmetenje,...

Link to post
Share on other sites
pred 47 minutami, siks pravi:

 

 

...verjetno, da ima smisel...poglej koliko je tracerjev blo prodanih... z ST imam v mislih malo več vetrne zaščite, malo več placa za sopotnika in prtljago, malo bolj pokončno držo, manj trdo vzmetenje,...

sam potem prideš na Versys1000. 102Nm, 120 konjev. Ne vem če lahko preveč šparaš na potovalniku za 2 osebi.

Link to post
Share on other sites

Po karakteristikah je dokaj primerljiv s CB1000R, pri kateri me je motilo predvsem vzmetenje (mi je bilo bolj všeč trše vzmetenje na bratovem z750). Price/performance je kar ugoden, pa še izgleda hudo...

Edited by jl79
Link to post
Share on other sites
Ob 22. 11. 2016 at 14:57, vandrovec pravi:

Meni na Z nakedih niso všeč te maske z dvojno lučjo, kot nekakšen rilček tam spredaj. Vsaj poloklep, da zapolni vizir nek primanjkljaj al pa eno okroglo luč tam spredaj, bi po moje lepše zgledalo...:P

Z je Z, ne more bit O :P

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
On 22/11/2016 at 0:34 PM, DAMI34 said:

nope, z1000 letnik 2010 je bil osnova za SXa, 2015 so Zja nageca spremenil, ok, zdej če gledam elektroniko in agregat sta še podobna, kar bi lahko rekel tut za versysa. Sam potem tut za vse bmflne 1200 z boxer motorjem lahko trdim isto :D

 

Basolutno. in to velja za f800r/Gt/gs r1200r/rs/gs/rt, in kar je najbols, s1000r/rr/xr. a ni to bomba? 

Kawa pa ce sm prav razumel, za novga sx ni uzela 15 letnika, ampak ostaja na 12? novi z pa je se vedno z, ni zx10naked?....Jaz jih ne razumem. 

 

Z900 je ziher super masinca, bi pa jez vseeno gledu tudi xsr900. 

Link to post
Share on other sites

Meni je oznaka sicer jasna, se mi pa ne zdi dobro, da jo uporabijo pri tem motorju. Z 900 je eden izmed legendarnih motociklov vseh časov, zato ni prav, da jo uporabijo za drugačen motor. Za tega s spodnje slike bi to še šlo, za kaj drugega pa ne. To so za moje mnenje oznake, ki so res ikona (kot npr. Royal Enfield, Porsche 911, Ford Mustang,...).

Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, gretzky said:

Meni je oznaka sicer jasna, se mi pa ne zdi dobro, da jo uporabijo pri tem motorju. Z 900 je eden izmed legendarnih motociklov vseh časov, zato ni prav, da jo uporabijo za drugačen motor. Za tega s spodnje slike bi to še šlo, za kaj drugega pa ne. To so za moje mnenje oznake, ki so res ikona (kot npr. Royal Enfield, Porsche 911, Ford Mustang,...).

:hmm: ijaaa, lahko bi bil retro poklon. Ampak....mustang in 911 sta se s časom razvijala. Še zmer sta v top formi in postavljata merila v svojih klasah. Za ohranjanje stare slave bi moral bit nov z900  najbolši supernaked. Ne pa budget bike, Z900 v tem tisočletju ni benchmark. pa bi komot bil. imajo morda najboljši 999ccm SS motor. samo oklepe bi zagnali u kot, pa Mausovo belanco gor nataknili. 

Link to post
Share on other sites
Ob 23. 11. 2016 ob 19:23, Cartman pravi:

Basolutno. in to velja za f800r/Gt/gs r1200r/rs/gs/rt, in kar je najbols, s1000r/rr/xr. a ni to bomba? 

Kawa pa ce sm prav razumel, za novga sx ni uzela 15 letnika, ampak ostaja na 12? novi z pa je se vedno z, ni zx10naked?....Jaz jih ne razumem. 

Tako nekako, vsaj dizajnersko so jih ločili in zapeljali vsakega v svojo smer. Oba modela pa imata še vedno enak agregat, verjetno zlo podoben okvir in tehnikalije...

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!