Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
batzajla

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)

DAMI34

Message added by DAMI34

Recommended Posts

Basko

če je er6 naslednik er5, to pomeni, da je Versys naslednik KLE?

definitivno zna biti zelo zanimiv motor, vendar je vprašanje, če bodo na njemu ostale sprednje upside down vilice.

edino spradnja luč se mi nekako ne dopade, sicer je vse OK :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
KeC

Zanimiva zadeva, zna bit res fun-bike, dvomim pa da se ga bo tretiralo kot naslednika KLE ker je nekaj razlik ki kažejo na to da tale Versys ne bo tako terensko zasnovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Endura pa tako nizek auspuf :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites
davinci

če je er6 naslednik er5, to pomeni, da je Versys naslednik KLE?

definitivno zna biti zelo zanimiv motor, vendar je vprašanje, če bodo na njemu ostale sprednje upside down vilice.

edino spradnja luč se mi nekako ne dopade, sicer je vse OK :OK:

spredaj so se malo zgledovali po aprilii pegaso. drugače pa je všečen motorček.

upam, da na moči ne bodo šparali

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

upam, da na moči ne bodo šparali

če bo imel 53 kW, kot er-6, bo za takle motor čisto dovolj :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
davinci

če bo imel 53 kW, kot er-6, bo za takle motor čisto dovolj :grim

53 kw bo dovolj , vendar ne preveč.

53 km bo pa premal .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar

Če tale reč ni naslednjik KLE, potem zna biti, da bo "novi" KLE precej bolj terensko zasnovan od tastarega. Ker ne vidim neke logike, zakaj bi bil zelo soft, ko pa te pogoje izpolnjuje Versys.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CPU

Zanimiv motorček tole, edino sprednja luč mi ni preveč všeč.....

Glede izpuha mislim, da ne bi smel problem, tole je itak za na cesto delan pa tud z KLE jem ne moreš kakšnega hudega offroada izvajat....

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak

s 17" kolesi res nevem kje vidte povezavo z KLE :hmm: to je najbl opazka + vse ostalo pa nevem kaj vleče na KLE :? sej tudi duka ne spraviš na off... pa se ne išče povezav z LC4, ali pač :xx:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

majhne cestne endurce dobivajo zadnje čase vse bolj cestne gume, ker očitno tistga enduro značaja nihče ne mara, razen, da jim je všeč pozicija sedenja ... tudi Triumph Tiger postaja bolj Multistradi podoben itd ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

sama šminka :doze:

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla

itak, to je motor za vozit se pač. položaj sedenja je udoben,po kšnem makadamu do vikenda se ni problem zapeljat.

vse kar je bolj soft od LC4,nima več kej na hardu delat :D :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buzdovan

Meni je tak koncept vsec. S temi velikimi endurami tako nimas kaj na makadamu delat, ko so vse krepko cez 200 kil (in se drage so), , talazje enocilindrske mi pa niso vsec ravno zaradi enega cilindra. Ce bo podobnih tehnicnih karakteristik kot ER6 (teza, moc, navor, poraba, ABS, cena), bi znal biti moj naslednji motor. Kot je napisal Batzajla, udoben polozaj sedenja, moznost da prides normalno po makadamu do vikenda, jaz bi dodal se kaksen ovinek za polozit, z zdravo mero razuma seveda.Mislim, da bo ta motor to omogocal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

Uh kako je ogaben! :BUA:

se strinjam :grim :grim :xx: :xx: grdo k svina!! :SS

Share this post


Link to post
Share on other sites
urqlle

se strinjam :grim :grim :xx: :xx: grdo k svina!! :SS

no no, tko hudo pa spet ni :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ponky

Meni je sicer zelo lepo oblikovan,le spredaj mi tista luč ne pade najlepše v oči....sicer pa...odvisno kaj in za kakšno ceno bo ponujal..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • NoGe
      Jaz pa na žalost imam slabe novice. Lani ob menjavi olja sem dobil zlate ostružke na dnu kante. Popraševal sem okrog, vsi so rekli da ni možno, da je bila kanta umazana itd... Jaz sem olje nalil, se vozil, naredil 5000km, letos se je zgodba ponovila. Spet zlati osteužki na dnu kante. Motor deluje popolnoma normalno, brez kakršnih koli čudnih zvokov ali karkoli. Lastnik sem 13 let, redno servisiran vsakih 3500 do max 5000km. Praktično 1x na leto. Ima pa 59.000km. Kljub temu da deluje normalno nimam jajc se vozit. Če se karkoli zgodi med vožnjo ni lepa. Najbolj se mi splača agregat zamenjat, tako da če kdo pozna koga ki ima kaj takega se priporočam. Spodaj slikic... Lani je bila slika enaka.
    • Dr.SPEED
    • Cavallo
      Ne gre se samo za AA..ampak cel kup; Gorenje, Radenska, Obe pivovarne, slednje spada pod živilsko ind. in predajo naravnih resorsov, za drobiš tujcem..   Mimo grede, tvoje vlade ni več...
    • Domen L
      Aha, če mogoče še komu koristi: https://www.yamahapubs.com/ebook/LIT-11616-32-10/LIT-11616-32-10.html#p=1 Včeraj mi ta povezava ni delala.  
    • Gaunar Jokl
      Drugi najhujšejši event je NW200, če ne kar enak  IOMTT https://www.northwest200.org/ Tudi dostop je manj kompliciran (Stena Line),  trajekti na IOM so bukirani za leto vnaprej
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!