Jump to content

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Message added by DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    920

  • mladench

    144

  • Kmet2

    105

  • peterjanko

    104

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Its alive

Evo želja uresničena, prešaltal na opevanega Z1000SX. Po prvih vtisih je top! Moč je proti svju itakZa dolge fure po 600km+ dan  (vedno v dvoje) je SV (S verzija), postal prenaporen... Pa recimo tudi,

Posted Images

Je mogoče to tisto, kar bi morala biti naslednica VFR 800 ?

tole si zadel žebljico na glavico. tale ma točno tisto kar je VFR800 manjkalo, in si nekateri želijo. mal bol čvrsto podvozje mal več konj in mal manj kil. Meni se zdi, da razen FZ1 enga smotrnega sport tourerja s sodobno osnovo in zmerno ceno sploh ni na trgu.

Link to post
Share on other sites

Če bo tale zver res zapeljala na ceste v teli podobi bo morala Yamaha z modelom FZ1 kar pošteno zavihati rokave :naughty: Že komaj čakam :OK:

Kar sem bral teste navadnega z1000 in če združim s tem dizajnom lahko rečem samo :worship: :worship: :worship:

Edited by Andro82
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Mislim, da takšnih, torej motociklov v niši FZ-1 Fazer dejansko trgu primanjkuje. Za tiste, ki smo super sport motorje zamenjali z nekoliko vozniško-položajno prijaznejšimi in vetrno še vedno dovolj preprečljivimi, je izbira precej limitirana. Zato za Kawasakija samo smiley-happy110.gif

Link to post
Share on other sites

Lep je tale Z1000 SX,dosti lepši od FZ1, bolj poln zgleda motor. Že vidim, kako bi bil lep, z stranskima kovčkama črno-zelene barve.

Nekje sem prebral,da naj bi imel 128KM, nekje pa piše,da bo imel isto kot naked, torej 138KM, tko da??

Cena bo pa tudi po mojem zasoljena,bo kr krepko dražji od naked modela, predvidevam ceno okoli 11.500-12.000 EUR.

Bo pa to dober motor, ciklistika je zelo dobra, če bo tudi vetrna zaščita dobro opravljala svojo nalogo, bo to pravi motor,za tiste, ki se radi hitrej zapeljejo v ovinke in tudi malo več potujejo.

Hja, ma pa evo veliko slabost, če ima isti rezervar kot naked model (15L), potem bo treba kr pogosto obiskovat bencinske črpalke, kar pa za sport touring motor ni najboljš.

Lp

Link to post
Share on other sites

Na dva vprašanja sem dobil odgovore s tvojim linkom.

19L rezervoar pa je že lepa zaloga za daljše turice in tudi konjev je enako kot pri naked modelu, torej 138KM, res se jim je posrečila ta zadeva z pol oklepom. Tko da bo zaenkrat ostal samo en velik minus in to bo CENA.

Lp

Link to post
Share on other sites

To pa je res lep motor in uporaben. :notworthy:

Zame idealen v vseh pogledih, razen verjetno v ceni (bo treba počakati 2-3 leta na rabljenega, do takrat bo pa verjetno pride prehod iz FZ6s na FZ1S).

Link to post
Share on other sites

Mislim, da takšnih, torej motociklov v niši FZ-1 Fazer dejansko trgu primanjkuje. Za tiste, ki smo super sport motorje zamenjali z nekoliko vozniško-položajno prijaznejšimi in vetrno še vedno dovolj preprečljivimi, je izbira precej limitirana. Zato za Kawasakija samo smiley-happy110.gif

Se še kako strinjam z tabo...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!