Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
krucymucy

Kawasaki KLX 230

Recommended Posts

krucymucy

Tacke za sopotnika so neuporabne, ne vem zakaj bi vozil se sopotnika, pa se zelo grdo zgledajo, zato je bila to prva stvar ki je sla dol. -1kg :)

Vzmetenje je mehko, zelo mehko, a za mojih 75kg z opremo kar v redu, ne bi smelo zabit, kljub temu sem pojacal preload zadnje vzmeti za eno stopnjo, kar je tudi edina nastavitev kar se tice vzmetenja.

Vzmetenje je budget showa, ni USD vilic in ni nastavitev.

Zanimivo mi je da ima najvisjo dovoljeno obremenitev 2kg visjo kot Tracer 900 :)

ABS pravijo da je nov in prilagojen na offroad. Kawasaki se rad pohvali z njim, ceprav je boschev.

V praksi pa izgleda tako, da pred ovinkom na makadamu stisnes zadnjo zavoro, ABS sistem reagira, a se vseeno pusti toliko da zadnje kolo lepo drsi in gre mal na pocez. Meni je vsec.

Nasploh je tole ena igracka za vozit. Sedaj je sicer se v fazi utekanja, ima komaj 250km, tako da se v sesti vozim 60-70km/h in se smejim pod celado. Ze to je vredno nekaj soldov.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Se dve danasnji ...

tehnicna etapa, majhna hitrost, zajeban teren ... no zajebanega terena nisem slikal, ker bi moral pes nazaj, pes pa ne bomo hodili, ce imamo moped.

klx11.thumb.jpg.ee20fa0fc7ea86f87841100ae1d14455.jpg

 

klx12.thumb.jpg.d135e87fcff4283103a022fe0146373a.jpg

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 10 minutami, Snečer pravi:

bi z gsko šlo enako? 

kje si pa gsko našel? ...vsak motor je specifičen, pojdi pa s to prduljo po avtocesti. pa KLX 250 je menda boljši od tega?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Pravkar, vandrovec pravi:

kje si pa gsko našel? ...vsak motor je specifičen, pojdi pa s to prduljo po avtocesti. pa KLX 250 je menda boljši od tega?

vprašam, ker je prej imel tudi gsko

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
34 minutes ago, vandrovec said:

kje si pa gsko našel? ...vsak motor je specifičen, pojdi pa s to prduljo po avtocesti. pa KLX 250 je menda boljši od tega?

1. Z motorjem se ne vozim po avtocesti.

2. KLX250 je boljsi ja. Ali ga lahko kupim v Sloveniji in registriram?

36 minutes ago, Snečer said:

vprašam, ker je prej imel tudi gsko

sej ves za kam je gska.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 3 minutami, krucymucy pravi:

1. Z motorjem se ne vozim po avtocesti.

2. KLX250 je boljsi ja. Ali ga lahko kupim v Sloveniji in registriram?

sej ves za kam je gska.

230 ima luft hlajenje, nenavadno, verjetno težav nisi zaznal? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
6 minutes ago, Snečer said:

230 ima luft hlajenje, nenavadno, verjetno težav nisi zaznal? 

 

Imam komaj 400km. Ampak glede na to da je narejen za juzno azijo in da se bo na marsikateremu cela druzina peljala po opravkih, mislim da ne bi smelo biti tezav.

Nosilnost ima 2kg vecjo kot tracer, to je tudi nenavadno :D

 

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 5 minutami, krucymucy pravi:

Imam komaj 400km. Ampak glede na to da je narejen za juzno azijo in da se bo na marsikateremu cela druzina peljala po opravkih, mislim da ne bi smelo biti tezav.

Nosilnost ima 2kg vecjo kot tracer, to je tudi nenavadno :D

 

ko to bereš, spet presežek :) hec

kolko pa je kaj poraba? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
9 minutes ago, Snečer said:

ko to bereš, spet presežek :) hec

kolko pa je kaj poraba? 

Pri teh mopedih je tezko rect. Po makadamu, hitrosti tam po ravnincah 80, 90 in po ovinkih kolikor pac lahko gres da ima prvo kolo se oprijem, zadnje ga itak nima in stalno drsi, je poraba ene tri litre (3,13l/100km zadnje tocenje)

Po gozdnih poteh ko imas pa bolj v prvi in drugi, redko pa v tretji bi bilo pa bolj smiselno porabo pisat na uro.

Danes sem recimo v dveh urah naredil vsega 50km. Utrujen sem pa bolj, kot ce grem v dolomite za en dan (800km ~ 15ur)

Pisem vsakic ko grem tocit gorivo, za vsa vozila, tako da bom lahko kasneje kaj vec povedal, ampak pricakujem tam okoli 3,5l povprecje.

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Kupil sem ga predvsem zato ker je enostaven.

Zracno hlajenje, 2 ventila, dolg servisni interval (12.000km) sam bom sicer delal servis na 3.000km. Filter je 2.79€, za liter motula bom pa ze zbral.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 8 urami, krucymucy pravi:

 KLX250 je boljsi ja. Ali ga lahko kupim v Sloveniji in registriram?

Zaradi izpustov ali kaj? Malo čudno, da bi bil zračno hlajeni agregat čistejši od vodno hlajenega?

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

če ga dovolj zapreš se izpusti zmanjšajo .. 250 ima 27 , 230 pa 19 konjev..itak bo dal kit gor za 32 .. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Priporočam ti zložljiva ogledala (sploh, če se voziš po "grmovju" ) in (iz istega razloga) kakšno zaščito ročk/rok, da te ne tolče po prstih.

Drugače pa dejansko ne rabiš nič "več motorja" , da bi bil "hec" .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 10 urami, krucymucy pravi:

Kupil sem ga predvsem zato ker je enostaven.

Zracno hlajenje, 2 ventila, dolg servisni interval (12.000km) sam bom sicer delal servis na 3.000km. Filter je 2.79€, za liter motula bom pa ze zbral.

https://www.kawasaki.eu/en/products/Dual_Purpose/2019/KLX250/overview?Uid=0825XAxaXVhcWFAKWF9QXF8MXgoJWwxZWApeC1pbXwxbX1w

Zanimivo, na kawasaki.eu za leto 2019 pa je bil KLX 250.

(Belgija in Češka na voljo)...

KLX 250 je dejansko ožitivitev starejšega modela z dodanim ajnšpricem in še kakšen popravek.

Po drugi strani pa klx 230 za vikend hostarja povsem zadostuje, tako pravijo tudi v testih. Cena, kot si napisal, primerna, vse ostalo primerno. Najbolj bode v oči res zračno hlajenje, no saj tudi gska ga je imela do nedavnega :) 

Ščitnike rok pa šus plato bo že treba gor navesit, da obe "premoru" ostane še vedno funkcionalen :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
greg570

Zelo zanimiva zadeva... Kako je z močjo? Vem, da ni raketa..ampak ali se, da po asfaltu normalno peljati 90?

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
1 hour ago, greg570 said:

Zelo zanimiva zadeva... Kako je z močjo? Vem, da ni raketa..ampak ali se, da po asfaltu normalno peljati 90?

Da. 90 se celo zelo mirno pelje. Sesta prestava je kar dolga. Koncno ima sicer okoli 120, kar pa se nisem probal. Do 90 tudi kar hitro nabere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec

klxa.thumb.jpg.c4ab6a170931a5536eb4597a79f6a6cd.jpg

Sprednje vzmetenje, zadnja nihajka, agregat...kar se na oko opazi. V sami vožnji zna biti manj razlike, v ceni pa verjetno jurja...kar je vprašanje, če se splača, OK, tudi možnost izbire ni. Je pa CRF 250 L zelo podobna...zanimivi so mi ti motorji, morda nekoč...

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

pri zračno hlajene motorju odpade hladilnik za vodo in cevi ter termostat in tipalo - med drugim ne moreš tega poškodovati ob padcu in se lahko pelješ naprej.. brez vode se težko.. odpade seveda tudi del teže .. če ga preganjaš po hosti v vročini samo spremeniš gradacijo olja iz 10w40 na 10w50 ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

KLX 250 ima 138kg, 230ka pa pa 134kg in 2 deci manjši tank.

KLX 250 ima 3 PS večjo moč, ni nekaj izjemnega.

Problemček KLX 250 je, da je EURO 3, če prav vidim...in tu je haklc, zakaj je izginil iz prodaje.

Kar pa ne pomeni, da se ne bi dalo ubost kakšnega "rabljenega", ki je nekje "zaležan".

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 22 minutami, Snečer pravi:

Problemček KLX 250 je, da je EURO 3, če prav vidim...in tu je haklc, zakaj je izginil iz prodaje.

Kar pa ne pomeni, da se ne bi dalo ubost kakšnega "rabljenega", ki je nekje "zaležan".

Sem pregledal ponudbo v Italiji, kjer je več izbire pa so okrog 5 let stari 250 cenovno primerljivi z novim 230 ccm plus sitnosti z uvozom. Cena jim zna le rasti, če bodo umaknjeni iz prodaje. Čudno, zakaj na 230 ne prenesejo ostalih komponent, ki so boljše in ne vplivajo na norme, ...zračno hlajen agregat me ne moti. Ampak to so le kompliciranja, trenutno je na voljo KLX 230 in CRF 250...kot je na začetku teme tudi omenjeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Tam kjer se še niso vsega "prenažrli" je tak strojček ultimativna mašina.

Enostavno, poceni pa skoraj neuničljivo. Skoraj vse lahko popraviš sam.

Letos je moja vozila tole na potepanju.

DSC02228.thumb.JPG.7b319f53093c8502cb727ace388d7b95.JPG

TVS 125, Moderen, udoben, varčen....Da bi bil v prodaji pri nas po takšni ceni kot na Šrilanki (862€) ga takoj kupim.

Seveda je pri cenah kot za maske in ostalo kar se uvozi od tam 3 do 5x večja cena...

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
9 hours ago, greg570 said:

Zelo zanimiva zadeva... Kako je z močjo? Vem, da ni raketa..ampak ali se, da po asfaltu normalno peljati 90?

Da ti tocneje odgovorim na vprasanje.

Danes sem se zal peljal par kilometrov po glavni cesti. 400km ima sedaj ze, ogret je bil dobro, tako da sem malo odprl plin.

100km/h po stevcu se pelje v redu, nic ne wobbla, obrati niso pretirano visoki v sesti prestavi. Ne vem kako bi bilo na daljse razdalje, ampak mislim da cisto OK.

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
    • smasher
      sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.   Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€   (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)
    • Quest
      pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno. Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!