Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Jacky

Kawasaki ER5

Recommended Posts

Jacky

hmmm a se splaca nabavt ta motor bom pa letos sele zacetnik pa pravjo de je ta motor v redu za ucit se malo pa monster 600 dark me zanima pa honda 600 hornet v glavnem dvovaljniki k majo glas tak kot je treba ne pa kake stirivaljne prdlce pa tja do 700 000 sit bi neki kupo kaj priporocate

Share this post


Link to post
Share on other sites
klimbra

ER 5 se definitivno splača.......vse osatlo je bolj zahtevno za vozit.Kawa pa je nezahtevna za vzdrževanje,s preizkušenim in trpežnim agregatom.....res pa ni to športnik da gate trga.

Klimbra.....preprosto neponovljiv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman

Glede na napisano bi bil ER 5 najboljša varianta, ker bi za denar, ki ga imaš namen dati za motor moral dobiti zelo dobrega, pri drugih je pa že bolj vprašanje kaj bi dobil za ta denar.

P.S.

Kaj pa dela hornetka zraven, če iščeš dvovaljnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF

monster 600 : er5 ? Pa tuki sploh ni vprašanja... Monster - motor brez servisa, če pa že je pa ni poceni... Er5 - poceni pa še dosti hitrejši od monstra

Jebeš ili ne jebeš, kurcu vreme prolazi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Monster... nebi ga priporočil začetniku...

er5. Luškana zadeva, poceni deli in potrošni material, dober za naučit se peljat pa dost močen tud za kam dalj it. Če seveda nista dva gor. Pol se pač odrečeš dirkanju oz. bolj previdno prehitevaš (vsaj napram ostalim močnejšim zverinam).

Za ta denar dobiš zelo ohranjeno zadevo pa se navadiš vozit, medtem pa našparaš za kej večjega.

BTW: Ne zapravi vsega denarja za nakup motorja... ne pozabi na registracijo, gume, zavore, kakšen semering (so poceni pa niti nebi smeli biti že fuč). Pa olje seveda.

Ko boš šel gledat kak motor, imej s seboj koga, ki se kej bolj spozna na šraufanje pa to.

Hornet... raje ne (še). Sicer so pa deli dost dragi.

Si pomislil na Suzukija SV650?

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
lojzi

Do 700 kSIT ti najbrž res ne preostane kaj drugega kot ER-5 ali pa Diversion 600 (okoli l.95), ki pa tudi nima slabega glasu (tisto o štirivaljnih prdulah bom tolerantno preslišou). Seveda ti ostanejo še GPZ. Monstra in Sv-ja pa za ta denar najbrž ne boš dobil, vsaj kar se tiče ponudbe pri nas. Dobro in srečno kupi, predvsem pa se odloči tako, da ti ne bo žal !

Lojzi ma vas rad

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

POPOLNA PONUDBA!

Jacky-če te res zanima er-5 pol morš it nujo pogledat v habata (habat moto center)!!!

Majo er-5 l. 97, zaščita motorja, kovček, šteklo, ohranjen kot nov (če nisem kaj spregledal), 20.000km kar za ta motor ni veliko!

Prvo:motor je za ceno 660.000 sit zelo v redu (mogoče se da zbit)

drugo: ta motor sem mel tudi sam 1 leto-toplo priporočam (če nisi večje rasti)-jaz mam 1,86m!

Tretjič-motor ni moj tako da ne delam reklame zanj zaradi tega!

Četrtić:želim ti ugoden nakup!

Ciao, by Pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

Kaj je bolj za potovanja in vožnjo v dvoje ?

GPZ 500 S

ER-5

XJ 600 Diveržn

p.s. glede na letnik in ceno se ti ER-5 gotovo splača kupt ali pa kako leto starejši GPZ 500 S. Glas je pa dosti odvisen od auspuha.

DDV in baterije ze vkljuceni v ceno

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jacky

jah no hvala vsem jah izgleda de bom tut jest kupu ER 5 pa se vsec mi je tko no ok za prvi motor bo ok aja se to prodajam toyoto celico letnik 91 160 000km, bele barve lepo ohranjena ce slucajno koga zanima zadnja cena pa je tam okrog 720 000

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

Jst mam Xj600s diversion!

Ti ga priporočam kerj je čisto enostaven za vzdrževanje predvsem pa zanesljiv motor!

Čeprav je malo dražji od er5!Glede glasa pa je tako z original avspuhi-pejd zraven er5-ke pa posluši kako prdi pol pa pejd zravn xj-ja pa boš slišal kako angelčki pojejo!

Seveda na minimumu-pol se zadeva mal spremeni, ima pa diversion ko ga pošleš med višje obrate zelo lep tipičen glas-seveda za voznika in sovoznika ne pa za ostalih 100 ljudi ki te gledajo ob cesti!

Thundercat

"Ne pustite se povoziti"

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

quote:

Kaj je bolj za potovanja in vožnjo v dvoje ?

GPZ 500 S

ER-5

XJ 600 Diveržn

p.s. glede na letnik in ceno se ti ER-5 gotovo splača kupt ali pa kako leto starejši GPZ 500 S. Glas je pa dosti odvisen od auspuha.

DDV in baterije ze vkljuceni v ceno

divržn... definitivno.. ampak ne za začetnika... pol je gpz, na konc bi dal pa er-5. Nima oklepa press.

Za navadit se pelat bi dal pa lih v obratnem vrstnem redu...

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

jacky,vseeno bi bilo zelo fino od tebe se vsaj malo na slovnicna pravila ozirati.hvala.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gianni

Puzdraulen !

Ja za ta denar, je ER-5 kr dobra izbira, če se odločiš zanj, pejt pogledat v habata, ker imajo en lep primerek. Edino kar je mogoče malce zoprno, je to, da kmalu postane prešvoh, predvsem ima premalo moči za dva. Drgač pa GPZ 500S je tut dobra izbira..je močnejši in ni premočen..cca 60KM, je sport tourer, tko da je zlo ugoden tut za daljše ture.

Monster 600 dark je za začetek tut vredu, vendar za neka dolga tourer potovanja ni glih najboljš. Je pa odličen za kakšna adrenalinska sproščanja po lokalnih zavitih ostrih ovinkih, moč je za začetek primerna. Problem je le, da dobrega monstra za ta denar težko dobiš. Hornet 600 je za začetek prehuda, prezahtevna in je za takšen denar tudi ni, poglej še za kakšno Yamaho Diversion 600, to je motor podoben GPZ-ju, le da zgleda bolj na naked varianto z oklepom in je za cca 10 konjev močnejši od GPZ-ja.

"No revenge means no satisfaction"

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

quote:

...

divržn... definitivno.. ampak ne za začetnika...

Za koga pa profesionalce. Saj ne rečem da nikmor ne gre in da ni soliden tourer, vendar v tem razredu švahnejših skoraj da ni.

DDV in baterije ze vkljuceni v ceno

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Kaj hočeš ubit človeka al kaj... monster je točno zato kar je blo napisano... mal za dirkat po ovinkih pa po mestu pa tko... za kakšne daljše ture niti ni komot, ampak za okol SLO pa okolica čist OK. Definitivno pa nebi dal enmu k je lih pršu iz avtošole za pelat zadevo. Diversion podobno. Zakaj si pol ne nabav kar enga ZX10 al pa FJ1200? Za še manj dnarja bi bla, potegne 280 pa dobra sport-tourerja sta. Sicer mal starejša, ampak mal dnarja.

Človek nuca neki za navadit se pelat, pa da se bo dal dost komot se peljat tud kam dalj dokler se ne navadi vozit motorje, pol si bo pa že kupu svoj sanjski moped.

GPZ se težko dobi rabljen, pa da ni predrag. Pa cena jim prehitro pada. Ne vem sicer zakaj, ker je luškana zadevca za pelat. ER-5 bo še držal ceno.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
mimixtz

GIANNI....

A napisu si da ma GPZ cca. 60 konjev...? Pol si pa še napisu da ma DIVERSION 10 konjev več.... Ampak a nima Diversion tut cca. 60 PS?

Sam tok da ne boš tistga antislovničarja krive vere učiu.

ace

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Yamaha XJ 600 S Diversion = 45 kW = 61 KM

Kawasaki GPZ 500 S = 44 KW = 60 KM

(Motorrad Katalog 2002)

Brrrm

Popravil/a - brrrm on 10/02/2002 09:26:10

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thundercat

Ja to drži!

Diversion ima 61 ks!

Gpz 500 S ima 60 ks!

Gpz 500 (brez s-ja) ima 50 ks!

Ima pa gpz 500s več navora, čeprav ima od 0-100km/h 4.9 s, diversion pa ima od 0-100km/h 4.8 s!Končna hitrost je pa okoli 200 km/h(seveda z diversionom z masko XJ600S) pri obeh!!

Thundercat

"Ne pustite se povoziti"

Share this post


Link to post
Share on other sites
iggy

Če smo že pri 500 cc Kawasakijih, še ena kritika čez pisca opisa KLE-ja 500 v rubriki Vozila. Tam je govora o samo 34 konjih, ki da jih premore KLE in je zato "prešvoh" za kakršnokoli resno uporabo. Kolikor sem seznanjen, zmore KLE 50 konjev, pa tudi v vožnji se mi ni zdel kaj bolj podhranjen od konkurence in čisto primeren tudi za daljšo pot. Ne vem, človek dobi občutek, da je opis spisal nekdo, ki ne mara Kawasakijev in ni še nikoli sedel na KLE-ju.

Uzdaj se u se i u svoje kljuse!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gianni

quote:

GIANNI....

A napisu si da ma GPZ cca. 60 konjev...? Pol si pa še napisu da ma DIVERSION 10 konjev več.... Ampak a nima Diversion tut cca. 60 PS?

Sam tok da ne boš tistga antislovničarja krive vere učiu.

ace

Puzdraulen ice !

Ja GPZ ima cca 60 konjev, sam Diversion je močnejša in pridela okoli 70 konjev, saj tko piše, vozil sem že oba, mislim, da je Diversion za začetek prehuda. Res je le okoli 10 konjev razlike, samo je dost bolj zahtevna za pelat, GPZ je bolj ubogljiv in bolj krotek kot ta Yamaha Diversion 600. Ko se z njo odpelješ in primerjaš, imaš filing, da je več kot 10 konjev razlike , sicer je pa tut večja kubiktura. No jst mu te mašince za začetek ne bi svetoval. Kot prvo bi svetoval ER-5 al pa monstra 600, če želi kam dalj pol er-5, če se želi dobro naučit vozit po lokalnih zavitih ostrih ovinkih, je primeren monster, pol na naslednje mesto bi pa postavu GPZ-ja, močnejši in podobno uporaben kot er-5.

No revenge means no satisfaction"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gianni

Upppssss..zaj..eb!

Sorrri Ice to ni blo za tebe... PA soriii mimixtz..mal sm spregledu To je bla obrazložitev zadevce..hm..kdo j že..? a jaaaaa, MIMIXTZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sanda7

ER5 je zakon,verjemi.Poraba je majhna 4-5l leti do 190kmh,lahek za vozit, poceni za vzdrževanje,drža udobna,skratka vse naj naj.Je zelo zaželjen motor,in zelo prodan zato začni nabavljat čim prej.Glas pa je bolj tih.

sanda LIVE TO RIDE

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Cene 95 letnika in novejših so redko pod 500.000SIT, za letnike 90 in tam okoli hočejo imeti 400kSIT, itd...

FYI, 93 letnik je vreden mogoče 320kSIT. Ampak za toliko se ga težko dobi. Se pa.

Dobi se pa tudi starejše od 90 letnika, dobro ohranjene za 200-280kSIT.

Pa še prodajo se težko za kakšno pametno ceno.

V vsakem primeru so pa podcenjeni.

Plan c: V italiji je npr. GPZ600R letnik 87 ali 88 vreden in se prodaja za 300DEM. Če stakneš tu papirje, pa si na motorju. Sicer se pa lahko tudi probaš pomatrat z uvozom, ampak se ne splača.

LP

Popravil/a - Ice dne 18/02/2002 ob 08:22:11

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

quote:

MIKI!!!!

To si se pa za točno 1 sekundo zmotu!!!

Gpz500 s ima 4.9s od 0-100km/h!

Kvečjemu ima 3.9s od 0-70km/h!(brez zamere!)

Če ima YZF 600R Thundercat ki ima 101 ks, 3.4s od 0-100!!

Napaka je tvoja preveri še enkrat!!

Pozdrav!

Thundercat

"Ne pustite se povoziti"

cajt ki sem ga napisal ga nisem meril, ampak je pobran iz tovarniskih podatkov.

sicer pa tezko s katerimkoli motorjem dosezes tak cajt kot je napisan v specifikacijah.

3.9 s do 100 pise prav povsod kjer bos iskal tehnicne podatke o GPZ 500 S.

Kar se pa tice prakse ti pa lahko povem da tut kak mocnejsi motor na startu iz nule ne more kam predelec spizdit tako da jaz kr verjamem tovarniskim podatkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!