Jump to content

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

če je er6 naslednik er5, to pomeni, da je Versys naslednik KLE?

definitivno zna biti zelo zanimiv motor, vendar je vprašanje, če bodo na njemu ostale sprednje upside down vilice.

edino spradnja luč se mi nekako ne dopade, sicer je vse OK :OK:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zanimiva zadeva, zna bit res fun-bike, dvomim pa da se ga bo tretiralo kot naslednika KLE ker je nekaj razlik ki kažejo na to da tale Versys ne bo tako terensko zasnovan.

Link to comment
Share on other sites

Endura pa tako nizek auspuf :nono:

Link to comment
Share on other sites

če je er6 naslednik er5, to pomeni, da je Versys naslednik KLE?

definitivno zna biti zelo zanimiv motor, vendar je vprašanje, če bodo na njemu ostale sprednje upside down vilice.

edino spradnja luč se mi nekako ne dopade, sicer je vse OK :OK:

spredaj so se malo zgledovali po aprilii pegaso. drugače pa je všečen motorček.

upam, da na moči ne bodo šparali

Link to comment
Share on other sites

upam, da na moči ne bodo šparali

če bo imel 53 kW, kot er-6, bo za takle motor čisto dovolj :grim

Link to comment
Share on other sites

če bo imel 53 kW, kot er-6, bo za takle motor čisto dovolj :grim

53 kw bo dovolj , vendar ne preveč.

53 km bo pa premal .)

Link to comment
Share on other sites

Če tale reč ni naslednjik KLE, potem zna biti, da bo "novi" KLE precej bolj terensko zasnovan od tastarega. Ker ne vidim neke logike, zakaj bi bil zelo soft, ko pa te pogoje izpolnjuje Versys.

Link to comment
Share on other sites

Zanimiv motorček tole, edino sprednja luč mi ni preveč všeč.....

Glede izpuha mislim, da ne bi smel problem, tole je itak za na cesto delan pa tud z KLE jem ne moreš kakšnega hudega offroada izvajat....

Link to comment
Share on other sites

s 17" kolesi res nevem kje vidte povezavo z KLE :hmm: to je najbl opazka + vse ostalo pa nevem kaj vleče na KLE :? sej tudi duka ne spraviš na off... pa se ne išče povezav z LC4, ali pač :xx:

Link to comment
Share on other sites

majhne cestne endurce dobivajo zadnje čase vse bolj cestne gume, ker očitno tistga enduro značaja nihče ne mara, razen, da jim je všeč pozicija sedenja ... tudi Triumph Tiger postaja bolj Multistradi podoben itd ...

Link to comment
Share on other sites

sama šminka :doze:

Link to comment
Share on other sites

itak, to je motor za vozit se pač. položaj sedenja je udoben,po kšnem makadamu do vikenda se ni problem zapeljat.

vse kar je bolj soft od LC4,nima več kej na hardu delat :D :P

Link to comment
Share on other sites

Meni je tak koncept vsec. S temi velikimi endurami tako nimas kaj na makadamu delat, ko so vse krepko cez 200 kil (in se drage so), , talazje enocilindrske mi pa niso vsec ravno zaradi enega cilindra. Ce bo podobnih tehnicnih karakteristik kot ER6 (teza, moc, navor, poraba, ABS, cena), bi znal biti moj naslednji motor. Kot je napisal Batzajla, udoben polozaj sedenja, moznost da prides normalno po makadamu do vikenda, jaz bi dodal se kaksen ovinek za polozit, z zdravo mero razuma seveda.Mislim, da bo ta motor to omogocal.

Link to comment
Share on other sites

Uh kako je ogaben! :BUA:

se strinjam :grim :grim :xx: :xx: grdo k svina!! :SS

Link to comment
Share on other sites

Meni je sicer zelo lepo oblikovan,le spredaj mi tista luč ne pade najlepše v oči....sicer pa...odvisno kaj in za kakšno ceno bo ponujal..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!