Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Noise

Kawasaki GTR 1400

Recommended Posts

Noise

S svojim starim GTR1000 Kawasaki ni mogel več uspešno konkurirati tekmecem kot je Yamahin FJR, ZZR 1200 in 1400 pa sta bila preveč športna. Pri Kawasakiju so se odločili za izdelavo novega GTR 1400, agregat pa so vzeli kar iz športnega ZZR 1400.

--> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2858

post-1-1158850006_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

pa če bo imel ceno tam okoli 0,80 x BMW K1200GT, bi znal bit v segmentu nabildanih sport touringov zelo zanimiv.. :D

ZZR goes camping :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
tom

se strinjam z dex-om :OK:

mi je prav fajn, da se kawasaki prebuja z mnogo novostmi tudi drugje ne samo pri supersport motorjih.

sicer pa močnejša kot je konkurenca, boljše je

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Škoda ,ker je Kawasaki! :nono:

Mi ni pomembna znamka, samo da je potovalnik.

Zanimiv motorček. Še en model ki pride na spisek pri menjavi motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fazer03

http://motoplus-web.com/forum/viewtopic.php?p=11385#11385

Joj, kako je pa to nagravžno ... :BUA: ne morem pomagat, tak se mi zdi; pa še kup poznanih elementov najdem na njemu: zadnja luč MT 01, izpuh novi fazer 1000 (+ 50cm), bočni kufri Ikea, .....

PS: se pa težko odločim, kateri je za na 1. mesto po "lepoti": ali ta Kawa ali pa B-king od Suzukija :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomaz6

končno so dali starega GTR-ja v penzijo... ta novi je pa zakon.. da je kawasaki PA JE ŠE TOLIKO BOLJE!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Test od starga GTR ja sem prebral v motoraddovemu katalogu, kjer pise da ima cez 300kg in veliko porabi okoli 10l na 100km. Pa kljub temu sem jih ze kar nekaj videl. Mislim, da so s kubaturo pretiraval, saj bo sam poraba vecja efekta pa itak ne bo. Vseeno jih bojo kar nekaj prodali. Vsake oci imajo svojga malarja. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
cvetoo

Ok, lep nabor tem , lep nabor fotografij, slabi obeti glede specifikacij.......

Mene pa zanima koliko bo to čudo stalo? Anyone?

LP Cvetoo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
Ok, lep nabor tem , lep nabor fotografij, slabi obeti glede specifikacij.......

Mene pa zanima koliko bo to čudo stalo? Anyone?

LP Cvetoo.

14-17 jurjev, odvisn od opreme. če bi imel gor značko BMW, bi lahk zahtevali še dva do tri jurje več ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
primozh

meni osebno všeč potovalni motor ............... še akrapota gor, pa je čista zmaga, sploh za tako ceno ......... :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
cvetoo
14-17 jurjev, odvisn od opreme. če bi imel gor značko BMW, bi lahk zahtevali še dva do tri jurje več ...

Kolikor vem si se vozil že z vsakim mopedom, ki ga dajejo na probo. Torej, kdaj se bo kaj dogajalo? Najbrž v Mariboru? Lahko greva tudi skupaj. Itaq zasedem samo 1/3 toliko prostora kot ti.

LP Cvetoo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cvetoo

Ojla,

no Motosvetovci, ga je že kdo vozil?

Sem oni dan klical in pustil številko v DKS-su in me seveda niso poklicali. Ker sem se naučil biti tečen, sem jih nekaj dni kasneje ponovno poklical in ker me je prijazna gospa kar odganjala češ, da testnih voženj ne bo, sem povprašal po gospodu Darkotu.

No g. direktor mi je omenil, da ne razmišlja o testnem motociklu ker, da je zavarovanje takšnega motocikla tako velik strošek, ki si ga ne nameravajo(generalni uvoznik Kawasaki za Slovenijo) privoščiti.

Pa sem vztrajal in omenil, da bo FJR šla od hiše in da pač pri nas ne kupujemo mačka v žaklju in da so mi pred leti ko sem kupoval FJR omogočili testno vožnjo le te, pa ZZR-ja, pa VFR-re in še kaj bi se našlo. Pa na Avto aktiv sem ga spomnil in na njihove dneve odprtih vrat, da ne govorim o njihovih testnih modelih.

Potem je g. Darko dejal, da se bo pozno jeseni mogoče dalo dobiti GTR-ja za kak km pod istimi pogoji kot pred tremi leti ZZR-ja. (par km z g. Darkotom na zadnjem sedežu)

Izgleda, da bo GTR še ena slovenska prodajna "uspešnica", pa ne po zaslugi motocikla, pač pa po zaslugi marketinškega pristopa.

Napisano izraža moje mišljenje o generalnem uvozniku motociklov Kawasaki za Slovenijo, motor pa me seveda še vedno zelo zanima.

LP Cvetoo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy
Izgleda, da bo GTR še ena slovenska prodajna "uspešnica", pa ne po zaslugi motocikla, pač pa po zaslugi marketinškega pristopa.

Napisano izraža moje mišljenje o generalnem uvozniku motociklov Kawasaki za Slovenijo, motor pa me seveda še vedno zelo zanima.

LP Cvetoo.

kawasaki (uvoznik DKS) že od leta 99 ali 2000 dalje nima testnih motorjev ne za novinarje in ne za kupce. če se kak motor slučajno da dobit na test, je to dobra volja ali "gnjavljenje" ker to pomeni da ti direktor da svojega za probat. če imaš smolo in bi rad probal model, ki ga direktor nima privat ne bo nič. se baje ne splača :whistle:

jap tako je to in prodajne cifre to potrjujejo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langus

V Nemciji se je predvcerejsnim zacel vzdrzljivostni test omenjenega motocikla. Testirajo ga nemski policisti, ki bodo v 100 dneh naredili 100 000km :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cvetoo
V Nemciji se je predvcerejsnim zacel vzdrzljivostni test omenjenega motocikla. Testirajo ga nemski policisti, ki bodo v 100 dneh naredili 100 000km :worship:

Torej bo najbolje, da gremo v vrsto k nemškim policajem in naredimo tisti dve uri na motorju in tistih 150 km za prvi vtis :krneki:

Lp Cvetoo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langus
Torej bo najbolje, da gremo v vrsto k nemškim policajem in naredimo tisti dve uri na motorju in tistih 150 km za prvi vtis :krneki:

Lp Cvetoo.

Ja, najbrz bi bilo precej manj problemov kot pri slovenskem uvozniku :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
point

Hecno, da se pol nekateri uradni uvozniki, zastopniki in ne vem kaj še vse bunijo nad t.i. sivimi uvozniki. Saj druge poti ni, razen, če želiš kupit motor po katalogu.

GTR je moj prvi favorit za naslednjo sezono, ampak, če zavrtim tel. št. DKSa približno že vem kako se bom pogovarjal s tisto prijazno gospo na drugi strani. Zato pa še ni bilo Kawasakija v moji garaži. Žal, pa ne zaradi samega stroja, prav mika me, da ga bi imel, pa sem se vsakič odločim za drugo znamko in to zaradi že opisanih razlogov.

Če se ne motim je DKS zastopnik Kawasakija tudi za ostale držale ex YU, pa nam me kdo popravi, če se motim. Kaj bi mu pomenilo registrirat par motorjev?? Zagotovo bi se mu hitro povrnilo z velikimi obrestmi.

Srečno

Share this post


Link to post
Share on other sites
cvetoo

Pa smo spet pri bluzenju.

Nov model se pojavi na trgu in z njim taužent razbijačev, ki si žele motor peljati in ga kupiti pri sivem uvozniku :krneki:

A je kdo pomislil, da smo vmes tudi potencialni kupci, ki bomo slej ko prej kupili novo FJR ali pa raketo. GTR obljublja SLEDNJE.

Simon, a zmoreš kdaj tudi kaj pozitivnega???

Osebno poznam le enega motosvetovca, ki je kupil pri sivemu uvozniku in se grdo nategnil.

Daj se pokaži. Saj si jack. Par postov više sem ti ponudil, da greva na probo skupaj. Jaz peljem. Z avtom. Ti pa uredi, da dobiva kaweljna za par ur.

No, a bo kaj konkretnega kdaj.

Aja, za pijačo bom dal jaz!

LP Cvetoo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toncek

Konec septembra oz. začetek oktobra, ga dobijo v prodajalni v Buttriu (UD) Italija. Jih pokličem in vidim, kako je kaj za krajšo testno vožnjo, če jih bodo registrirali. Mene zadeva tudi mika. Testi v tujih revijah so izredno pozitivni, skoraj preveč, da bi bilo res za ta denar. Mogoče so g. novinarje malo podkupili. :rolleyes:

Srečno

Tonček

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA
vam povem kako izgleda v praksi?

teška krava od motorja; treba imet od 1.9 do 2m višine, da ga obvladaš.

Mi ki smo navajeni težkih krav nam ne bo problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langus
vam povem kako izgleda v praksi?

teška krava od motorja; treba imet od 1.9 do 2m višine, da ga obvladaš.

za goldwinga pa po tvoje 2.9 do 3m visine ane? mogoce je motor res neokreten na mestu, vendar ima zelo dobro razporejeno tezo in je vodljiv kot pero ko se peljes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
civava
vam povem kako izgleda v praksi?

teška krava od motorja; treba imet od 1.9 do 2m višine, da ga obvladaš.

Sem pričakovala, da bo težji tako, da :naughty: ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
antares

Ga bom imel priliko malo peljat, takoj, ko jih dostavijo italijanom tukaj čez.

Sicer, glede na reakcije na mojo vožnjo bmw K1200RS, ne vem, če bi vas obremenjeval z mojim pisanjem.

Vsekakor ima zadeva kar pošteno ceno in ni ravno za vožnjo po planinskih zavojih.

Antares

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Zivnorc
      ...moj prjatu dela "mopede" takih zmogljivosti...sam da ima 60 kg. pa še po hosti se lohka ofroudaš...pa te nben ne bo slišal pa jebal...     
    • GO_Tomi
      Je povedal prjatu, da si je sosed omislil labradorca. Star nekaj let, velik, prijazen, nenasilen, ne skače v ljudi, skratka super kuža. Potem je povedal še, da mu je sosed dal ime Lassie. Sem mislu, da me pobere od smeha :)))
    • krucymucy
      Kawasaki je obelodanil specifikacije njihovega prototipa. 220kg, 10kW, domet 100km.  Ne vem na kaksnih substancah so, ker to je smesno. Zero SR/F ima pri isti tezi 2x domet, 7x moc.  Energica je tezja a ima 107kW motor in 21.5kWh baterijo. 
    • bobi1001
    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!