Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
BRANE

Kawasaki KLE 500

Recommended Posts

BRANE

Pozdravljeni!

Znanec misli kupit nov Kawasaki KLE 500. Ni glih začetnik.

Prosim za vaše mnenje.

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

tale tema ostaja SAMO za KLE 500.NOBENIH primerjav ali predlogov ali podobnih smeti tukaj.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

Če ima 100 kg tak kot jaz, naj raje za kako TDMko pogleda, to mu je ednia slabost, da ma samo 50 KM. res edina. Sicer dva diska spredaj nebi bila slaba, ampak se da s sopotnico vred tudi CBR 900 RR po ovinkih auspuhe kazat (sicer voznik ni ne vem kaki mojster, ma pa 3x vec KM).

Pa odvisno za kaj misli imet moped. Za furat v sluzbo, boljsega ni.

Lazje se je za pelat, kot z APNko. Poceni vzdrževanje, mala registracija (letos 33 cukov), tudi cez kako gradbisce ceste in podobnim se komot zapeljes z njim itd. Tudi po sodru in gozdnih poteh se mu poznajo enduro geni, NI za po avtocesti naganjat (doseze skromnih 185 po mojem cajgerju), s sopotnico sva bila ze tudi z njim na morju (pol pa trda rit, tak kot povsod), masina me se ni na cedilu pustila (TOK, TOK, TOK !!!), porabi cca 6-7,5 l, kolko pac navijes gasa, pa ne trese se tak kot drugi v tem razredu, ki imajo po en cilinder, ponavadi 600 kubni, ki te stane vec, da ti pa manj.

V bistvo 500 kubni cestak namontiran na enduro stel in kolesa.

IMHO motorcek za met, ce ne mislis postavljat rekordov, pa ce si vsestransko nadarjen, (al pa zmeden in zbegan) pa ne veš, al bi si zbral prasni makadam al pa razbeljen asfalt. Imajo pa rabljeni neverjetno fantasticne cene.

Ce se kaj napisi in vprasaj.

LP, El Barto

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

Zelo dober motor, japoncem je dobro uspelo združiti cestaka z enduro.

V ovinke gre za enduro super.

Mašina je 1a sicer je pa motor že vsaj enajst let isti in znan po svoji vzdržljivosti.

Poraba pri meni je maks. 5.5l/100km olje ne pije nič!

Je dokaj okreten in vsaj zame ima dosti moči tudi če sta gor dva komada.

Glede na ceno cca 1.300.000,00 SIT je motor vreden tega denarja, predvsem če pogledamo konkurenco ki je občutno dražja.

Res pa je da rabljeni hudo dobro držijo cene.

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mačica

Jaz sem ga lani hotela kupit, pa so mi povedali da jih sploh več ne delajo. Pol so mi pa TA prodali. A pol jih še delajo al kaj?

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leteči

JA še jih delajo.

Tudi na Imotu je bil razstavljen model 2002, ki je enak kot vsi dosedaj le napis KLE je drugačen.

LP

Leteči

Share this post


Link to post
Share on other sites
elbarto

Čez kak teden ali dva (odvisno od guzve v sluzbi) boste lahko slisali El Barto Mark II auspuh na KLEju napopan. Tale bo pa resnicno grmel..tehnični je ze mimo.

Ma kdo idejo, kje bi poceni dobil sprednji del auspuha od cilindrov do lonca???

LP, ElB.

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

me prov zanima kolk kle lahko poka

nisem še nikol slišu, pa verjem da bi rad

"byte" mi dust

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

quote:

Čez kak teden ali dva (odvisno od guzve v sluzbi) boste lahko slisali El Barto Mark II auspuh na KLEju napopan. Tale bo pa resnicno grmel..tehnični je ze mimo.

Ma kdo idejo, kje bi poceni dobil sprednji del auspuha od cilindrov do lonca???

LP, ElB.

Na zadnji strani revije Motorist je bla včas reklama z enim modrim trajkom gor. Tam ti najbrž tudi te cevi lahko naredi. Če hočeš bit pa še fensi, pa še kromat neseš.

Verjetno bom tudi za yamaho ke nesel narest zadvo.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi

quote:

Na zadnji strani revije Motorist je bla včas reklama z enim modrim trajkom gor. Tam ti najbrž tudi te cevi lahko naredi. Če hočeš bit pa še fensi, pa še kromat neseš.

Verjetno bom tudi za yamaho ke nesel narest zadvo.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lindau

quote:

me prov zanima kolk kle lahko poka

nisem še nikol slišu, pa verjem da bi rad

"byte" mi dust

Poka la ne poka..... , niti ni vazno. Prav lep zvok pa ima Kle z wings-ovim loncem. Sem ga videl vceraj na treningu varne voznje pri Policiji. Resnicno lep zvok.

Eintopf schmeckt immer!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

JA še jih delajo.

Tudi na Imotu je bil razstavljen model 2002, ki je enak kot vsi dosedaj le napis KLE je drugačen.

LP

Leteči

Ja ja pol pa rečejo da je dodelan in izboljšan za leto 2002!Pol pa svizec zavija čokolado!

Ciao,by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr

Sam sem imel KLE-ja pred tremi leti (letnik '93). Za solo vožnjo je kar OK, če pa sta na njem dva potnika, mu očitno pohaja sapa. Sicer je nezahteven za vožnjo in vzdrževanje, cenovno ugoden. Motor dobro oživi v višjih obratih (kar sicer ni ravno lastnost enduro motorja), sprednje kolo bi bilo lahko 19 namesto 21 col, klas je čudno kovinski.

Mene je lepo prevažal, zamenjal sam ga pa zaradi pomanjkanja konjev (kupil Bandita 600).

Definitivno pa je dobra izbira za prvi motor.

Lp, Pjotr.

Samo brez panike, pa dol z moje žene!

Share this post


Link to post
Share on other sites
iggy

KLE je soliden cestni enduro: udoben, dokaj okreten in zanesljiv. Moč pa tudi ni problem: ker je mašina praktično identična GPZ-jevi, zamenjaš tistih par delov in imaš 60 konjev, kar za tak motor ni tako malo. Če dobiš ohranjen primerek za pametno ceno, se vsekakor splača.

Uzdaj se u se i u svoje kljuse!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Ja IGGY sam blem je v tem da se pol motor še bol vrti in zgubi še tistega nekaj prepotrebnega navora v nikih obratih!Za dirkat pa kar primerno!Ej en kolega si je naredil KLE-ja v supermoto z močnejšimi vilicami od xy in motorno frizuro od GPZ-ja!Je pa motor treba sedaj gnat v zelo visoke vrtljaje!Sam z zlatim okvirjem hudo zgleda!

Za umerjeno potovanje pa je KLE več kot primeren motor (oddaljenost od tal!)!

Ciao,by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

nov agregat... se ti najbrž ne splača. Rabljen prej.

Pejt mal po italiji pogledat...

Agregat je isti kot na GPZ500S, EN500, er-5.

Poizkusi dobiti od GPZ500S.... nekje 60-100kSIT pri nas... v italiji... 10-50kSIT. Malo za pošnofat po odpadih. Vse te zadeve majo EX500 mašino.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

quote:

quote:

Na zadnji strani revije Motorist je bla včas reklama z enim modrim trajkom gor. Tam ti najbrž tudi te cevi lahko naredi. Če hočeš bit pa še fensi, pa še kromat neseš.

Verjetno bom tudi za yamaho ke nesel narest zadvo.

LP

Tega na zadnji strani motorista zelo dobro pozna Viragica, pa brez zamere Viragica.

Sonce naj sveti vsak dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

ej elbarto si že namonteru elbarto-te

sicer je pa nov KLE precej poceni zadeva

"byte" mi dust

Share this post


Link to post
Share on other sites
jurgi1

ja jest pa glih zdej ravno končujem z izpitom za kat. A, pa bi rad kakšnega cestnega endurca nabavu, za začetek kej starejšega tko da mav filling dobim. KLE 500 mi dost dobr zgleda, tud kakšen starejši letnik, zanima pa me kulk jih je kej v Sloveniji pa če se ti motorji kej dost prodajajo. A bi se ga splačalo kupit v Italiji ali Avstriji mogoče. PA kakšne so kej cene.

Kaj bi vi še priporočali kot alternativo k KLE-ju, mogoče KLR650- verjetno ni glih prov za po cesti pa za relacije.

ER

Share this post


Link to post
Share on other sites
FLAYO

Tkole...jaz sem si pred dobrim mesecem nabavil KLE 500 (star 3 leta prevozenih 13000km). Kaj naj recem? So far so good. Tud v Elisi so mi ga pregledal zamnejal olje, svecke... in rekli da naj ga samo vozim :)

To je moj prvi vecji motor in mi je kar vsec, da ni ne vem kako mocan. Ko sem hodil po trgovinah sem gledal tud Honde TA ampak so precej drage (tudi rabljene). TA pac nudi vec. Meni je pa zmanjkalo "spage" (beri denarja). Tako, da se bom sezono ali dve fural s KLE-jem potem pa presaltal na kaj bolj izpopolnjenega.

FLAYO

Share this post


Link to post
Share on other sites
jurgi1

ojla flayo, kulk pa si dal zanjga, pa a si ga prek salamonca kupu, pa če si kej za še starejšimi letniki gledal mogoče, a jih je kej dost v SLO.. tm v rangu 500 kSIT.

Najlepša hvala za odgovor.

ER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!