Jump to content

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Message added by DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Recommended Posts

MCN je objavil še črno barvno kombinacijo.Naj povdarim da to še niso uradne Kawasakijeve fotografije, tako da ni nujno da bo res takšen izgled Z-JA.:whistle:

post-16964-049158100 1285867168_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Je mogoče to tisto, kar bi morala biti naslednica VFR 800 ?

tole si zadel žebljico na glavico. tale ma točno tisto kar je VFR800 manjkalo, in si nekateri želijo. mal bol čvrsto podvozje mal več konj in mal manj kil. Meni se zdi, da razen FZ1 enga smotrnega sport tourerja s sodobno osnovo in zmerno ceno sploh ni na trgu.

Link to comment
Share on other sites

Če bo tale zver res zapeljala na ceste v teli podobi bo morala Yamaha z modelom FZ1 kar pošteno zavihati rokave :naughty: Že komaj čakam :OK:

Kar sem bral teste navadnega z1000 in če združim s tem dizajnom lahko rečem samo :worship: :worship: :worship:

Edited by Andro82
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mislim, da takšnih, torej motociklov v niši FZ-1 Fazer dejansko trgu primanjkuje. Za tiste, ki smo super sport motorje zamenjali z nekoliko vozniško-položajno prijaznejšimi in vetrno še vedno dovolj preprečljivimi, je izbira precej limitirana. Zato za Kawasakija samo smiley-happy110.gif

Link to comment
Share on other sites

Celo nastavljiva šipica oz vetrna zaščita :OK:

Prav zanimivo, me veseli da je fz1 dobil konkurenco :yea2:

Bo treba počakat pa da vidimo če bo hit tako kot mali 6 kavasuki.

Link to comment
Share on other sites

Lep je tale Z1000 SX,dosti lepši od FZ1, bolj poln zgleda motor. Že vidim, kako bi bil lep, z stranskima kovčkama črno-zelene barve.

Nekje sem prebral,da naj bi imel 128KM, nekje pa piše,da bo imel isto kot naked, torej 138KM, tko da??

Cena bo pa tudi po mojem zasoljena,bo kr krepko dražji od naked modela, predvidevam ceno okoli 11.500-12.000 EUR.

Bo pa to dober motor, ciklistika je zelo dobra, če bo tudi vetrna zaščita dobro opravljala svojo nalogo, bo to pravi motor,za tiste, ki se radi hitrej zapeljejo v ovinke in tudi malo več potujejo.

Hja, ma pa evo veliko slabost, če ima isti rezervar kot naked model (15L), potem bo treba kr pogosto obiskovat bencinske črpalke, kar pa za sport touring motor ni najboljš.

Lp

Link to comment
Share on other sites

Na dva vprašanja sem dobil odgovore s tvojim linkom.

19L rezervoar pa je že lepa zaloga za daljše turice in tudi konjev je enako kot pri naked modelu, torej 138KM, res se jim je posrečila ta zadeva z pol oklepom. Tko da bo zaenkrat ostal samo en velik minus in to bo CENA.

Lp

Link to comment
Share on other sites

To pa je res lep motor in uporaben. :notworthy:

Zame idealen v vseh pogledih, razen verjetno v ceni (bo treba počakati 2-3 leta na rabljenega, do takrat bo pa verjetno pride prehod iz FZ6s na FZ1S).

Link to comment
Share on other sites

Mislim, da takšnih, torej motociklov v niši FZ-1 Fazer dejansko trgu primanjkuje. Za tiste, ki smo super sport motorje zamenjali z nekoliko vozniško-položajno prijaznejšimi in vetrno še vedno dovolj preprečljivimi, je izbira precej limitirana. Zato za Kawasakija samo smiley-happy110.gif

Se še kako strinjam z tabo...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!